uszczelnienie wału MB

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

KAZIK
 
 
Posty: 141
Rejestracja: wt mar 30, 2004 8:22 pm
Lokalizacja: pomorskie

uszczelnienie wału MB

Post autor: KAZIK » ndz sty 06, 2008 7:15 pm

Pytanko jak w temacie. Chodzi mi o uszczelniacz (sznur łojowy) od strony skrzyni. Chyba muszę wymienić. W dolnej części (misa) to pestka ale w bloku? trza wał obniżyć? czy można ten sznur "przepchać"? Może ktoś przerabiał to i wie. Chętnie posłucham praktycznych porad.

Acha ... silnik 2,4D.

Awatar użytkownika
toldi
 
 
Posty: 192
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 3:30 pm
Lokalizacja: nowy dwor gd,koscierzyna

Post autor: toldi » ndz sty 06, 2008 7:21 pm

przy odrobinie wprawy da się tak założy dolny sznur, żeby docisnął górny i jest szansa, że się uszczelni...warunek jest taki, żeby zakładany sznur był możliwie jak najciaśniej pleciony, w sklepach z łożyskami często można sobie poprzebiera w różnych gatunkach sznura :)2 inna sprawa, że dobrze założony sznur dorównuje w zasadzie trwałością trwałości silnika...
Daj mi siłę do walki z czym walczyć mogę i rozum, żebym nie walczył z czym walczyć nie powinienem...

KAZIK
 
 
Posty: 141
Rejestracja: wt mar 30, 2004 8:22 pm
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: KAZIK » ndz sty 06, 2008 7:38 pm

Ba, pewnie dorównuje. Tylko ja zmieniałem misę i zaczeło cieknąć. Potem wymieniłem dolną połowę na nową i dalej cieknie. No to teraz przymierzam się do wymiany całości. Sznur juz mam. Ze sklepu i do tego silnika.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość