jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
cmegorz
-

- Posty: 198
- Rejestracja: sob wrz 29, 2007 8:26 am
- Lokalizacja: zielonka
Post
autor: cmegorz » czw sty 17, 2008 8:05 pm
Witam. .spawal ktos tylni most w uazie czy jest przy tym duzo roboty ile to wytrzyma??????
POZDRAWIAM.
uaz yz250f bmw 325
-
ub40

- Posty: 580
- Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: ub40 » czw sty 17, 2008 9:27 pm
...zależy co jest do spawania ? Część gdzie jest mechanizm różnicowy jest odlewana z żeliwa a rury są stalowe ...
UniformBravo40
Volvo 855 tdi
-
cmegorz
-

- Posty: 198
- Rejestracja: sob wrz 29, 2007 8:26 am
- Lokalizacja: zielonka
Post
autor: cmegorz » czw sty 17, 2008 10:56 pm
wlasnie niewiem jak to zrobic nigdy tego nie robilem, ale slyszalem ze ze zaspawoja ludzie zamiast blokady kupywac.
uaz yz250f bmw 325
-
lbl78
-

- Posty: 12628
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » czw sty 17, 2008 11:32 pm
to chyba prowokacja jakas
choc jak chcesz to możesz zaspawać mechanizm różnicowy będziesz miał blokade 100% na zawsze tyle że po asfalcie nie pojezdzisz a ile wytrzyma to juz zależy.....

kilka takich wynalazków już widziałem

troche piszczały na zakrętach

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » czw sty 17, 2008 11:52 pm
W skrajnym wypadku taka "blokada"moze Cię wydachować.
Jak Cię czytam,to widzę,żeś zielony jak szczypiorek na wiosnę
Pogrzeb w starych tematach,o blokadach sporo było.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
-
Olek1605
-

- Posty: 861
- Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Olek1605 » sob sty 19, 2008 3:55 pm
pomysł marny chyba że komuś się do grobu spieszy
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » sob sty 19, 2008 4:10 pm
zalej dyferencjał żelbetonem i otwory zaspawaj

-
EDEK:):):)
-

- Posty: 170
- Rejestracja: wt sty 16, 2007 6:11 pm
- Lokalizacja: Mirosławiec
Post
autor: EDEK:):):) » sob sty 19, 2008 7:18 pm
Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie.
-
cmegorz
-

- Posty: 198
- Rejestracja: sob wrz 29, 2007 8:26 am
- Lokalizacja: zielonka
Post
autor: cmegorz » sob sty 19, 2008 9:46 pm
ale ja praktycznie nie jezdze po czarnym tylko teren, wiec co w tym takiego niebezpiecznego, troche czytalem o tym w necie sa zwolennicy ale i przeciwnicy tez sa jak widac??
uaz yz250f bmw 325
-
cmegorz
-

- Posty: 198
- Rejestracja: sob wrz 29, 2007 8:26 am
- Lokalizacja: zielonka
Post
autor: cmegorz » sob sty 19, 2008 10:05 pm
akurat wtedy wracalem z krakowa, wiecej sie wtrase ta maszyna nie wybieram:)
uaz yz250f bmw 325
-
gÓral świętokrzyski

- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gÓral świętokrzyski » sob sty 19, 2008 10:15 pm
no dobra
jak se zaspawasz mechanizmy róznicowy to na kazdym zakręcie będziesz rwał glebe i... półosie

-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » sob sty 19, 2008 10:19 pm
Temat do wywalenia

debilne pomysły

zaraz jakiś matoł zapoda temart "Jak popełnić samobójstwo przy pomocy kinetyka" lub "Przy ilu kilometrach na godz. można spokojnie wypłacić czołowow tira"

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
LR_Olek
-

- Posty: 16782
- Rejestracja: ndz sty 06, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Żuławy
-
Kontaktowanie:
Post
autor: LR_Olek » sob sty 19, 2008 10:20 pm
cmegorz pisze:akurat wtedy wracalem z krakowa,
na przelaj?
przeciez piszesz ze w ogole po asfalcie ni jezdzisz
-
gÓral świętokrzyski

- Posty: 1565
- Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
- Lokalizacja: Kielce/Łódź
-
Kontaktowanie:
Post
autor: gÓral świętokrzyski » sob sty 19, 2008 10:26 pm
cmegorz mozesz tez zaspawac układ kierowniczy ....
słyszłem , że lepiej w terenie wtedy robii

-
cmegorz
-

- Posty: 198
- Rejestracja: sob wrz 29, 2007 8:26 am
- Lokalizacja: zielonka
Post
autor: cmegorz » sob sty 19, 2008 10:34 pm
bo nie jezdze jechalem raz jak go kupilem to musialem nim wrocic jakos. wiec sobie odpuszcze spawanie. a jezdzil ktos na tej blokadzie z allegro jak to robi w terenie i czy jest oplacalne i jak z wytrzymaloscia???
uaz yz250f bmw 325
-
cmegorz
-

- Posty: 198
- Rejestracja: sob wrz 29, 2007 8:26 am
- Lokalizacja: zielonka
Post
autor: cmegorz » sob sty 19, 2008 10:35 pm
a ukladu nie bede zaspawywal bo nieraz przydaje sie.
uaz yz250f bmw 325
-
Wąż
-

- Posty: 4688
- Rejestracja: sob gru 29, 2007 1:09 pm
- Lokalizacja: plama oleju
Post
autor: Wąż » sob sty 19, 2008 11:08 pm
blokadę to trzeba mieć w głowie, na głupie pomysły

Land Rover made by craftsmen-driven by psychos

always look on the bright side of life

-
lbl78
-

- Posty: 12628
- Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
- Lokalizacja: Jordanów/N.Targ
Post
autor: lbl78 » sob sty 19, 2008 11:55 pm
gÓral świętokrzyski pisze:cmegorz mozesz tez zaspawac układ kierowniczy ....
słyszłem , że lepiej w terenie wtedy robii

taa nie wyrywa kiery z ręki

Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
-
Balu-Balu
-

- Posty: 5312
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
- Lokalizacja: GWE
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Balu-Balu » ndz sty 20, 2008 12:30 am
Przestańcie jechać po chłopaku. On już postanowił. Będzie tylko po poligonie jeździć. Niech ma.

Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
-
Grzegorz G.

- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Grzegorz G. » ndz sty 20, 2008 10:17 am
Raczej po podwórku - na poligonie zakaz jest z tego co wiem

Grzechu_z_UAZ
-
radecki

- Posty: 314
- Rejestracja: wt mar 13, 2007 9:03 pm
- Lokalizacja: Opole
Post
autor: radecki » ndz sty 20, 2008 10:20 am
W Opolu nie ma zakazu- jexdzi każdy czym chce i jak chce...Bo poligon częsciowo już nieczynny

UAZ 3151- 1994r jeszcze tylko kilka śrubek...
KMZ K-750- 1964 r
OGAR 250- 1988 r
-
kedek

- Posty: 2182
- Rejestracja: ndz wrz 14, 2003 10:35 pm
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kedek » ndz sty 20, 2008 10:36 am
znajomy miał zaspawany przód, sprzęgiełka "szybkie" i przed każdą przeszkodą wychodził i zapinał... na pewno dużo mu to dawało ale jest sporo miejsc gdzie dobrze jest jechać 4x4 z możliwością skutecznego skręcania więc to też jest raczej kiepski pomysł.
uazopatroloroburofordostar do błota
KTM EXC do łamania nóg
gazior do wycieczkowania
-
Przemekslaw
-

- Posty: 2886
- Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
- Lokalizacja: Stalowa Wola
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Przemekslaw » ndz sty 20, 2008 3:04 pm
takie pomysły powinny umierac w naszych głowach, nie pisac wiecej bzdur na temat spawania mechanizmu i płynacych z tego korzysci

-
hekselw

- Posty: 378
- Rejestracja: śr sie 13, 2003 11:32 pm
- Lokalizacja: lubin
Post
autor: hekselw » wt sty 22, 2008 1:53 am
A doładniej to ja mam zaspawany dyfer z przodu i zaspawam z tyłu. Kedek chyba o mnie mówiłeś

Pozdrawiam
UAZ 469B 77' CZARNY CIĄGNIK
I HEKTOR DUPA, GDZIE BAB KUPA

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość