Strona 1 z 3
Spawanie tylniego mostu????
: czw sty 17, 2008 8:05 pm
autor: cmegorz
Witam. .spawal ktos tylni most w uazie czy jest przy tym duzo roboty ile to wytrzyma??????
POZDRAWIAM.
spawanie
: czw sty 17, 2008 9:27 pm
autor: ub40
...zależy co jest do spawania ? Część gdzie jest mechanizm różnicowy jest odlewana z żeliwa a rury są stalowe ...
: czw sty 17, 2008 10:56 pm
autor: cmegorz
wlasnie niewiem jak to zrobic nigdy tego nie robilem, ale slyszalem ze ze zaspawoja ludzie zamiast blokady kupywac.
: czw sty 17, 2008 11:32 pm
autor: lbl78
to chyba prowokacja jakas
choc jak chcesz to możesz zaspawać mechanizm różnicowy będziesz miał blokade 100% na zawsze tyle że po asfalcie nie pojezdzisz a ile wytrzyma to juz zależy.....

kilka takich wynalazków już widziałem

troche piszczały na zakrętach

: czw sty 17, 2008 11:52 pm
autor: vandall1
W skrajnym wypadku taka "blokada"moze Cię wydachować.
Jak Cię czytam,to widzę,żeś zielony jak szczypiorek na wiosnę
Pogrzeb w starych tematach,o blokadach sporo było.
: sob sty 19, 2008 3:55 pm
autor: Olek1605
pomysł marny chyba że komuś się do grobu spieszy
: sob sty 19, 2008 4:10 pm
autor: Przemekslaw
zalej dyferencjał żelbetonem i otwory zaspawaj

: sob sty 19, 2008 7:18 pm
autor: EDEK:):):)
: sob sty 19, 2008 9:46 pm
autor: cmegorz
ale ja praktycznie nie jezdze po czarnym tylko teren, wiec co w tym takiego niebezpiecznego, troche czytalem o tym w necie sa zwolennicy ale i przeciwnicy tez sa jak widac??
: sob sty 19, 2008 9:49 pm
autor: gÓral świętokrzyski
: sob sty 19, 2008 10:05 pm
autor: cmegorz
akurat wtedy wracalem z krakowa, wiecej sie wtrase ta maszyna nie wybieram:)
: sob sty 19, 2008 10:15 pm
autor: gÓral świętokrzyski
no dobra
jak se zaspawasz mechanizmy róznicowy to na kazdym zakręcie będziesz rwał glebe i... półosie

: sob sty 19, 2008 10:19 pm
autor: klucz13
Temat do wywalenia

debilne pomysły

zaraz jakiś matoł zapoda temart "Jak popełnić samobójstwo przy pomocy kinetyka" lub "Przy ilu kilometrach na godz. można spokojnie wypłacić czołowow tira"

: sob sty 19, 2008 10:20 pm
autor: LR_Olek
cmegorz pisze:akurat wtedy wracalem z krakowa,
na przelaj?
przeciez piszesz ze w ogole po asfalcie ni jezdzisz
: sob sty 19, 2008 10:26 pm
autor: gÓral świętokrzyski
cmegorz mozesz tez zaspawac układ kierowniczy ....
słyszłem , że lepiej w terenie wtedy robii

: sob sty 19, 2008 10:34 pm
autor: cmegorz
bo nie jezdze jechalem raz jak go kupilem to musialem nim wrocic jakos. wiec sobie odpuszcze spawanie. a jezdzil ktos na tej blokadzie z allegro jak to robi w terenie i czy jest oplacalne i jak z wytrzymaloscia???
: sob sty 19, 2008 10:35 pm
autor: cmegorz
a ukladu nie bede zaspawywal bo nieraz przydaje sie.
: sob sty 19, 2008 11:08 pm
autor: Wąż
blokadę to trzeba mieć w głowie, na głupie pomysły

: sob sty 19, 2008 11:55 pm
autor: lbl78
gÓral świętokrzyski pisze:cmegorz mozesz tez zaspawac układ kierowniczy ....
słyszłem , że lepiej w terenie wtedy robii

taa nie wyrywa kiery z ręki

: ndz sty 20, 2008 12:30 am
autor: Balu-Balu
Przestańcie jechać po chłopaku. On już postanowił. Będzie tylko po poligonie jeździć. Niech ma.

: ndz sty 20, 2008 10:17 am
autor: Grzegorz G.
Raczej po podwórku - na poligonie zakaz jest z tego co wiem

: ndz sty 20, 2008 10:20 am
autor: radecki
W Opolu nie ma zakazu- jexdzi każdy czym chce i jak chce...Bo poligon częsciowo już nieczynny

: ndz sty 20, 2008 10:36 am
autor: kedek
znajomy miał zaspawany przód, sprzęgiełka "szybkie" i przed każdą przeszkodą wychodził i zapinał... na pewno dużo mu to dawało ale jest sporo miejsc gdzie dobrze jest jechać 4x4 z możliwością skutecznego skręcania więc to też jest raczej kiepski pomysł.
: ndz sty 20, 2008 3:04 pm
autor: Przemekslaw
takie pomysły powinny umierac w naszych głowach, nie pisac wiecej bzdur na temat spawania mechanizmu i płynacych z tego korzysci

: wt sty 22, 2008 1:53 am
autor: hekselw
A doładniej to ja mam zaspawany dyfer z przodu i zaspawam z tyłu. Kedek chyba o mnie mówiłeś

Pozdrawiam