Strona 1 z 2
Gaznik Webera(polonez) w Uazie
: ndz sty 20, 2008 7:57 am
autor: Arti_1974
Koledzy,
potrzebuje pomocy, zamontowalem gaznik webera ( druga gardziel otwiera sie mechanicznie) od poloneza w Uazie silnik oryginal benzyna. Na wolnych elegancko pracuje a kiedy przyjdzie do jazdy strzela mi w filtr powietrza. Co zrobic zeby fura smigala? Prosze o porady. dodam ze jestem tu nowy.
: ndz sty 20, 2008 9:53 am
autor: Dziku2
hmm...wypadało by sprawdzić ustawienie zapłonu i ewentualnie podciśnieniowy przyspieszacz zapłonu...może zapomniałeś rurki podłączyć??

: ndz sty 20, 2008 10:12 am
autor: Olek1605
według mnie ustawienie zapłonu się kłania
: ndz sty 20, 2008 12:55 pm
autor: gri74
Hmm... ciekawa teoria zakładania do silnika 2400, gaznika odpojemności 1500
gaznik
: ndz sty 20, 2008 1:41 pm
autor: ub40
[quote="gri74"]Hmm... ciekawa teoria zakładania do silnika 2400, gaznika odpojemności 1500[/quote]..te gazniki zakładane były do Zuka ichodziły ok
: ndz sty 20, 2008 1:45 pm
autor: gri74
Ale żuk ma 2100, i inne środki byłu w gażniku
poza tym gaznik ten słaby jest na podjazdach i przechyłach
Ale co mi tam... jak ktoś chce, to i niech sobie założy i od samuraja

: ndz sty 20, 2008 1:48 pm
autor: ub40
[quote="gri74"]Ale żuk ma 2100, i inne środki byłu w gażniku
poza tym gaznik ten słaby jest na podjazdach i przechyłach
Ale co mi tam... jak ktoś chce, to i niech sobie założy i od samuraja

[/quote]..jasna sprawa, inna zwężka jest w gardzieli i inna dysza główna a w ogóle to ciekawe ja chodziłby uazior na gazniku od "malucha" ?

: ndz sty 20, 2008 1:51 pm
autor: darkman
od samurajóf siem psujom, jak już to od pony.

: ndz sty 20, 2008 2:13 pm
autor: BROWAR_PL
Wywal chłopie ten gaźnik :/ obstawiam że ma luz na przepustnicy, poza tym 3 miesiące męczyliśmy się żeby ten gaźnik ustawić w ładnie nivie.. pomogła
dopiero wymiana gaźnika na jakiś tam z łady, 2 przepustnica otwierana pod
ciśnieniowo, i nagle wszystkie problemy znikły.
: ndz sty 20, 2008 10:24 pm
autor: Arti_1974
Koledzy dzieki za info.Jutro polece do garazu i sprawdze zaplon i moim zdaniem pewnie dysze trzeba byloby zmienic ale nie ma koncepcji na jakie

zdecydowalem sie na takie kombinacje bo gdzies kiedys o tym czytalem ze takie fury smigaja.A tak wogole to morduje sie z tym tematem od dwoch tygodni i wymiekam. Moze ktos z Was mi poleci porzadny gaznik do uaza i wtedy nie bedzie zadnych szopek i zamiast siedziec w garazu to bede mogl smigac sowja fura

.
: pn sty 21, 2008 12:53 am
autor: gri74
kup sobie solexa albo gaznik od Gazeli , o ile jezdzisz na benzynie tylko,
chłopakom do RMPST przy okazji robienia silników załozylismu takie i problemy gaznikowe sie skończyły o wynikach nie wspomnę

: pn sty 21, 2008 7:40 am
autor: Arti_1974
Powiedz mi sa jakies konkretne modele gaznika solex lub od Gazeli czy poprostu solex do uaza poprosze

. Pytam bo zabardzo nie jestem w temacie. To samo tyczy sie Gazeli. A czy jeszcze filtr powietrza na to bedzie pasowal z orginalu czy trzeba potac cos nowego

: pn sty 21, 2008 10:44 am
autor: castrol22
jak chcesz taki gaznik to wal na pw.
: pn sty 21, 2008 11:37 am
autor: cmegorz
Ja mam podobny problem tyle ze mam taki gaznik od zuka tez webbera na podwojnej gardzieli, zalozylem mu dyszki 150. gazinik potrzebny mi jest tylko do odpalu, bo jezdze na gazie, na wolnych pracuje jako tako jak daje gazu zaczyna prychac:(
: pn sty 21, 2008 9:10 pm
autor: Arti_1974
Koledzy,
wlasnie wrocilem z garazu i chyba widze swiatelko w tunelu albo mi sie wydaje. nawet moge z garazu wyjechac zalozylem dysze I I II stopnia od zukensa nawet nie wiem jakie one maja rozmiary

i zauwazylem ze jezeli minimalnie wyciagne ssanie na cieplym silniku to mi zadnej wioch nie robi nie prych i nie strzela tylko smiga jak rakieta

. Co to moze oznaczac waszym zdaniem

Moze trzeba minimalnie wieksze dyszki wstawic tylko jakie

a moze poziom paliwa w komorze plywakowej zwiekszyc

PLS jakies podpowiedzi. A zaplonu nie ruszalem pobawilem sie tylko wolnymi obrotami w zyciu nie slyszalem zeby tak super cykal na wolnych

: pn sty 21, 2008 9:16 pm
autor: szary
zwiększ poziom paliwa o 1 mm - powinno pomóc - wzbogacisz go lekko a poza tym -
musiał byś jeszcze zrobić porządek z rurkami emulsyjnymi .
Mimo wszystko gaźnik który montujesz wyraźnie odstaje parametrami od gaźników typu -solex , do zukiety idealnie spasuje ci solex - pierburg z granady v6 2.0
: pn sty 21, 2008 9:22 pm
autor: Arti_1974
a co mam zrobc z rurkami emulsynymi konkretnie

ja mam silnik uaz a gaznik weber polonez tylko dyszki od zukensa I i II stopien zebysm sie dobrze zrozumieli oczywiscie

: pn sty 21, 2008 9:28 pm
autor: szary
w porządku - ale od góry na rurkach emulsyjnych również masz dysze
: pn sty 21, 2008 9:40 pm
autor: Arti_1974
sa zagadza sie. mam je zmienic na jakie

: pn sty 21, 2008 9:41 pm
autor: szary
naprawdę są? a to mi się udało heh
zmień na - inne

: pn sty 21, 2008 9:48 pm
autor: Arti_1974
no udalo sie

A tak powanie na jakie. Od zukensa? zrobilem cos wczesniej cos takiego ze przelozylem rurki emulsyjne z dyszami i wogole padaka byla bo odpalalem i zaraz gasl nawet nie pracowal na wolnych. i wrocilem spowrotem na te ktore byly tylko dyszki zostawilem. jak wiesz to podpowiedz koledze bo juz bujam sie troche z ty tematem
: pn sty 21, 2008 9:58 pm
autor: szary
chciał bym ci pomóc - choc archaizmem trąca to rozwiązanie , lecz poprzez forum jest to niewykonalne - gaźnik to nie tylko dysze , rurki emulsyjne itd... W łapkach trzeba mieć i omawiać po kolei wszystko..
Tak na początek :
- sprawdż czy podstawa jest prosta - ma byc ideał
- sprawdź owalizacje przepustnic
- wymontuj i zbadaj urzadzenie wzbogacające
- przygotuj kilka kompletów dysz
- pilniki jubilerskie w kilku rozmiarach
mam farmazonić dalej?
: pn sty 21, 2008 10:12 pm
autor: Arti_1974
dawaj moze cos z tego bedzie

jak czegos nie zakumam to na koniec bede pytal

: pn sty 21, 2008 10:15 pm
autor: szary
nic z tego nie bedzie
weno se ten poziom paliwa zwieksz - nie zapomnij dokonywać pomiarów na pokrywie z USZCZELKĄ
: pn sty 21, 2008 10:32 pm
autor: Arti_1974

no coz jutro wykonam skok do garazu zwieksze poziom paliwa jak pisales i dam znac. a jak mrece opadna to juz nie wiem co zbieram kasa i ruszam na poszukiwanie pozadnego gaznika. Pisales cos o Granadzie. Wujas ma taka fure i zmienial silnik bezynowy ponad dwa litry na diesel. moze to bedzie jakies rozwiazanie. A z tym gaznikiem od Grenady to duzo moytania
