ukręcona półoś

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

kcuf
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: czw maja 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: skierniewice

ukręcona półoś

Post autor: kcuf » ndz lut 29, 2004 4:17 pm

ukrecila dzisiaj mi nie póloś tylna prawa na poczatku wieloklinu
powiedzcie jak wyjąć to co zostało w środku żeby nie rozpoławiać mostu.
Pomocy pilna sprawa.
Co ciekawe podobno na 31/10,5/15 nie ukreca sie ale polak potrafi
Paweł Urbanek
Liberty Renegade 2005

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » ndz lut 29, 2004 4:39 pm

nie wyjmiesz....odkręć jeden resor i rozpołów a potem skręć - najkrótsza droga....

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » ndz lut 29, 2004 7:21 pm

A jakby drugą wyjąć i jakimś prętem próbować :)5
LJ 70

FAZI1
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 61
Rejestracja: pn lut 02, 2004 4:37 pm

Post autor: FAZI1 » ndz lut 29, 2004 7:37 pm

Witam.

Ja wyciągałem spawarką, poprostu elektrodą prubujesz złapac się tego co zostało w dyfrze a potem ciągniesz :evil: , czasem się udaje :lol: . Ale lepiej sobie rozkręc most bo możesz tą spawarką jeszcze gorzej zrobić a pozatym sprawdzisz czy w moście niema jakiś odłamków z tej półosi.

pozdro

trojkat
 
 
Posty: 268
Rejestracja: sob lis 29, 2003 10:39 am

Post autor: trojkat » ndz lut 29, 2004 8:03 pm

FAZI1 pisze:Witam.

Ja wyciągałem spawarką, poprostu elektrodą prubujesz złapac się tego co zostało w dyfrze a potem ciągniesz :evil: , czasem się udaje :lol: . Ale lepiej sobie rozkręc most bo możesz tą spawarką jeszcze gorzej zrobić a pozatym sprawdzisz czy w moście niema jakiś odłamków z tej półosi.

pozdro
niema jak domowe sposoby :)2

kcuf
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: czw maja 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: skierniewice

Post autor: kcuf » ndz lut 29, 2004 8:39 pm

jak rozkrece jedna strone (bez demontarzumostu) to da sie złozyc blokade czy to bardziej powazna sprawa?
gdzue najtaniej blokade kupić
Paweł Urbanek
Liberty Renegade 2005

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » ndz lut 29, 2004 9:15 pm

kcuf pisze:jak rozkrece jedna strone (bez demontarzumostu) to da sie złozyc blokade czy to bardziej powazna sprawa?
gdzue najtaniej blokade kupić
Po założeniu blokady musisz zrobic pełna regulacje ,jak nigdy nie robiłes lepiej zleć komuś kto sie na tym zna,bo kolo i atak pójdą w pizdu (wiem cos o tym )
:)23
LJ 70

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » ndz lut 29, 2004 9:17 pm

Mag69 pisze:A jakby drugą wyjąć i jakimś prętem próbować :)5
a ośka od satelitów ?

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » ndz lut 29, 2004 9:24 pm

banan pisze:
Mag69 pisze:A jakby drugą wyjąć i jakimś prętem próbować :)5
a ośka od satelitów ?


:oops:
LJ 70

MACIEK27
Posty: 2239
Rejestracja: pt sty 18, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: MACIEK27 » ndz lut 29, 2004 10:03 pm

trojkat pisze:
FAZI1 pisze:Witam.

Ja wyciągałem spawarką, poprostu elektrodą prubujesz złapac się tego co zostało w dyfrze a potem ciągniesz :evil: , czasem się udaje :lol: . Ale lepiej sobie rozkręc most bo możesz tą spawarką jeszcze gorzej zrobić a pozatym sprawdzisz czy w moście niema jakiś odłamków z tej półosi.

pozdro
niema jak domowe sposoby :)2
przejdz sie do sklepu z nadzedziami ( np.hydrauliczny) jest cos takiego jak srubokret z magnesem (nie mów ze za krótki czy nie wyciagniesz bo w patrolu tak dało rade po 3 sekundach, bez nerwów i siły ale z głowa :wink: :D )Warto polecam.
był patrol - był kojot ... teraz juz tylko emerytura...

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pn mar 01, 2004 7:20 am

Przewrócic syfa na bok i potrząsnąć :)21

GAZFAN
 
 
Posty: 11514
Rejestracja: pn lip 29, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Długa Szlachecka
Kontaktowanie:

Post autor: GAZFAN » pn mar 01, 2004 7:56 am

Proponuje wykrecic druga polos i wymuchnac)))

A w sumie wyjkecie calego moctu rozlozenie, wyjecie resztek, przemyscie4 koszasatelit itd, ponowne skrecienie i zalozenie to robota na gora 4-5 h. tak przynajmniej mi sie wydaje bo tyle mi to zajmowalo w sumie:)
Stajnia: RR 99 RRC i GAZ 69 :)

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » pn mar 01, 2004 12:14 pm

Doszły mnie słuchy ze sa jakies półosie do uaza nowego typu rzekomo niezniszczalne słyszeliscie cos na ten temat :)5 :)5
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Re: ukręcona półoś

Post autor: Mikołaj » pn mar 01, 2004 2:20 pm

kcuf pisze:ukrecila dzisiaj mi nie póloś tylna prawa na poczatku wieloklinu
powiedzcie jak wyjąć to co zostało w środku żeby nie rozpoławiać mostu.
Pomocy pilna sprawa.
Co ciekawe podobno na 31/10,5/15 nie ukreca sie ale polak potrafi
Podnieś syfa za koło tylne od strony dobrej półosi np widlakiem, jak najwyżej żeby auta nie przewrócić. Włącz 4 i puść sprzęgło. Powinna pozostałość wypaść z kosza i potem to już zabawa na dwa śrubokręty, coby wypadło całkiem na zewnątrz.
Sprawdzone dwa razy i działa. Podsłuchane u innych którzy też zjedli zęby na tym.
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

kcuf
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 68
Rejestracja: czw maja 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: skierniewice

Post autor: kcuf » pn mar 01, 2004 2:26 pm

juz rozebrany most
a jednak trzeba było troche premyc bo syf jak nie wiem co
teraz mysle ze bez blokady nie chce mi sie skladać.
Paweł Urbanek
Liberty Renegade 2005

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pn mar 01, 2004 3:38 pm

CLIMBER pisze:Doszły mnie słuchy ze sa jakies półosie do uaza nowego typu rzekomo niezniszczalne słyszeliscie cos na ten temat :)5 :)5
ale to o przednie chodzi....inaczej przegób jest wykonany....

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » pn mar 01, 2004 4:05 pm

banan pisze:
CLIMBER pisze:Doszły mnie słuchy ze sa jakies półosie do uaza nowego typu rzekomo niezniszczalne słyszeliscie cos na ten temat :)5 :)5
ale to o przednie chodzi....inaczej przegób jest wykonany....


no i rzeczywiście są mocniejsze czy tylko inne :)5
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

Awatar użytkownika
marcin-gaz
Posty: 362
Rejestracja: sob sty 24, 2004 10:49 pm
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: marcin-gaz » pn mar 01, 2004 9:52 pm

Jak ktos ma takie super niezniszczalne nowego typu do gza to ja poprosze komplet do testów a potem opiszę jak było :lol: :lol: :lol:
widze światełko w tunelu........ koniec remontu blisko :-)))))
www.bracia-gaz.neostrada.pl

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pn mar 01, 2004 11:18 pm

CLIMBER pisze: no i rzeczywiście są mocniejsze czy tylko inne :)5
wyglądają na mocniejsze....gdzieś na uazbuce jest zdjęcie.....

Awatar użytkownika
Mag69
 
 
Posty: 4387
Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Mag69 » pn mar 01, 2004 11:31 pm

Przeciez Kasprol tym hienuje :lol:

Jak sie nie odzywa to wniosek nasuwa sie prosty :)21
LJ 70

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » pn mar 01, 2004 11:39 pm

podobno lipa. do powolnej jazdy OK, ale do katowania przy niekoniecznie wyprostowanych kołach lipa.Przy skręcie i dużym obciążeniu niedostateczne jest smarowanie części "tracych" się przegubu,oraz utrata "współosiowości części tej w piaście z tą w pochwie ( w starym typie jest kulka centrująca)

Awatar użytkownika
Waldemar
 
 
Posty: 269
Rejestracja: sob lut 01, 2003 1:17 am

Post autor: Waldemar » wt mar 02, 2004 8:08 am

Temat ze spawarka to tez lipa!!! Juz to znam spawarka wyciagniesz bez problemu ale za 3 msc bedziesz i tak rozbierał zeby łożyska wymienic bo prad po nich przepłynie i je troche szlak trafi beda miały nierówna powieszchcnie tam gdzie stały przy spawaniu!!!!
Gaz 69 M 1960 - pół wieku i jeszcze jeździ.

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » wt mar 02, 2004 8:30 am

osobiscie jeszcze na tym nie jezdze bo dopiero bede most robił zobaczymy wtedy co to jest opinie sa rózne
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » wt mar 02, 2004 8:31 am

mówie o pólosiach oczywiscie :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
CLIMBER
 
 
Posty: 1362
Rejestracja: pn lis 25, 2002 7:49 am
Lokalizacja: Warszawa/Przemyśl/Mazury

Post autor: CLIMBER » wt mar 02, 2004 4:12 pm

jak ktos przetestuje niech sie podzieli doswiadczeniam wszak najlepiej uczyc sie na cudzych błedach :)21 :)21
WARMIŃSKO-MAZURSKA GRUPA OFF ROAD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości