zakup

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

yesyesyes
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 1
Rejestracja: sob lut 09, 2008 7:04 pm
Lokalizacja: Śląsk

zakup

Post autor: yesyesyes » sob lut 09, 2008 7:16 pm

Witam wszystkich!
Zamierzam kupić uaza-a, chcę na niego przeznaczyć 5 tys zł.Chcę go używać rekreacyjnie-mam auto na miasto i dojazdy do pracy.
Możecie mi odpowiedzieć na takie pytania?
1.czy za tą kwotę kupię coś sensownego
2.jak kształtują się koszty eksploatacji-spalanie,części itp
3.z jakim silnikiem szukać auta?
4.jak z awaryjnością???weekendy w garażu przy naprawie murowane?
pozdrawiam.

Awatar użytkownika
A.F.
 
 
Posty: 4203
Rejestracja: śr sie 16, 2006 8:31 am
Lokalizacja: Jura

Re: zakup

Post autor: A.F. » sob lut 09, 2008 7:41 pm

yesyesyes pisze:Witam wszystkich!
Zamierzam kupić uaza-a, chcę na niego przeznaczyć 5 tys zł.Chcę go używać rekreacyjnie-mam auto na miasto i dojazdy do pracy.
Możecie mi odpowiedzieć na takie pytania?
1.czy za tą kwotę kupię coś sensownego
2.jak kształtują się koszty eksploatacji-spalanie,części itp
3.z jakim silnikiem szukać auta?
4.jak z awaryjnością???weekendy w garażu przy naprawie murowane?
pozdrawiam.
5.czy istnieje życie w Kosmosie? :roll:
VW T4 syncro, 2.4D, long :)13

EDEK:):):)
 
 
Posty: 170
Rejestracja: wt sty 16, 2007 6:11 pm
Lokalizacja: Mirosławiec

Post autor: EDEK:):):) » sob lut 09, 2008 7:46 pm

Święte słowa... jak b... kocham :D :D
Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie.

Awatar użytkownika
Rafał D
Posty: 672
Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Rafał D » sob lut 09, 2008 7:50 pm

Trochę się te pytania wykluczają :lol:
Za 5 tyś pewnie kupisz coś co niejeden określi jako sensowne a właściciel powie nawet że to "igła panie, tylko lać i jechać na kraj świata".
Uaz z założenia ma wpisaną obsługę
-codzienną
-co 2000
-sezonową
Za taką cenę kupisz i tak auto do roboty (moja opinia :)25 ) a jak będziesz chciał aby było niezawodne to musisz je rozebrać, obejrzeć i złożyć wymieniając po drodze połowę. Jak ktoś sam włożył w nie tyle roboty to nie odda go z piątkę.
Spalanie to zależy jaki silnik - benzyna około 15L na czarnym. Gaz, ropa niech powiedzą inni :wink:
Sam tak kupiłem 5 lat temu i nie żałuję choć uwierzyłem sprzedającemu :evil: :evil: co sporo mnie to kosztowało.
Wybór należy do Ciebie - właściciel UAZa ostrzega :lol: :lol:

Edgarowski
 
 
Posty: 215
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 7:34 pm
Lokalizacja: miasto

Zakup

Post autor: Edgarowski » sob lut 09, 2008 7:59 pm

Wydaje mi się , że piącha zł za dobrego UAZa-to może byc mało. Ja kupiłem też do wyjazdów za miasto i ryby w niezłym stanie z gazem zarejestrowany i przyjechałem na kołach ale dałem 1,5 tysiaca więcej.
Mam 5 lat, blachy nie robiłem jest ok.Ważne aby chodziły napędy skrzynia mosty ale to wszystko jak się nie zna UAZa i hałasie jaki wydaje to trudno się połapać. Miałem większe szczęście niż swoje znajomości tej maszyny,Polecam wziąść kogos kto zana UAZa i wie dokładnie co sprawdzić ale i tak rentgena nie ma w oczach. Po kupinie generaly przegląd i dopiero pomału wszystko wyjdzie.
Kupiłem opony nowe i robiłem hamulce.To podstawa, zadbać o dobre reflektory bo generalnie są słabe.Roboty sporo jak przy ruskim sprzęcie,części dużo i w miarę tanie i dużo da się samemu zrobić.Nie modzic bez sensu trzymac oryginał, czasem potrafi wk.... do wiwatu ale jak sie dobrze zrobi i dba to maszyna chodzi jak złoto.Teraz bym go nie zamienił na inny bo Uaza sie kocha lub nienawidzi to sobie lepiej kupić japońskie barachło i z każdą pierdołą jeździc po warsztatach. :lol:
Edgar z Gór.

EDEK:):):)
 
 
Posty: 170
Rejestracja: wt sty 16, 2007 6:11 pm
Lokalizacja: Mirosławiec

Post autor: EDEK:):):) » sob lut 09, 2008 8:10 pm

Racja jest !! Samuraja miałem , niezawodny był to fakt, lekki, wszędzie wjechał .... ale małe i ...jakoś nie tego :-? :-? a uaz ... :D :D wszystko samemu, sam hamulce. przeróbki, duperele ,sama radocha że działa ,super :D :D Pozdrawiam i życze udanych napraw. :P
Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie.

Awatar użytkownika
radecki
Posty: 314
Rejestracja: wt mar 13, 2007 9:03 pm
Lokalizacja: Opole

Re: zakup

Post autor: radecki » sob lut 09, 2008 8:36 pm

yesyesyes pisze:Witam wszystkich!
Zamierzam kupić uaza-a, chcę na niego przeznaczyć 5 tys zł.Chcę go używać rekreacyjnie-mam auto na miasto i dojazdy do pracy.
Możecie mi odpowiedzieć na takie pytania?
1.czy za tą kwotę kupię coś sensownego
2.jak kształtują się koszty eksploatacji-spalanie,części itp
3.z jakim silnikiem szukać auta?
4.jak z awaryjnością???weekendy w garażu przy naprawie murowane?
pozdrawiam.
Ad. 1O tyle o ile... ja za tyle kupiłem i w sumie teraz jak dobrze pójdzie to z początkową wtopą ze skrzynią, i generalnym remontem blacharki włożę przy dobrych wiatrach ponad połowę tego co za niego dałem- to na początek... Zastrzegam, że silnik i mosty były ok, i skrzynia też ale...za długa historia...
2.Spalanie mojego- 18 litrów LPG na czarnym średnio.Części tanie w porównaniu do ostatniego mojego auta którym była Alfa Romeo...W cenie jednego teleskopu do maski w Alfie mam dwa amortyzatory do UAZ-a :) Z częściami zero problemów.
3.Z silnikiem spalinowym oczywiście- odradzam parowe i elektryczne
4.Weekendy może nie, ale jak dbasz tak masz...
UAZ 3151- 1994r jeszcze tylko kilka śrubek...

KMZ K-750- 1964 r

OGAR 250- 1988 r

Awatar użytkownika
gÓral świętokrzyski
Posty: 1565
Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: gÓral świętokrzyski » sob lut 09, 2008 8:47 pm

a zaraz przyjdzie wieprzowina i powie :uaz jest chuuu.jo.wy :)21

zawsze wyczuwa takie tematy
ma radar :)24 :)23
Deszcz zacina nas po pysku Uaz przelazł po bagnisku

www.korbol.prv.pl

Awatar użytkownika
GikroV
 
 
Posty: 1041
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)

Post autor: GikroV » sob lut 09, 2008 8:48 pm

Ja kupiłem za 4000 zł z inst. gazową, ubezpieczonego, opłaconego, z wielkim stresem bo na forum pisali że roboty będzie że skarbonka bez dna że siedzi sie w garażu a nie jeździ.. i co? :)21 i to że mam go prawie 3 lata, wcale wielkiej kasy w niego nie ładuje. Jak coś się popsuło to tylko z mojej winy :)23 Fakt, Uaz wymaga "opieki", przestrzegania pewnych zasad, zayebistej cierpliwości, mózgu (właściciela) i umiejętności... ale człowiek uczy się całe życie :wink:

Nooo i zależy na jaki egzemplarz się trafi 8)

Masz kasę i odwagę stawić czoła radzieckiej myśli technicznej... to korzystaj z życia :lol:
UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)

west
Posty: 371
Rejestracja: pn lip 25, 2005 9:16 pm
Lokalizacja: swarzędz

Post autor: west » sob lut 09, 2008 9:13 pm

Jak opanujesz uaza to każdy następny samochód to pikuś !
Idealny samochód na początek !!

lester461
 
 
Posty: 160
Rejestracja: śr gru 21, 2005 11:04 pm
Lokalizacja: okolice Oleśnicy

Post autor: lester461 » sob lut 09, 2008 9:36 pm

idealne auto ...i po 10 -latach mozna otworzyc warsztat samochodowy , bo juz sie człowiek niczego nie leka :)
chyba ,że jestes z tych co nie lubi sie zgiąc i rączek ubrudzić , a takich ludzi coraz więcej :) , kiedys byłem na jakims rajdzie jako widz i koles sie przykopal i woła z auta ,,popchnijcie mnie bo mam nawe buty i nie wejde do tego błota '':)
był muscel MB2000- uaz Mb2600 jest-muscel perkins traktor w szybkim wydaniu :) i doszła vitara 8v

Edgarowski
 
 
Posty: 215
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 7:34 pm
Lokalizacja: miasto

zakup

Post autor: Edgarowski » sob lut 09, 2008 10:08 pm

Witam ponownie.
Po pięciu latach od kupna i jazdy w miarę bez awaryjnej jesienią zrobiłem silnik-panewki szlifowanie wału itp rozrusznik pompe wodną nowa, alternator, pompe benzynową i pare dorobiazgów jak kable kopułka palec itp koszt wyniósł około 1,2 tys.Średnia szybkość po czarnym 70-80 spoko idzie i zupełnie wystarcza.Próba szybkości do 110Km może by poszedł więcej ale dałem spokój. Spalania gazu nie mogę dokładnie ustalić bo jazda po czarnym i różny teren butla 60 l ale chyba w normie około 15 l.Zależy tez czy się cały czas jedzie czy są częste postoje.
Na nie rownym czarnym przy ok 90 km/h zaczynają sie drgania kierownicy ale to chyba normalne. Koła wyważone przód i tył.
Nie wiem na ile można wierzyc wskazaniom szybkościomierza a to ważne bo mam fotoradary na trasie, ale jeszcze zdjęcia nie dostałem.
UAZ prod 89 z plandeką, cywilny od nowości do sprzedaży chodził u Nadlesniczego który podobno nie dawał nikomu jeździć ,licznik z plombą wskazywał przebieg 45 tys.Ogólnie zadbany blachy o dziwo bez korozji.
Piachy i błota na Wisłą i Nidą na dwóch napędach bez problemu nawet jeszcze reduktora nie włączałem no i jutro wio w teren.
Edgar z Gór.

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12630
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Re: zakup

Post autor: lbl78 » ndz lut 10, 2008 10:34 am

Edgarowski pisze:ciach...
Po pięciu latach od kupna ...ciach....
Piachy i błota na Wisłą i Nidą na dwóch napędach bez problemu nawet jeszcze reduktora nie włączałem no i jutro wio w teren.
:o :o 5lat jazdy bez reduktora??? noo zaimpomponiłeś mi :)23
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » ndz lut 10, 2008 11:08 am

hehe a ja kupiłem za 3 tys, silnik z żukiety z gazem, wyremontowałem elektryke, duperelki, jeszcze musze pomalowac bo lakier zniszczony,
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

vongraf
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: śr lis 28, 2007 5:36 pm
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: vongraf » ndz lut 10, 2008 12:16 pm

Swojego kupiłem w grudniu przywiozłem na lawecie i już w domu po godzinie dłubania odpalił.Silnik mb diesel ,z opłatami i transportem wyszło niecałe dwa tysie .Jezdzi ale roboty mam jeszcze w przy nim co najmniej na trzy tysie tak cienko licząc.

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » ndz lut 10, 2008 12:48 pm

za taką kwotę można kupić coś sensownego ale to niestety kwestia szczęścia czasem ludzie sprzedają niezłe sprzęty za nieduże pieniądze bo ich przypili. Można też szukać uczciwego sprzedawcy(rzadkość) który mówi co jest nie tak i sprzedaje za cenę jaka jest realna. powodzenia

Awatar użytkownika
Olek1605
 
 
Posty: 861
Rejestracja: czw lut 16, 2006 8:53 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Olek1605 » ndz lut 10, 2008 12:50 pm

spalania zależy od wielu czynników mój potrafił spalić w trasie 11 a w terenie nawet 22 więc rozrzut duży jak będziesz jeździł tak będzie palił, oszczędny to on nie jest

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » ndz lut 10, 2008 1:15 pm

Tak szczerze, czy oddalibyście Uza za 5koła z gazem, zrobionymi blachami i w porządku napedem na oryginalnym silniku? 8)

Wiele osób namawia, że kupiliby ale każdy chce kupić za 5tysi MAX...
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
lbl78
 
 
Posty: 12630
Rejestracja: wt sie 08, 2006 9:43 pm
Lokalizacja: Jordanów/N.Targ

Post autor: lbl78 » ndz lut 10, 2008 1:25 pm

ja w zeszłym roku sprzedałem jednego za 13 tysi i uważam że osoba która kupiła zrobiła dobry interes :) posłuży mu to autko jeszcze dłuuugo :) a ostatniego kupiłem za 2000 i teraz leży w garażu :wink:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze

Awatar użytkownika
tarhim
 
 
Posty: 1163
Rejestracja: wt lut 05, 2008 6:09 pm
Lokalizacja: Warszawa/Bydgoszcz

Post autor: tarhim » ndz lut 10, 2008 1:38 pm

A to ja się podepnę do tematu.

Co sądzicie o tym? :)

http://otomoto.pl/uaz-469-b-uaz-z-parku-C4390102.html

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » ndz lut 10, 2008 1:48 pm

Cena ok, ale pewnie adekwatna do stanu... Na moje to on stał na zewnątrz bez plandeki. Wyciaraczki brakuje, w środku ruda wychodzi, znaczy że woda musiała zalegać.
Widzicie te tabliczki kolo kierownicy? Skąd to wziąć? Ja nie mam takich. Pierwszy raz to widzę. W nowszych rocznikach też to było?
Poza siedzieniami i oponami wszystko będzie w oryginale.

77r to jeszcze pedała w podlodze i kilka innych rzeczy, kto wie niech dopisze. Ja pierwszą seria nie mialem okazji jeździć.

edit:
do tego amory ramieniowe i aku po lewej stronie
Ostatnio zmieniony ndz lut 10, 2008 2:08 pm przez kacper44, łącznie zmieniany 1 raz.
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
gÓral świętokrzyski
Posty: 1565
Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:26 am
Lokalizacja: Kielce/Łódź
Kontaktowanie:

Post autor: gÓral świętokrzyski » ndz lut 10, 2008 1:58 pm

te tabliczki były w tych uazach co w wojsku jeździły nie zależnie od rocznika
tam jest tabela dopuszlanych prędkosci oraz schemat krzynki :)2

były ruskie i polskie wersje
Deszcz zacina nas po pysku Uaz przelazł po bagnisku

www.korbol.prv.pl

Awatar użytkownika
kacper44
Posty: 1530
Rejestracja: wt mar 15, 2005 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kacper44 » ndz lut 10, 2008 2:07 pm

Ja mialem po Straży Granicznej i nie było :cry:
Pajero 2,8TD LWB, bodylift 2'' i MT 33x12,5''

Awatar użytkownika
GikroV
 
 
Posty: 1041
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)

Post autor: GikroV » ndz lut 10, 2008 3:12 pm

Ten z linka to nie Uaz 469B tylko 469. Widze w nim materiał na zrobienie oryginała, niestety wkład finansowy raczej będzie odczuwalny.
W każdym Uazie była taka tabliczka, tylko zawsze je wywalai - nie wiem po co... teraz trudno dorwać taką. No chyba że na kawałek blaszki chce ktoś dać 100zł
UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » ndz lut 10, 2008 3:27 pm

a co z naklejka zamiast tabliczki?? można by i takie cosik zrobić, ja mam rocznik `80 i amortyzatory normalne, nie ramieniowe, ale faktem jest że po zakupie "okazji" za grosze trzeba w nia sporo zainwestowac a pożniej dbać zeby służył dobrze
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość