silnik 2.4 D mercedesa w UAZie?

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

silnik 2.4 D mercedesa w UAZie?

Post autor: konrad1983nr1 » sob lut 16, 2008 5:00 pm

Witam, czy takowy silnik pasuje?? czy dużo przerabiania jest?
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

vongraf
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 11
Rejestracja: śr lis 28, 2007 5:36 pm
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: vongraf » sob lut 16, 2008 5:55 pm

Zaraz Ciebie zjedzą (wyjadacze)

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » sob lut 16, 2008 5:59 pm

hehe zaraz bedzie opcja "szukaj" :D tylko ze tam nic nie ma na ten temat, wszyscy pakuja andorie, a o 2.4D z mesia nic nie ma. Który typ żeby było jak najmniej przerówek??
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » sob lut 16, 2008 6:17 pm

Najlepszy do Uaza jest 280E od MB, lub BMW 2.5i, 2.7e lub 2.8i, bez kitu, jezdzilem z wszystkimi tymi silnikami i w zyciu diesela bym nie ladowal. Z silnikiem MB 2.4D masz tyle samo przerobek co z 2.8E, duzo flansz do skrzyni biegow Uaza znajdziesz, najlatwiej.

MB 2.4D do jezdzenia wokol smietnika i dojazdy do roboty :wink:
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » sob lut 16, 2008 6:22 pm

a czy przy tych polecanych silnikach wytrzymuja mosty?? nie szykuje sprzeta na rajdy tylko na lekki teren, do roboty tez hehe :D


wogóle nie widze zainteresowania tematem :cry:
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » ndz lut 17, 2008 10:17 am

Wytrzymuja, ale krotko :wink:

Kwestia jak cisnieniujesz, mozesz tez wstawic 2.3E od merca, przerobek mniej niz 2.4D, 130 koni i mostow nie pomielisz. Pali mniej niz Uazowy silnik. Tylko po co to robisz? Padl Ci silnik, czy ekonomia?

Mercedesy z tamtych lat, maja taka sama flansze do sprzegla, a tego jest troche na rynku, 2.4D, 2.0E, 2.3E, 2,8E prawie te same przerobki.

2.8 mieli mosty jak cisnieniujesz, hamulce od Uaza ucza pokory :evil:
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » ndz lut 17, 2008 10:32 am

ekonomia, teraz silnik z zuka paliwa na ssaniu żre litr na kilometr benzyny, a gazu 15-20 litrów, chciałbym wiecej jezdzic a do ropy tanszej mam dostep, 2.3E, hmmm a ile benzyny pali i czy gaz do tego mozna?
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » ndz lut 17, 2008 10:32 am

bierz 2,4 najlepszy silnik do Uaza. Kolega kolegi tego kolegi zna ziomka którego ojciec miał taki silnik i chwalił. Silnik mocny, ale awaryjny, pali 3 l na "stówe" ... a na serio ? "sprawdź w google zanim zaczniesz zawracać dupe" :)21
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Tomek_B
Posty: 376
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Tomek_B » ndz lut 17, 2008 11:26 am

nooooooooo tak


:)21
GyGy 5479591

Uaz 469 B

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » ndz lut 17, 2008 11:50 am

a co ? 8)
nie jest tak ?? 8)
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Słoń2
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 76
Rejestracja: ndz sty 06, 2008 1:24 pm
Lokalizacja: Pomorskie/Kościerzyna

Post autor: Słoń2 » ndz lut 17, 2008 11:54 am

240 jest dobra i wytrzymała ale ja miałem i zmieniłem na 300d z beczki i teraz siły ma dosyc a spalanie to tak srednio 8-12 na skrzyni biegow merca a rozdzielcza od gaza 69. Jak wkładac silnik merca to ze skrzynia! :wink: :wink: :wink:

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Post autor: Przemekslaw » ndz lut 17, 2008 1:47 pm

:o
pała !!
wkładanie 2,4D to pomyłka !!
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
chiquito83
Posty: 2321
Rejestracja: pn paź 28, 2002 1:32 pm
Lokalizacja: Bytów, Gdynia

Post autor: chiquito83 » ndz lut 17, 2008 1:48 pm

tylko perkins :)2

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » ndz lut 17, 2008 2:03 pm

tak perkins, z C360 :lol: takie patety tez widziałem. nie potrzeba mi wyscigowki tylko motoru ekonomicznego co by jezdzic na codzien, w miare mocnego zeby uciagnoł przyczepke, no i zeby przez wode przejechał bez wielkich przygotowań. z benzyna to zawsze cos jest, kable zapłonowe, gażnik, cewka, motor ma być prosty
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » ndz lut 17, 2008 6:02 pm

Kolego na 2,4 bedziesz narzekal ze jest slabawy. Jak chcesz w miare ekonomiczny silnik to 3,0D albo andorie z turbo z ktora nie ma kombinacji z flanszami.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » ndz lut 17, 2008 6:18 pm

andoria pasuje bez flanszy?? ale jak czytałem posty z andorii to kuuupa przerobek, linka gazu np, no i cena, 1500zl to standart
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

Awatar użytkownika
Mieszko
 
 
Posty: 182
Rejestracja: sob lut 05, 2005 10:23 pm
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Mieszko » ndz lut 17, 2008 6:25 pm

Jak EKONOMICZNEGO to właśnie tylko Perkins :-)

Kiedyś....z mostami 4.1 ropy szło max 8 litrów... niestety komfort jazdy żaden, prędkość max 90 km/h ale to była prehistoria czasów benzyny na kartki :-)
UAZ 469, Vitara 1.6, Mercedes "beczka"

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » ndz lut 17, 2008 6:36 pm

cześc kolego

mam dwa uazy
jeden diesel z 2.4 merc
drugi ford 2.9v6(jeszcze niestety nie skończony)

wszyscy w Twoim temacie mają troche racji
po 1 2.4 diesel to porażka w uazie(ja już takiego "odziedziczyłem" ) :)3
po2 andoria pasi bez flansz(pisze tylko ze pasi,nie twierdze że to dobry silnik w uazie)
po 3 (moim zdaniem) wkładanie do uaza diesla mija sie z prawdą
po 4 jeśli chcesz byc poważnie traktowany używaj opcji szukaj
po 5 temat który założyłeś jest chyba jednym z najstarszych tematów fotum :wink:
po 6 żałuje sam że zaczołem bawić sie w wkładanie forda bo za tą kase już bym śmigał zagazowana dobrze zrobioną jednstką oryginalną i miał jeszcze troszke monety na inwestycje typu opony,czy jakas DOBRA lina
a moze i wyciągarka
po 7 powodzenia kolego
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

tiger
Posty: 1640
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 6:34 pm
Lokalizacja: Wrocław/Muflon Team
Kontaktowanie:

Post autor: tiger » ndz lut 17, 2008 9:52 pm

Zalezy czy masz dzwon z zuka jesli tak to pasuje.
WWW.FCSERWIS.PL ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, USUWANIE FAP DPF EGR, IMMOBILIZERY
WWW.AUTOSKUP.WROC.PL

Awatar użytkownika
jac.uaz
Posty: 506
Rejestracja: wt kwie 19, 2005 12:01 pm
Lokalizacja: Elbląg
Kontaktowanie:

Post autor: jac.uaz » pn lut 18, 2008 12:44 am

wofka pisze:cześc kolego

mam dwa uazy
jeden diesel z 2.4 merc
drugi ford 2.9v6(jeszcze niestety nie skończony)

wszyscy w Twoim temacie mają troche racji
po 1 2.4 diesel to porażka w uazie(ja już takiego "odziedziczyłem" ) :)3
po2 andoria pasi bez flansz(pisze tylko ze pasi,nie twierdze że to dobry silnik w uazie)
po 3 (moim zdaniem) wkładanie do uaza diesla mija sie z prawdą
po 4 jeśli chcesz byc poważnie traktowany używaj opcji szukaj
po 5 temat który założyłeś jest chyba jednym z najstarszych tematów fotum :wink:
po 6 żałuje sam że zaczołem bawić sie w wkładanie forda bo za tą kase już bym śmigał zagazowana dobrze zrobioną jednstką oryginalną i miał jeszcze troszke monety na inwestycje typu opony,czy jakas DOBRA lina
a moze i wyciągarka
po 7 powodzenia kolego
A dlaczego już żałujesz?? Co jest z tym zestawem nie tak?
GRUPA OFFROAD
UAZ 469 B

Awatar użytkownika
Marci
 
 
Posty: 3917
Rejestracja: wt sie 03, 2004 9:56 pm
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Marci » pn lut 18, 2008 2:16 pm

ja miałem w uazie 2,2d+skrzynia z mesia i dawał rade jezdziłem nim ponad 4 lata nauczył mnie jezdzić technicznie bo czasami mocy brakowało, zrobiłem nim ze 30 000km pare rajdzików troche morza i gór, na trasie około 8l/100 a max co jechałem to około 130km/h, hamulce miałem zrobione na przodzie tarczowe, w srodku tapicerka, maska i sciana grodziowa wycziszona i jeszcze troche przeróbek, a sprzedałem dlatego ze córka mi sie urodziła i musiałem kupić bardzie cywillizowane auto, a do uaza mam sentyment :)2 bo ma swój urok
lodz4x4.weebly.com
d23 pickup :)21
790-71-74-74

Awatar użytkownika
wofka
Posty: 631
Rejestracja: śr wrz 06, 2006 5:56 pm
Lokalizacja: MAZOWIECKIE

Post autor: wofka » pn lut 18, 2008 7:15 pm

żałuje klego bo na oryginale juz bym jeździł rok a nie naprawiał i motał dwa lata
Wofka

Jeep Grand Cherokee
V8 Hemi

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » pn lut 18, 2008 7:26 pm

wofka pisze:żałuje klego bo na oryginale juz bym jeździł rok a nie naprawiał i motał dwa lata
u mnie to samo :)21, ale ja jestem cierpliwy i zostało może z miesiąc..., może dwa..., po dwóch latach auto wyjedzie z garażu na światło dzienne
:roll:
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Posty: 495
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
Kontaktowanie:

Post autor: konrad1983nr1 » pn lut 18, 2008 7:33 pm

hehe ciekawie sie zapowiada, kupic silnik i dłubac 2 lata, nie wytrzymał bym bez jazdy uazem, musze nawet isc i popatrzec tak sie uzalezniłem :)21 , narazie jednak zostane przy s-21, gdyby nie spalanie to był by to całkiem nie zły silnik
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: piotr oskwarek » pn lut 18, 2008 7:44 pm

no dwa lata z przerwami, bo w momencie zakupu UAZa zacząłem chatę budować, i kurcze już mieszkam w chacie a UAZik biedny w cieplutkim garażyku czeka, i czeka...
:wink:
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości