jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
BROWAR_PL

- Posty: 390
- Rejestracja: czw mar 09, 2006 9:41 am
- Lokalizacja: Spytkowice
Post
autor: BROWAR_PL » śr lut 20, 2008 11:08 am
nie zbywają komuś 2 krótkie śruby od wału napędowego, moje niestety poszły w las....
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » śr lut 20, 2008 2:18 pm
odwiedż sklep z częściami do żuka
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
Bartmann

- Posty: 1833
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartmann » śr lut 20, 2008 7:00 pm
DOkładnie

Żukowskie 10.9 plus nakrętki samokontrujące

-
ub40

- Posty: 580
- Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: ub40 » śr lut 20, 2008 9:00 pm
...nakrętki z kołnierzem kontrującym,pewnie kolega o takich myślał a jeżeli puściły te od strony skrzyni to polecam dospawanie do flanszy dodatkowych nakrętek /bardzo dobrze trzymają/

UniformBravo40
Volvo 855 tdi
-
wladimir.r

- Posty: 386
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 11:58 pm
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wladimir.r » śr lut 20, 2008 11:04 pm
Jeśli nie masz sklepu z pierdółkami do Żukiety w polu rażenia to Ci podeśle. Zostały mi po zakładaniu wału.
-
Babol

- Posty: 322
- Rejestracja: pn wrz 12, 2005 7:33 pm
- Lokalizacja: Warszawa - Łomianki
Post
autor: Babol » śr lut 20, 2008 11:33 pm
czy to cie nie niepokoi, że zostały Ci jakieś śrubki po zakładaniu wału?
przepraszam, nie mogłem się powstrzymać

błąd wieszcza...jest:A imię jego czterdzieści i cztery...
powinno być:A imię jego cztery na cztery!
-
wladimir.r

- Posty: 386
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 11:58 pm
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wladimir.r » śr lut 20, 2008 11:38 pm
Wiedziałem że padnie takie pytanie.

Nie, nie niepokoi mnie to. Musiałem użyć dłuższych śrub ze względu na "innowacyjne" technologie wdrożone przez poprzedników.
-
Babol

- Posty: 322
- Rejestracja: pn wrz 12, 2005 7:33 pm
- Lokalizacja: Warszawa - Łomianki
Post
autor: Babol » śr lut 20, 2008 11:46 pm
tak się tylko pytam bo zawsze jak coś robię to też coś zostaje
ale działa, więc nie ma stresu
błąd wieszcza...jest:A imię jego czterdzieści i cztery...
powinno być:A imię jego cztery na cztery!
-
wladimir.r

- Posty: 386
- Rejestracja: czw lut 23, 2006 11:58 pm
- Lokalizacja: Toruń
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wladimir.r » czw lut 21, 2008 12:01 am
To się nazywa optymalizacja.

-
JA'JACEK
-

- Posty: 2876
- Rejestracja: śr lip 17, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Mazury
Post
autor: JA'JACEK » czw lut 21, 2008 1:18 am
Objawy “zespołu zegarmistrza”..... połowa mechaników na świecie na to cierpi,
Ale da się z tym żyć.....

JA'JACEK
GAZ 69M 1967r.
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » czw lut 21, 2008 1:19 am
ub40 pisze:...nakrętki z kołnierzem kontrującym,pewnie kolega o takich myślał a jeżeli puściły te od strony skrzyni to polecam dospawanie do flanszy dodatkowych nakrętek /bardzo dobrze trzymają/

Ja tam zawsze wypuszczałem szpilki z tej flanszy,wspawując odp śruby.To sposób na uratowanie zdezelowanej flanszy.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości