Strona 1 z 6

Oceńcie czy warto go kupić

: czw mar 13, 2008 8:38 pm
autor: maciejmlynarz
Powiedzcie co myslicie o tym autku. Czy warto kupować a jaśli tak to co należałoby jeszcze w nim przerobic aby pobawić się w terenie.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4223508

: czw mar 13, 2008 8:42 pm
autor: jpi
1 przemalować
2 zdjąć/przerobić kangura
3 zamienić dziwny laminat od poloneza na brezencik

: czw mar 13, 2008 8:58 pm
autor: radecki
Ja mam w garażu taki sam laminat z napisem UAZ Lux :D

: czw mar 13, 2008 9:05 pm
autor: Bartmann
Im mniej w nim zrobisz tym bardzej się "pobawisz" w terenie.
A jak bys kolorek zostawił to i innym byś humor poprawił :)2

: czw mar 13, 2008 9:13 pm
autor: BENGI
W pierwszej kolejności wyrzuć laminat i ciesz się z jazdy :wink:

: czw mar 13, 2008 9:25 pm
autor: bartas 4x4
fajne autko :)2 nie wiem co wy chcecie od tego daszku :D ...zawsze to lepsze podczas deszczu niż brezencik.Co do auta to zależy jak to pracuje. Cena dobra :)2 dużo pracy,pzdr

: czw mar 13, 2008 9:27 pm
autor: chiquito83
x. dowiedziec sie co to za silnik

tak w ogole to ja szukajac uaza patrzylem na dwie rzeczy - czy zarejestrowany jako ciezarowy i czy ma LPG

: czw mar 13, 2008 10:56 pm
autor: wladimir.r
No i ten wydech do wywalenia. Jak masz lepszą połowę to na pewno oparłaby się o jeden z tych tłumików i wtedy... po co Ci to?? :D

: czw mar 13, 2008 11:22 pm
autor: zibismoke01
jpi pisze:1 przemalować
2 zdjąć/przerobić kangura
3 zamienić dziwny laminat od poloneza na brezencik
ja w razie kupna popieram kolege jpi i jego zdanie co do "stuningowania"....

: pt mar 14, 2008 7:59 am
autor: gÓral świętokrzyski
ten wydech to jest niezgodnie z prawidłami i diagonsta nie powinien tego dopuścić

: pt mar 14, 2008 8:08 am
autor: Przemekslaw
dokoncz malowanie na niebiesko, dokoncz zderzak, wyrzuc te poszerzenia, wydech mozesz przeniesc na jego miejsce, kupic dobre opony i cos tam moze by z niego było... paka oczywiscie tez do ściągniecia :wink:
Pamietaj ze nie ważne co za kurnik jest na wierzchu, zaczynaj sprawdzanie od mechaniki :wink:

: pt mar 14, 2008 11:15 am
autor: Balu-Balu
gÓral świętokrzyski pisze:ten wydech to jest niezgodnie z prawidłami i diagonsta nie powinien tego dopuścić
Nie tylko wydech ale jego akurat widać :)21 :)21

: pt mar 14, 2008 11:22 am
autor: Darek
silnik 2120 to pasuje ta pojemność do żukiety, a nie wiem czy ten silnik jest mocą odpowiedni do uaza ??

: pt mar 14, 2008 12:14 pm
autor: maciejmlynarz
No i nabyłem ten wynalazek. Dziś wieczorkiem powinien wylądować pod domem. Jedzie na lawecie. Podobno gaźnik wymaga regulacji no i szkoda mi troszke tych opon. Dowiedziałem się o nim tego, że:
-pod maską pracuje silnik z żuka
-stoi na przespawanych felgach od Honkera
-zbiornik paliwa wywalony ma na pake tak samo jak akumulator 160Ah
-kangur wspawany na stałe w rame (zastanawiam się czy warto go ruszać)

: pt mar 14, 2008 12:25 pm
autor: Przemekslaw
No to z kangurem lipa :)21
szkoda ze sie tak pospieszyłes... :roll:

: pt mar 14, 2008 12:44 pm
autor: maciejmlynarz
Wiesz Przemekslaw szukałem czegos w teren juz 2 lata z założeniem ze nie chce przekroczyć 5tys. Z kim bym nie rozmawiał to typy były różne. Od Suzuki Samuraja przez Vitare, Patrola aż po Pajero. A ja się pytam jak to ma się zmiescić w moich skromnych funduszach. No to wymysliłem (może naiwnie) że dam 4 koła i za reszte popracuje nad autem.
Czemu mówisz że z kangurem lipa? I co sądzisz o reszczie podzespołów? Ma sens to poszerzenie, wspomaganie i silnik od żuka? I co do opon, bo widziałem że były głosy aby je zmienić, czy te nie poradzą sobie w terenie?

: pt mar 14, 2008 12:48 pm
autor: wieprzowina
maciejmlynarz pisze:.... Jedzie na lawecie. Podobno gaźnik wymaga regulacji ....
nie to żebym się czepiał, ale jak słyszę albo czytam w opisach aukcji - "nie jeździ bo trzeba wyregulować gaźnik" rozumiem to jako - nie jeździ bo silnik umarł, być może z całym układem napędowym.

: pt mar 14, 2008 1:05 pm
autor: gÓral świętokrzyski
maciejmlynarz pisze:No i nabyłem ten wynalazek. Dziś wieczorkiem powinien wylądować pod domem. Jedzie na lawecie. Podobno gaźnik wymaga regulacji no i szkoda mi troszke tych opon. Dowiedziałem się o nim tego, że:
-pod maską pracuje silnik z żuka
-stoi na przespawanych felgach od Honkera
-zbiornik paliwa wywalony ma na pake tak samo jak akumulator 160Ah
-kangur wspawany na stałe w rame (zastanawiam się czy warto go ruszać)
czy ja dobrze wnioskuje kupiłeś to coś bez oglądania?? :lol:

: pt mar 14, 2008 1:09 pm
autor: radecki
gÓral świętokrzyski pisze:
maciejmlynarz pisze:No i nabyłem ten wynalazek. Dziś wieczorkiem powinien wylądować pod domem. Jedzie na lawecie. Podobno gaźnik wymaga regulacji no i szkoda mi troszke tych opon. Dowiedziałem się o nim tego, że:
-pod maską pracuje silnik z żuka
-stoi na przespawanych felgach od Honkera
-zbiornik paliwa wywalony ma na pake tak samo jak akumulator 160Ah
-kangur wspawany na stałe w rame (zastanawiam się czy warto go ruszać)
czy ja dobrze wnioskuje kupiłeś to coś bez oglądania?? :lol:
Kolega ma jak wida cułańską fantazję :lol:

: pt mar 14, 2008 1:25 pm
autor: niemand
wieprzowina pisze:
maciejmlynarz pisze:.... Jedzie na lawecie. Podobno gaźnik wymaga regulacji ....
nie to żebym się czepiał, ale jak słyszę albo czytam w opisach aukcji - "nie jeździ bo trzeba wyregulować gaźnik" rozumiem to jako - nie jeździ bo silnik umarł, być może z całym układem napędowym.
jestem tego samego zdania :)2

@maciejmlynarz a jak stan techniczny ???

: pt mar 14, 2008 1:38 pm
autor: maciejmlynarz
Juz wam mówie jak to wygląda. Po autko jechał ojciec. Zadzwonił i z otrzymanej relacji wiem, że silnik chodzi tylko w miare schodzenia ze ssania zaczyna się dławić. Co do napędów: Przód ciągnie a reduktora nie było jak sprawdzić.

: pt mar 14, 2008 3:09 pm
autor: Olek1605
maciejmlynarz pisze:Juz wam mówie jak to wygląda. Po autko jechał ojciec. Zadzwonił i z otrzymanej relacji wiem, że silnik chodzi tylko w miare schodzenia ze ssania zaczyna się dławić. Co do napędów: Przód ciągnie a reduktora nie było jak sprawdzić.

jak to nie było jak sprawdzić?? to nawet kawałek nim nie przejechał czy co :-?

: pt mar 14, 2008 4:04 pm
autor: maciejmlynarz
co z tego że się da się go włączyć i wyraźnie da się odczuć jego działanie jak nie wiem, czy w cięższym terenie coś mu odbije (nie będzie się rozpinał czy inne takie). Gdybym tylko dostał urlop to sam bym sobie pojechal a tak widzicie... opieram sie o relacje telefoniczne. Zresztą wolę być pesymistą i ostrożnie mówić o tym, że działa niż rzucić w poscie głośne HURA a potem pisać co zrobić bo napędy nie chodzą. Jutro postaram się napisać co i jak z tym sprzętem, a przynajmniej napedy posprawdzam. Zobaczymy co z tego wyjdzie a potem będę liczył na konstruktywną krytykę i jakieś rady.

: pt mar 14, 2008 4:22 pm
autor: Olek1605
reduktor wyskakiwać nie powinien jeżeli to biegi chyba że coś zmielone ale poczekam, jak przetestujesz to napisz co i jak

: pt mar 14, 2008 4:43 pm
autor: wladimir.r
maciejmlynarz pisze:Wiesz Przemekslaw szukałem czegos w teren juz 2 lata z założeniem ze nie chce przekroczyć 5tys. Z kim bym nie rozmawiał to typy były różne. Od Suzuki Samuraja przez Vitare, Patrola aż po Pajero. A ja się pytam jak to ma się zmiescić w moich skromnych funduszach.
Chcesz nam wcisnąć że to jedyne od 2 lat na rynku autko 4x4 w kwocie do 5 tysięcy?? :o U mnie też była tylko elektryka do zrobienia i hamulce... no i dwa lata z GAZem walczyłem. Tyle że ja za swojego dałem 1,5k.