Blokady mostów - sklepy

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

el Kopyto
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Blokady mostów - sklepy

Post autor: el Kopyto » czw mar 20, 2008 8:11 am

Witam wszystkich, jestem tu nowy i chciałbym skorzystać z waszego doświadczeni. Mam do naprawy gaza 69 i zleceniodawca zażyczył sobie blokady mostów. Czy moglibyście mi dać linka do kogoś kto to robił oraz czy w okolicach łodzi są jakieś sklepy czy muszę czekać na motoweteran bazar. Albo czy może znacie zaufane sklepy w których mogłbym zanabyć blokady mostów do uaza gdzie nie wcisną mi byle czego ponieważ jeszcze się na tym nie znam.
Pozdrawiam
el Kopyto

Awatar użytkownika
Mag69

Post autor: Mag69 » czw mar 20, 2008 10:29 am

blokady krzywkowe cz pełne 100% ??

:)21
LJ 70

el Kopyto
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Post autor: el Kopyto » czw mar 20, 2008 11:56 am

Mag69 pisze:blokady krzywkowe cz pełne 100% ??

:)21
Niestety jestem na tyle zielony że nie wiem co to znaczy. Jest to mój pierwszy samochód do naprawy tego rodzaju. Do tej pory robiłem tylko nysy, żuki, golfi I - III i motocykle, w związku z czym proszę o wyrozumiałość.
A może jakiś link odnosnie tego tematu żebym mógł się dokształcić i nie zadawać głupich pytań?
Pozdrawiam
el Kopyto

Awatar użytkownika
gÓral świętokrzyski
Kontaktowanie:

Post autor: gÓral świętokrzyski » czw mar 20, 2008 12:00 pm

krzywkowe są na alegro za ok 800 zł a pełne to tylko na zamówienie ktoś Ci moze zrobic
Deszcz zacina nas po pysku Uaz przelazł po bagnisku

www.korbol.prv.pl

bartas 4x4

Post autor: bartas 4x4 » czw mar 20, 2008 1:15 pm

chłopaki z MUDMASTERS mają coś takiego na sprzedaż http://moto.allegro.pl/item332610087_bl ... _100_.html -100% blokada
napisz do nich to napewno się dogadacie :D
student

el Kopyto
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...

Post autor: el Kopyto » czw mar 20, 2008 3:47 pm

gÓral świętokrzyski pisze:krzywkowe są na alegro za ok 800 zł a pełne to tylko na zamówienie ktoś Ci moze zrobic