Ploblem z silnikiem uaz (wołga)
Moderator: Student
Ploblem z silnikiem uaz (wołga)
Witam!
Posiadam uaza z silnikiem wołgi, mam problem z wyregulowaniem pracy.
Silnik pracuje poprawnie tylko na ssaniu, po rozgrzaniu silnika i wyłączneiu ssania obroty saczą aż silnik gaśnie, nie wchodzi w obroty i strzela w wydech. Wymieniłem uszczeli w calym gaźniku (K131) nadal to samo. Regulacja miesianka nie skutkuje. Regulowałem zapłon i albo strzela w gażnik albo w wydech...
Kompresja 5,5 7,5 7,5 5,5. Proszę o poradę co można by jeszcze sprawdzić.
Ps. Jestem laikiem jesłi chodzi o mechanikę, ale zapał mam. Proszę o wyrozumiałość.
Posiadam uaza z silnikiem wołgi, mam problem z wyregulowaniem pracy.
Silnik pracuje poprawnie tylko na ssaniu, po rozgrzaniu silnika i wyłączneiu ssania obroty saczą aż silnik gaśnie, nie wchodzi w obroty i strzela w wydech. Wymieniłem uszczeli w calym gaźniku (K131) nadal to samo. Regulacja miesianka nie skutkuje. Regulowałem zapłon i albo strzela w gażnik albo w wydech...
Kompresja 5,5 7,5 7,5 5,5. Proszę o poradę co można by jeszcze sprawdzić.
Ps. Jestem laikiem jesłi chodzi o mechanikę, ale zapał mam. Proszę o wyrozumiałość.
- piotrek_uaz
- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Troche malo. To silnik z kwadratowymi kolektorami ?szychu pisze:Hm nie wiem jak to sie dokładnie nazywa ale wyglada na oryginalne (przynajmniej te same czasy co silnik), co prawda nie widzialem identycznego na allegro (rożnia sie rurką do gaźnika) ale jest podobny (palecec przerywacza, kopułka). A kompresja ujdzie?
U mnie jest okolo 10ciu na kazdym cylindrze (silnik UAZ z okraglymi kolektorami).
Normalnie nie ma sensu. Ale to zależy w jakim stanie są tuleje i ile chcesz pojeździć do następnej wpadki 

http://www.mudmasters-4x4.com
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
Pimpek... strikes again:) KNK forever!
- terenowiec69
-
- Posty: 197
- Rejestracja: wt sie 02, 2005 9:51 pm
- Lokalizacja: Chełm woj. lubelskie
remont chyba szwedzki za 1000 to nawet obróbki nie zrobisz , więc nie pisz takich herezji ,Zrób remont nie jest az tak drogi,za zrobiłem za 800zł remont generalny(części kupowałem na ukrainie).

Poczytaj sobie http://www.forum4x4.pl/forum/viewtopic. ... ht=#907637
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
ha ha dobre remont za 800 plnterenowiec69 pisze:Zrób remont nie jest az tak drogi,za zrobiłem za 800zł remont generalny(części kupowałem na ukrainie).

ja robiłem remont dwa lata temu łącznie z wyważaniem wału,koła zamachowego itd. wyszło mi 2000 pln
ale silnik wkręca się teraz do 6500 obr.
w sumie 1353 KM 
no replacement for displacement!

no replacement for displacement!
nielepiej zmienic silnik na inny?? i tylko silniki za te cene zmieniac??mudder pisze:ha ha dobre remont za 800 plnterenowiec69 pisze:Zrób remont nie jest az tak drogi,za zrobiłem za 800zł remont generalny(części kupowałem na ukrainie).![]()
ja robiłem remont dwa lata temu łącznie z wyważaniem wału,koła zamachowego itd. wyszło mi 2000 pln
ale silnik wkręca się teraz do 6500 obr.
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project 

Jest jasność. Remont.szychu pisze:Sprawdzalem kompresję na oleju 7 8,5 8,5 7.
Teraz jeszcze dobrze byłoby wiedzieć jak wygląda ciśnienie oleju, jeżeli da się uniknąć szlifu wału i wymiany panewek i pompy oleju to można coś tam zaoszczędzić, ale to mało prawdopodobne.
Pełny remont silnika 4 lata temu wyniósł mnie ponad 2 000 pln.
Wesołych Świąt.
.
Ja robiłem remont i koszty wyszły :
400zł - zestaw tuleje + tłoki + sworznie
350zł - osiowanie bloku ( nieprzewidywalny wydatek )
100zł - wyciąganie tuleji na prasie
przyspawały się do bloku
250zł - szlif wału
100zł - polskie pierścienie prima
50zł - planowanie głowicy
100zł - nowe szpilki bo stare krzywe i kruszyły się ( trzeba dorobić bo 11 już ciężkie do dostania )
10zł uszczelka pod głowice
40zł - środek do czyszczenia silnika z resztek oleju mineralnego
30zł - sznur łojowy
+ simering
20zł - silikon
10zł - uszczelka pod miskę olejową
10zł - pasty do docierania zaworów
80zł - zestaw panewek
40zł - 10 litrów benzyny na czyszczenie
---------------------------------------------------
1590zł
a do tego dolicz robociznę
dobrze że sam robię bo inaczej bym się zapłakał i nie wypłacił A liczyłem wpierw że wyjdzie mi z 800zł hahah 
400zł - zestaw tuleje + tłoki + sworznie
350zł - osiowanie bloku ( nieprzewidywalny wydatek )
100zł - wyciąganie tuleji na prasie

250zł - szlif wału
100zł - polskie pierścienie prima
50zł - planowanie głowicy
100zł - nowe szpilki bo stare krzywe i kruszyły się ( trzeba dorobić bo 11 już ciężkie do dostania )
10zł uszczelka pod głowice
40zł - środek do czyszczenia silnika z resztek oleju mineralnego

30zł - sznur łojowy

20zł - silikon
10zł - uszczelka pod miskę olejową
10zł - pasty do docierania zaworów

80zł - zestaw panewek
40zł - 10 litrów benzyny na czyszczenie

---------------------------------------------------
1590zł



UAZ 469B 80/85' uazo-wołga syntetyk 5W/50 na dotarciu 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości