Strona 1 z 2

Filtr powietrza

: śr mar 24, 2004 8:10 pm
autor: wojtak4
Mam snorkela z rur PCV i filtr powietrza z poloneza i jest on troszke nieszczelny i moze lapac wode. Z czego najlepiej zastosowac filtr powietrza zeby byl szczelny i rzeby mial wyjscia okragle na waz zacisniety na opaske.

: śr mar 24, 2004 8:38 pm
autor: Komodor
Lublin, Ducato etc.

: śr mar 24, 2004 8:50 pm
autor: klucz13
Hieny forumowe mają oryginały poszukaj na giełdzie

: śr mar 24, 2004 8:55 pm
autor: Mag69
Ja mam z Uno dizla ,fajna puszka,szczelny i wkłady tanie .

:)21

: śr mar 24, 2004 9:47 pm
autor: benes
czy ten filtr powietrza masz zamontowany na końcu "snurkla" jako grzybek????

: pt mar 26, 2004 3:39 pm
autor: wojtak4
Nie jako grzybek. Na koncu snorkela jest daszek a filtr jest pod maską. Nie wiem czy to dobre rozwiązanie, ale jaki najlpiej filtr zastosowac aby bylo 100 % szczelnie ??

: śr mar 31, 2004 7:27 pm
autor: KOPARA
Najlepiej zalozyc oryginalny filtr powietrza od lublina tego z turbina i po klopocie jak chcesz moge ci przeslac fotki

: śr mar 31, 2004 9:40 pm
autor: klucz13
Jak możesz to mi też prześlij

: czw kwie 01, 2004 6:29 am
autor: RudeBoy
ja tez bardzo prosze: poczta@mwds.pl

: czw kwie 01, 2004 7:36 am
autor: benes
KOPARA pisze:Najlepiej zalozyc oryginalny filtr powietrza od lublina tego z turbina i po klopocie jak chcesz moge ci przeslac fotki
Jeżeli można to i ja poproszę
Pozd
Raf

: pt kwie 09, 2004 12:07 pm
autor: Arendzik
KOPARA pisze:Najlepiej zalozyc oryginalny filtr powietrza od lublina tego z turbina i po klopocie jak chcesz moge ci przeslac fotki
Z czego pochodzi guma, ktora masz bezposrednio na gazniku?

: sob kwie 10, 2004 4:06 pm
autor: yankee
Jeżeli można to i ja poproszę te fotki art.b.yankee@interia.pl z góry dzieki

: sob kwie 10, 2004 9:00 pm
autor: KOPARA
Guma pochodzi od VW a weze sa od uaza nowego typu 8)

: ndz kwie 11, 2004 7:49 am
autor: Slawquu
ja też poprosze o fotki

: ndz kwie 11, 2004 8:57 am
autor: Killer17
Mag69 pisze:Ja mam z Uno dizla ,fajna puszka,szczelny i wkłady tanie .
:)21
Też taki mam , jest :)2

: wt kwie 13, 2004 2:32 pm
autor: yankee
ok dzięki odszły :D

: sob gru 18, 2004 5:20 pm
autor: robert11
KOPARA pisze:Najlepiej zalozyc oryginalny filtr powietrza od lublina tego z turbina i po klopocie jak chcesz moge ci przeslac fotki
  • CZESC PRZESLIJ MI TO ZDJECIE TEGO FILTRA OD LUBLINA DZIEKI redos@poczta.fm

: ndz gru 19, 2004 6:05 am
autor: Majkello
KOPARA pisze:Najlepiej zalozyc oryginalny filtr powietrza od lublina tego z turbina i po klopocie jak chcesz moge ci przeslac fotki
To ja też poproszę :D majkello@wp.pl
A jak tyle osób chce to może wrzuć na forum?

Ja też mam od poloneza, ale obrócony o 90stopni zgodnie z ruchem wskazówek. Było dosyć precyzyjne cięcie ze świstem latających, pękniętych tarczek od dremela :D. Potem zaspawany, bez termostatu oczywiście, a kwadrat wyklepałem lekko i wcisnąłem żeńśki króciec rury 75 pcv na silikon z pakułami (cóż za eklektyzm :D ) i zastabilizowałem 2 nitami.
Filtr jest całkowicie szczelny - sprawdzałem do pełnego jego zanurzenia - oczywiście wraz z resztą samochodu :D
Nie trzeba go koniecznie obracać, co jest bardzo pracochłonne i wymaga precyzyjnego ciącia laubzegą lub dremelem oraz niezłego spawacza.
Ale obrócenie powoduje że rura biegnie krócej i ma mniej załamań (mniejsze opory ssania). Moim (i nie tylko) zdaniem to rozwiązanie wygląda bardzo elegancko, nie zawadza i działa super. Polecam blisko filtra dać trójnik z zaślepką - odślepienie na szosie zmniejsza drogę ssania->opory ssania->zużycie paliwa.

: ndz gru 19, 2004 10:15 am
autor: beztroski
Jeśli można, też poproszę fotki.

: ndz gru 19, 2004 10:33 am
autor: Didymos
Ja w moim poprzednim UAZie miałem filtr od poldka z silnikiem Rovera, bardzo fajna puszka i zajmuje mniej miejsca od lublinowego, kosztował jedyne 30 PLN. Teraz mam od zwykłego poldka z odpowiednią przejściówką na gaźnik, tak aby wlot był obrócony w prawo, a wlot znad kolektora jest zaspawany i wydaje mi się, że jest wystarczająco szczelny :)21

: ndz gru 19, 2004 10:40 am
autor: BABCIA I
.......a ja myslalem ze filtr powietrza powinien byc dobierany do pojemnosci skokowej silnika,a nie na sposob jego montazu lub szczelnosci ?!

: ndz gru 19, 2004 10:53 am
autor: Didymos
Eee UAZ to chyba nie potrzebuje aż tak dużo wiatru, przynajmniej na gazie, ja swoje musiałem jeszcze tłumić, coby chciały na tym badziewiu jechać :roll:

: ndz gru 19, 2004 5:28 pm
autor: Zbowid
A tu się nie zgadzam, bo Uaz potrzebuje duzo powietrza. Montaż samego filtru to nie wszystko trzeba pomyśleć jeszcze o tzw akumulatorze powietrznym czyli o zbiorniku powietrza bezpośrednio za filtrem, gdyż przy depnięciu na pedał gazu mogą wystąpić duże opory zasysania powietrza i słuchać głuche uuuu... itd. Aby tego ubiknąć stosuje się zwykłe szczelne, najczęściej plastikowe "pudło" i problem znika.

: czw gru 23, 2004 7:29 pm
autor: Didymos
Zbowid pisze:A tu się nie zgadzam, bo Uaz potrzebuje duzo powietrza. Montaż samego filtru to nie wszystko trzeba pomyśleć jeszcze o tzw akumulatorze powietrznym czyli o zbiorniku powietrza bezpośrednio za filtrem, gdyż przy depnięciu na pedał gazu mogą wystąpić duże opory zasysania powietrza i słuchać głuche uuuu... itd. Aby tego ubiknąć stosuje się zwykłe szczelne, najczęściej plastikowe "pudło" i problem znika.
MOże i masz rację, ja mam doświadczenia tylko z gazem, a moje uazy benzyny nie smakowały :)21 ale i tak mam ochotę przesiąść sie na diesla.

: śr gru 29, 2004 1:09 pm
autor: PP
wojtak ma perkinsa to niech wystawi nad dach filtr orginał od tarpana dizla
(ew od traktora) może to niezbyt efektowne ale skuteczne