Płyn chłodniczy, płukanie itp.
Moderator: Student
- losiek
- Posty: 519
- Rejestracja: wt lut 26, 2008 8:22 pm
- Lokalizacja: Skierbieszów / Kabaty
- Kontaktowanie:
Płyn chłodniczy, płukanie itp.
Witam. Kilka pytań:
1 Ile płynu chłodniczego mam wlać do całego układu?
2 Jak wlewać, żeby układ odpowietrzyć. Czy jest na to jakiś sposób, w przypadku gdy nie moge chwilowo uruchomić silnika.
3 Czy płuczecie jakimis specyfikami blok silnika czy lepiej tego nie robić bo jak wypłucze to będe miał płyn chłodniczy w oleju?
tyle:) a jak macie mnie zjechać to dajcie linka do tej intstrukcji gdzie to wszystko pisze bo w przyklejonym linki nie działają
1 Ile płynu chłodniczego mam wlać do całego układu?
2 Jak wlewać, żeby układ odpowietrzyć. Czy jest na to jakiś sposób, w przypadku gdy nie moge chwilowo uruchomić silnika.
3 Czy płuczecie jakimis specyfikami blok silnika czy lepiej tego nie robić bo jak wypłucze to będe miał płyn chłodniczy w oleju?
tyle:) a jak macie mnie zjechać to dajcie linka do tej intstrukcji gdzie to wszystko pisze bo w przyklejonym linki nie działają
Re: Płyn chłodniczy, płukanie itp.
Kocim łojem przepłukać a bulbulatorem odpowietrzaćlosiek pisze:Witam. Kilka pytań:
1 Ile płynu chłodniczego mam wlać do całego układu?
2 Jak wlewać, żeby układ odpowietrzyć. Czy jest na to jakiś sposób, w przypadku gdy nie moge chwilowo uruchomić silnika.
3 Czy płuczecie jakimis specyfikami blok silnika czy lepiej tego nie robić bo jak wypłucze to będe miał płyn chłodniczy w oleju?
tyle:) a jak macie mnie zjechać to dajcie linka do tej intstrukcji gdzie to wszystko pisze bo w przyklejonym linki nie działają

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
-
- Posty: 170
- Rejestracja: wt sty 16, 2007 6:11 pm
- Lokalizacja: Mirosławiec
- losiek
- Posty: 519
- Rejestracja: wt lut 26, 2008 8:22 pm
- Lokalizacja: Skierbieszów / Kabaty
- Kontaktowanie:
hmmm...no chyba czasem trzeba jak syf jest no nie? w każdym bądź razie mówcie ile i jak bo już spuscilem stary
nie zostawiajcie mnie samego.......

Ostatnio zmieniony sob cze 07, 2008 7:56 pm przez losiek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
-
- Posty: 170
- Rejestracja: wt sty 16, 2007 6:11 pm
- Lokalizacja: Mirosławiec
- losiek
- Posty: 519
- Rejestracja: wt lut 26, 2008 8:22 pm
- Lokalizacja: Skierbieszów / Kabaty
- Kontaktowanie:
tu i tu
i przy okazji. Czy macie jakąś uszczelke pomiędzy obudowami termostatu czy jak to jest uszczelnione? Bo ja tam mam resztki czegoś co nie wiem czym było.

Ostatnio zmieniony sob cze 07, 2008 7:58 pm przez losiek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
-
- Posty: 170
- Rejestracja: wt sty 16, 2007 6:11 pm
- Lokalizacja: Mirosławiec
źle szukasz
Układ chłodzenia wraz z nagrzewnicą 13l
do spuszczenia całego płynu musisz zagrzać silnik, chyba że wykręcisz termostat i rozkrecisz cały układ lącznie z nagrzewnica.
żeby odpowietrzyć całość musisz zagrzać silnik żeby ci termostat na duży obieg puścił ciecz i włączoną nagrzewnice.
Jak się nie grzeje to nie płukać bo i po co??
poprostu przeglądnij po temetach to jest tylko 45 stron

Układ chłodzenia wraz z nagrzewnicą 13l
do spuszczenia całego płynu musisz zagrzać silnik, chyba że wykręcisz termostat i rozkrecisz cały układ lącznie z nagrzewnica.
żeby odpowietrzyć całość musisz zagrzać silnik żeby ci termostat na duży obieg puścił ciecz i włączoną nagrzewnice.
Jak się nie grzeje to nie płukać bo i po co??
poprostu przeglądnij po temetach to jest tylko 45 stron


Ostatnio zmieniony sob cze 07, 2008 8:29 pm przez lbl78, łącznie zmieniany 1 raz.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
Cokolwiek powiesz po łacinie, brzmi mądrze
- konrad1983nr1
- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
- Kontaktowanie:
tylko po co to płukać?? raczej bym nie ryzykował sodą lub octem, może sie rozszczelnić, możesz wode wlewac góra a dołem wylewac, cos tam zawsze wypłucze. a płynu wlewasz do pełna, w instrukcji pisze ze jakies 11 litrów, a odpowietrza sie sam, w trakcje pracy tylko trzeba by było zaglądnąc za kilka dni w korek czy nie trzeba dolac, i bedzie 

UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
-
-
- Posty: 170
- Rejestracja: wt sty 16, 2007 6:11 pm
- Lokalizacja: Mirosławiec
A może cacy chłodnicę chce kolega mieć
To w razie czego chłodnicę na zewnętrzny z daleka od małych dzieci pełne bhp na siebie gorąca woda plus soda w chłodnicę i niech się żra syf z roztworem aha płukaj w odwrotnym kierunku niż krąży płyn\woda w układzie 


Bóg stworzył czołgi by siały zamęt i zniszczenie.
W chłodnicy zawsze ci się coś odłoży , problem w tym czy jest to na tyle istotne że się przegrzewa. Płukanie to raczej tylko wodą pod ciśnieniem ( można dąć tochę detergentu.) Soda bardzo dobra oczywiście pod warunkiem że jeździłeś na wodzie a nie na płynie i odłożył się kamień. I oczywiście może się rozszczelnić.
Pod obudowe termostatu zrób sobie uszczelkę z grubego papieru i posmaruj sylikonem na temperarurę i będzie ok.
Pod obudowe termostatu zrób sobie uszczelkę z grubego papieru i posmaruj sylikonem na temperarurę i będzie ok.
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość