Strona 1 z 1
Dlaczego nie smaruje klawiatury
: pt kwie 02, 2004 11:28 pm
autor: eRIk
Witam wszystkich. UAZ z 1986 z woja nowo zakupiony.Silniczek pracuje cisnienie oleju jest a klawiaturka w głowicy rdzewieje

nawet kropelki oleju nie widać, chyba cosik ześwirowało

Pytanie tylko co to moze byc???Prosze o pomoc.
: sob kwie 03, 2004 12:05 pm
autor: drwal
Któryś z przewodów olejowowych zapchany.
: sob kwie 03, 2004 1:29 pm
autor: eRIk
czy moze to być uszczelka pod głowicą??(brak dziurki

: sob kwie 03, 2004 7:53 pm
autor: wojtak4
Raczej nie, dziurki w glowicy są do powrotu oleju do miski olejowej. A smarowanie przychodzi rurkami ktore sa u ciebie zapchane. Nie wiem jak jest w tym silniku ale u mnie w perkinsie nie ma dziurek w glowicy i uszczelce tylko oil splywa popychaczami, no ale to jest patent anglików a ruskie moze inaczej mają.
: ndz kwie 04, 2004 10:10 pm
autor: eRIk
Juz sie wszystko wyjaśniło.Kanalik olejowy w głowicy był zapchany.Dzieki za sugestie.Pozdrawiam.

: wt kwie 06, 2004 9:04 am
autor: Jagoda
wojtak4 pisze:Raczej nie, dziurki w glowicy są do powrotu oleju do miski olejowej. A smarowanie przychodzi rurkami ktore sa u ciebie zapchane. Nie wiem jak jest w tym silniku ale u mnie w perkinsie nie ma dziurek w glowicy i uszczelce tylko oil splywa popychaczami, no ale to jest patent anglików a ruskie moze inaczej mają.
Bardzo chciałbym zobaczyć tą rurkę olejową w UAZ-ie
UAZ to nie traktor z milionem zbędnych, upier...cych się rurek, pompek i drucików.
W UAZ-ie smarowanie klawiatury idzie poprzez otwór w bloku silnika, poprzez uszczelkę pod głowicą i kanalik w głowicy, a powrót jest dziurami w których chodzą popychacze!!!
Co więcej UAZ-owski silnik jest tak skonstruowany, że nawet jeżeli wkaźnik ciśnienia oleju pokazuje 0 (słownie zero) i pali się magiczne czerwone "oczko", a klawiatura jest mokra, to na tym silniku jeszcze śmiało na Berlin można by jechać, a może i na Waszyngton.
Po prostu - "gniotsa nie łamiotsa".