jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » ndz kwie 04, 2004 6:39 pm
Mam pytanie krótkie: czy deska rozdzielcza w UAZie jest z resztą karoserii fabrycznie spawana czy skręcana?
Będę wdzięczny za opinię. Muszę to wiedzieć zaraz, auto daleko a na dodatek jeszcze ciemno jest.

Władek - Kraków
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » ndz kwie 04, 2004 7:10 pm
Prędkościomierz i wskażniki ciśnienia , paliwa itd przykręcane reszta spawana i jest integralną częscią nadwozia usztywnia budę
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » ndz kwie 04, 2004 7:12 pm
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » ndz kwie 04, 2004 7:18 pm
Toście mnie chopy, zmartwili!!!
Skąd wziąć deskę do odrysowania, coby sobie nową przykęcić na tej, która już jest???
Podziurawiona jak sto dwa, zamyśliłem sobie zmianę kosmetyczną! Poradzicie coś? No bo tak kartkę przyłożyć to i można ale nie wiem czy dokładnie wyjdzie!

Władek - Kraków
-
wupasek
-

- Posty: 3908
- Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
- Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wupasek » ndz kwie 04, 2004 7:53 pm
no to chyba musisz wyciac cos wiekszego i pozniej dopasowywac bo tak od razu na wymiar to cieezko bedzie
-
KAZIK
-

- Posty: 141
- Rejestracja: wt mar 30, 2004 8:22 pm
- Lokalizacja: pomorskie
Post
autor: KAZIK » ndz kwie 04, 2004 9:13 pm
Rozejrzyj się lepiej po szrotach. Na pewno znajdziesz wraka z którego da się wyciąć deskę. Złom co prawda teraz drogi, ale i tak się chyba opłaci. Sam mam takie dwa - szkoda żeś góral

-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » ndz kwie 04, 2004 9:13 pm
Możesz wywalić prawie całą i budować od początku ale musisz wspawać poprzeczkę pomiędzy słupki i to dość mocną przez co możesz powiększyć "deskę" w dół ,miejsce poprzeczki wybierz empirycznie.Jak już zmieniasz to powiększ nawiewy na przednią szybę
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
gri74
-

- Posty: 5786
- Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: gri74 » ndz kwie 04, 2004 9:49 pm
Ja mam deskę wycietą z nadwozia starego , jak coś to na priv
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl
i wiele innych )
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » pn kwie 05, 2004 11:52 am
klucz13 pisze:powiększ nawiewy na przednią szybę
Powiększyć nawiewy? To znaczy - czy idzie o powiększenie długości otworu wlotowego? czy powiększenie wymiaru tego "wachlarza"? Czy rura doprowadzająca powietrze od dołu, dotychczas jedna, ma zostać jedna, czy też zmotać jakiś rozdział na 2 mniejsze rurki w celu rozprowadzenia powietrza na szerszą powierzchnię szyby?
Dajcie jakąś radę Panowie.
Władek - Kraków
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pn kwie 05, 2004 9:44 pm
Szersza rura doprowadzająca powietrze i inne nawiewy niestety jeszcze nie wiem od czego jestem na etapie poszukiwań a pózniej większa nagrzewnica i dmuchawa
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » pn kwie 05, 2004 10:45 pm
Jeszcze jedno predkościomierz w uazie kręci się 1 do 63 tak też mają starsze fordy z tyłu na nich jest to napisane pozostała swołocz 1 do 100 tak że będą strasznie kłamać
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » wt kwie 06, 2004 12:44 pm
klucz13 pisze:Jeszcze jedno predkościomierz w uazie kręci się 1 do 63 tak też mają starsze fordy z tyłu na nich jest to napisane pozostała swołocz 1 do 100 tak że będą strasznie kłamać
Kluczyk! Ja leszczu jestem. Wytłumacz, proszę, o co chodzi z tym prędkościomierzem? Mam oryginalny od UAZ-a, tyle, że nowy.
Władek - Kraków
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » wt kwie 06, 2004 9:29 pm
Jak oryginał to nie ma problemu liczby z tyłu prędkosciomierzy wskazuja ile obrotów musi zrobić linka aby licznik wskazał poprawnie czyli w uazie 63 obroty 1m drogi na oryginalnych kapciach
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
wieprzowina
-

- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Post
autor: wieprzowina » śr kwie 07, 2004 6:08 am
klucz13 pisze:Jak oryginał to nie ma problemu liczby z tyłu prędkosciomierzy wskazuja ile obrotów musi zrobić linka aby licznik wskazał poprawnie czyli w uazie 63 obroty 1m drogi na oryginalnych kapciach
ja tam się nie znam ale chyba na 1 kilometr a nie 1 metr - jeśli jeden metr, jadąc 70km/h, linka wykonywała by w ciągu sekundy 1225 obrotów (73500 na minutę)

-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » śr kwie 07, 2004 6:57 am
to jest najnowsza radziecka technologia z linkami nadkrytycznymi

nie kalkuluj bo to i tak nic nie da, to sa sprawy przerastajace nawet konstruktorow

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
wieprzowina
-

- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Post
autor: wieprzowina » śr kwie 07, 2004 7:14 am
aaaa ..... kurde, a ja durny obraziłem kiedyś uaza pisząc, że w uazie to najbardziej zaawansowany technicznie alternator jest - bo kilka diód ma...
-
klucz13
-

- Posty: 18974
- Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
- Lokalizacja: Wielka Lipa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: klucz13 » śr kwie 07, 2004 6:49 pm
klucz13 pisze:Jak oryginał to nie ma problemu liczby z tyłu prędkosciomierzy wskazuja ile obrotów musi zrobić linka aby licznik wskazał poprawnie czyli w uazie 63 obroty 1m drogi na oryginalnych kapciach
Miało być 100m jeden obrót licznika dziesiętnego na kilometrarzu
Przepraszam
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
-
wieprzowina
-

- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Post
autor: wieprzowina » śr kwie 07, 2004 8:55 pm
faktycznie 63 obroty na km było by trochę za mało. Właśnie pracuję nad sterowaniem prędkościomierzem za pomocą silniczka krokowego. Czujnikiem jest rozetka z otworkami z myszki. Właśnie kończę ustrojstwo. Dzięki niemu korekta wskazań predkościomierza i licznika km po np. zmianie opon na wyższe lub niższe będzie trwać chwilę.
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » wt kwie 13, 2004 9:31 pm
wieprzowina pisze:Właśnie pracuję nad sterowaniem prędkościomierzem za pomocą silniczka krokowego. Czujnikiem jest rozetka z otworkami z myszki. Właśnie kończę ustrojstwo. Dzięki niemu korekta wskazań predkościomierza i licznika km po np. zmianie opon na wyższe lub niższe będzie trwać chwilę.
Nie zawracaj sobie głowy korektą. Przypnij sobie na dachu rurkę Pitota, będziesz miał rzeczywisty pomiar prędkości, jak w samolocie. Z tym, że nie wiem czy Twoje autko pojedzie tak szybko jak najwolnieszy samolot?
A ten silniczek krokowy to czemu taką dziwną nazwę ma? Chodzi gdzieś po samochodzie?

Władek - Kraków
-
Grabo

- Posty: 1977
- Rejestracja: czw gru 25, 2003 10:57 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Grabo » wt kwie 13, 2004 10:02 pm
Władek pisze:wieprzowina pisze:Właśnie pracuję nad sterowaniem prędkościomierzem za pomocą silniczka krokowego. Czujnikiem jest rozetka z otworkami z myszki. Właśnie kończę ustrojstwo. Dzięki niemu korekta wskazań predkościomierza i licznika km po np. zmianie opon na wyższe lub niższe będzie trwać chwilę.
Nie zawracaj sobie głowy korektą. Przypnij sobie na dachu rurkę Pitota, będziesz miał rzeczywisty pomiar prędkości, jak w samolocie. Z tym, że nie wiem czy Twoje autko pojedzie tak szybko jak najwolnieszy samolot?
A ten silniczek krokowy to czemu taką dziwną nazwę ma? Chodzi gdzieś po samochodzie?

to od tego, że jest w kroku zamontowany.

-
wieprzowina
-

- Posty: 3760
- Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
- Lokalizacja: KR
Post
autor: wieprzowina » wt kwie 13, 2004 10:08 pm
Grabo pisze:Władek pisze:wieprzowina pisze:Właśnie pracuję nad sterowaniem prędkościomierzem za pomocą silniczka krokowego. Czujnikiem jest rozetka z otworkami z myszki. Właśnie kończę ustrojstwo. Dzięki niemu korekta wskazań predkościomierza i licznika km po np. zmianie opon na wyższe lub niższe będzie trwać chwilę.
Nie zawracaj sobie głowy korektą. Przypnij sobie na dachu rurkę Pitota, będziesz miał rzeczywisty pomiar prędkości, jak w samolocie. Z tym, że nie wiem czy Twoje autko pojedzie tak szybko jak najwolnieszy samolot?
A ten silniczek krokowy to czemu taką dziwną nazwę ma? Chodzi gdzieś po samochodzie?

to od tego, że jest w kroku zamontowany.

biedaku ! kto Ci to zrobił?!
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » śr kwie 14, 2004 12:53 am
Do dechy wracając:nie bardzo da się dopasować inna deske-zawsze bedzie widać że nakładka.Lepiej ja czymś obłożyć,niestety skóra najlepiej.Mozna zakryć niepotrzebne dziury i elegancko podnitować przy ramce.Ortodoks zakryje krawędż jakąś uszczelką typu "U",a dół podnituje od spodu /nic nie widać/.W ten zebrowany otwór po prawej stronie pasuje obrotomierz od starej łady/4cyl/
-
major
-

- Posty: 262
- Rejestracja: czw maja 08, 2003 9:05 am
- Lokalizacja: Warszawa/B-j
-
Kontaktowanie:
Post
autor: major » śr kwie 14, 2004 8:21 am
a'propos tego zebrowanego miejsca po prawej stronie..
Czy ktos spotkal sie z egzemplarzem gdzie wszystkie "żeberka" są równe?
Ja jeszcze takiego nie widzialem - byc moze na tłoczni już mają "exploatation factor"

major
samurai SJ700
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » śr kwie 14, 2004 6:16 pm
vandall1 pisze:Do dechy wracając:nie bardzo da się dopasować inna deske-zawsze bedzie widać że nakładka.Lepiej ja czymś obłożyć,niestety skóra najlepiej.Mozna zakryć niepotrzebne dziury i elegancko podnitować przy ramce.Ortodoks zakryje krawędż jakąś uszczelką typu "U",a dół podnituje od spodu /nic nie widać/.W ten zebrowany otwór po prawej stronie pasuje obrotomierz od starej łady/4cyl/
Mnie nie chodzi o to, żeby mieć "funkiel nówkę". Mam zamiar zrobić nakładkę, bo prościej niż wymienić. Lico z ryfla, zegary nieco wysuniętę, żeby nie trzeba było giąć cięgieł od wycieraczek dolnych, którę mam zamiar założyć. Calość deski w jedynie słusznym kolorze. Montuję dodatkowo, obok czasomierza z helikoptera, obrotomierz diodowy, zastanawiam się nad amperomierzem, ale skąd go wziąć? Chyba rzucę dodatkowe pytanie-temat w elektryce.
Władek - Kraków
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » śr kwie 14, 2004 9:28 pm
to moze zrób sobie ramke na 5 zegarów a nie tylko na 4 i dołoz amperomierz a co do obrotomierza to diodowe sa podobno lewe lipa totalna
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości