Strona 1 z 2

Skrzynia biegów 5 od Lublina

: pn kwie 05, 2004 11:03 pm
autor: klucz13
Czy ktoś ma taką zmotę silnik andoria skrzynia biegów 5 biegowa lublin jakaś skrzynka rozdzielcza z reduktorem(no właśnie od czego) i jak to wszystko złozyć do kupy i jak to się sprawdza

: pn kwie 05, 2004 11:09 pm
autor: czesław&jarząbek
:)21
wiem ale nie powiem

: wt kwie 06, 2004 12:30 am
autor: BĄKU
Najprościej wsadzić reduktor z auta w którym nie występuje on w formie zespolonej ze skrzynią biegów (np. muscel). 8)

: wt kwie 06, 2004 12:45 am
autor: Silvestr
BĄKU pisze:Najprościej wsadzić reduktor z auta w którym nie występuje on w formie zespolonej ze skrzynią biegów (np. muscel). 8)
:)21
Idealny przykład... Tam nie występuje nawet oddzielnie :)21

: wt kwie 06, 2004 7:24 am
autor: marian
BĄKU pisze:Najprościej wsadzić reduktor z auta w którym nie występuje on w formie zespolonej ze skrzynią biegów (np. muscel). 8)

Nie ma jak dobra rada :)21
reduktor z muscela :)21

: wt kwie 06, 2004 9:43 am
autor: klucz13
czesław&jarząbek pisze::)21
wiem ale nie powiem
Niechcesz mowić to nie, bez łaski i tak cię nikt tutaj nie usłyszy
ale napisać to możesz

: wt kwie 06, 2004 9:46 am
autor: czesław&jarząbek
mój mechanikes se coś takiego zrobił...połączył na sztywno poprzez dorabianie kół zębatych i przeróbke obudów skrzynie 5 z lublina i reduktor z aro 243...z czego powstał uaz pięciobiegowy
:)21

: wt kwie 06, 2004 9:49 am
autor: klucz13
No proszę odpowiednia motywacja i działa
D Z I Ę K I
:)21

: wt kwie 06, 2004 9:54 am
autor: czesław&jarząbek
motywacje to...kotu daj...
ciekaw jestem jak wybrniesz z połączenia kół jesli sie za to wezmiesz :)21

: wt kwie 06, 2004 10:12 am
autor: klucz13
Nie silę się na omnibusa mechaniki od wszysykiego są ludzie i oni też muszą zarobić

: wt kwie 06, 2004 10:15 am
autor: czesław&jarząbek
dobra odpowiedz
:)21

: wt kwie 06, 2004 5:58 pm
autor: klucz13
A jak nie z aro to z czego jeszcze by zapasił reduktor czy może robur

: wt kwie 06, 2004 6:14 pm
autor: MOC
z tego co sie od ludzi dowiedzialem kiedys jak szukalem, bo tez mialem chec to zalozyc, to w roburze jest odwrotnie z wyjsciem na naped przedniego mostu niz w uazie gdyz glowka jest po lewej stronie czyli mosty trzaby wymieniac chyba od szerokiego lub reduktor przewrcac :roll:
Zapytaj dokladnie jagody bo on tak jakos ma to u siebie zmotane i to z calkiem dobrym skutkiem 8)

: wt kwie 06, 2004 6:20 pm
autor: Drako
czesław&jarząbek pisze:mój mechanikes se coś takiego zrobił...połączył na sztywno poprzez dorabianie kół zębatych i przeróbke obudów skrzynie 5 z lublina i reduktor z aro 243...z czego powstał uaz pięciobiegowy
:)21
jezeli to jest ten sam co w pewnej kwiaciarni czerwona farbą stjuningowali i 33 dali . To jest teraz do sprzedania. oczywiscie sprzedajacy wystawil cene zaporowa zeby zona mu sie nie czepiala ze nie sprzedaje :)21 bo kasa potrzebna a on teren lubi :)21

: wt kwie 06, 2004 6:27 pm
autor: czesław&jarząbek
ten co w kwiaciarni zesyfili to ma andorie zespoloną z kompletem skrzynia+reduktor od aro
skrzynia 5 od lublina to inna bajka zupełnie
:)21

: wt kwie 06, 2004 6:43 pm
autor: Mag69
Drako pisze: To jest teraz do sprzedania. oczywiscie sprzedajacy wystawil cene zaporowa zeby zona mu sie nie czepiala ze nie sprzedaje :)21 bo kasa potrzebna a on teren lubi :)21
Rzeczywiscie zaporowa ........ widziałem na Wójtowej ,
juz se co nieco o właścicielu pomyślałem :oops:


:)21

: wt kwie 06, 2004 7:00 pm
autor: Drako
Mag69 pisze:
Drako pisze: To jest teraz do sprzedania. oczywiscie sprzedajacy wystawil cene zaporowa zeby zona mu sie nie czepiala ze nie sprzedaje :)21 bo kasa potrzebna a on teren lubi :)21
Rzeczywiscie zaporowa ........ widziałem na Wójtowej ,
juz se co nieco o właścicielu pomyślałem :oops:


:)21
ale juz wiesz czemu :)21 porzadny chlop i wie co robi :)21 kiedys sie usmialem bo jarosz mu pomalowal auto - a jego zona myslala ze on go umyl porzadnie hehehe :)21 ale byla wkurw... jak sie dowiedziala :)21 Wlasnie gibbon go wkopal... ona mowi "Patrzcie jaki umytym wyglada jak nowy" a gibon " a nie jest on pomalowany :/// i sie zaczelo :)21

: wt kwie 06, 2004 8:43 pm
autor: KAZIK
Reduktor od Robura pasuje idealnie, sam mam taki z silnikiem i skrzynią mesia. Wszystko pasuje, wyjście na przód i tył jest z prawej strony(w osi), Konieczne będzie skracanie wałów. Jest też wersja reduktora z wyściem na wałek mocy (np. do wciągarki) . Poszukaj na forum już o tym pisano, podana była nawet cena takiego reduktora. Motanie reduktora UAZowego też przerabiałem i nie polecam.

A teraz ta gorsza strona :evil: Niby wszstko mam dobrze zmotane a ciągle jestem nie zadowolony. Ato drgania, jakieś wibracje w pewnych zakresach obrotów, lekkie szarpnięcia przy ruszaniu. Znaczy to tyle że trzeba robić precyzyjnie i z głową, najlepiej ucząc sie na cudzych błedach. Własne kosztują i wq..ją. Wiem to.

: wt kwie 06, 2004 8:57 pm
autor: klucz13
Z tego co trybię to szarpnięcia są wynikiem jakiś drobnych luzów częstą przyczyną jest łożysko oporowe
A jak łączyłeś skrzynie z reduktorem?

: wt kwie 06, 2004 9:11 pm
autor: KAZIK
klucz13 pisze:Z tego co trybię to szarpnięcia są wynikiem jakiś drobnych luzów częstą przyczyną jest łożysko oporowe

Które łożysko?

A jak łączyłeś skrzynie z reduktorem?
Krótki wałek na krzyżakach (ok 40 cm). Zrobiony z uazowego, każdy tokarz to zrobi. Do tego redukcje aby ten wałek można było przykręcić do skrzyni i reduktora (też tokarz).

: wt kwie 06, 2004 9:18 pm
autor: klucz13
KAZIK pisze:
klucz13 pisze:Z tego co trybię to szarpnięcia są wynikiem jakiś drobnych luzów częstą przyczyną jest łożysko oporowe

Które łożysko?

A jak łączyłeś skrzynie z reduktorem?
Krótki wałek na krzyżakach (ok 40 cm). Zrobiony z uazowego, każdy tokarz to zrobi. Do tego redukcje aby ten wałek można było przykręcić do skrzyni i reduktora (też tokarz).
Masz może jakieś zdjęcia bardzo by mi pomogły

: wt kwie 06, 2004 10:05 pm
autor: KAZIK
Niestety zdjęć nie ma i nie będzie. Brak sprzętu, a poza tym i tak nie wiedziałbym jak je wysłać.
A łożyko oporowe o którym pisałeś to które? Sprzęgła ?

: wt kwie 06, 2004 10:17 pm
autor: klucz13
Tak sprzęgła
A tak drążąc temat skrzynia i redukcja od Honka co wy na to tylko to chyba trudno dostać

: śr kwie 07, 2004 7:12 am
autor: MOC
trudno nie trudno :wink: jak zwykle wszystko jest sprawa posiadanych szelestow :)21

: śr kwie 07, 2004 6:40 pm
autor: klucz13
Po długich konsultacjach silnikowcy i handlarze od lublinow stwierdzili że różnica pomiędzy 4C90 a 4CT90 polega tylko na innych kolektorach i turbinie reszta wszystko identyczne i że przez turbine szybciej padają motory.Jak na razie klamka zapadła montuję 4C90 do uazowskij skrzyni biegów a jak nie będzie się sprawdzać będę motał dalej aż będzie mi odpowiadać