jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Kruk

- Posty: 313
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
- Lokalizacja: Radomsko
Post
autor: Kruk » śr kwie 14, 2004 7:14 pm
Panowie co to moze byc : jadac na pierwszym biegu i zwiekszajac predkosc to w skrzyni biegow slychac bardzo glosny zgrzyt to znaczy bardzo glosna prace kol jakby bez oleju pracowaly i jakies luzy mialy. A jak jade powoli to cisza..
Natomiast jadac na innych biegach wszystko jest ok. skrzynka ladnie pracuje bez problemow.
Drazni mnie to i boje sie ze cos padnie..

-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » czw kwie 15, 2004 12:01 am
Koło zębate jedynki o coś haczy...widełki,zatrzaski-tak czy inaczej out z samochodu i sekcja....
-
BĄKU

- Posty: 1579
- Rejestracja: ndz sie 04, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Tychy
Post
autor: BĄKU » czw kwie 15, 2004 12:15 am
Za mało wiurwów w skrzyni

TOYOTA&GAZ , to tak w sam raz.
-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » czw kwie 15, 2004 12:19 am
eeeeeeee,trociny lepsze,wiory za długie są i przecierają obudowę

-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » czw kwie 15, 2004 7:09 am
tak czy owak skrzynia na warsztat musi powedrowac

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
Artur

- Posty: 562
- Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
- Lokalizacja: Piła
Post
autor: Artur » czw kwie 15, 2004 7:31 am
Odkęć pokrywę boczną znaczy to gówienko co gałka biegów wyrasta z tego i polukaj tam widać jak na dłoni. Zresztą znam takich co twierdzą że jedynka w uazie nie potrzebna

-
Kruk

- Posty: 313
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
- Lokalizacja: Radomsko
Post
autor: Kruk » czw kwie 15, 2004 11:22 am
wiorow zadnych nie ma skrzynke remont robilem i reduktora. Na poczatku bylo dobrze pojezdzilem troche i rzęzi ale jak sie powoli jedzie to nie. A moze cos w reduktorze?? teraz skrzyni to mi sie nie kce wyjmowac ale zdejme dekiel i popatrze...
-
Adampio
-

- Posty: 903
- Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Adampio » czw kwie 15, 2004 11:40 am
A moze to po prostu proste zazebienie. W koncu skosne zeby sa po to zeby bylo ciszej.
A moze ten typ tak ma? Na
www.uazbuka.ru jest na przyklad mnostwo o probach wyciszenia skrzyni rozdzielczej.

-
vandall1
-

- Posty: 10415
- Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
- Lokalizacja: Gdynia
Post
autor: vandall1 » czw kwie 15, 2004 11:20 pm
Reduktor hałasuje,ale jest to raczej dzwonienie i jeśli tak jest-to olałbym...
-
Kruk

- Posty: 313
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
- Lokalizacja: Radomsko
Post
autor: Kruk » czw kwie 15, 2004 11:49 pm
to jest dokladnie tak ładuje jedynke i jade powoli i jest ok. przyspieszam i wtedy "ryt ryt ryt" ( moze hujoowo to okreslilem ale takie cos

) i m szybciej jade to szybciej te dzwieki

-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » pt kwie 16, 2004 6:58 am
Widze dwa rozwiazania:
pierwsze - to moze lepiej powazniej to potraktuj
drugie - zapros ekipe na spektakularny wybuch

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
baton
- jestem tu nowy...

- Posty: 9
- Rejestracja: czw wrz 18, 2003 4:47 pm
Post
autor: baton » sob kwie 17, 2004 8:25 pm
Cześć. mam to samo ,sprawdz pokrywę.
Baton
-
leszek
-

- Posty: 3337
- Rejestracja: ndz mar 02, 2003 10:39 pm
- Lokalizacja: Żywiec
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leszek » sob kwie 17, 2004 8:34 pm
możliwe że przy większym obciążeni przesuwa się wałek i obciera o widełki, możliwe że zostawiłeś za duży luz albo łożyska szczazły.
olej to i zrób film z wybuchu

-
Jagoda

- Posty: 328
- Rejestracja: wt cze 11, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Uć
Post
autor: Jagoda » pn kwie 26, 2004 10:08 am
Prawdopodobnie udało Ci się już jedynkę wyszczerbić, sprawdź, czy masz wszystkie zęby.
W razie jak by co, to 601-34-87-25
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » pn kwie 26, 2004 1:46 pm
Jagoda pisze:sprawdź, czy masz wszystkie zęby.
Jaka prosta rada! Wystarczy tylko lusterko!!!

Władek - Kraków
-
vongraf
- jestem tu nowy...

- Posty: 11
- Rejestracja: śr lis 28, 2007 5:36 pm
- Lokalizacja: Milanówek
Post
autor: vongraf » wt cze 03, 2008 5:40 pm
Przeglądam stare posty i na ten trafiłem mam takie same objawy w skrzyni ciekawe co u ciebie było.
-
konrad1983nr1

- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
-
Kontaktowanie:
Post
autor: konrad1983nr1 » wt cze 03, 2008 7:45 pm
a wie ktos może z doktorów co padło jak przy hamowaniu silnikiem wyje, z tym ze nie zawsze, podczas hamowania wyje a jak dodam gazu juz okej, puszcze gaz znowu wyje, a po pewnym czasie całkiem przestaje. i juz nie wyje, tak do kolejnego razu

na wyższych biegach jest lepiej
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
-
Bartmann

- Posty: 1833
- Rejestracja: sob maja 14, 2005 10:24 pm
- Lokalizacja: Wawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Bartmann » czw cze 19, 2008 9:33 pm
jakies poduszki ci wywaliło pewnie i przy hamowaniu silnikiem przenosi wibracje...znaczy chyba najlepiej żeby to było to

-
Rafał D

- Posty: 672
- Rejestracja: wt maja 31, 2005 8:37 pm
- Lokalizacja: Łódź
Post
autor: Rafał D » sob cze 21, 2008 1:34 pm
też przerabiałem ten problem - wyło na 4ce przy hamowaniu silnikiem a także przy dodawaniu gazu. Remot skrzyni nic nie zmienił.
Sytuacja poprawiła się diametralnie po remoncie silnika. Stawiam tu na zwiększenie mocy, nowe łożysko w wale korbowym podpierające wałek skrzyni oraz lepsze ułożenie wszystkiego na poduszkach. Pamiętam, że kiedyś jak wstawiałem skrzynię z redutorem zawsze były trochę krzywo na poduszkach. Wstawiając silnik udało sie dobrze posadzić go na poduchach a w ślad za tym i skrzynia ułożyła się trochę inaczej. Na koniec zalałem skrzynię i reduktor Mobilem i teraz grzechotanie jest minimalne i to dopiero po silnym zagrzaniu skrzyni - na zimnej jest całkowita cisza.
-
konrad1983nr1

- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
-
Kontaktowanie:
Post
autor: konrad1983nr1 » sob cze 21, 2008 3:31 pm
też myślałem o remoncie skrzyni, ale skoro tak mówicie to sprawdze ułożenie wszystkiego
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
-
cezii

- Posty: 419
- Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
- Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów
Post
autor: cezii » pn cze 23, 2008 10:07 am
na zimnej jest całkowita cisza.
Oczywiście na postoju

_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
-
benes

- Posty: 1665
- Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: benes » pn cze 23, 2008 11:57 am
Ja mam to samo na 1 zgrzyta i zgrzyta ale nie zawsze. Aby było ciekawiej to w skrzyni zostało wymienione wszystko została tylko stara obudowa. Nie przejmuje się tym bo nawet w oleju nie ma żadnych opiłków, tak jeżdzę a druga skrzynia leży. Nie raz rozkręcałem i nic nie zobaczyłem żednych uszczerbień, świeżych miejsc tarcia itp...
-
konrad1983nr1

- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
-
Kontaktowanie:
Post
autor: konrad1983nr1 » pn cze 23, 2008 2:42 pm
heh widać ten typ tak ma

UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
-
GikroV
-

- Posty: 1041
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
- Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)
Post
autor: GikroV » pn cze 23, 2008 6:19 pm
benes pisze:Ja mam to samo na 1 zgrzyta i zgrzyta ale nie zawsze. Aby było ciekawiej to w skrzyni zostało wymienione wszystko została tylko stara obudowa. Nie przejmuje się tym bo nawet w oleju nie ma żadnych opiłków, tak jeżdzę a druga skrzynia leży. Nie raz rozkręcałem i nic nie zobaczyłem żednych uszczerbień, świeżych miejsc tarcia itp...
Niech zgadnę... Jak podzespoły są rozgrzane to częściej zgrzyta

-
benes

- Posty: 1665
- Rejestracja: czw maja 22, 2003 5:26 pm
- Lokalizacja: Szczecin
Post
autor: benes » wt cze 24, 2008 12:34 pm
GikroV pisze:benes pisze:Ja mam to samo na 1 zgrzyta i zgrzyta ale nie zawsze. Aby było ciekawiej to w skrzyni zostało wymienione wszystko została tylko stara obudowa. Nie przejmuje się tym bo nawet w oleju nie ma żadnych opiłków, tak jeżdzę a druga skrzynia leży. Nie raz rozkręcałem i nic nie zobaczyłem żednych uszczerbień, świeżych miejsc tarcia itp...
Niech zgadnę... Jak podzespoły są rozgrzane to częściej zgrzyta

problem w tym że nie ma żadnej zasady czasem zazgrzyta jak jest zimna a czasem jak jest ciepła
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości