Strona 1 z 10

Afgany

: ndz sie 31, 2008 9:16 pm
autor: Łobuz(UAZ469B)
Witam, jestem tu nowy, niedawno kupiłem uaza na afganach. Moje pytanie brzmi czy uszczelniacz wału (przedni most) jest taki sam jak w zwykłych mostach, i ile oleju wchodzi do mostów?

: ndz sie 31, 2008 9:23 pm
autor: Bogdan 4x4
Pytaj @Borman, on jest importerem i guru od tych mostów :D

: pn wrz 01, 2008 10:59 am
autor: Łobuz(UAZ469B)
Dzięki wielkie

: pn wrz 01, 2008 11:24 am
autor: piotrek_uaz
Łobuz(UAZ469B) pisze:Dzięki wielkie
Ostatnio jak pytalem Bormana to bylo sucho jak w dupie u wielblada w temacie afganow :)

Cos sie zmienilo ? Bo bym zakupil komplecik...

Piotr

Re: Afgany

: pn wrz 01, 2008 9:44 pm
autor: Doktor200
Łobuz(UAZ469B) pisze:Witam, jestem tu nowy, niedawno kupiłem uaza na afganach. Moje pytanie brzmi czy uszczelniacz wału (przedni most) jest taki sam jak w zwykłych mostach, i ile oleju wchodzi do mostów?
oleju lej az sie zacznie wylewac, a jak chcesz wymienic zimering jesli ci chodzi o walek atakujacy to porpostu odkrec flansze wydlub zimmering i na wzor cos dobierzesz w sklepie :)2

: śr wrz 03, 2008 1:57 pm
autor: benes
jako że uaz poczuł mój pot ma pytanie takie z ciekawości

Czy w zwolnicach zębatki są zatopione w oleju, bo to by tłumaczyło czemu czasem sie leje lub poci ze sprzęgiełek??

: śr wrz 03, 2008 5:29 pm
autor: Mag69
benes pisze:jako że uaz poczuł mój pot ma pytanie takie z ciekawości

Czy w zwolnicach zębatki są zatopione w oleju, bo to by tłumaczyło czemu czasem sie leje lub poci ze sprzęgiełek??
tak


:)21

: śr wrz 03, 2008 6:32 pm
autor: benes
no to jeszcze zimeringi do wymiany...

: śr wrz 03, 2008 9:01 pm
autor: Łobuz(UAZ469B)
z jednej strony do wymiany :) w najbliższym czasie będe musiał coś dobrać, może ktoś poratować schematem budowy takich mostów?

: ndz paź 19, 2008 6:26 pm
autor: L80
szukam informacji na tema przełożeń afganów
stadartowe (przynajmiej takie mam u siebie) wynosi 5,3 i troche

czy może słyszał ktoś o innych
a jesli tak to gdzie można nabyć wałek atakujący i koło tależowe o innym przełożeniu

interesuje mnie jak największe
powiecmy 6,5 czy coś w tym rodzaju

z góry dziękuje za wszelkie info

Re: Afgany

: pn lut 16, 2009 4:55 pm
autor: bolek4x4
tak na chlopski rozum czym sie ruznia afgany od normalnych mostow?

Re: Afgany

: pn lut 16, 2009 6:25 pm
autor: Didymos
Na chłopski rozum to większym prześwitem i przełożeniem :)21

Re: Afgany

: pn lut 16, 2009 6:37 pm
autor: bolek4x4
czyli sa lepsze a pasuja do zwyklego pod resory i stabilizatory ?

Re: Afgany

: pn lut 16, 2009 7:01 pm
autor: Mag69
bolek4x4 pisze:czyli sa lepsze a pasuja do zwyklego pod resory i stabilizatory ?

a, że tak zapytam...

jakie stabilizatory ??

:)21

Re: Afgany

: pn lut 16, 2009 7:11 pm
autor: bolek4x4
armatyzator czy stabilizator inni mowia tak i tak a pytanie jest nadal czy jak wyzuce mosty i wsadze afgany to beda pasowac bez problemu ?

Re: Afgany

: pn lut 16, 2009 7:18 pm
autor: Mag69
mosty są wymienne ,wyciągasz jeden, wkładasz drugi

:)21

Re: Afgany

: pn lut 16, 2009 7:23 pm
autor: bolek4x4
ok dzieki bardza warto wogule zakladac afgany duza jest roznica w terenie?

Re: Afgany

: pn lut 16, 2009 8:11 pm
autor: carinus
bolek4x4 pisze:ok dzieki bardza warto wogule zakladac afgany duza jest roznica w terenie?
W terenie nie ma ale w przełożeniach na moście i prześwicie pod pojazdem to na pewno bedzie,tylko cena nie jest zbyt zachęcająca.

Re: Afgany

: śr lut 18, 2009 1:38 am
autor: mudder
carinus pisze:
bolek4x4 pisze:ok dzieki bardza warto wogule zakladac afgany duza jest roznica w terenie?
W terenie nie ma ale w przełożeniach na moście i prześwicie pod pojazdem to na pewno bedzie,tylko cena nie jest zbyt zachęcająca.
w terenie jest różnica potężna więc nie wypowiadaj się jak nie przetestowałeś obydwu zwłaszcza w kombinacji skrzynia uaz i mosty afgany. prześwit i wytrzymałość od "oryginałów" znacznie lepsza. sprzęgiełka ciekną bo taki ich urok, uszczelniacze piat te same co w oryginale

Re:

: śr lut 18, 2009 12:54 pm
autor: gebels
piotrek_uaz pisze:
Łobuz(UAZ469B) pisze:Dzięki wielkie
Ostatnio jak pytalem Bormana to bylo sucho jak w dupie u wielblada w temacie afganow :)

Cos sie zmienilo ? Bo bym zakupil komplecik...

Piotr

e tam sucho, niektórzy mają i mieć będą :)21

Re: Afgany

: wt lut 24, 2009 8:14 pm
autor: bolek4x4
mam pytanie, a niechce zakladac nowego watku, czy jak mam wlaczony przedni most to musze miec zalaczony reduktor to znaczy czy przy zalanczaniu przodu musze rowniez zalaczac reduktor, czy cos mam zrypanego?

Re: Afgany

: wt lut 24, 2009 8:35 pm
autor: morte36
możesz jeździć na załączonym przednim moście bez załączonego reduktora ale nie dasz rady załączyć reduktor jeśli najpierw nie załączysz przedni most.

Re: Afgany

: wt lut 24, 2009 8:36 pm
autor: morte36
aha i jeszcze przy załączonym przednim moście musisz mieć wkręcone sprzęgiełka w piastach przedniego mostu.

Re: Afgany

: wt lut 24, 2009 9:01 pm
autor: bolek4x4
no wlasnie to czemu nie moge wlaczyc mostu najpierw przesowam wjche od mostu staje w polowie przesowam wajche od reduktora i dopiero do konca zalancza mi sie przod tak jak by to bylo zalezne od siebie , chyba musze przytym pogrzebac

Re: Afgany

: wt lut 24, 2009 9:27 pm
autor: GikroV
albo mylisz wajchy... albo spróbuj dołączyć przód przy toczeniu się samochodu (bez włączania redukcji) czasami tak jest że na postoju koła zębate są źle ustawione i ząb trafia na ząb - nie wbijesz, a wystarczy ruszyć samochodem i wejdzie