zagięte śruby z boku miski olejowej.

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
losiek
Posty: 519
Rejestracja: wt lut 26, 2008 8:22 pm
Lokalizacja: Skierbieszów / Kabaty
Kontaktowanie:

zagięte śruby z boku miski olejowej.

Post autor: losiek » pt wrz 26, 2008 12:44 am

Witam. Dzisiaj pośmigałem po mega trasach z jednego rajdu w okolicach Wojsławic (lubelskie) no i sie na robiło. Zagialem jedną śrubę z prawej strony miski olejowej, te takie wystające długie i zaczął z niej ostro spierniczać olej. Druga juz byla zagięta wczesniej ale z nią było OK. Do domu sie doholowałem i jutro zabieram sie za robote. Czy te 4 śruby po bokach miski to są te śruby o których mowa w instrukcji jako śruby dwustronne trzymające miske? A może tylko u mnie jakiś magik zrobił tak że te śruby wystają po 3 cm z miski? Poradźcie coś na co to wymienić żeby nie było jak tego zaginać, ewentualnie jak to naprawiać. Domyślam sie że będe musiał spuścić olej i miske odkręcać tymi śrubami do okoła uszczelki? JEDNYM Słowem POMOCY!!!o

Awatar użytkownika
losiek
Posty: 519
Rejestracja: wt lut 26, 2008 8:22 pm
Lokalizacja: Skierbieszów / Kabaty
Kontaktowanie:

Post autor: losiek » pt wrz 26, 2008 8:01 am

wychodzi na to że te śruby są tylko w celu załatanie dziur chyba:D zaraz bede wykrecał miske to sie cos dowiem więcej.

Awatar użytkownika
losiek
Posty: 519
Rejestracja: wt lut 26, 2008 8:22 pm
Lokalizacja: Skierbieszów / Kabaty
Kontaktowanie:

Post autor: losiek » pt wrz 26, 2008 10:31 am

nie wiem po co są te śruby ale dzięki nim zrobilem dziurke w misce. Zaraz wytne te wystające z miski garby i zaspawam miske na gładko. Polecam, taki zabieg, przynajmniej nie bedzie mialo o co zachaczać. No chyba, że ktoś ma patent na osłone miski:) Ok. Mam nadzieje ze tym postem zakończyłem mój monolog i wszystko będzie OK :D

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » pt wrz 26, 2008 7:46 pm

to sa uchwyty do mocowania podgrzewacza miski w czasie zimy :lol: :lol: :lol:
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
losiek
Posty: 519
Rejestracja: wt lut 26, 2008 8:22 pm
Lokalizacja: Skierbieszów / Kabaty
Kontaktowanie:

Post autor: losiek » pt wrz 26, 2008 9:37 pm

trudno to będzie miał zimno. Orientuje sie ktoś jaki jest gwint na tych szpilkach (śrubach dwustronnych) 8mm? Bo widze ze jakiś drobny ale nie moge zmierzyć bo cienki z suwmiarki jestem:D

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » pt wrz 26, 2008 9:40 pm

Gwint sufmiarką :o to prędzej kiłometrem :D
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7506
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » pt wrz 26, 2008 9:41 pm

Kiłometr ma zastosowanie w zupełnie innej marce samochodów...

Do uaza to raczej syfmiarkę trzeba
:roll:

Awatar użytkownika
GikroV
 
 
Posty: 1041
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)

Post autor: GikroV » sob wrz 27, 2008 5:00 pm

Może titulkometrem przez bulbulatorek? :wink: hehe jak nie masz podgrzewacza rozruchowego to te śruby są bardzo zbędne
UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)

Awatar użytkownika
losiek
Posty: 519
Rejestracja: wt lut 26, 2008 8:22 pm
Lokalizacja: Skierbieszów / Kabaty
Kontaktowanie:

Post autor: losiek » pn wrz 29, 2008 1:13 pm

tak sobie teraz pomyslalem ze nieprecyzyjnie sformułowałem pytanie. Chodzi mi o gwint śrub 8mm mocujących miske olejową. Tych dwustronnych (szpilek). To one są z grubym gwintem w środku a wystają drobnym? Po cholere takie coś?

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » pn wrz 29, 2008 6:38 pm

bo masz blok aluminiowy jezeli zaczniesz wkrecac wykrecac tam sruby to w koncu gwint skonczysz :lol: :lol: jak masz spilke to gwint jest z jedne strony zwykły a z drugiej drobno zwojny i mniejszy problem z rozkrecaniem :lol: :lol: :lol: ja kiedys zastosowałem szpilki ze zykłym metrycznym gwintem a le nakredki z masą aby sie nie rozkrecało
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości