jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
konrad1983nr1

- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
-
Kontaktowanie:
Post
autor: konrad1983nr1 » pt paź 03, 2008 9:59 am
zastanawiam sie jak w wojsku "polerója" lakier na defilade. matowe i półmatowe czołgi swieca sie jak psu jajca. cos mnie sie obiło o uszy ze oliwka smaruja. a wy jak szykujecie swoje wozy na defilade??

UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
-
Jarem
-

- Posty: 1083
- Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
- Lokalizacja: Zamość
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jarem » pt paź 03, 2008 10:25 am
ja moge Ci zdradzić ten sekret
jesli tylko chcesz

low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się
-
konrad1983nr1

- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
-
Kontaktowanie:
Post
autor: konrad1983nr1 » pt paź 03, 2008 10:39 am
to dawaj. napewno nie pomoze ale bedzie smiesznie
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
-
CrOOchy
-

- Posty: 8351
- Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
- Lokalizacja: Cyców
Post
autor: CrOOchy » pt paź 03, 2008 10:39 am
ja tez Ci moge zdradzić ten sekret
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem
Jeep
Chevy Suburban
-
Jarem
-

- Posty: 1083
- Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
- Lokalizacja: Zamość
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jarem » pt paź 03, 2008 10:46 am
bo to jest badzo proste - lecz lekko śmierdzące

low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się
-
Jarem
-

- Posty: 1083
- Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
- Lokalizacja: Zamość
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jarem » pt paź 03, 2008 10:49 am
1 - bierzesz karnister
2 - jedziesz na stacje paliw
3 - kupujesz ON
4 - szukasz szmaty, którą nasączasz zakupionym płynem
5 - rozprowadzasz po kaoserii
6 - podziwiasz woń swojego auta

low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się
-
ub40

- Posty: 580
- Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: ub40 » pt paź 03, 2008 11:08 am
......lepszy jest Boxol....olej do wspomagania ukladu kierowniczego

UniformBravo40
Volvo 855 tdi
-
maciejmlynarz

- Posty: 503
- Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
- Lokalizacja: Leszno Wielkopolska
Post
autor: maciejmlynarz » pt paź 03, 2008 11:58 am
Ropa Jest świetnym pomysłem ale dla wojaków. A czemu? Bo tylko oni mają czas aby po takiej defiladzie spędzić kolejny miesiąc na ścieraniu kurzu z karoserii. Przerobiłem to na własnym przykładzie. Błyszczy się elegancko ale do pierwszego przejazdu przez piasek. Strasznie łapie kurz.
-
Grzegorz G.

- Posty: 781
- Rejestracja: pn lut 10, 2003 1:31 pm
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Grzegorz G. » pt paź 03, 2008 12:23 pm
Ale może to być dobry pomysł na zimę. Mojego przez każdą zimę z 5 kilo ubywa więc tłusta ropa... Puki co na ręcznej myjce woskiem po podlewam

Grzechu_z_UAZ
-
A.F.
-

- Posty: 4203
- Rejestracja: śr sie 16, 2006 8:31 am
- Lokalizacja: Jura
Post
autor: A.F. » pt paź 03, 2008 12:33 pm
Jarem pisze:1 - bierzesz karnister
2 - jedziesz na stacje paliw
3 - kupujesz ON
4 - szukasz szmaty, którą nasączasz zakupionym płynem
5 - rozprowadzasz po kaoserii
6 - podziwiasz woń swojego auta

W wojsku to wszystko się robi w tzw. dniu kultury technicznej
Bo są jeszcze dni kultury sanitarnej

VW T4 syncro, 2.4D, long

-
konrad1983nr1

- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
-
Kontaktowanie:
Post
autor: konrad1983nr1 » pt paź 03, 2008 12:46 pm
heh o tym ze kurz siada to wiem, ale w zasadzie teraz juz niepowinno byc kurzu
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
-
GikroV
-

- Posty: 1041
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
- Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)
Post
autor: GikroV » pt paź 03, 2008 1:58 pm
Zmieszałem olej i troszkę nafty, jak natarłem tym czymś felgi przed Darłowem to do dziś się trzyma. A jak się ubrudzą to wystarczy wilgotną ściereczką raz przetrzeć i znów się błyszczą jak złoto

-
rusal
-

- Posty: 185
- Rejestracja: czw sie 17, 2006 9:20 pm
Post
autor: rusal » pt paź 03, 2008 5:31 pm
Wojskowy patent na czern opon brzmi:
Idziesz do komina
skrobiesz sadze
uzyskana sadze mieszasz z ropą zeby stworzyc gesta papkę
delikatnie wmasowujesz opuszkami palców pieszcząc opony swojego UaZa
polerka szczotka z grubym wlosiem
i podziwiasz podziwasz podziwiasz xD
-
sys-kom

- Posty: 1810
- Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sys-kom » pt paź 03, 2008 5:42 pm
ja tam proponuje smarem wysmarować , jaka z tego korzyść , na pewno nie zardzewieje
Off Road to choroba przenoszona przez błoto
HERBU BIEDRONKA
-
ja_qbek
- jestem tu nowy...

- Posty: 28
- Rejestracja: pn lip 14, 2008 9:48 pm
Post
autor: ja_qbek » pt paź 03, 2008 5:56 pm
ja swojego czasu mialem taka stara pasta do podlogi (bardzo popularna za komuny

) - kurz sie nie trzymal a jak wjechalem raz miedzy drzewa to wgialem pukle a ryski najmniejszej nie bylo

keep your rules every day...
-
andrzej:)
-

- Posty: 2894
- Rejestracja: sob kwie 12, 2008 12:57 am
- Lokalizacja: p-ń
Post
autor: andrzej:) » pt paź 03, 2008 6:32 pm
sys-kom pisze:ja tam proponuje smarem wysmarować , jaka z tego korzyść , na pewno nie zardzewieje
ale to chyba felgę, bo opona to może różnie zareagować
-
sys-kom

- Posty: 1810
- Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sys-kom » pt paź 03, 2008 7:14 pm
a tak na serio to kiedyś posmarowałem zawiasy w uazie , teflonem w spreju , to mój matowy lakier wyglądać lepiej niż nowe czarne diablo , i to dość długo się paskuctwo trzymało , głupio wyglądało bo to zacieki były ale efekt był niezły
Off Road to choroba przenoszona przez błoto
HERBU BIEDRONKA
-
rudobrody
-

- Posty: 195
- Rejestracja: czw mar 06, 2008 7:58 pm
- Lokalizacja: małopolskie
Post
autor: rudobrody » pt paź 03, 2008 7:27 pm
No ulżyło mi widzę,ze nie nie tylko mnie w wolnych chwilach głupie pomysły przychodzą do łba

-
konrad1983nr1

- Posty: 495
- Rejestracja: sob wrz 08, 2007 11:56 am
- Lokalizacja: KIELCE/Siedlce
-
Kontaktowanie:
Post
autor: konrad1983nr1 » pt paź 03, 2008 7:33 pm
hehe czyli moze by tak motodoktorkiem wysmarowac, musze stworzyc jakas miksture olejopochodna, teraz na zime to moze nawet sol nie ruszy
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest
-
sys-kom

- Posty: 1810
- Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sys-kom » pt paź 03, 2008 7:33 pm
gwarantuje Ci że ja to mam naprawdę porąbane pomysły , zwłaszcza z elektryką ,
Off Road to choroba przenoszona przez błoto
HERBU BIEDRONKA
-
ub40

- Posty: 580
- Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: ub40 » pt paź 03, 2008 9:31 pm
.....do opon używam czarną pastę do obuwia.....
UniformBravo40
Volvo 855 tdi
-
sys-kom

- Posty: 1810
- Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sys-kom » pt paź 03, 2008 9:33 pm
do opon to polecam płyn do opon , chyba PROTEKTOR ,
ja miałem oryginalne opony stare , jak tym posmarowałem to zrobiły się miękie , znowu czarne , i na dobra sprawe jak nowe
. a butelka kosztuje jakies 5 zł , a 3 butelkami to 5 opon lekko
Off Road to choroba przenoszona przez błoto
HERBU BIEDRONKA
-
GikroV
-

- Posty: 1041
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
- Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)
Post
autor: GikroV » pt paź 03, 2008 10:09 pm
odbiegając trochę od tematu: czym zakonserwować Uaza na dłuższy (kilka miesięcy) postój w garażu?
-
sys-kom

- Posty: 1810
- Rejestracja: czw sie 31, 2006 2:11 pm
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp
-
Kontaktowanie:
Post
autor: sys-kom » pt paź 03, 2008 10:12 pm
tak .
samochód dostaje dużo bardziej po dupie jak stoi
na pewno przesmaruj kule na zwrotnicach , bo szybko rdzewieją
proponuje okresowe sparowanie , wały , końcówki drążków
bo jak sie uazik obrazi to puźniej nie ruszy
Off Road to choroba przenoszona przez błoto
HERBU BIEDRONKA
-
ub40

- Posty: 580
- Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
- Lokalizacja: Krakow
Post
autor: ub40 » pt paź 03, 2008 10:13 pm
..po co konserwować jak stoi w garażu ?.....

...chyba że w garażu masz wilgoć, opary żrące, sól, kapiącą wodę......

Ostatnio zmieniony pt paź 03, 2008 10:20 pm przez
ub40, łącznie zmieniany 1 raz.
UniformBravo40
Volvo 855 tdi
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości