Strona 1 z 1
Przeszczep wielowypustu na wale nap.
: sob lis 01, 2008 11:24 am
autor: carinus
Szukajka nic w tym temacie nie znalazła.Mam problem w wyrobionymi wielowpustami na obu wałach napędowych.Ktoś spotkał sie z dobrym zamiennikiem w rozsądnej cenie mogącym nadać sie na przeszczep do oryginalnych wałów UAZ-a?
: sob lis 01, 2008 12:45 pm
autor: motylusowaty
Mam dostawcę samorobnej kompensacji którą można wspawać w każdy wał. Sprawdzona na wytrzymałość i szczelność . Niestety nic za darmo :
-kompensacja 200 zł
-pocięcie wału zespawanie na tokarce wyważenie 150zł(na specjalnym stole do wałów )
Razem 350zł a to wszystko w Gdańsku.
Jest możliwość wykonania wszelkich modyfikacji czyli zmiana flansz ,krzyżaków , podwójne krzyżaki do wyrównywania prędkości obrotowej, prostowanie , wyważanie , nowe kpl wały ok 700zł
: sob lis 01, 2008 10:12 pm
autor: Rafał D
taniej wychodzi kupić nowe uaz...
: sob lis 01, 2008 10:25 pm
autor: carinus
Faktycznie,oryginalne wyjdą taniej.Nie wiem czy z audi A6 podejdą elementy na wymianę,trzeba bedzie wybrać sie na szrot i popatrzeć.Może coś wpadnie w oko i da się wszczepić.
: sob lis 01, 2008 10:30 pm
autor: leon zet
Poszukaj warsztatu zajmującego się regeneracją i produkcją wałów napędowych - dla nich wstawienie nowego wielowypustu i wyważenie wału to bułka z masłem - i wcale nie taka bardzo kosztowna. Ja płaciłem jakieś 4 stówy za wstawienie lublinowskiego wielowypustu pokrytego teflonem...
: ndz lis 02, 2008 9:53 am
autor: Rafał D
wszystko fajnie tylko ta cena za regenerację. W Łodzi dobry warszatat regenerację (wymianę wielowypustu) przedniego wału także ceni na 400 a na alegro nówka kosztuje 250 (tył 390)....
: ndz lis 02, 2008 10:39 am
autor: carinus
Jak chcesz mieć dobrze zrobione to zrób sobie sam.Pracuję na obrabiarkach do metalu i jestem w stanie zrobić wszystko sam wraz w wyważeniem.Problemem jest dobór nawet uzywanej kompensacji tyle że w rozsądnej cenie i trwałej.
: ndz lis 02, 2008 1:06 pm
autor: mcichy888
W Krakowie na giełdzie o ile się nie myle za wały woła po 240 zł i z tego co pamiętam nie było róznicy pomiędzy przodem a tyłem
