Strona 1 z 4
Uaz Crash test
: pn lis 03, 2008 10:45 pm
autor: GikroV
Nie wiem czy było ale jak to zobaczyłem to ciary mnie przeszły...
Popatrzcie na kierownicę

: pn lis 03, 2008 10:56 pm
autor: klucz13
Bo kasta pojechała więc leciutko podgnity był

: pn lis 03, 2008 10:58 pm
autor: klucz13
Po drugie na kierownik nie działała żadna siła więc na krzyżaku się nie złamała kolumna kierownika

: pn lis 03, 2008 11:04 pm
autor: LSD
To jakaś używka była - błoto się posypało z pod budy

: pn lis 03, 2008 11:06 pm
autor: klucz13
LSD pisze:To jakaś używka była - błoto się posypało z pod budy

Nie błoto a rdza ze zgnitej podłogi

: pn lis 03, 2008 11:22 pm
autor: Igor K
O fak!!!
Kierowca nie miałby już głowy!

: pn lis 03, 2008 11:46 pm
autor: Igor V8
... i poduszki nie strzeliły

: wt lis 04, 2008 7:01 am
autor: apede
Strzelily, pod silnikiem

: wt lis 04, 2008 9:27 am
autor: EROW1
ale strefa zgniotu jest prawie jak w megance a mówili że jak rama to sztywny

: wt lis 04, 2008 10:30 am
autor: Rhodos
EROW1 pisze:ale strefa zgniotu jest prawie jak w megance a mówili że jak rama to sztywny

no rama sztywna jest przecież zostala z tyłu

: wt lis 04, 2008 11:21 am
autor: krzysztof1908
ale drzwi nieruszone.solidna konstrukcja!!!
: wt lis 04, 2008 11:21 am
autor: Grzegorz G.
W sumie poza tym kierownikiem to nie tak źle. Słyszałem, że teraz jakąś teleskopową kolumnę kierowniczą można kupić.
: wt lis 04, 2008 11:36 am
autor: jac.uaz
Kierownica faktycznie rozpierduchę robi. Dlatego przy montażu wspomagania kolumnę zastosuję "teleskopową" czy jak się ona tam fachowo nazywa.
: wt lis 04, 2008 11:42 am
autor: Grzegorz G.
Odezwij się jak będziesz wiedział jak wygląda sprawa z zakupem i wymianą.
: wt lis 04, 2008 12:04 pm
autor: Misiek Bielsko
Bardzo stara fota.
1. nie wiemy, z jaka predkoscia uderzyl,
2. albo sruby do ramy byly kiepskie, albo, jak pisze Klucz - podloga przegnita.
3. kazdy "ramiok" przy odpowiedniej predkosci i przeszkodzie (sciana, drzewo) zachowa sie podobnie, czyli raczej slabo...
: wt lis 04, 2008 12:16 pm
autor: Grzegorz G.
No tak, ale poza kierownikiem to w sumie nic się takiego nie dzieje z punktu widzenia pasażerów. Do tego wydłuża się czas zanim buda w ścianę walnie. W tym czasie pewnie wytraci też prędkości trochę - niszcząc to i owo po drodze - silnik np.

: wt lis 04, 2008 12:19 pm
autor: Grzegorz G.
A zresztą jak ktoś wspomniał - jakby jakieś obciążenie na kierownicy było to prawie napewno krzyżak przy przekładni by się urwał i kierownica na miejscu by została. Ale dla pewności teleskop...
: wt lis 04, 2008 2:26 pm
autor: GikroV
Widziałem Uaza który wyrżnął czołowo w spooore drzewko, idealnie prawym przednim hakiem. To był wóz po remoncie podłoga zdrowa bo wymieniana i też zjechał z ramy, kierownica nie poszła tak ostro jak tu ale też konkretnie (a była obciążona) prędkościomierz zatrzymał się mu na 40-45km/h ... miał zainstalowane pasy

Po różnicy w przesunięciach ramy sądzę że ten ze zdjęcia miał 50-60km/h
: wt lis 04, 2008 5:21 pm
autor: PiRoman
GikroV pisze:Widziałem Uaza który wyrżnął czołowo w spooore drzewko, idealnie prawym przednim hakiem. To był wóz po remoncie podłoga zdrowa bo wymieniana i też zjechał z ramy, kierownica nie poszła tak ostro jak tu ale też konkretnie (a była obciążona) prędkościomierz zatrzymał się mu na 40-45km/h ... miał zainstalowane pasy

Po różnicy w przesunięciach ramy sądzę że ten ze zdjęcia miał 50-60km/h
poczekaj poczekaj... ten z foty jeszcze się może nie zatrzymał. nie wiemy która to klatka z filmu, może byc tak, że kierownica jeszcze dachem wyjdzie a cała zastanie tylko tylna lewa lampa...

jak go pogonili do 120 przed strzałem to może i to nie... ale tak na prawde to są dość twardawe auta. nie miałem czołowego z katedrą, ale coś niecos wiem o tym...
: wt lis 04, 2008 5:49 pm
autor: GikroV
PiRoman pisze:GikroV pisze:Widziałem Uaza który wyrżnął czołowo w spooore drzewko, idealnie prawym przednim hakiem. To był wóz po remoncie podłoga zdrowa bo wymieniana i też zjechał z ramy, kierownica nie poszła tak ostro jak tu ale też konkretnie (a była obciążona) prędkościomierz zatrzymał się mu na 40-45km/h ... miał zainstalowane pasy

Po różnicy w przesunięciach ramy sądzę że ten ze zdjęcia miał 50-60km/h
poczekaj poczekaj... ten z foty jeszcze się może nie zatrzymał. nie wiemy która to klatka z filmu, może byc tak, że kierownica jeszcze dachem wyjdzie a cała zastanie tylko tylna lewa lampa...

jak go pogonili do 120 przed strzałem to może i to nie... ale tak na prawde to są dość twardawe auta. nie miałem czołowego z katedrą, ale coś niecos wiem o tym...
ja też coś wiem... liściaste drzewko średnicy 15 cm na piaszczystym podłożu nie zmieniło geometrii Uaza (nie testowałem tego na moim, no i test był niechcący) a samo się położyło

: wt lis 04, 2008 5:57 pm
autor: sys-kom
o to wiem że uazem nie chcę mieć wypadku
: wt lis 04, 2008 6:06 pm
autor: konrad1983nr1
no jest rama i jest sztywny, nie widac zeby sie rama pogieła

w sumie to ram asie zatrzymala a reszta pojechala do przodu

: wt lis 04, 2008 8:02 pm
autor: sys-kom
rosyjski patent na złagodzenie siły uderzenia ,
nota i instrukcji obsługi hehe
użytkowniku używaj tylko oryginalnych śrub pod poduszki nadwozia
: wt lis 04, 2008 9:17 pm
autor: Bartmann
Najgosze jest to, że ten uaz ruszał ostro na wstecznym

A ściana to przypadek... taka insecnizacja teatralna

: wt lis 04, 2008 9:20 pm
autor: klucz13
sys-kom pisze:o to wiem że uazem nie chcę mieć wypadku
Wolę nim niż LRem 300
