Kilka miesięcy temu zakupiłem 469 b z silnikiem 2.4 Mercedesa Diesla(to był chyba zły pomysł,ale ,że nie miał mi kto wtedy doradzić to już tak zostało----w sensie ten silnik) . Taki jeden obiecał, że mi go doprowadzi do stanu ,w którym będzie mógł służyć przejażdzkom po okolicy,ale tak się nie stało. Niestety Uaz przestał u niego dość długo i nic więcej.
Zabrałem się więc sam za niego i po rozebraniu go na czynniki pierwsze i oględzinach stwierdziłem,że ,aby go poskładać będzie potrzebny jeszcze jeden . Takwięc zakupiłem i reanimuję.
Mam kilka pytań :
1. Jak przerobić ramieniowe na teleskopowe i gdzie ewentualnie (i za ile) możnaby zakupić taki zestaw?
2. Czy wystarczy jak dołożę po jednym piórze do każdego z resorów oraz "bycze jaja" ? (miska olejowa została lekko zmodyfikowana ,ale i tak "siada" widać na moście.
3. Jak najlepiej zmodyfikować układ hamulcowy ,aby pozostawić bębny?
Mam cały zestaw: servo,pompa hamulcowa oraz pedały podwieszane z Passata.
Czy da się to zastosować ? (tarcze,a bębny - ta różnica....objętość cieczy - w sensie wydajność pompy)???
4. Jakość końcówek drążków kierowniczych : Zuk ,czy orginał zakładać?
5. tuleje gumowe resorów

z góry dziękuję za podpowiedzi .