STACYJKA

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

STACYJKA

Post autor: Władek » wt maja 04, 2004 5:33 pm

Zamierzam przy pracach nad deską rozdzielczą przenieść stacyjkę w inne miejsce. Rozważam wszelkie opcje. Jedną z nich jest możliwość założenia na wał kierownicy stacyjki z innego samochodu. Chodzi mi o to, abym miał do tej stacyjki jakiś porządny klucz a nie takie małe ..... Macie jakieś doświadczenia w tym względzie? Jeśli tak - będę wdzięczny za informacje.
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » wt maja 04, 2004 6:24 pm

ale Ty kombinujesz :)21
widzialem gdzies patent z zalozona obudowa kierownicy o poldżera (poloneza znaczy)

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » wt maja 04, 2004 7:20 pm

Władek jest w ogóle bardzo twórczy!I dobrze.
Stacyjka to jest kwestia całej kolumny kier.Jak masz przegubową to spokojnie pakujesz żuka z obudową,przełącznikiem zespolonym i stacyjką z blokadą.O ile dobrze pamietam,to trzeba ja trochę zmodyfikować wymiarowo/długość wałka tego przegubowego/,a stacyjka wychodzi tuż przy desce,tak że trzeba nawet otwór w niej /desce/powiększyc.I wiadomo,że ma byc porządnie!

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » wt maja 04, 2004 7:23 pm

Puloneza bym nie ćwiczył,bo obudowę ma bardzo szeroką i skomplikowany system mocowania ustrojstwa do deski/wahliwa/

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » wt maja 04, 2004 7:27 pm

vandall1 pisze:Władek jest w ogóle bardzo twórczy!I dobrze.
Dziękuję bardzo! :oops:

Jest do nabycia stacyjka od VW, z blokadą. Generalnie blokada mnie nie interesuje, ale chciałbym ją (stacyjkę) zapiąć na kolumnie kierowniczej w taki sposób, aby dzióbek stacyjki z dziurką na kluczyk wystawał z deski a reszta chłamu pod deską. Nie wiem tylko, czy fakt unieruchomienia blokady "na stałe" nie będzie miał wpływu na działanie tej stacyjki? "Na stałe" dlatego, że po zamontowaniu jej na kolumnie kierownicy blokada będzie wciśnięta, czyli w pozycji jak do jazdy? Czy ja to dobrze rozumiem?
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » wt maja 04, 2004 7:31 pm

z blokada to trza uwazac, mojemu znajomemu sie w czasie jazdy w Vectrze zblokowala kierownica i konkretnie rów zaliczyl, wywal to dziadostwo, i tak niepotrzebne w uazie

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » wt maja 04, 2004 7:32 pm

Uhmm,masz rację,ale polecałbym jednak żukensa,ze wzgledu na mozność przykrycia wszystkiego osłoną/odpowiednio docietą/Poza tym masz od razu przeł zespolony!Ale jak uważasz :-?

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » wt maja 04, 2004 7:35 pm

wupasek pisze:z blokada to trza uwazac, mojemu znajomemu sie w czasie jazdy w Vectrze zblokowala kierownica i konkretnie rów zaliczyl, wywal to dziadostwo, i tak niepotrzebne w uazie

Oki, wywalę chętnie, tylko czy się da? :o
Pod tym adresem jest ta stacyjka do oglądania. Co sądzicie na ten temat?
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=24746456
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » wt maja 04, 2004 7:36 pm

vandall1 pisze:Uhmm,masz rację,ale polecałbym jednak żukensa,ze wzgledu na mozność przykrycia wszystkiego osłoną/odpowiednio docietą/Poza tym masz od razu przeł zespolony!Ale jak uważasz :-?
Przełącznik zespolony mam oryginalny od UAZ-a, muszę go tylko zamontować. :lol:
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » wt maja 04, 2004 8:56 pm

Żukens ma wiecej funkcji,ale prawda-trza sporo przerobić instalację elektryczną.Co do pokazanego VW to cena jest atrakcyjna,ale będą kłopoty z zabudową-nie możesz za bardzo pójść w głąb deski,bo zaraz jest cybant mocujacy kolumnę.poza tym hgw jaka tam jest średnica osadzenia.Żuk bedzie średnica pasował,ale nówka kosztuje /inna nie wchodzi w gre/chyba koło 80 zeta.Po dłuższym czasie kluczyk zuka wyrabia się/poldasa i malucha też/

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » wt maja 04, 2004 9:43 pm

vandall1 pisze:Co do pokazanego VW to cena jest atrakcyjna,ale będą kłopoty z zabudową-nie możesz za bardzo pójść w głąb deski,bo zaraz jest cybant mocujacy kolumnę.poza tym hgw jaka tam jest średnica osadzenia.
Co do średnicy to gość ma mi przysłać informację. Ponieważ deskę będę trochę podnosił, to myślę, że i ta stacyjka się zmieści. Pytanie tylko czy i w jaki sposób można usunąć z niej blokadę, z której korzystać nie będę a potencjalne zagrożenie tylko sprowadza.
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » wt maja 04, 2004 9:50 pm

nie no wiesz nie przejmuj sie tak ta blokada w sumie
to byl tylko jeden przypadek na setki tysiecy aut z blokada :)21 aczkolwiek przypadek niezbyt przyjemny, tylko zeby ci sie to cale ustrojstwo zmiescilo

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » śr maja 05, 2004 1:40 am

Jęzor blokady najcześciej przechodzi przez otwór pochwy zanim dotrze do wałka kierownicy w którym jest nastepny otwór-ten własciwy.Po prostu nie pozwól na ten sex-czyli nie otwieraj pochwy :lol: :lol: :lol:

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » ndz maja 09, 2004 7:27 pm

wupasek pisze:z blokada to trza uwazac, mojemu znajomemu sie w czasie jazdy w Vectrze zblokowala kierownica i konkretnie rów zaliczyl, wywal to dziadostwo, i tak niepotrzebne w uazie
Totalna bzdura :)6 Nie ma takiej możliwości jeszcze nikt nie wymyślił takiej stacyjki a tymbardziej nie oplowska
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » ndz maja 09, 2004 7:33 pm

no wiesz moze dla ciebie to jest bzdura ale ja widzialem auto rano w rowie a wpiep.rzyl sie w nocy, koles pogrzebal przy stacyjce odblokowal ja i pojechal
wiec nie mow mi ze to bzdura bo chyba jeszcze wszystkich rzeczy tego swiata nie widziales!!
i tyle mam do powiedzenia na ten temat

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » ndz maja 09, 2004 8:26 pm

wupasek pisze:no wiesz moze dla ciebie to jest bzdura ale ja widzialem auto rano w rowie a wpiep.rzyl sie w nocy, koles pogrzebal przy stacyjce odblokowal ja i pojechal
wiec nie mow mi ze to bzdura bo chyba jeszcze wszystkich rzeczy tego swiata nie widziales!!
i tyle mam do powiedzenia na ten temat
Jak byś miał tyle banknotów po 100zł ile stacyjek przeszło przez moje ręce to kupiłbyś to całe forum z jego użytkownikami i by ci zostało.
Kup sobie byle jaką stacyjkę od opla począwszy od Kapitana w górę i rozbiesz to zabaczysz jak to działa nie ma możliwości żeby blokada zaskoczyla podczas pozycji zapłon.Zakładając nawet że grzebał w niej jakiś matoł to i tak zaskoczy dopiero w pozycji klucza "O" lub jak kto woli "B"
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » ndz maja 09, 2004 8:30 pm

klucz13 pisze:
wupasek pisze:no wiesz moze dla ciebie to jest bzdura ale ja widzialem auto rano w rowie a wpiep.rzyl sie w nocy, koles pogrzebal przy stacyjce odblokowal ja i pojechal
wiec nie mow mi ze to bzdura bo chyba jeszcze wszystkich rzeczy tego swiata nie widziales!!
i tyle mam do powiedzenia na ten temat
Jak byś miał tyle banknotów po 100zł ile stacyjek przeszło przez moje ręce to kupiłbyś to całe forum z jego użytkownikami i by ci zostało.
Kup sobie byle jaką stacyjkę od opla począwszy od Kapitana w górę i rozbiesz to zabaczysz jak to działa nie ma możliwości żeby blokada zaskoczyla podczas pozycji zapłon.Zakładając nawet że grzebał w niej jakiś matoł to i tak zaskoczy dopiero w pozycji klucza "O" lub jak kto woli "B"

Może gość trącił kolanem w kluczyk albo sztywny breloczek i nie miał już czasu aby ją "zrestartować"?
Władek - Kraków

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » ndz maja 09, 2004 8:35 pm

Oki, wywalę chętnie, tylko czy się da? :o
Pod tym adresem jest ta stacyjka do oglądania. Co sądzicie na ten temat?
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=24746456[/quote]

Da tylko poco :)5 z każdej stacyjki da się usunąć blokadę a elektrycznie będzie łączyć ona nie zapasi i ma słabą kostkę elektryczną będzie ci się palić co chwilę na uazowskiej instalacji
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » ndz maja 09, 2004 8:46 pm

Z breloczkiem to znam tylko taki przypadek że żona wyjeła kluczyki ze stacyjki bo za brelok robił otwieracz bo butelek a dziecko chciało pić i gość wywalił do rowu ale to inna bajka w zasadzie to nie wiem jak byś musiał siedzeć żeby kolanem wyłączyć silnik i wyjąć klucz ze stacyjki
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » ndz maja 09, 2004 8:47 pm

klucz13 pisze:Oki, wywalę chętnie, tylko czy się da? :o
Pod tym adresem jest ta stacyjka do oglądania. Co sądzicie na ten temat?
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=24746456
Da tylko poco :)5 z każdej stacyjki da się usunąć blokadę a elektrycznie będzie łączyć ona nie zapasi i ma słabą kostkę elektryczną będzie ci się palić co chwilę na uazowskiej instalacji[/quote]

Aukcja nie została znaleziona! To komunikat.....
O której stacyjce pisałeś???
Władek - Kraków

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » ndz maja 09, 2004 8:49 pm

Tej od VW a była ona tylko pasat golf
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » ndz maja 09, 2004 8:50 pm

klucz13 pisze:Z breloczkiem to znam tylko taki przypadek że żona wyjeła kluczyki ze stacyjki bo za brelok robił otwieracz bo butelek a dziecko chciało pić i gość wywalił do rowu ale to inna bajka w zasadzie to nie wiem jak byś musiał siedzeć żeby kolanem wyłączyć silnik i wyjąć klucz ze stacyjki
Wbrew pozorom proste to jest. Mam breloczek, który służy mi za pokrowiec na wszystkie kluczyki, rzecz działa się w punto. Ruszyłem tak jakoś 4 litery, że kolanem go przycisnąłem do kierownicy i pociągnąłem. Wyłączył mi, zaraza, zapłon!!! Teraz już uważam.
Klucz! Jeśli zapłon jest na odrębnej ścieżce z bezpiecznikiem (i chyba z przekaźnikiem) to czy stacyjki też palić się będą? Z czego to wynika? Napięcia przecież te same...?
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » ndz maja 09, 2004 8:50 pm

http://www.allegro.pl/show_item.php?item=24746456 teraz jest znalezione, po prostu zostal zjedzony nawias powyzej i nie dzialalo

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » ndz maja 09, 2004 9:18 pm

Władek pisze: Jeśli zapłon jest na odrębnej ścieżce z bezpiecznikiem (i chyba z przekaźnikiem) to czy stacyjki też palić się będą? Z czego to wynika? Napięcia przecież te same...?
Z jakości wykonania :)21 starsze francuzy lubią przepalać styki w niemieckich pękają(łuszczą się po kawałeczku) sprężyny cofania i powodują przegrzania styków nie dotyczy merola tam odgina się styk itd
Każda kostka jest liczona na napięcie i natężenie jakie ma przenieść a styki dopasowane są do pracy jaką mają wykonywać tylko starsze stacyjki mają wszystkie styki takie same i dość mocne
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » ndz maja 09, 2004 10:59 pm

A jak stacyjka jest zuzyta,czyli rozkalibrowana?W moim Troopie możesz w czasie jazdy wyjać kluczyk i to dopiero jest hardcore!Skłonny jestem wierzyć w rózne dziwne przypadki-zwłaszcza w uzywanych...Poldi np potrafi się wyłączyć na wybojach przy ciężkim breloczku.
A palenie styków?Myślę,że po prostu nie należy puszczać dużych prądów-raczej tylko sterujące.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości