serwo w UAZie, hamulce tarczowe
Moderator: Student
serwo w UAZie, hamulce tarczowe
Czy ma ktos moze foty oryginalnego serwa zamontowanego w UAZie (pedaly podwieszane)?
Kiedys na forum pisal ktos o oryginalnych hamulcach tarczowych do UAZa. Czy sa tak jak potwor z Loch Ness czy cwiczyl je juz ktos na zywca (ewentualnie jakies foty)?
Pozdrawiam
Kiedys na forum pisal ktos o oryginalnych hamulcach tarczowych do UAZa. Czy sa tak jak potwor z Loch Ness czy cwiczyl je juz ktos na zywca (ewentualnie jakies foty)?
Pozdrawiam
Arendzik
UAZ '89+LPG
UAZ '89+LPG
- cowboy_3151
- Posty: 424
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
- Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki
Masz pedały podwieszne czy nie?. Bo jak masz podwieszane to tylko orginalne serwo i reszta pozostaje bez zmian. Wszystkiego jakiś 0.5-1H pracy jak sie nie wie jak. No chyba ze trzeba bedzie wymienic przewody bo ktos tam wstawił za krótkie od pompy do rozdzielacza.
Jak nie masz podwieszanych to dochodzą - Komplet pedałów, pompka i siłownik sprzegła ( mozna to zrobic na linkę ale to więcej roboty), pompa hamulcow dwuobwodowa , dodatkowe przewody hamulcowe i inne takie duperele, bo trzeba rozdzielić układ hamulcowy na dwa obwody.
Jak nie masz podwieszanych to dochodzą - Komplet pedałów, pompka i siłownik sprzegła ( mozna to zrobic na linkę ale to więcej roboty), pompa hamulcow dwuobwodowa , dodatkowe przewody hamulcowe i inne takie duperele, bo trzeba rozdzielić układ hamulcowy na dwa obwody.
Re: serwo w UAZie, hamulce tarczowe
Miej jedno na uwadze, ja człowiek ostrożny jestem! Jeśli coś skopiesz robiąc zmotę dziwnego kształtu, w następstwie czego walniesz w coś/kogoś to Ci się pan prokurator dobierze do 4 liter. Założenie oryginalnego zestawu wyklucza te kłopoty!Arendzik pisze:Czy ma ktos moze foty oryginalnego serwa zamontowanego w UAZie (pedaly podwieszane)?
Kiedys na forum pisal ktos o oryginalnych hamulcach tarczowych do UAZa. Czy sa tak jak potwor z Loch Ness czy cwiczyl je juz ktos na zywca (ewentualnie jakies foty)?
Pozdrawiam
Władek - Kraków
Re: serwo w UAZie, hamulce tarczowe
Toz napisalem, ze szukam info o oryginalnych hamulcach tarczowych. O zmotach juz sie naczytalem.Władek pisze:Miej jedno na uwadze, ja człowiek ostrożny jestem! Jeśli coś skopiesz robiąc zmotę dziwnego kształtu, w następstwie czego walniesz w coś/kogoś to Ci się pan prokurator dobierze do 4 liter. Założenie oryginalnego zestawu wyklucza te kłopoty!Arendzik pisze:Czy ma ktos moze foty oryginalnego serwa zamontowanego w UAZie (pedaly podwieszane)?
Kiedys na forum pisal ktos o oryginalnych hamulcach tarczowych do UAZa. Czy sa tak jak potwor z Loch Ness czy cwiczyl je juz ktos na zywca (ewentualnie jakies foty)?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Arendzik
UAZ '89+LPG
UAZ '89+LPG
Pedaly mam podwieszane, oryginalne. A foty chcialbym obejzec bo wlasnie nie wiem jak, czy nie bedzie jakiejs niespodzianki przy zakladaniu serwa.cowboy_3151 pisze:Masz pedały podwieszne czy nie?. Bo jak masz podwieszane to tylko orginalne serwo i reszta pozostaje bez zmian. Wszystkiego jakiś 0.5-1H pracy jak sie nie wie jak. No chyba ze trzeba bedzie wymienic przewody bo ktos tam wstawił za krótkie od pompy do rozdzielacza.

Arendzik
UAZ '89+LPG
UAZ '89+LPG
To ja zapytam wprost: skad jestes, czyli gdzie te heble leza? Chetnie bym je zobaczyl zarowno przed montazem jak i po. Ewentualnie foty bym obejzal, wiele fot, ze wszystkich stron...kocio pisze:jestem w posiadaniu takowych wyglądają bardzo solidnie (dwa tłoczki na jeden zacisk). nie zdążyłem ich jeszcze założyć (czas czas i czas) ale jeżdziłem uazem z takimi i rewelacja. ewentualnie wiem kto ma 1 kpl na zbyciu za umiarkowaną cenę.
Arendzik
UAZ '89+LPG
UAZ '89+LPG
- cowboy_3151
- Posty: 424
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
- Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki
Niespodzianek przy zakładaniu nie ma żadnych, poprostu odkręcasz pompę hamulcową od blachy dwie śruby, Następnie blachę, do której była mocowana 4-y, i napęd pompy- jedna przetyczka. Następnie przykręcasz serwo do blachy mocującej serwo do ścianki w uazie ( inna blacha niż do mocowania pompy – powinna być zakupiona razem z serwem- można tez przerobić ta stara, ale to kłopot, a i zawsze potem jak jest to bardzo szybko powraca się do starego układu hamulcy w przypadku awarii serwa). Potem przykręcasz blachę z serwem w miejsce wcześniej odkręconej blachy 4-śruby, łączysz Napęd pompy z pedałami przetyczką i zakładasz pompę hamulcową ( tutaj może zajść potrzeba, w zależności od tego, jakie były założone przewody hamulcowe, w jednym pasuje w innym nie, nie ma reguły, zmiany dwóch przewodów na dłuższe - tych od pompy do łącznika.) Po tym pozostaje tylko podłączenie podciśnienia do kolektora ssącego. Z tym tez nie powinno być kłopotu, bo powinien być tam otwór, w który wkręca się króciec i zakłada przewód.Arendzik pisze:Pedaly mam podwieszane, oryginalne. A foty chcialbym obejzec bo wlasnie nie wiem jak, czy nie bedzie jakiejs niespodzianki przy zakladaniu serwa.No i czy nie ma kilku rodzajow serwa. UAZ prostym samochodem jest ale...
Co do rodzaju serwa to oryginalne uazowskie jest jedno, przynajmniej innych nie widziałem, ani nie słyszałem i jak dotad jak mi przywozili to tylko ten rodzaj nigdy się nie pytali jaki, więc prawdopodobnie jest tylko jeden?
Jestem z pyrlandii. Fotek nie mam ale mogę przesłać jak zrobię.Arendzik pisze:To ja zapytam wprost: skad jestes, czyli gdzie te heble leza? Chetnie bym je zobaczyl zarowno przed montazem jak i po. Ewentualnie foty bym obejzal, wiele fot, ze wszystkich stron...kocio pisze:jestem w posiadaniu takowych wyglądają bardzo solidnie (dwa tłoczki na jeden zacisk). nie zdążyłem ich jeszcze założyć (czas czas i czas) ale jeżdziłem uazem z takimi i rewelacja. ewentualnie wiem kto ma 1 kpl na zbyciu za umiarkowaną cenę.
Wszystko jest nowe i oryginalne sowieckie( zaciski klocki tarcze osłony no i mocowania). wyciągasz sworznie zakładasz to z mocowaniem na zacisk i po robocie ja mam tylko problem bo przy okazji rozbierania chcę zrobić jeszcze parę innych rzeczy i to mnie bardzo zniechęca.
(półoś serwo merc pompa żuk ma być uaz no i gwinty na przewodach)a czasu brak.Dodam że sprzętem posługuję się na codzień .
.
Foty chetnie zobacze i cierpliwie czekam.kocio pisze:Jestem z pyrlandii. Fotek nie mam ale mogę przesłać jak zrobię.
Wszystko jest nowe i oryginalne sowieckie( zaciski klocki tarcze osłony no i mocowania). wyciągasz sworznie zakładasz to z mocowaniem na zacisk i po robocie ja mam tylko problem bo przy okazji rozbierania chcę zrobić jeszcze parę innych rzeczy i to mnie bardzo zniechęca.
(półoś serwo merc pompa żuk ma być uaz no i gwinty na przewodach)a czasu brak.Dodam że sprzętem posługuję się na codzień .
.
Czy dobrze zrozumialem: do zmiany jest tez cala zwrotnica na inna, z mocowaniem zaciskow?
Tez bym sie chetnie dowiedzial ile taki zestaw kosztuje: darek.a@wp.pl
Arendzik
UAZ '89+LPG
UAZ '89+LPG
Jeśli to możliwe - również proszę o foty! Adres: office@kr.onet.plArendzik pisze:Foty chetnie zobacze i cierpliwie czekam.kocio pisze:Jestem z pyrlandii. Fotek nie mam ale mogę przesłać jak zrobię.
Wszystko jest nowe i oryginalne sowieckie( zaciski klocki tarcze osłony no i mocowania). wyciągasz sworznie zakładasz to z mocowaniem na zacisk i po robocie ja mam tylko problem bo przy okazji rozbierania chcę zrobić jeszcze parę innych rzeczy i to mnie bardzo zniechęca.
(półoś serwo merc pompa żuk ma być uaz no i gwinty na przewodach)a czasu brak.Dodam że sprzętem posługuję się na codzień .
.
Czy dobrze zrozumialem: do zmiany jest tez cala zwrotnica na inna, z mocowaniem zaciskow?
Tez bym sie chetnie dowiedzial ile taki zestaw kosztuje: darek.a@wp.pl
Dziękuję z góry!
Władek - Kraków
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość