Uaz+Silnik parcha+mosty parcha+skrzynia parcha+reduktor

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
sebos_dg
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: pn lip 14, 2008 12:37 pm
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Uaz+Silnik parcha+mosty parcha+skrzynia parcha+reduktor

Post autor: sebos_dg » czw gru 11, 2008 11:12 pm

Witam.

Tak jak w temacie.
Motał ktoś coś takiego? Cały ukł. napędowy z parcha, obojętnie którego.


Szukałem ale nic ciekawego nie znalazłem, ale jeżeli był już temat o tym proszę o linka.
...I zesłał ich Pan aby siali zamęt i zniszczenie...

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » czw gru 11, 2008 11:19 pm

Nie potrafisz całego parcha kupić ?? Warto bezcześcić Uaza Patrolem ??
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Post autor: klucz13 » czw gru 11, 2008 11:21 pm

Następny muł bagienny :)3
bulbulator se zaintaluj
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
nie_mientki
Posty: 1594
Rejestracja: wt kwie 01, 2003 7:34 pm
Lokalizacja: Puławy

Post autor: nie_mientki » czw gru 11, 2008 11:26 pm

Raczej nie ma takiego tematu. A sam pomysł trochę cieniawy-już łatwiej budę uaza przerzucić na parcha (przy takiej operacji wybrałbym GRuchota ze względu na sprężyny). A przy przeszczepie...no cóż: sprawa wszystkich mocowań, długi silnik, długa skrzynia-będzie problem. I ten wybuchowy RD28T-no chyba że celujesz w 3,3 albo benzyniaka.

Awatar użytkownika
Flor
 
 
Posty: 5259
Rejestracja: śr sty 22, 2003 6:25 pm
Lokalizacja: Kielce

Re: Uaz+Silnik parcha+mosty parcha+skrzynia parcha+reduktor

Post autor: Flor » czw gru 11, 2008 11:28 pm

sebos_dg pisze:Witam.

Tak jak w temacie.
Motał ktoś coś takiego? Cały ukł. napędowy z parcha, obojętnie którego.


Szukałem ale nic ciekawego nie znalazłem, ale jeżeli był już temat o tym proszę o linka.
zapytaj w dziale Nissana :D jak zmienić nadwozie w parchu :)21

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » czw gru 11, 2008 11:38 pm

Lepiej kupić parcha i nie bezcześcić go uazem :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » czw gru 11, 2008 11:46 pm

N2O pisze:Lepiej kupić parcha i nie bezcześcić go uazem :)21
Dla Patrola byłby to zaszczyt :)13 Nie wiem czy zasłużył sobie na to :)21 :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
maciejmlynarz
Posty: 503
Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
Lokalizacja: Leszno Wielkopolska

Post autor: maciejmlynarz » pt gru 12, 2008 7:32 am

Balu święta racja. Gdyby patrol był uazem to pomyślałbym nad jego kupnem. :lol:

Awatar użytkownika
Piter69A
 
 
Posty: 1233
Rejestracja: czw cze 22, 2006 8:59 pm
Lokalizacja: MUTT Gliwice

Re: Uaz+Silnik parcha+mosty parcha+skrzynia parcha+reduktor

Post autor: Piter69A » pt gru 12, 2008 9:36 am

sebos_dg pisze:Witam.

Tak jak w temacie.
Motał ktoś coś takiego? Cały ukł. napędowy z parcha, obojętnie którego.


Szukałem ale nic ciekawego nie znalazłem, ale jeżeli był już temat o tym proszę o linka.
Mój kuzyn ma takie cos. Silnik 2,8D (4 cyl) + skrzynia z reduktorem + mosty z K-160. Buda, rama, resory zostały UAZa. Wczesniej kilka wypadów zaliczyl tym kolega i na 35" calkiem fajnie to jezdzilo :)2 Duuuużo roboty, ktora jeszcze dalej nie jest zakończona :)3
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)

Awatar użytkownika
sebos_dg
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: pn lip 14, 2008 12:37 pm
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebos_dg » pt gru 12, 2008 3:07 pm

aha ;)

pomyślałem o takim czymś ponieważ chciałem żeby Uaz miał zapas mocy w terenie i żeby przy tym nie mieliło mostów...
...I zesłał ich Pan aby siali zamęt i zniszczenie...

Awatar użytkownika
Mroczny
     
     
Posty: 40591
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 12:55 am
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Mroczny » pt gru 12, 2008 3:13 pm

ale to juz nie będzie uaz

jak chcesz uaza to kup uaza
jak chesz parcha to parcha

Awatar użytkownika
sebos_dg
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 29
Rejestracja: pn lip 14, 2008 12:37 pm
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebos_dg » pt gru 12, 2008 3:18 pm

chce Uaza, ale też chce żeby był mocny..
...I zesłał ich Pan aby siali zamęt i zniszczenie...

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » pt gru 12, 2008 3:21 pm

z tej calej litani to z patroliny tylko te mosty sie nadaja i ewntualnie reduktor (i to tez nie kazdy) - silnik RD28 to se mozna w d... wsadzic - duzy, ciezki i nie jedzie - tym to raczej nie zmielisz uazowych mostow :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Awatar użytkownika
Jaroma
Posty: 353
Rejestracja: sob maja 29, 2004 1:23 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Jaroma » pt gru 12, 2008 8:09 pm

Tez kiedys na moment zaswitała mi mysl wsadzenia silnika, skrzyni, reduktora z parcha :lol: bardzo szybko mi ta mysl przeszła jak sie dowiedziałem ile to razem waży a ile waży zestaw napedowy w uazie :wink:
Podstawową zaletą uaza jest waga 8) , dlatego objezdza parchy :)23
Przeszczepić do jedynie mosty proponuje, do tego jakis mocny motor ze 400KM, simexy 37" jakieś ohlinsy po 2 na koło i w droge :)21
Uaz 2.4D-> 2.3 Evo2 -> Discovery 97' -> Subaru Impreza 96' ,GT 98' -> Jeep ZJ

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Post autor: wieprzowina » pt gru 12, 2008 8:52 pm

W lipcu napisałeś
Jestem nowy, i całkiem zielony.. Nie długo odbieram prawo jazdy i chcę kupić sobie samochód 4x4 .......
więcej nie piszę bo mi się nie chce :wink:

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » pt gru 12, 2008 9:08 pm

Ta, bo niektórzy to myslą ,że uaz to jest najtańszy w naprawach i eksploatacji :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Awatar użytkownika
stef
 
 
Posty: 952
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Białystok
Kontaktowanie:

Post autor: stef » pt gru 12, 2008 9:52 pm

Koleś z silnikiem parch+mosty parcha i reduktor i skrzynia uaza a buda gaza.
fajnie mu to chodzi ale motania więcej niż to warte.
Stefan Ostrowski
UAZ'79 - sprzedany
teraz jest JEEP Choerokee 4.0, '90r

Awatar użytkownika
maciejmlynarz
Posty: 503
Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
Lokalizacja: Leszno Wielkopolska

Post autor: maciejmlynarz » pt gru 12, 2008 10:11 pm

A skoro już mowa o wymianie mostu to może wsadzić mosty z lublina?? Fajne hipoidalne przekładnie wytrzymalsze od oryginalnych ale wcale nie cięższe. Nie wiem tylko co i jak z przełożeniami.Oczywiście myśle o czymś takim pod kontem silnika który wkładam. 3.0 od merca 123
Szumią jodły gdzieś na dole Tam gdzie stoją dwa Patrole Stoją tam już od godziny Uaz zrobił koleiny

Awatar użytkownika
N2O
 
 
Posty: 11864
Rejestracja: ndz gru 18, 2005 3:35 pm
Lokalizacja: Truskaw (k. Warszawy)

Post autor: N2O » pt gru 12, 2008 10:19 pm

Balu-Balu pisze:
N2O pisze:Lepiej kupić parcha i nie bezcześcić go uazem :)21
Dla Patrola byłby to zaszczyt :)13 Nie wiem czy zasłużył sobie na to :)21 :)21
Zależy dla którego Patrola - na pewno nie dla 160, która powoli staje się klasykiem :)21
RR 2.5 DSE, Nissan Patrol 160 SD33T, Suzi LJ80
GG: 3215824
http://picasaweb.google.com/paweldabster

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » sob gru 13, 2008 8:44 am

Ja mam zawieszenie GR, największą fedimę, mechanika, wolna skrzynię kaczki, silnik skorpio,reduktor robura, buda prawie cała z nowej blachy.
wyjade na wiosnę lub lato.
Czy warto??
Dla mnie warto bo TO LUBIĘ.
Następnym pomysłem jest wstawienie w to silnika V8 z bmw 540. Już takie kupiłem rozbite tyłem.
A czy warto??
Dla mnie warto
A czy warto wędkarzowi siedziec całe dnie z kijem w wodzie?
Dla mnie to jest śmieszne, bo rybe przecież moze kupic w sklepie i wyjdzie taniej.

Awatar użytkownika
Balu-Balu
 
 
Posty: 5312
Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
Lokalizacja: GWE
Kontaktowanie:

Post autor: Balu-Balu » sob gru 13, 2008 9:38 am

pilmar pisze:Ja mam zawieszenie GR, największą fedimę, mechanika, wolna skrzynię kaczki, silnik skorpio,reduktor robura, buda prawie cała z nowej blachy.
wyjade na wiosnę lub lato.
Czy warto??
Dla mnie warto bo TO LUBIĘ.
Następnym pomysłem jest wstawienie w to silnika V8 z bmw 540. Już takie kupiłem rozbite tyłem.
A czy warto??
Dla mnie warto
A czy warto wędkarzowi siedziec całe dnie z kijem w wodzie?
Dla mnie to jest śmieszne, bo rybe przecież moze kupic w sklepie i wyjdzie taniej.

:)2 :)2 :)2 :)2 i takie podejście jest zdrowe. :)21 :)21
Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"

Awatar użytkownika
Krees
 
 
Posty: 9393
Rejestracja: ndz wrz 10, 2006 12:56 pm
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Krees » sob gru 13, 2008 11:43 am

maciejmlynarz pisze:A skoro już mowa o wymianie mostu to może wsadzić mosty z lublina?? Fajne hipoidalne przekładnie wytrzymalsze od oryginalnych ale wcale nie cięższe. Nie wiem tylko co i jak z przełożeniami.Oczywiście myśle o czymś takim pod kontem silnika który wkładam. 3.0 od merca 123
:o
Znaczy co? Dwa tylne i skręcać siłą woli, czy w wyścigach torowych w głębokiej koleinie? :)21
A destiny - it's the rising sun

Zawodowo patrzę na ptaki :)21

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Post autor: CrOOchy » sob gru 13, 2008 11:52 am

a mozę chodzi o mosty honkera, toż to to samo co lubin :)21 prawie :roll:
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

Awatar użytkownika
maciejmlynarz
Posty: 503
Rejestracja: czw mar 13, 2008 7:50 pm
Lokalizacja: Leszno Wielkopolska

Post autor: maciejmlynarz » sob gru 13, 2008 12:56 pm

Krees pisze:
maciejmlynarz pisze:A skoro już mowa o wymianie mostu to może wsadzić mosty z lublina?? Fajne hipoidalne przekładnie wytrzymalsze od oryginalnych ale wcale nie cięższe. Nie wiem tylko co i jak z przełożeniami.Oczywiście myśle o czymś takim pod kontem silnika który wkładam. 3.0 od merca 123
:o
Znaczy co? Dwa tylne i skręcać siłą woli, czy w wyścigach torowych w głębokiej koleinie? :)21
Tak. 2 tylne mosty jeden bez przeróbek na tył leci a drugi ucinasz na długosć oryginalnego przedniego i wspawywujesz flansze do której przykręcasz uazowskie przyguby. Pytanie tylko czy półosie z przodu będą pasowały na wielowpust w mechanizmie różnicowym lublinka
Szumią jodły gdzieś na dole Tam gdzie stoją dwa Patrole Stoją tam już od godziny Uaz zrobił koleiny

Awatar użytkownika
CrOOchy
 
 
Posty: 8351
Rejestracja: śr lut 14, 2007 9:47 pm
Lokalizacja: Cyców

Post autor: CrOOchy » sob gru 13, 2008 1:13 pm

powodzenia :)21
Jest tylko cienka czerwona linia między rozsądkiem, a szaleństwem

Jeep
Chevy Suburban

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości