Problem...

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
BROWAR_PL
Posty: 390
Rejestracja: czw mar 09, 2006 9:41 am
Lokalizacja: Spytkowice

Problem...

Post autor: BROWAR_PL » sob gru 13, 2008 6:14 pm

Mam problem a mianowicie taki że nie wiem jak opisać bez używania przekleństw że właśnie przy sprawdzaniu czy już wszystko cacy ukręciła mi się śrubka od dekla głowicy.. nic z niej nie wystaje... na ktoś jakiś pomysł jak to opisać?

A nawiasem nie ma ktoś na zbyciu uszczelki pod głowice i dekiel?

Awatar użytkownika
piotrek_uaz
Posty: 534
Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy

Re: Problem...

Post autor: piotrek_uaz » sob gru 13, 2008 7:30 pm

BROWAR_PL pisze:Mam problem a mianowicie taki że nie wiem jak opisać bez używania przekleństw że właśnie przy sprawdzaniu czy już wszystko cacy ukręciła mi się śrubka od dekla głowicy.. nic z niej nie wystaje... na ktoś jakiś pomysł jak to opisać?

A nawiasem nie ma ktoś na zbyciu uszczelki pod głowice i dekiel?
Czytalem cztery razy, i nie kumam o co chodzi :) Najlepiej nie opisuj tylko polej benzyna i podpal strucla :lol: :o
zmota sie mota :)
Długie pagiero osobówka :)

Awatar użytkownika
BROWAR_PL
Posty: 390
Rejestracja: czw mar 09, 2006 9:41 am
Lokalizacja: Spytkowice

Post autor: BROWAR_PL » sob gru 13, 2008 7:33 pm

ukręciła mi się śrubka od dekla zaworów.. wszystko było cacy tylko sprawdzałem czy wszystko dokręcone... no i została śrubka, równo z głowicą... nie zostało nic tylko ją zwalić rozwiercić i nagwintować... kupa roboty z powodu małej śrubki...

Awatar użytkownika
Doktor200
Posty: 1563
Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
Lokalizacja: Markuszów
Kontaktowanie:

Post autor: Doktor200 » ndz gru 14, 2008 12:25 am

sprubuj migomaten naspawac malego babla a poniej dotego nakretke, tylko glowicy nie stop :)
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project :)17

Lorado
Posty: 655
Rejestracja: pn maja 07, 2007 7:47 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: Lorado » ndz gru 14, 2008 10:14 am

Jeżeli to ma być zrobione tak jak należy i spełniać swoje zadanie to należy zdemontować głowicę i precyzyjnie odwierćic otwór co nie będzie takie łatwe do wykonania np.ręcznie bez uszkodzenia gwintu.Ewentualny błąd będzie skutkował wyciekami oleju a efekcie końcowym wymianą głowicy.Osobiście wymienił bym głowicę.Powodzenia
P.S Pytanie-czy chodzi Tobie o uszczelki UAZ czy GAZ 24,Jaki masz silnik?

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Post autor: Didymos » ndz gru 14, 2008 11:15 am

Miałem w jednym uazie urwaną śrubę od dekla zaworów i to chyba na rogu (już nie pamiętam), przejeździłem tak kilka lat i nic nie ciekło, oczywista zawsze silikon na uszczelkę. Jak nie chcesz jeździć z urwaną :)23 to spraw sobie stożkowe ustrojstwo do wykręcania urwanych śrub, są do różnych średnic gwintów. Nawiercasz śrubę wiertłem o odpowiednio mniejszej średnicy niż gwint, a później wkręcasz stożek - ma lewy "gwint" - i, przy odrobinie szczęścia, wykręcasz to, co zostało ze śruby.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
Misiek Cypr
 
 
Posty: 13258
Rejestracja: wt sie 21, 2007 4:06 pm
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Misiek Cypr » ndz gru 14, 2008 11:25 am

wykretak znaczy sie zakup lub wypozycz.
Obecnie park maszyn nie zawiera 4x4
513549044

Awatar użytkownika
piotrek_uaz
Posty: 534
Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy

Post autor: piotrek_uaz » ndz gru 14, 2008 11:50 am

Misiek Cypr pisze:wykretak znaczy sie zakup lub wypozycz.
Mam takie ustrojstwo - nigdy jeszcze nie udalo mi sie wykrecic urwanej sruby :)

Ja robie tak, ze spawam do urwanej sruby kawalek zelastwa (np. grubej blaszki) i lapie duza zaba hydrauliczna - cos pusci zawsze - albo spaw albo sruba :)

Jezeli jest sciete na rowno z plaszczyzna, to ciezko wspawac nakretke zeby jej od razu nie ukrecic - przynajmniej ja nie potrafie :)

Piotr
zmota sie mota :)
Długie pagiero osobówka :)

Awatar użytkownika
Tomek_B
Posty: 376
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Tomek_B » pn gru 15, 2008 4:39 pm

Lorado pisze:Jeżeli to ma być zrobione tak jak należy i spełniać swoje zadanie to należy zdemontować głowicę i precyzyjnie odwierćic otwór co nie będzie takie łatwe do wykonania np.ręcznie bez uszkodzenia gwintu.Ewentualny błąd będzie skutkował wyciekami oleju a efekcie końcowym wymianą głowicy.Osobiście wymienił bym głowicę.Powodzenia

:)9 :)9

:)20 :)20

Ja bym zmienil samochód.

W moim są chyba 4 śrubki tak rozwiercone na większy rozmiar i nic nie cieknie. 8)
GyGy 5479591

Uaz 469 B

Lorado
Posty: 655
Rejestracja: pn maja 07, 2007 7:47 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: Lorado » pn gru 15, 2008 7:12 pm

Tomek B.Jeżeli masz cztery to i tak o dwie za dużo bo np.Żuk ma tylko dwie i jeździ.Ja uważam że jeżeli fabryka przewidziała 6 szt to tyle powinno być.Urywanie tych śrubek to dość powszechne zjawisko,ale prawda jest też taka że nie należy ich mocno dokręcać.A tak na marginesie to nie bardzo chce mi się wierzyć że przy czterech nic nie cieknie.

Awatar użytkownika
Tomek_B
Posty: 376
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Tomek_B » wt gru 16, 2008 7:22 pm

hehe mam 4 przerobione na większy gwint

źle się wyraziłem :oops:
GyGy 5479591

Uaz 469 B

Awatar użytkownika
gri74
 
 
Posty: 5786
Rejestracja: pn lis 24, 2003 9:40 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: gri74 » wt gru 16, 2008 11:45 pm

wykręcić i na przyszłośc wkręcić ...... szpilki , nie bedzie problemu :lol:
Diffland .pl
Diffland Classic Car .pl

i wiele innych )

Lorado
Posty: 655
Rejestracja: pn maja 07, 2007 7:47 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: Lorado » śr gru 17, 2008 9:15 am

I to chyba jest najlepsze rozwiązanie

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » pn gru 22, 2008 2:22 pm

trzeba było wywiercić sobie dziurkę obok , przegwintować i dać nową śrube

Lorado
Posty: 655
Rejestracja: pn maja 07, 2007 7:47 pm
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: Lorado » pn gru 22, 2008 7:47 pm

Kol.Borman-głowica to nie ser szwajcarski w którym można sobie robić dowolną ilość dziurek.Poza tym czy widziałeś z bliska pokrywę zaworów od UAZ lub Wołga o uszczelce nie wspomnę.Ta porada nie jest trafna.

Awatar użytkownika
borman
Posty: 656
Rejestracja: sob maja 24, 2003 9:37 am
Lokalizacja: sanok

Post autor: borman » pn gru 22, 2008 9:55 pm

fakt - nie widziałem , fakt -głowica to nie ser -----macie racje - lepiej ją zdemontować i porządnie rozwiercić , albo wyciąć plazmą , albo coś frezarką zrobić ........a ja głupi pewnie bym dolewał oleju i tak jeżdził ,,do posranej śmierci '' !!??!!.........a wogule to se coś napisałem bo nie umiałem dostać się na swojego ,, priv '' i to był jedyny sposób który znam .

siekiera
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 10
Rejestracja: ndz wrz 28, 2008 10:09 am
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: siekiera » pn gru 22, 2008 10:44 pm

Kup dobre wykrętaki za (cena około 60 PLN) , wywierć małym wiertłem otwór w urwanej śrubie i na 90 % wyjdzie (jeżeli zerwana została przy dokręcaniu). Od tego zacznij a nie od zwalania od razu głowicy . Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Ziołek
Posty: 1683
Rejestracja: czw lut 15, 2007 11:44 pm
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Ziołek » wt gru 23, 2008 1:36 am

Didymos pisze:Miałem w jednym uazie urwaną śrubę od dekla zaworów i to chyba na rogu (już nie pamiętam), przejeździłem tak kilka lat i nic nie ciekło, oczywista zawsze silikon na uszczelkę. Jak nie chcesz jeździć z urwaną :)23 to spraw sobie stożkowe ustrojstwo do wykręcania urwanych śrub, są do różnych średnic gwintów. Nawiercasz śrubę wiertłem o odpowiednio mniejszej średnicy niż gwint, a później wkręcasz stożek - ma lewy "gwint" - i, przy odrobinie szczęścia, wykręcasz to, co zostało ze śruby.
Misiek Cypr pisze:wykretak znaczy sie zakup lub wypozycz.
Na przyszlość, lepiej przeczytać temat zanim się odpowie. :wink:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość