jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Jarem
-

- Posty: 1083
- Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
- Lokalizacja: Zamość
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jarem » pn lut 16, 2009 12:18 pm
Witam wszystkich zaglądających do tego działu forum
Jako że mam w gaziku ramę uaza dlatego zadaję pytanie tytaj.
Podjąłem decyzje o założeniu springów do gaza i pojawiło się pierwsze pytanie - od czego zaadoptować sprężyny
Myślałem o oryginalnych UAZowych ale jak wygląda ta sprawa finansowo i jak jest z dostępnością tych sprężyn w Polsce
Za wszystkie sugestie z góry dziękuje

low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się
-
carinus
-

- Posty: 1144
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
- Lokalizacja: lubuskie/Belgia
Post
autor: carinus » pn lut 16, 2009 8:31 pm
Pogadaj z L80,on motał już dosyć dawno te sprężynki i coś powinien wiedzieć na ten temat.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
-
Jarem
-

- Posty: 1083
- Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
- Lokalizacja: Zamość
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jarem » pn lut 16, 2009 8:55 pm
właśnie rozmawiam

low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się
-
piotrek_uaz

- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Post
autor: piotrek_uaz » wt lut 17, 2009 1:38 pm
Jarem pisze:właśnie rozmawiam

Jak bys mial jakies info to podziel sie na forum

zmota sie mota
Długie pagiero osobówka

-
Kruk

- Posty: 313
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
- Lokalizacja: Radomsko
Post
autor: Kruk » wt lut 17, 2009 1:54 pm
ja mam z patrola

-
Jarem
-

- Posty: 1083
- Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
- Lokalizacja: Zamość
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jarem » wt lut 17, 2009 3:06 pm
Kruk pisze:ja mam z patrola

z jakiego patrola

i jak działają

low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się
-
Kruk

- Posty: 313
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
- Lokalizacja: Radomsko
Post
autor: Kruk » wt lut 17, 2009 7:28 pm
od GR y60 2,8 ale jak działają to nie wiem samochód jeszcze w budowie
ale mi się wydaje że będzie dobrze robić...jak coś to do parcha jest bardzo duży wybór sprężyn można kombinować..
-
UAZ Adventure

- Posty: 611
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
- Lokalizacja: Tarnów
Post
autor: UAZ Adventure » wt lut 17, 2009 7:32 pm
Prosimy o porady, uwagi i foty dla potomnych

-
Piter69A
-

- Posty: 1233
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 8:59 pm
- Lokalizacja: MUTT Gliwice
Post
autor: Piter69A » wt lut 17, 2009 9:29 pm
z Toyoty LJ tez dobrze sie nadaja

, chyba nawet lepiej niz z Parcha bo toyka lzejsza, bardziej do UAZa masa zblizona

Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
-
Jarem
-

- Posty: 1083
- Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
- Lokalizacja: Zamość
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jarem » śr lut 18, 2009 8:20 am
Piter69A pisze:z Toyoty LJ tez dobrze sie nadaja

, chyba nawet lepiej niz z Parcha bo toyka lzejsza, bardziej do UAZa masa zblizona

dziękować
a co sądzicie o sprężynach z disco

low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się
-
UAZ Adventure

- Posty: 611
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
- Lokalizacja: Tarnów
Post
autor: UAZ Adventure » śr lut 18, 2009 11:44 am
Ja już zakupiłem zestaw wahaczy i sprężyn z LR discovery i będę to wciskał do Uaz-a

-
piotrek_uaz

- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Post
autor: piotrek_uaz » śr lut 18, 2009 12:23 pm
A po ktorej stronie ramy pakujecie sprezyny z tylu ? Do wewnatrz ramy czy miedzy rama a kolem ?
zmota sie mota
Długie pagiero osobówka

-
Jarem
-

- Posty: 1083
- Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
- Lokalizacja: Zamość
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jarem » śr lut 18, 2009 4:41 pm
jeśli chodzi o mnie to raczej na zewnątrz ale to może ulec zmianie w trakcie krzesania iskier

low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się
-
Balu-Balu
-

- Posty: 5312
- Rejestracja: czw mar 15, 2007 9:56 am
- Lokalizacja: GWE
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Balu-Balu » śr lut 18, 2009 4:52 pm
Ciekawe, jak który zmota to niech zda relację i wrzuci foty.

Mówię co myślę, robię co mówię, już nie jem co lubię.
"nullo retentus impedimento"
-
Piter69A
-

- Posty: 1233
- Rejestracja: czw cze 22, 2006 8:59 pm
- Lokalizacja: MUTT Gliwice
Post
autor: Piter69A » śr lut 18, 2009 5:14 pm
sprezyny tylne od wewnatrz
Rama UAZa jest z tylu szeroka i nawet most z GR nie ma na tyle szerokiego rozstawu gniazd zeby sprezyny dac na zewnatrz ramy

Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)
-
UAZ Adventure

- Posty: 611
- Rejestracja: ndz lis 20, 2005 8:18 pm
- Lokalizacja: Tarnów
Post
autor: UAZ Adventure » śr lut 18, 2009 5:23 pm
Piter69A pisze:sprezyny tylne od wewnatrz
Rama UAZa jest z tylu szeroka i nawet most z GR nie ma na tyle szerokiego rozstawu gniazd zeby sprezyny dac na zewnatrz ramy

Akurat co do GR-a to ma on bardzo wąsko rozmieszczone gniazda sprężyn, land rover ma znacznie szerzej
-
Kruk

- Posty: 313
- Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
- Lokalizacja: Radomsko
Post
autor: Kruk » śr lut 18, 2009 5:45 pm
sprężyny z tyłu wewnątrz ramy inaczej nie dasz rady chyba że szerokie mosty z bizona będą

uaz ma szeroką ramę z tyłu.....
ja mam mosty gr i sprężyny wewnątrz ramy a i kielichy na moście musiałem przespawać...
-
Jarem
-

- Posty: 1083
- Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
- Lokalizacja: Zamość
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jarem » śr lut 18, 2009 6:46 pm
w takim razie będą wewnątrz wiem tylko że na 100% będzie "A" wahacz
a fotki na 100% zamieszczę
low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się
-
Doktor200

- Posty: 1563
- Rejestracja: pt lut 18, 2005 11:37 pm
- Lokalizacja: Markuszów
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Doktor200 » śr lut 18, 2009 8:11 pm
nie masz szans na zewnatrz spring z tylu, w patrolowskich 260/160 jeszcze gorzej z racji ze sa krotrze 2 cm od orginalnych na strone, co do mostow GRata to niewiem
GazikoLandPatrol z pakietem V8, project

-
Jarem
-

- Posty: 1083
- Rejestracja: pn maja 01, 2006 12:50 pm
- Lokalizacja: Zamość
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Jarem » śr lut 18, 2009 8:49 pm
wszystko wyjdzie w trakcie

podejrzewam że przynajmniej przód stanie na springach do końca marca
a pierwszy test na imprezie w okolicach Grójca - na przeszkodzie motaniu może stanąć jedynie mróz - bo
gdy ręce będą przymarzają do żelastwa to i robota się nie klei...
low range 4x4 team na prawym
-= GAZIOR =- - robi się
-
piotrek_uaz

- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Post
autor: piotrek_uaz » czw lut 19, 2009 1:24 pm
Kruk pisze:sprężyny z tyłu wewnątrz ramy inaczej nie dasz rady chyba że szerokie mosty z bizona będą

uaz ma szeroką ramę z tyłu.....
ja mam mosty gr i sprężyny wewnątrz ramy a i kielichy na moście musiałem przespawać...
Zrobilbys jakies zdjecia konstrukcji

zmota sie mota
Długie pagiero osobówka

-
carinus
-

- Posty: 1144
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
- Lokalizacja: lubuskie/Belgia
Post
autor: carinus » czw lut 19, 2009 3:43 pm
Co myslicie o wywaleniu kilku piór z resora i wstawieniu sprężyny dla podniesienia budy.Wtedy nie musiałbym klepać resorów i mniej roboty z motaniem wahaczy,drązków itp.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
-
piotrek_uaz

- Posty: 534
- Rejestracja: pn sty 01, 2007 9:50 pm
- Lokalizacja: Bogatki koło Warszawy
Post
autor: piotrek_uaz » czw lut 19, 2009 4:13 pm
carinus pisze:Co myslicie o wywaleniu kilku piór z resora i wstawieniu sprężyny dla podniesienia budy.Wtedy nie musiałbym klepać resorów i mniej roboty z motaniem wahaczy,drązków itp.
Widzialem kiedys takie cos na jakims rajdzie w UAZie. Jakostam dzialalo . Konstruktor twierdzil ze dziala lepiej niz sam resor.
zmota sie mota
Długie pagiero osobówka

-
carinus
-

- Posty: 1144
- Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
- Lokalizacja: lubuskie/Belgia
Post
autor: carinus » czw lut 19, 2009 8:47 pm
W sumie pracy mniej bo wystarczy wstawić gniazda spręzyn i usunąć parę piórek.Może ktoś jeszcze zna sprawdzone tego typu rozwiązanie?
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
-
cezii

- Posty: 419
- Rejestracja: pn maja 22, 2006 6:21 am
- Lokalizacja: W-wa, Kampinos , Łódź , Łochów
Post
autor: cezii » pt lut 20, 2009 9:36 am
Jak to działa można by się dowiedzieć od właściciela lub byłego właściciela tego Uazika
http://moto.allegro.pl/item544379132_ua ... zedam.html
Za dużo to tych piór ująć chyba nie można , bo siły jakie działaja na most w terenie są raczej duże i można by było przeskoczyć własny przedni most jak takie jedno piórko by pękło. Z resztą wystarczy popatrzeć sobie na wachacze , które wątłej konstrukcji raczej nie są.
_____________
UAZ 31512, UAZ 31519 2,9
Monterey
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości