jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
morte36
 
 
Posty: 830
Rejestracja: pn lis 24, 2008 9:43 pm
Lokalizacja: Olsztyn / Szczytno / Warszawa
Kontaktowanie:

jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika

Post autor: morte36 » czw mar 12, 2009 2:12 pm

Witam mam pytanko gdzie mogę podpiąć przewód (chyba podciśnienia) od serwa hamulcowego do oryginalnego silnika.

Z tego co wiem to niby do kolektora ssącego ale nie jestem pewien więc pytam. Mile widziane zdjęcia :D
UAZ 31512-1990
GAZ 51-1951 remont
GAZ 69M-1970
tel. 501106073

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika

Post autor: carinus » czw mar 12, 2009 3:34 pm

Wkreciłem się w miejsce mocowania jakiegoś elementu przy gaźniku.Gaźnika już nie mam i został mi wolny otworek więc tam wstawiłem rurke.Staraj sie wwiercić w miarę blisko gaźnika żeby nie było zbyt mocnego pulsowania.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

Awatar użytkownika
morte36
 
 
Posty: 830
Rejestracja: pn lis 24, 2008 9:43 pm
Lokalizacja: Olsztyn / Szczytno / Warszawa
Kontaktowanie:

Re: jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika

Post autor: morte36 » czw mar 12, 2009 3:57 pm

ale masz na myśli że pod gaźnikiem tak ??

Ja mam już jakieś śmieszny wężyk koło kolektora i idzie do reduktora gazu i nie wiem czy tam się wbijać czy nie.
UAZ 31512-1990
GAZ 51-1951 remont
GAZ 69M-1970
tel. 501106073

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika

Post autor: klucz13 » czw mar 12, 2009 7:41 pm

carinus pisze:Staraj sie wwiercić w miarę blisko gaźnika żeby nie było zbyt mocnego pulsowania.
Bo co :o
wiekszość kolektorów ma fabryczny otwór już nagwintowany lub miejsce pod ten otwór
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

kita
 
 
Posty: 260
Rejestracja: czw maja 13, 2004 8:49 pm

Re: jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika

Post autor: kita » czw mar 12, 2009 7:47 pm

http://acat.autodealer.ru/index.php?tree=60_4937#pic w kolektorze ssącym masz wkręcony korek (poz.296563п) w te miejsce wkręcasz kruciec lub kawałek rurki nagwintowanej

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Re: jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika

Post autor: Didymos » ndz mar 15, 2009 10:38 am

Korek w kolektorze ma, zdaje się, gwint calowy, w sklepie z hydrauliką dobiorą Ci końcówkę do podłączenia węża.
Obrazek
Tak to wyglądało u mnie.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
Kruk
Posty: 313
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
Lokalizacja: Radomsko

Re: jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika

Post autor: Kruk » pn mar 16, 2009 11:30 am

przy motaniu serwa nie zapomnij o zaworze zwrotnym..

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Re: jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika

Post autor: Didymos » pn mar 16, 2009 1:30 pm

Kruk pisze:przy motaniu serwa nie zapomnij o zaworze zwrotnym..
Zawór koniecznie !!
Ja nie miałem żadnego pod ręką i jeździłem bez, ale membrana serwa wpadała w rezonans przy zmianie obrotów, aż w końcu serwo zrobiło bum. Samo serwo, wbrew pozorom, działało bez zaworka, do czasu :evil:
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
morte36
 
 
Posty: 830
Rejestracja: pn lis 24, 2008 9:43 pm
Lokalizacja: Olsztyn / Szczytno / Warszawa
Kontaktowanie:

Re: jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika

Post autor: morte36 » wt mar 17, 2009 8:23 pm

spoko będę pamiętał o zaworze a teraz jak możecie to napiszcie mi że ten wężyk podpiąć poniżej w linku fotka
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/L16 ... directlink

i jak będę musiał wiercić otwór to co z wiórami które wpadną do środka?
UAZ 31512-1990
GAZ 51-1951 remont
GAZ 69M-1970
tel. 501106073

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Re: jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika

Post autor: Didymos » wt mar 17, 2009 8:37 pm

Masz kwadraciaka, to trochę komplikuje sprawę. Do wiercenia najlepiej zdejmij kolektor i zainwestuj w nową uszczelkę. Jeśli się nie mylę, to w kwadraciakach bywały od dołu korki do spuszczania paliwa z kolektora, jeśli silnik się przessał - można by to od biedy wykorzystać, chociaż sam nie wiem, czy to najszczęśliwszy pomysł :roll:
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
Kruk
Posty: 313
Rejestracja: pn wrz 29, 2003 10:00 pm
Lokalizacja: Radomsko

Re: jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika

Post autor: Kruk » wt mar 17, 2009 9:29 pm

jak wiercić to zdemontować kolektor jak nie to może ten wężyk co idzie do góry na foto daj trójnik ale przekrój mały...

Awatar użytkownika
morte36
 
 
Posty: 830
Rejestracja: pn lis 24, 2008 9:43 pm
Lokalizacja: Olsztyn / Szczytno / Warszawa
Kontaktowanie:

Re: jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika

Post autor: morte36 » wt mar 17, 2009 9:42 pm

no właśnie tak myślałem ale wężyk ma zbyt małą śrdnicę i pewnie nie będzie to działać jak powinno. no cóż nie czeka mnie zapewne wykręcenie kolektora i później z górki :D
UAZ 31512-1990
GAZ 51-1951 remont
GAZ 69M-1970
tel. 501106073

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości