Strona 1 z 1
jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika
: czw mar 12, 2009 2:12 pm
autor: morte36
Witam mam pytanko gdzie mogę podpiąć przewód (chyba podciśnienia) od serwa hamulcowego do oryginalnego silnika.
Z tego co wiem to niby do kolektora ssącego ale nie jestem pewien więc pytam. Mile widziane zdjęcia

Re: jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika
: czw mar 12, 2009 3:34 pm
autor: carinus
Wkreciłem się w miejsce mocowania jakiegoś elementu przy gaźniku.Gaźnika już nie mam i został mi wolny otworek więc tam wstawiłem rurke.Staraj sie wwiercić w miarę blisko gaźnika żeby nie było zbyt mocnego pulsowania.
Re: jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika
: czw mar 12, 2009 3:57 pm
autor: morte36
ale masz na myśli że pod gaźnikiem tak
Ja mam już jakieś śmieszny wężyk koło kolektora i idzie do reduktora gazu i nie wiem czy tam się wbijać czy nie.
Re: jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika
: czw mar 12, 2009 7:41 pm
autor: klucz13
carinus pisze:Staraj sie wwiercić w miarę blisko gaźnika żeby nie było zbyt mocnego pulsowania.
Bo co
wiekszość kolektorów ma fabryczny otwór już nagwintowany lub miejsce pod ten otwór
Re: jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika
: czw mar 12, 2009 7:47 pm
autor: kita
http://acat.autodealer.ru/index.php?tree=60_4937#pic w kolektorze ssącym masz wkręcony korek (poz.296563п) w te miejsce wkręcasz kruciec lub kawałek rurki nagwintowanej
Re: jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika
: ndz mar 15, 2009 10:38 am
autor: Didymos
Korek w kolektorze ma, zdaje się, gwint calowy, w sklepie z hydrauliką dobiorą Ci końcówkę do podłączenia węża.

Tak to wyglądało u mnie.
Re: jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika
: pn mar 16, 2009 11:30 am
autor: Kruk
przy motaniu serwa nie zapomnij o zaworze zwrotnym..
Re: jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika
: pn mar 16, 2009 1:30 pm
autor: Didymos
Kruk pisze:przy motaniu serwa nie zapomnij o zaworze zwrotnym..
Zawór koniecznie
Ja nie miałem żadnego pod ręką i jeździłem bez, ale membrana serwa wpadała w rezonans przy zmianie obrotów, aż w końcu serwo zrobiło bum. Samo serwo, wbrew pozorom, działało bez zaworka, do czasu

Re: jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika
: wt mar 17, 2009 8:23 pm
autor: morte36
spoko będę pamiętał o zaworze a teraz jak możecie to napiszcie mi że ten wężyk podpiąć poniżej w linku fotka
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/L16 ... directlink
i jak będę musiał wiercić otwór to co z wiórami które wpadną do środka?
Re: jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika
: wt mar 17, 2009 8:37 pm
autor: Didymos
Masz kwadraciaka, to trochę komplikuje sprawę. Do wiercenia najlepiej zdejmij kolektor i zainwestuj w nową uszczelkę. Jeśli się nie mylę, to w kwadraciakach bywały od dołu korki do spuszczania paliwa z kolektora, jeśli silnik się przessał - można by to od biedy wykorzystać, chociaż sam nie wiem, czy to najszczęśliwszy pomysł

Re: jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika
: wt mar 17, 2009 9:29 pm
autor: Kruk
jak wiercić to zdemontować kolektor jak nie to może ten wężyk co idzie do góry na foto daj trójnik ale przekrój mały...
Re: jak podłączyć serwo hamulcowe do oryginalnego silnika
: wt mar 17, 2009 9:42 pm
autor: morte36
no właśnie tak myślałem ale wężyk ma zbyt małą śrdnicę i pewnie nie będzie to działać jak powinno. no cóż nie czeka mnie zapewne wykręcenie kolektora i później z górki
