skrzynia klękła
Moderator: Student
skrzynia klękła
Podczas niedzielnego wyjazdu zepsuła mi się skrzynia biegów (zablokowała mi się na 4-biegu) co mogło się stać?
pytam się bo jeszcze nie zdemontowałem skrzyni i nie wiem co robić,czy szukać nowej czy remontować starą?
pytam się bo jeszcze nie zdemontowałem skrzyni i nie wiem co robić,czy szukać nowej czy remontować starą?
eee... tam... Zawsze kiedys musi byc ten pierwszy raz.Władek pisze:Nowa czy stara - bez znaczenia, i tak MUSISZ wyrwać tę, która obecnie tkwi bezrobotnie w autku. Jak już wyrwiesz, to choćby przez ciekawość i tak ją otworzysz i powinienieś "wiedzieć wszystko". Jeśli skrzyni nie rozbierałeś - nie rób tego sam tylko daj mechanikowi.
Poza tym to nie automat tylko prosta skrzynia biegow.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
LR Discovery II TeDePińć
Eeee, Klucz! Daj mu trochę radości. Wyrwie, otworzy, pogmera w środku... Toż to frajda właśnie. Przy okazji obejrzy inne kółka, ząbki, łożysk posłucha. Zrobi wszystko i konkretnie, będzie miał na trochę dłużej, a tu mu mówią "nadspawaj, podegnij blaszkę i po problemie". jak już robi, niech robi z sercem i do oporu! 

Władek - Kraków
S A D Y S T AWładek pisze:Eeee, Klucz! Daj mu trochę radości. Wyrwie, otworzy, pogmera w środku... Toż to frajda właśnie. Przy okazji obejrzy inne kółka, ząbki, łożysk posłucha. Zrobi wszystko i konkretnie, będzie miał na trochę dłużej, a tu mu mówią "nadspawaj, podegnij blaszkę i po problemie". jak już robi, niech robi z sercem i do oporu!

Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii
hydraulik pisze:Skrzynia musiała dostać wody bo bebechy pordzewiały wszystko trzeszczy i piszczy, jakiś tryb nie ma 4 zębów na jakimś wałku nie ma dwóch zapadek(zabezpieczeń)wybieraki są OK.ale ojakie blaszki chodzi to ja nie wiem?
A olej jaki w tej skrzyni był???



Niemożliwe, żeby bebechy skrzyni zardzewiały, jeśli był olej. A contrario rozumując dochodzimy do wniosku, że nie było oleju. Nie wiem więc dlaczego wyrażasz zdziwienie, że krzynka klękła... To chyba naturalny proces był???



Władek - Kraków
chodzi o te blaszki ktore ci pokazywalem , te dwie co wylecialy
wierze w UFO i zielone ludziki...
http://www.bandzior4x4.pl
http://www.bandzior4x4.pl
Olej był ale widocznie zmieszał się z wodą Wytworzyło się podciśnienie wyrzygało olej z wodą, znowu dostał wody przy kolejnej wtopie.Nie przypuszczałem że przez odpowietrzniki może się dostać woda i to wtakiej ilości.Władek pisze:hydraulik pisze:Skrzynia musiała dostać wody bo bebechy pordzewiały wszystko trzeszczy i piszczy, jakiś tryb nie ma 4 zębów na jakimś wałku nie ma dwóch zapadek(zabezpieczeń)wybieraki są OK.ale ojakie blaszki chodzi to ja nie wiem?
A olej jaki w tej skrzyni był???![]()
![]()
![]()
Niemożliwe, żeby bebechy skrzyni zardzewiały, jeśli był olej. A contrario rozumując dochodzimy do wniosku, że nie było oleju. Nie wiem więc dlaczego wyrażasz zdziwienie, że krzynka klękła... To chyba naturalny proces był???![]()
![]()
Wodę to Ci zassało-bo tak żeś zapieprzał,że się olej wygotował.
I to nie koniecznie bujda,ani kasztan-po jednej z jazd miałem cały olej ze skrzyni na zewnątrz,mimo że żadnego przecieku nie było.Chyba przez odpowitrznik poszedł w czortu...A skrzyni nie szło dotknąć.
Po prostu to trzeba czasem sprawdzać

Po prostu to trzeba czasem sprawdzać

TomekG pisze:Cześć też miałem taką przygodęz moim uazem. W moim przypadku wytarł się wybierak. Trzeba rozebrać skrzynię (najlepiej bez zdejmowania z wozu) z boku. Naspawać wybierak i hajda w teren - w sumie to około 2 godziny roboty.
Nie wpuszczaj gościa w maliny, bo Cię kosztami wynajęcia lawety obciąży. Jak napisał, że "skrzynia musiała dostać wody bo bebechy pordzewiały wszystko trzeszczy i piszczy, jakiś tryb nie ma 4 zębów na jakimś wałku nie ma dwóch zapadek(zabezpieczeń)" to bez cudów, musi ją wyrwać i zrobić z nią porządek.
Władek - Kraków
Nie wpuści nie wpuści,skrzynie już wyrwałem i robie z nią porządek.Władek pisze:TomekG pisze:Cześć też miałem taką przygodęz moim uazem. W moim przypadku wytarł się wybierak. Trzeba rozebrać skrzynię (najlepiej bez zdejmowania z wozu) z boku. Naspawać wybierak i hajda w teren - w sumie to około 2 godziny roboty.
Nie wpuszczaj gościa w maliny, bo Cię kosztami wynajęcia lawety obciąży. Jak napisał, że "skrzynia musiała dostać wody bo bebechy pordzewiały wszystko trzeszczy i piszczy, jakiś tryb nie ma 4 zębów na jakimś wałku nie ma dwóch zapadek(zabezpieczeń)" to bez cudów, musi ją wyrwać i zrobić z nią porządek.
Nie wpuści nie wpuści,skrzynie już wyrwałem i robie z nią porządek.Władek pisze:TomekG pisze:Cześć też miałem taką przygodęz moim uazem. W moim przypadku wytarł się wybierak. Trzeba rozebrać skrzynię (najlepiej bez zdejmowania z wozu) z boku. Naspawać wybierak i hajda w teren - w sumie to około 2 godziny roboty.
Nie wpuszczaj gościa w maliny, bo Cię kosztami wynajęcia lawety obciąży. Jak napisał, że "skrzynia musiała dostać wody bo bebechy pordzewiały wszystko trzeszczy i piszczy, jakiś tryb nie ma 4 zębów na jakimś wałku nie ma dwóch zapadek(zabezpieczeń)" to bez cudów, musi ją wyrwać i zrobić z nią porządek.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość