wzrastające wolne obroty
Moderator: Student
- kpeugeot
-
- Posty: 5560
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
wzrastające wolne obroty
Po remoncie silnika tygrysek ma następującą przypadłość:
zimny silnik - wolne obroty w normie
w trakcie wzrostu czasu pracy silnika wolne obroty rosną
mniejwięcej po godzinie jazdy wolne obroty trzymaja się granicy około 2,5-3 tys obrotów
teraz pytanie co moze być przyczyną
podejrzewamy ze moze to byc mikser od lpg lub gaźnik
Co o tym sądzicie
membrany w mikserze były wymienione 6 m-cy temu więc powinny być OK
zimny silnik - wolne obroty w normie
w trakcie wzrostu czasu pracy silnika wolne obroty rosną
mniejwięcej po godzinie jazdy wolne obroty trzymaja się granicy około 2,5-3 tys obrotów
teraz pytanie co moze być przyczyną
podejrzewamy ze moze to byc mikser od lpg lub gaźnik
Co o tym sądzicie
membrany w mikserze były wymienione 6 m-cy temu więc powinny być OK
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Zaczołbym od sprawdzenia całej mechaniki gazu - pedał, linka, pólksiężyc czy nic się nie zacina i nie blokuje.
Póxniej sprawdziłbym gaźnik ( przepustnica czy sie nie zacina ) i całą instalcję gazową - filtr, membrana itd.
To że załozyłeś membranę pół roku temu nie przesądza sprawy.
Wyjści alternatyne - Kamil i problem z głowy
Póxniej sprawdziłbym gaźnik ( przepustnica czy sie nie zacina ) i całą instalcję gazową - filtr, membrana itd.
To że załozyłeś membranę pół roku temu nie przesądza sprawy.
Wyjści alternatyne - Kamil i problem z głowy
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli.

a probowales przy otworzonej masce cofnac ciegno gazu moze ono sie wlasnie blokuje
tylko nie wiem czy wzrastaja Ci obroty stopniowo czy jak raz wzrosna to tak trzymaja??
ja kiedys mialem poprostu wygiete ciegno od gazu to kture idzie w poprzek autai sie blokowalo
tylko nie wiem czy wzrastaja Ci obroty stopniowo czy jak raz wzrosna to tak trzymaja??
ja kiedys mialem poprostu wygiete ciegno od gazu to kture idzie w poprzek autai sie blokowalo

- Wojtek
- Posty: 2115
- Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E
Z tego, co pamiętam to za duży poziom paliwa i "lewe"powietrze przy rozgrzewaniu się kolektora - gdzieś uszczelka, pęknięcie odlewu, brak gumki-podkładki (uszczelki) przy oprawie dyszy, luzy na osi przepustnicy (tam też powinny być uszczelki) - przy czym zaznaczam, że są to rady ogólne bo nie rozbierałem gaziora od UAZa i na dodatek z gazem...
Generalnie: NISSAN
..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..
..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..
- kpeugeot
-
- Posty: 5560
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
- Kontaktowanie:
chyba raczej nie bo silnik dopiero co złożony no ale jak nie znajde nic innego to będzimy brali i to pod uwagęWojtek pisze:Z tego, co pamiętam to za duży poziom paliwa i "lewe"powietrze przy rozgrzewaniu się kolektora - gdzieś uszczelka, pęknięcie odlewu, brak gumki-podkładki (uszczelki) przy oprawie dyszy, luzy na osi przepustnicy (tam też powinny być uszczelki) - przy czym zaznaczam, że są to rady ogólne bo nie rozbierałem gaziora od UAZa i na dodatek z gazem...
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
Ja miałem podobne objawy i przykręciłem zawór dopływowy gazu do reduktora. Tylko nie za bardzo bo nie odpalisz na gazie, najlepiej na pracującym silniku , tak by nie gasł, potem się karnij czy kopyta nie stracił. Skręcaj do momentu aż zacznie słabnąć i lekko mu popuść. Umnie ten zawór ma tendencje do luzowania dlatego owijałem go izolacją. Dopiero potej regulacji pogrzeb przy zaworze od wolnych obrotów w reduktorze. Zobacz czy nie dostaje lewego powietrza z gumy między mikserem a filtrem powietrza, czy guma nie jest oberwana. Jeśli tak dociśnij filtr powietrza do gaźnika drutem, chyba że masz nową gumę. Napisz jak ci poszło. 

Ja miałem podobne objawy i przykręciłem zawór dopływowy gazu do reduktora. Tylko nie za bardzo bo nie odpalisz na gazie, najlepiej na pracującym silniku , tak by nie gasł, potem się karnij czy kopyta nie stracił. Skręcaj do momentu aż zacznie słabnąć i lekko mu popuść. Umnie ten zawór ma tendencje do luzowania dlatego owijałem go izolacją. Dopiero potej regulacji pogrzeb przy zaworze od wolnych obrotów w reduktorze. Zobacz czy nie dostaje lewego powietrza z gumy między mikserem a filtrem powietrza, czy guma nie jest oberwana. Jeśli tak dociśnij filtr powietrza do gaźnika drutem, chyba że masz nową gumę. Napisz jak ci poszło. 

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość