wzrastające wolne obroty

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5560
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

wzrastające wolne obroty

Post autor: kpeugeot » wt cze 08, 2004 8:31 am

Po remoncie silnika tygrysek ma następującą przypadłość:

zimny silnik - wolne obroty w normie

w trakcie wzrostu czasu pracy silnika wolne obroty rosną

mniejwięcej po godzinie jazdy wolne obroty trzymaja się granicy około 2,5-3 tys obrotów

teraz pytanie co moze być przyczyną

podejrzewamy ze moze to byc mikser od lpg lub gaźnik

Co o tym sądzicie

membrany w mikserze były wymienione 6 m-cy temu więc powinny być OK
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
Zbowid
     
     
Posty: 11906
Rejestracja: wt maja 13, 2003 2:35 pm
Lokalizacja: Bystrzejowice

Post autor: Zbowid » wt cze 08, 2004 9:42 am

Zaczołbym od sprawdzenia całej mechaniki gazu - pedał, linka, pólksiężyc czy nic się nie zacina i nie blokuje.
Póxniej sprawdziłbym gaźnik ( przepustnica czy sie nie zacina ) i całą instalcję gazową - filtr, membrana itd.

To że załozyłeś membranę pół roku temu nie przesądza sprawy.

Wyjści alternatyne - Kamil i problem z głowy
Zbowid
__________________
4,2/24;
HD/Evo
Myśl człowieku - to nie boli. :)23

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5560
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » wt cze 08, 2004 9:49 am

wiem tylko że Kamil w czwartek nie pracuje

a nie wiem jeszcze jakie mam plany na piątek

sprawdzę filtr i membranę w środe obaczymy


ale może ktos cos takiego już miał i cos podpowie
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
Slawquu
Posty: 377
Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: Slawquu » wt cze 08, 2004 11:49 am

ja tez bym proponował sprawdzenie mechaniki gazu... u mnie przez reczny gaz sie zacinało ze czasami dobrze nie wracał i miał rozne obroty...
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...

Awatar użytkownika
wupasek
 
 
Posty: 3908
Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
Kontaktowanie:

Post autor: wupasek » wt cze 08, 2004 11:59 am

Slawquu pisze:ja tez bym proponował sprawdzenie mechaniki gazu... u mnie przez reczny gaz sie zacinało ze czasami dobrze nie wracał i miał rozne obroty...
to chyba czesta dolegliwosc bo u mnie tez tak bylo

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5560
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » wt cze 08, 2004 12:05 pm

ale on nie ma różnych obrotów on poprostu jak już na nie wejdzie to je cały czas trzyma, nawet włączanie i wyłączanie nie skutkuje
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
elvisso
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 36
Rejestracja: pt paź 25, 2002 10:41 pm
Lokalizacja: TORUŃ

Post autor: elvisso » wt cze 08, 2004 12:55 pm

a probowales przy otworzonej masce cofnac ciegno gazu moze ono sie wlasnie blokuje

tylko nie wiem czy wzrastaja Ci obroty stopniowo czy jak raz wzrosna to tak trzymaja??

ja kiedys mialem poprostu wygiete ciegno od gazu to kture idzie w poprzek autai sie blokowalo
:(i skonczyly sie dobre czasy(niemam syfa)

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5560
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » wt cze 08, 2004 1:38 pm

rosnął stopniowo do pewnego momentu
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
Peter
Posty: 453
Rejestracja: pn wrz 16, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Peter » wt cze 08, 2004 1:58 pm

Uważaj, bo jak wzrosną jeszcze bardziej, to poleci ...

:)21
MISIE SIĘ NIE PSUJĄ !!
G 300D Turbo 460.3

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 2115
Rejestracja: wt cze 04, 2002 1:00 am
Lokalizacja: kiedyś UĆ, teraz Końskie, 51_12,932'N 20_30,277'E

Post autor: Wojtek » wt cze 08, 2004 2:00 pm

Z tego, co pamiętam to za duży poziom paliwa i "lewe"powietrze przy rozgrzewaniu się kolektora - gdzieś uszczelka, pęknięcie odlewu, brak gumki-podkładki (uszczelki) przy oprawie dyszy, luzy na osi przepustnicy (tam też powinny być uszczelki) - przy czym zaznaczam, że są to rady ogólne bo nie rozbierałem gaziora od UAZa i na dodatek z gazem...
Generalnie: NISSAN

..jeszcze tylko parę wiosen, jeszcze parę przygód z losem..

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5560
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » wt cze 08, 2004 2:02 pm

Peter pisze:Uważaj, bo jak wzrosną jeszcze bardziej, to poleci ...

:)21
i spadnie na Peepa :)21
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5560
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » wt cze 08, 2004 2:03 pm

Wojtek pisze:Z tego, co pamiętam to za duży poziom paliwa i "lewe"powietrze przy rozgrzewaniu się kolektora - gdzieś uszczelka, pęknięcie odlewu, brak gumki-podkładki (uszczelki) przy oprawie dyszy, luzy na osi przepustnicy (tam też powinny być uszczelki) - przy czym zaznaczam, że są to rady ogólne bo nie rozbierałem gaziora od UAZa i na dodatek z gazem...
chyba raczej nie bo silnik dopiero co złożony no ale jak nie znajde nic innego to będzimy brali i to pod uwagę
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » wt cze 08, 2004 4:19 pm

napewno miałes do dupy czesci i jeszcze gorszego mechanika :lol: :lol: ja bym sprawdził reduktor gazu
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5560
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » wt cze 08, 2004 4:26 pm

a co dokładnie mam sprwadzić w reduktorze????

stan membran, stan obudowy reduktora????

co jeszcze???
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
Kasprol
Posty: 1605
Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kasprol » wt cze 08, 2004 4:31 pm

a reaguje na pokretło wolnych obrotów
Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja

Awatar użytkownika
kpeugeot
 
 
Posty: 5560
Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Lublin/Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: kpeugeot » wt cze 08, 2004 4:32 pm

pokrętło przy reduktorze - nie reaguje
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!

Awatar użytkownika
yankee
Posty: 333
Rejestracja: czw sty 29, 2004 10:31 am

Post autor: yankee » wt cze 08, 2004 8:18 pm

Przełącz na paliwo rozgrzej silnik na paliwie zaobserwuj reakcie jesli jest ok :)2 to wina gazu :)3 i dopiero wtedy bierz sie za reduktor :wink:

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » wt cze 08, 2004 11:27 pm

Ja miałem podobne objawy i przykręciłem zawór dopływowy gazu do reduktora. Tylko nie za bardzo bo nie odpalisz na gazie, najlepiej na pracującym silniku , tak by nie gasł, potem się karnij czy kopyta nie stracił. Skręcaj do momentu aż zacznie słabnąć i lekko mu popuść. Umnie ten zawór ma tendencje do luzowania dlatego owijałem go izolacją. Dopiero potej regulacji pogrzeb przy zaworze od wolnych obrotów w reduktorze. Zobacz czy nie dostaje lewego powietrza z gumy między mikserem a filtrem powietrza, czy guma nie jest oberwana. Jeśli tak dociśnij filtr powietrza do gaźnika drutem, chyba że masz nową gumę. Napisz jak ci poszło. :)2

Awatar użytkownika
kuki469
Posty: 354
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 10:05 am
Lokalizacja: Sosnowiec/Teleśnica

Post autor: kuki469 » wt cze 08, 2004 11:36 pm

Ja miałem podobne objawy i przykręciłem zawór dopływowy gazu do reduktora. Tylko nie za bardzo bo nie odpalisz na gazie, najlepiej na pracującym silniku , tak by nie gasł, potem się karnij czy kopyta nie stracił. Skręcaj do momentu aż zacznie słabnąć i lekko mu popuść. Umnie ten zawór ma tendencje do luzowania dlatego owijałem go izolacją. Dopiero potej regulacji pogrzeb przy zaworze od wolnych obrotów w reduktorze. Zobacz czy nie dostaje lewego powietrza z gumy między mikserem a filtrem powietrza, czy guma nie jest oberwana. Jeśli tak dociśnij filtr powietrza do gaźnika drutem, chyba że masz nową gumę. Napisz jak ci poszło. :)2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość