nie chce palić na benzynie...
Moderator: Student
nie chce palić na benzynie...
W drodze brakło mi gazu, spodziewałem się tego zresztą, więc spokojnie "przeskoczyłem" na benzynę, bez zatrzymania operacja przebiegła pomyślnie. Ale... na skrzyżowaniu obroty zaczęły niebezpiecznie spadać, podpompowałem gazem, i tak wielokrotnie do najbliższej stacji gazu, który, na szczęście, był. Podjeżdżając pod dystrybutor puściłem gaz, silnik popracował na coraz niższych obrotach i zamilkł. Na gazie odpalił bez jakiegokolwiek problemu.
Co to jest? Dysza wolnych obrotów czy inny problem?
I pytanie drugie - padły mi kierunkowskazy. Mimo przełączania prawy lewy nie dzieje się nic, awaryjne - po włączeniu - nie świecą się w ogóle, natomiast wskaźnik awaryjnych świeci się światłem ciągłym. Pytanie: przerywacz czy coś innego?
Będę wdzięczny za radę.
Co to jest? Dysza wolnych obrotów czy inny problem?
I pytanie drugie - padły mi kierunkowskazy. Mimo przełączania prawy lewy nie dzieje się nic, awaryjne - po włączeniu - nie świecą się w ogóle, natomiast wskaźnik awaryjnych świeci się światłem ciągłym. Pytanie: przerywacz czy coś innego?
Będę wdzięczny za radę.
Władek - Kraków
Moc! Zobacz jaka cisza na Forum, "syćkie Chopy gapiom sie na mecze i od telewizora oczów nie odrywajom". Przez ostatnią godzinę dwa posty się tylko pojawiły, w tym jeden Twój!
Co do przerywacza - jak już go kupię to będę musiał go odszukać, bo nie mam bladego pojęcia gdzie stary jest zamocowany!

Co do przerywacza - jak już go kupię to będę musiał go odszukać, bo nie mam bladego pojęcia gdzie stary jest zamocowany!

Władek - Kraków
nie jestem fanatykiem pilki noznej
zreszta tu u nas to tylko pokazuja jak nie baseball to rugby
i jeszcze jedna sensacja sezou to na okraglo sprawozdania z modlitw na Reganem, sie noramlanie zasmierdnie facet
I powodenia w poszukiwaniach



I powodenia w poszukiwaniach

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA 
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

- Szwagier
- jestem tu nowy...
- Posty: 93
- Rejestracja: śr mar 17, 2004 1:33 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska/Warszawa
Nie, ja oglądałem LeMans 24, czyli wyścig 24 godzinny na torze Le Mans we Francji.
Sprawdz wogle cały gaźnik.
Rozkręć go na czynniki pierwsze, przeczyćś przedmuchaj i wyreguluj.
Jeżdzisz na gazie, a jak gdzieś w lesie gazu zabrakinie? daleko od najbliższej stacji?
Uważam, że zawsze trzeba mieć sprawny gażnik. No i oczywiście pompa paliwa!
TO TAK NA WSZELKI WYPADEK
Kierunkowskazy?
Pewnie to przerywacz.
Pasuje chyba od każdego starszego samochodu.
Sprawdz wogle cały gaźnik.
Rozkręć go na czynniki pierwsze, przeczyćś przedmuchaj i wyreguluj.
Jeżdzisz na gazie, a jak gdzieś w lesie gazu zabrakinie? daleko od najbliższej stacji?
Uważam, że zawsze trzeba mieć sprawny gażnik. No i oczywiście pompa paliwa!
TO TAK NA WSZELKI WYPADEK

Kierunkowskazy?
Pewnie to przerywacz.
Pasuje chyba od każdego starszego samochodu.
Uaz 3151 rocznik 1989 & K-750
Pokazywali mi w pewnym sklepie pompkę paliwa, elektryczną, zakładaną nie do baku tylko na przewód paliwowy, gabaryty niewielkie, ponoć wydajna i wystarczająca. Zamontować?
Co do gaźnika - pewnie tak będę musiał zrobić. A co mogłoby być przyczyną utopienia pływaka? Dziura i zassał? Poza tym w temacie gaźnika - na Allegro wiszą chyba ze dwa lub trzy, różniste o jakichś kryptonimach dziwnych. Jaki jest obecnie najlepszy gaźnik, który "podejdzie" do UAZ-a, a który byłby ekonomiczny i niezawodny? (o uile takie są....)
Co do gaźnika - pewnie tak będę musiał zrobić. A co mogłoby być przyczyną utopienia pływaka? Dziura i zassał? Poza tym w temacie gaźnika - na Allegro wiszą chyba ze dwa lub trzy, różniste o jakichś kryptonimach dziwnych. Jaki jest obecnie najlepszy gaźnik, który "podejdzie" do UAZ-a, a który byłby ekonomiczny i niezawodny? (o uile takie są....)
Władek - Kraków
- Szwagier
- jestem tu nowy...
- Posty: 93
- Rejestracja: śr mar 17, 2004 1:33 pm
- Lokalizacja: Biała Podlaska/Warszawa
Pływak - mógł się rozszczelnić, przetrzeć, błąd lutowania, wystukać jak niebyło paliwa w komorze pływakowej...
Gaźnik?
Jak jeżdzisz na gazie, a z benzyny prawie nigdy nie korzystasz to załóż jak najprostszy, łatwy w obsłudze. Np. nie zakładaj k-126G, bo jest dwugardzielowy, bardziej skomplikowany i moim zdaniem trudniejszy w obsłudze, po co się niepotrzebnie grzebać.
Załóż jednogardzielowy, jeśli dobrze pamiętam to K-124,K-129.
Gaźnik?
Jak jeżdzisz na gazie, a z benzyny prawie nigdy nie korzystasz to załóż jak najprostszy, łatwy w obsłudze. Np. nie zakładaj k-126G, bo jest dwugardzielowy, bardziej skomplikowany i moim zdaniem trudniejszy w obsłudze, po co się niepotrzebnie grzebać.
Załóż jednogardzielowy, jeśli dobrze pamiętam to K-124,K-129.
Uaz 3151 rocznik 1989 & K-750
- romanowicz_z3 car469b
- Posty: 328
- Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
- Lokalizacja: Kraków
- romanowicz_z3 car469b
- Posty: 328
- Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
- Lokalizacja: Kraków
- romanowicz_z3 car469b
- Posty: 328
- Rejestracja: wt maja 20, 2003 4:34 pm
- Lokalizacja: Kraków
Bez jaj, Panowie!!! Jakaż to zależność - jazda na gazie i dziurka w pływaku??? Czy może w czasie jazdy pływak ma "zawsze czysto, zawsze sucho, zawsze pewnie"? i dopiero po przełączeniu na benzynę już się nie podniesie bo się topi??? Bo jak ma sucho, to się tłucze o metal? Takie byłoby toto wrażliwe???romanowicz_z3 car469b pisze:od skakania na gazie to sie w nim dziurka robi i sie w trupa zalewa...
Władek - Kraków
W takim cudownym wynalazku jakim jest poldi-jeżdzenie na gazie skutkuje wymianą pływaka co ok 5-7kkm.Tu moze byc podobnie,a wiesz,że osobnik napity to checi do pracy ni ma,tylko by leżał
Pływak z mosiądza jest i dziurawi się łatwo od stukania.Wyciagnij i sprawdz czy chlupocze mu w brzuszku




KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości