Ile kosztuje UAZ

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
tomgl

Ile kosztuje UAZ

Post autor: tomgl » sob maja 30, 2009 4:15 pm

Panowie i Panie,

Na wstępie chciałbym się przywitać. Cześć :)
Teraz konkret: Czytam forum UAZa od kilku dni bardzo namiętnie i zastanawiam się: "Ile kosztuje UAZ?". Oczywiście nie potrzebuję ceny z allegro.

Chciałbym zrobić / kupić typowy samochód przeprawowy, którym dodatkowo mógłbym dojechać na miejsce walki. Powiedzcie mi proszę ile to kosztuje, na ten moment widzę takie pozycję w tabelce koszty, ale może o czymś nie wiem:
- zakup UAZa
- remont blacharski
- wymiana silnika {lub naprawa - co lepiej??}
- lift
- snorkel

Zakładam, że część napraw wykonam samodzielnie, ale przyznam, że nie jestem mechanikiem.

Liczę, że Wy jako doświadczeni posiadacie UAZów wiecie jakiego kosztu należy się spodziewać.

Tomek

Awatar użytkownika
konrad1983nr1
Kontaktowanie:

Re: Ile kosztuje UAZ

Post autor: konrad1983nr1 » sob maja 30, 2009 4:31 pm

hehe beka bez dna, co prawda po taniosci sie wszystko robi, ale grosz do grosza i... :wink:
UAZ 469B 1980rok, silnik Żuk 2,1L LPG- był
SUZUKI GV II 2006 rok, 2.0 benzin- jest

Awatar użytkownika
Takayuki

Kontaktowanie:

Post autor: Takayuki » sob maja 30, 2009 4:43 pm

Cześć, :)

zakup - od 1 do kilkunastu kilozłotych, zależy od stanu i rocznika.
remont budy... nadkola przód tył około 1 - 1,5k; progi, podłoga z 500-1000 spokojnie [za 2 kawałki pod nogami kierowcy/psażera płaciłem 150 sztuka, progi 180 sztuka]; drzwi ze 200 sztuka, tak samo nadstawki. Do tego blacharz który się bedzie babrał z tym wszystkim, koszt materiału, spawania, porządnego wyczyszczenia i pomalowania... bardziej opłaca się znaleźć egzemplarz mało zgnity, ubić ogniska rdzy w zarodku i dbać o nadwozie.
rama... ramy w UAZie nie gniją :) Jeśli, to przyzwoita kilka stów.