Jaki parownik LPG

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
piraniaa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: czw wrz 25, 2008 9:10 pm
Lokalizacja: Bialystok

Jaki parownik LPG

Post autor: piraniaa » pn paź 19, 2009 9:23 pm

Witam .
Posiadam instalacje gazową , tylko ze jakoś tak się dziwnie zachowuje .
Mianowicie jak w czasie jazdy dodaje gazu , to się jakoś tak dziwni dławi , więc muszę w miarę stopniowo przyśpieszać.
Na benzynie chodzi dobrze.
Mam wrażenie ze jak go wkrecam na obroty , to jakos tak jak by nie na wszystkich chodził.
Ciśnienie sprawdzane na zimno to ok 9,5 -10 na poszczególnych cylindrach
Świece nowe orginalne.
zawory wyregulowane , zapłon również.
Gażnik to 131
Parownik lovato podcisnieniowy.
Gaz doprowadzony do filtra z gory przez rurke ktora przechodzi przez ssanie aż do przepustnicy .
Wiem ze online nikt mi nie pomoże , ale jakiś nowy pomysł może macie .
Jaki powinien być parownik , jak duży ile kw.
Pozdrawiam Pirania
NIVA 96R 1.7i no -lpg-było
Uaz 469B 85r. lpg

Awatar użytkownika
Didymos
Posty: 2164
Rejestracja: sob kwie 24, 2004 3:30 pm
Lokalizacja: Węgrów

Re: Jaki parownik LPG

Post autor: Didymos » wt paź 20, 2009 8:35 am

Na początek wywal tą rurkę i dobierz porządny mikser, patent z rurką ma marne szanse działać poprawnie. Podciśnieniowe lovato powinno dawać radę, ale może już czas na regenerację.
SJ416
Tam, gdzie nie ma wolności, nie ma ani praw, ani obowiązków - N. B.

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: Jaki parownik LPG

Post autor: carinus » wt paź 20, 2009 2:49 pm

Moze zostaw jednak tę rurkę bo na tym prostym rozwiązaniu dosyć dobrze się jeździ.Rurka musi być do pewnego stopnia spłaszczona na samym końcu a reduktor wyregulowany.To dławienie to wynik braku lub nadmiaru gazu w mieszance.Jak dla mnie perfekcję mieszania gazu zapewnia tylko Bloss.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

Awatar użytkownika
piraniaa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: czw wrz 25, 2008 9:10 pm
Lokalizacja: Bialystok

Re: Jaki parownik LPG

Post autor: piraniaa » wt paź 20, 2009 9:34 pm

A czy ktoś z was lata z Blosem .
Niestety rurka u mnie jest okragła anie spłaszczona.
Mam takie wrażenie ze ja w czasie jazdy wyciagne ssanie to jakby pracowal lepiej , a na wolnych gaśnie , oczywiście jak ciepły.
Pozdrawiam
NIVA 96R 1.7i no -lpg-było
Uaz 469B 85r. lpg

Atomek
 
 
Posty: 120
Rejestracja: ndz wrz 02, 2007 5:30 pm
Lokalizacja: Kraków

Re: Jaki parownik LPG

Post autor: Atomek » wt paź 20, 2009 10:40 pm

A czy tam jest jakas szruba do regulacji? Bo ten chwyt ze ssaniem zdaje sie sugeruje, ze masz zbyt ubogą mieszankę. Kręciłeś tymi śrubami?
Defender 90

chudy2
 
 
Posty: 251
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 3:19 pm

Re: Jaki parownik LPG

Post autor: chudy2 » śr paź 21, 2009 3:23 am

http://picasaweb.google.com/pokawake/Al ... 4354327330
jak u ciebie wygląda to tak samo to duża śruba z wgłębieniem po środku na rurce obok elektrozaworu na parowniku służy do wzbogacania/zubażania mieszanki, a mała miedziana z prawego boku na sprężynie do wolnych obrotów... reguluje się je na nagrzanym silniku... pokręć i zobaczysz czy coś to da :P

Awatar użytkownika
piraniaa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: czw wrz 25, 2008 9:10 pm
Lokalizacja: Bialystok

Re: Jaki parownik LPG

Post autor: piraniaa » śr paź 21, 2009 9:37 am

Witam.
Słuchaj mam dwie śruby, na przewodzie i w parowniku
ta na przewodzie to dużo jest wykręcona .
Tą w parowniku mogę obroty wyregulować.
Skąd zdobyć mikser pod gażnik k131.
Pozdrawiam
NIVA 96R 1.7i no -lpg-było
Uaz 469B 85r. lpg

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: Jaki parownik LPG

Post autor: carinus » czw paź 22, 2009 3:28 pm

Przyklep wylot rurki żeby wyszła szczelina bo możesz mieć zalewany silnik gazem.Mam założonego Blosa i każdemu polecam bo chodzi na nim bejecznie dobrze.Odpuśc sobie mixery bo szkoda kasy i roboty.Dobra rurka i regulacja tez da radę zasilać ten silnik.Przyplaszcz koniec rurki,wprowadz ją najniżej jak się da,do samej przepustnicy,wykreć zawór na wężu na max.,ustaw zawór reduktora tak aby silnik pracował na wolnych i wkrecając silnik na większe obroty wkrecaj śrubę na wężu do momentu az silnik przydławi się,po czym wykręć ją z 1,5 obr. i zostaw.Skoryguj jeszcze wolne obroty i koniec zabawy.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

Awatar użytkownika
piraniaa
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 17
Rejestracja: czw wrz 25, 2008 9:10 pm
Lokalizacja: Bialystok

Re: Jaki parownik LPG

Post autor: piraniaa » czw paź 22, 2009 6:22 pm

Ok. Dzięki za odpowiedz , tylko powiedz jak mocno przyklepac rurke.
Jak wielki musi być otwór.
NIVA 96R 1.7i no -lpg-było
Uaz 469B 85r. lpg

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: Jaki parownik LPG

Post autor: carinus » pt paź 23, 2009 3:30 pm

Wszystko doświadczalnie.Zostaw szczelinę na 4-6 mm i jeżeli dalej zalewa gazem to delikatnie klepiesz na mniejszą.Zawsze można szczelinę powiększyć wkrętakiem.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

chudy2
 
 
Posty: 251
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 3:19 pm

Re: Jaki parownik LPG

Post autor: chudy2 » pn paź 26, 2009 10:33 am

panie pirania, odbierz pan prywatne wiadomości 8)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości