Servo mercedesa na podcisnieniu z Żuka?

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
klusownik
 
 
Posty: 190
Rejestracja: ndz sty 11, 2004 10:31 pm
Lokalizacja: Słupsk / Lappland

Servo mercedesa na podcisnieniu z Żuka?

Post autor: klusownik » sob lip 24, 2004 9:10 pm

Witam.
Zamierzam w moim 2 UAZie wstawic wspomaganie ukl.hamulcowego.

Mam komplene servo wraz z pompa mercedesa 123. Ale silnik tego UAZa to poczciwy Żuczek....

Z tego co widze servo w mietku "napedzane" jest glownie pompa podcisnienia, ale ja w zuku takiego czegos nie posiadam i zastanawiam sie czy samo podcisnienie z kolektora ssacego wyrobi do "napedu" tego ukladu?

Czy ktos z was ma jakies doswiadczenie z tego rodzaju konwersja?

Awatar użytkownika
Killer17
Posty: 303
Rejestracja: ndz cze 02, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Strzelin

Re: Servo mercedesa na podcisnieniu z Żuka?

Post autor: Killer17 » sob lip 24, 2004 9:18 pm

klusownik pisze:Witam.
Zamierzam w moim 2 UAZie wstawic wspomaganie ukl.hamulcowego.

Mam komplene servo wraz z pompa mercedesa 123. Ale silnik tego UAZa to poczciwy Żuczek....

Z tego co widze servo w mietku "napedzane" jest glownie pompa podcisnienia, ale ja w zuku takiego czegos nie posiadam i zastanawiam sie czy samo podcisnienie z kolektora ssacego wyrobi do "napedu" tego ukladu?

Czy ktos z was ma jakies doswiadczenie z tego rodzaju konwersja?
A servo z żuka nie dobre ??
GAZ69>UAZ469>SJ413>PATHFINDER>Grand Cherokee 5.2 v8 ZJ

Awatar użytkownika
klusownik
 
 
Posty: 190
Rejestracja: ndz sty 11, 2004 10:31 pm
Lokalizacja: Słupsk / Lappland

Post autor: klusownik » sob lip 24, 2004 9:29 pm

Ale problem w tym ze nie mam ani pompy ani serva z żuka ale za to mam z merca...
Prosta ekonomia....
Tylko czy to bedzie dobrze dzialac?

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » ndz lip 25, 2004 12:31 pm

będzie
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » ndz lip 25, 2004 1:09 pm

znaczy servo będzie działać,ale hamulce to raczej nie...
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Post autor: pilmar » czw lip 29, 2004 11:51 am

pod serwo mercedesa podejdzie pompka żukowska, w której trzeba przegwintować otwory przewodów pod przewody uazowskie, przy podłączeniu serwa do podciśnienia z żuka nie zapomnieć o zaworze na przewodzie...

Awatar użytkownika
LSD
 
 
Posty: 3109
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 12:21 pm
Lokalizacja: Szczecin / Poznań
Kontaktowanie:

Post autor: LSD » czw lip 29, 2004 11:41 pm

Wszystko zależy czy te serwo z 123 to od benzyny czy diesla. Jak benzyna to będzie działać. Jak diesel to prawdopodobnie nie, do nich potrzebna jest pompa i ciśnienie z kolektora będzie zbyt małe.

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pt lip 30, 2004 6:53 am

Chyba pierdoły opowiadacie. TAk czy siak bedzie działać

Awatar użytkownika
klusownik
 
 
Posty: 190
Rejestracja: ndz sty 11, 2004 10:31 pm
Lokalizacja: Słupsk / Lappland

Post autor: klusownik » pt lip 30, 2004 8:09 am

Servo i pompa jest z MB 123 diesel.
Dzialac bedzie, jak sadze na 100%, tylko sila dzialania bedzie mniejsza i zastanawiam sie o ile mniejsza...

Ale widze ze nikt chyba nie przepraktylkowal takiej konwersji wiec pozostaje zalozyc i doswiadczalnie to sprawdzic...
UAZ 469B S-21 + LPG UAZ 315126 2.4 MB
K- 750
Daihatsu Feroza 1.6 16V
Defender 90 300Tdi

Awatar użytkownika
homikk
Posty: 675
Rejestracja: pn maja 03, 2004 7:54 pm
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: homikk » pt lip 30, 2004 8:39 am

Mam oryginalne serwo Uazowskie oryginalną pompe wszystko kurna nowe
cylinderki szczenki i za nic w świecie nie mam hamulców!
płyn da 1 nowe przewody hamulce regulowałem i odpowietrzałem 200 razy a to kurestwo dalej albo na lewo albo na prawo albo wcale
kurna ma ktoś wizje jak ztym dojść końca? :o
dopuki sie nie wziałem za remonty hebli to piszczało ale hamowało git
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber

GG 3814878

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pt lip 30, 2004 9:20 am

klusownik pisze:Servo i pompa jest z MB 123 diesel.
Dzialac bedzie, jak sadze na 100%, tylko sila dzialania bedzie mniejsza i zastanawiam sie o ile mniejsza...

Ale widze ze nikt chyba nie przepraktylkowal takiej konwersji wiec pozostaje zalozyc i doswiadczalnie to sprawdzic...
A skad wiesz ze mniejsza bedzie to zalezy od wielkosci podciśnieia i srednicy menbramy serwa A czy zuk czy fiat ma aż tak wielką menbrame?? bo podciśnienie niby małe ma mieć?

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pt lip 30, 2004 9:24 am

homikk pisze:Mam oryginalne serwo Uazowskie oryginalną pompe wszystko kurna nowe
cylinderki szczenki i za nic w świecie nie mam hamulców!
płyn da 1 nowe przewody hamulce regulowałem i odpowietrzałem 200 razy a to kurestwo dalej albo na lewo albo na prawo albo wcale
kurna ma ktoś wizje jak ztym dojść końca? :o
dopuki sie nie wziałem za remonty hebli to piszczało ale hamowało git
Cudów raczej niema
A pompa hamulcowa rozumiem jest z wydatkiem do hamulców bebnowych?. A po za tym samo odpowietrzanie nic nie da , trza wyregulować itd.

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt lip 30, 2004 9:42 am

lsd team pisze:Wszystko zależy czy te serwo z 123 to od benzyny czy diesla. Jak benzyna to będzie działać. Jak diesel to prawdopodobnie nie, do nich potrzebna jest pompa i ciśnienie z kolektora będzie zbyt małe.
:o
w dieslu jest pompa dlatego, że w kolektorze nie ma podciśnienia...serwa są takie same...a pompa ze 123 z serwem 123 chodzi w uazie na bębnowych hamulcach...wiem bo robiłem...

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pt lip 30, 2004 9:58 am

banan pisze:
lsd team pisze:Wszystko zależy czy te serwo z 123 to od benzyny czy diesla. Jak benzyna to będzie działać. Jak diesel to prawdopodobnie nie, do nich potrzebna jest pompa i ciśnienie z kolektora będzie zbyt małe.
:o
w dieslu jest pompa dlatego, że w kolektorze nie ma podciśnienia...serwa są takie same...a pompa ze 123 z serwem 123 chodzi w uazie na bębnowych hamulcach...wiem bo robiłem...
a benzyniaki maja po to aby nie zakłucac pracy silnika a tymb. wtrysku

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt lip 30, 2004 10:00 am

które benzyniaki ?

Awatar użytkownika
klusownik
 
 
Posty: 190
Rejestracja: ndz sty 11, 2004 10:31 pm
Lokalizacja: Słupsk / Lappland

Post autor: klusownik » pt lip 30, 2004 10:10 am

banan pisze: :o
w dieslu jest pompa dlatego, że w kolektorze nie ma podciśnienia...serwa są takie same...a pompa ze 123 z serwem 123 chodzi w uazie na bębnowych hamulcach...wiem bo robiłem...
-----------------------------------

No prosze....
A ja myslalem, że w kolektorze ssacym zawsze panuje podcisnienie...
No, poza tym przypadkiem kiedy silnik nie pracuje....
UAZ 469B S-21 + LPG UAZ 315126 2.4 MB
K- 750
Daihatsu Feroza 1.6 16V
Defender 90 300Tdi

Awatar użytkownika
Artur
Posty: 562
Rejestracja: śr lut 19, 2003 11:21 am
Lokalizacja: Piła

Post autor: Artur » pt lip 30, 2004 10:20 am

mmmm
Ostatnio zmieniony pn sie 02, 2004 10:15 am przez Artur, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt lip 30, 2004 10:54 am

klusownik pisze: A ja myslalem, że w kolektorze ssacym zawsze panuje podcisnienie...
No, poza tym przypadkiem kiedy silnik nie pracuje....
w starych dieslach prawie nigdy...w nowszych bardzo żadko...a i w dieslu i w benzynie tylko poczas stałej prędkości obrotowej lub hamowaniu silnikiem...

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt lip 30, 2004 10:55 am

Artur pisze: MB
które ? :o

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pt lip 30, 2004 7:02 pm

Banan,jemu sie pewnie pompa podciśnienia pomyliła z pompą regulacji poziomu w benzyniakach /cum bajszpil 2.8/ :)21
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt lip 30, 2004 7:03 pm

nivo...badziewo :)21

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pt lip 30, 2004 7:06 pm

Wg mojej obserwacji-disle mb maja serwa o wiekszej srednicy,bo podciśnienie dostają ze spec pompy.Serwa benzyniaków są mniejsze-bo biorą ssawę z kolektora.Stąd wniosek:wstawiając serwo od mb diesla do benzynki-winniśmy otrzymać większą siłę wspomagającą.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt lip 30, 2004 7:07 pm

z tych samych roczników ? niemożliwe...widziałem za to podwójne serwa - jeden baniak za drugim...nie wiem czemu...w zwykłym 123...

Awatar użytkownika
vandall1
 
 
Posty: 10415
Rejestracja: sob kwie 10, 2004 1:26 am
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: vandall1 » pt lip 30, 2004 7:27 pm

Rzecz mozliwa,że to o czym napisałem dotyczy róznych roczników.Ale generalnie:serwo od diesla zadziała z benzyniakiem
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl

Awatar użytkownika
banan
      
      
Posty: 3291
Rejestracja: czw sie 22, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Międzyrzecz

Post autor: banan » pt lip 30, 2004 7:46 pm

oczywiście.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość