Servo mercedesa na podcisnieniu z Żuka?
Moderator: Student
Servo mercedesa na podcisnieniu z Żuka?
Witam.
Zamierzam w moim 2 UAZie wstawic wspomaganie ukl.hamulcowego.
Mam komplene servo wraz z pompa mercedesa 123. Ale silnik tego UAZa to poczciwy Żuczek....
Z tego co widze servo w mietku "napedzane" jest glownie pompa podcisnienia, ale ja w zuku takiego czegos nie posiadam i zastanawiam sie czy samo podcisnienie z kolektora ssacego wyrobi do "napedu" tego ukladu?
Czy ktos z was ma jakies doswiadczenie z tego rodzaju konwersja?
Zamierzam w moim 2 UAZie wstawic wspomaganie ukl.hamulcowego.
Mam komplene servo wraz z pompa mercedesa 123. Ale silnik tego UAZa to poczciwy Żuczek....
Z tego co widze servo w mietku "napedzane" jest glownie pompa podcisnienia, ale ja w zuku takiego czegos nie posiadam i zastanawiam sie czy samo podcisnienie z kolektora ssacego wyrobi do "napedu" tego ukladu?
Czy ktos z was ma jakies doswiadczenie z tego rodzaju konwersja?
Re: Servo mercedesa na podcisnieniu z Żuka?
A servo z żuka nie dobreklusownik pisze:Witam.
Zamierzam w moim 2 UAZie wstawic wspomaganie ukl.hamulcowego.
Mam komplene servo wraz z pompa mercedesa 123. Ale silnik tego UAZa to poczciwy Żuczek....
Z tego co widze servo w mietku "napedzane" jest glownie pompa podcisnienia, ale ja w zuku takiego czegos nie posiadam i zastanawiam sie czy samo podcisnienie z kolektora ssacego wyrobi do "napedu" tego ukladu?
Czy ktos z was ma jakies doswiadczenie z tego rodzaju konwersja?

GAZ69>UAZ469>SJ413>PATHFINDER>Grand Cherokee 5.2 v8 ZJ
Servo i pompa jest z MB 123 diesel.
Dzialac bedzie, jak sadze na 100%, tylko sila dzialania bedzie mniejsza i zastanawiam sie o ile mniejsza...
Ale widze ze nikt chyba nie przepraktylkowal takiej konwersji wiec pozostaje zalozyc i doswiadczalnie to sprawdzic...
Dzialac bedzie, jak sadze na 100%, tylko sila dzialania bedzie mniejsza i zastanawiam sie o ile mniejsza...
Ale widze ze nikt chyba nie przepraktylkowal takiej konwersji wiec pozostaje zalozyc i doswiadczalnie to sprawdzic...
UAZ 469B S-21 + LPG UAZ 315126 2.4 MB
K- 750
Daihatsu Feroza 1.6 16V
Defender 90 300Tdi
K- 750
Daihatsu Feroza 1.6 16V
Defender 90 300Tdi
Mam oryginalne serwo Uazowskie oryginalną pompe wszystko kurna nowe
cylinderki szczenki i za nic w świecie nie mam hamulców!
płyn da 1 nowe przewody hamulce regulowałem i odpowietrzałem 200 razy a to kurestwo dalej albo na lewo albo na prawo albo wcale
kurna ma ktoś wizje jak ztym dojść końca?
dopuki sie nie wziałem za remonty hebli to piszczało ale hamowało git
cylinderki szczenki i za nic w świecie nie mam hamulców!
płyn da 1 nowe przewody hamulce regulowałem i odpowietrzałem 200 razy a to kurestwo dalej albo na lewo albo na prawo albo wcale
kurna ma ktoś wizje jak ztym dojść końca?

dopuki sie nie wziałem za remonty hebli to piszczało ale hamowało git
XJ 4.0 92 był, teraz jest XJ tyle, że 900 bobber
GG 3814878
GG 3814878
A skad wiesz ze mniejsza bedzie to zalezy od wielkosci podciśnieia i srednicy menbramy serwa A czy zuk czy fiat ma aż tak wielką menbrame?? bo podciśnienie niby małe ma mieć?klusownik pisze:Servo i pompa jest z MB 123 diesel.
Dzialac bedzie, jak sadze na 100%, tylko sila dzialania bedzie mniejsza i zastanawiam sie o ile mniejsza...
Ale widze ze nikt chyba nie przepraktylkowal takiej konwersji wiec pozostaje zalozyc i doswiadczalnie to sprawdzic...
Cudów raczej niemahomikk pisze:Mam oryginalne serwo Uazowskie oryginalną pompe wszystko kurna nowe
cylinderki szczenki i za nic w świecie nie mam hamulców!
płyn da 1 nowe przewody hamulce regulowałem i odpowietrzałem 200 razy a to kurestwo dalej albo na lewo albo na prawo albo wcale
kurna ma ktoś wizje jak ztym dojść końca?![]()
dopuki sie nie wziałem za remonty hebli to piszczało ale hamowało git
A pompa hamulcowa rozumiem jest z wydatkiem do hamulców bebnowych?. A po za tym samo odpowietrzanie nic nie da , trza wyregulować itd.
lsd team pisze:Wszystko zależy czy te serwo z 123 to od benzyny czy diesla. Jak benzyna to będzie działać. Jak diesel to prawdopodobnie nie, do nich potrzebna jest pompa i ciśnienie z kolektora będzie zbyt małe.

w dieslu jest pompa dlatego, że w kolektorze nie ma podciśnienia...serwa są takie same...a pompa ze 123 z serwem 123 chodzi w uazie na bębnowych hamulcach...wiem bo robiłem...
a benzyniaki maja po to aby nie zakłucac pracy silnika a tymb. wtryskubanan pisze:lsd team pisze:Wszystko zależy czy te serwo z 123 to od benzyny czy diesla. Jak benzyna to będzie działać. Jak diesel to prawdopodobnie nie, do nich potrzebna jest pompa i ciśnienie z kolektora będzie zbyt małe.![]()
w dieslu jest pompa dlatego, że w kolektorze nie ma podciśnienia...serwa są takie same...a pompa ze 123 z serwem 123 chodzi w uazie na bębnowych hamulcach...wiem bo robiłem...
-----------------------------------banan pisze:![]()
w dieslu jest pompa dlatego, że w kolektorze nie ma podciśnienia...serwa są takie same...a pompa ze 123 z serwem 123 chodzi w uazie na bębnowych hamulcach...wiem bo robiłem...
No prosze....
A ja myslalem, że w kolektorze ssacym zawsze panuje podcisnienie...
No, poza tym przypadkiem kiedy silnik nie pracuje....
UAZ 469B S-21 + LPG UAZ 315126 2.4 MB
K- 750
Daihatsu Feroza 1.6 16V
Defender 90 300Tdi
K- 750
Daihatsu Feroza 1.6 16V
Defender 90 300Tdi
Wg mojej obserwacji-disle mb maja serwa o wiekszej srednicy,bo podciśnienie dostają ze spec pompy.Serwa benzyniaków są mniejsze-bo biorą ssawę z kolektora.Stąd wniosek:wstawiając serwo od mb diesla do benzynki-winniśmy otrzymać większą siłę wspomagającą.
KASZTANIARZ- SENIOR
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
BUDUJEMY PROTOTYPY
tel 798215618 /GG2385761/
blaszczyk4x4.pl
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość