Strona 1 z 5
Gaźnik K131
: pn lip 26, 2004 7:49 am
autor: garry
Pilnie poszukiwane wszelkie dane regulacyjne na temat tego gaźnika.
Mile widziane opinie tzn. jak wypada w konfrontacji z innymi jeżdżącymi w Waszych uazach, co zrobić żeby uaz z tym gaźnikiem palił 5,5l/100km ekstremalnego terenu

itp.
Za wszelkie informacje z góry dzięki.
c.d.
: pn lip 26, 2004 7:53 am
autor: garry
...i jeszcze wyzwanie dla jeżdżących z tym gaźnikiem na gazie: jak optymalnie zapodać gaz, mikserem czy rurą w gardziel?
Re: Gaźnik K131
: pn lip 26, 2004 8:32 am
autor: Wojtek_K
garry pisze: co zrobić żeby uaz z tym gaźnikiem palił 5,5l/100km
wsadzić go na lewetę
: pn lip 26, 2004 9:11 am
autor: garry
Kolega nie potrafi czytać między wierszami czy też nie dostrzega żartobliwości tego pytania?
A skoro już kasztanimy to jakie auto z uazem na lawecie spali 5,5l/100km?
: pn lip 26, 2004 9:18 am
autor: Wojtek_K
garry pisze:Kolega nie potrafi czytać między wierszami czy też nie dostrzega żartobliwości tego pytania?
A skoro już kasztanimy to jakie auto z uazem na lawecie spali 5,5l/100km?
nie z uazem na lawecie tylko uaz na lawecie

: pn lip 26, 2004 9:22 am
autor: garry
No to jak ten uaz przemieści się te 100km

z punktu A do punktu B???
: pn lip 26, 2004 9:38 am
autor: kpeugeot
na pych

: pn lip 26, 2004 9:46 am
autor: garry
No to chyba lżej pchać samego uaza niż mordować się jeszcze z lawetą.... Wojtek widziałeś, ten pomysł jest tysz nie zgorszy

. Zająłeś drugie miejsce

.
: pn lip 26, 2004 1:19 pm
autor: garry
Temat skasztaniony... ale nadal aktualny. Mile widziane wszelkie info na temat tego gaźnika.
: wt lip 27, 2004 5:09 pm
autor: Adampio
drogi garku,
zamiast pytac to sie najpierw sprawdza takie rzeczy na UAZ-buce

.
: wt lip 27, 2004 5:18 pm
autor: Kasprol
załatw sobie nakładke na gaznik bo zawsze mozna przełozyc wtedy gaznik na inny i nie kombinowac a co do spalnia to kazdy uaz pali innaczej wiem bo miałem juz kilka uazów
: wt lip 27, 2004 8:23 pm
autor: pol
Kasprol pisze:za³atw sobie nak³adke na gaznik bo zawsze mozna prze³ozyc wtedy gaznik na inny i nie kombinowac a co do spalnia to kazdy uaz pali innaczej wiem bo mia³em juz kilka uazów
noo, moja wolga ostatnio wziela 10litrow w 15 min ne wolnych obrotach
pawel
: śr lip 28, 2004 7:04 am
autor: garry
zamiast pytac to sie najpierw sprawdza takie rzeczy na UAZ-buce
Chciałem na łatwiznę... mój rosyjski techniczny jest denny więc liczyłem ze może ktoś coś rzuci...np. taki kolega Adampio... a on nic.
: śr lip 28, 2004 8:31 am
autor: Adampio
Ja jezdze na gazie wiec nic w gazniku nie reguluje, moze poza poziomem paliwa w okresach chlodu (zeby sie sinik zbytnio nie zlewal podczas odpalania)
: śr lip 28, 2004 9:17 am
autor: garry
Ja właśnie zakładam gaz... ale słyszałem że wcześniej trzeba gaźnik dobrze wyregulować na benzynie żeby potem było git.
Z tego co piszesz wynika że nie ma takiej potrzeby?
: czw lip 29, 2004 7:34 pm
autor: pilmar
nie ma potrzeby
: pt maja 13, 2005 3:10 pm
autor: KleryK
Tylko 2 pytania dt. K-131 ktore tutaj nikt nie odpowiedzial :
DO CZEGO PODLACZYC RURKE KTORA NA UAZBUCE NAZWANO "odparownikiem paliwa ? "
Zamiast 2 regulatorow mieszanki mam teraz 2

do czego sluz± ?
Pozdrawiam
: pt maja 13, 2005 3:29 pm
autor: wupasek
KleryK pisze:Tylko 2 pytania dt. K-131 ktore tutaj nikt nie odpowiedzial :
DO CZEGO PODLACZYC RURKE KTORA NA UAZBUCE NAZWANO "odparownikiem paliwa ? "
Zamiast 2 regulatorow mieszanki mam teraz 2

do czego sluzą ?
Pozdrawiam
a pokaz no na jakims rysunku ktora to..
ta na gorze zwrocona w strone kabiny?
u mnie nie jest do niczego podlaczona..

: pt maja 13, 2005 4:20 pm
autor: KleryK
http://www.uazbuka.ru/k131.htm
na pierwszym rysunku to bodajze 22 .
i o te 2 srubki regulacyjne mi chodzi od strony pasazera
A pozatym moj K131 nie ma okienka do sprawdzania ilosci paliwa i troche inaczej wygl±da

niz ten na www.
Wogole to zamontowalem podlaczylem lekko podkrecilem srubeczki i odpala normalnie po 20 setnych sekundach rozrusznika. Jak czarodziejsk± ró¿d¿k± ! i tak duzo równiej chodzi i korb± bez problemu odpala na cieplym jak i zimnym.
WYWALAJCIE K129 ! KUPUJCIE K131

: pt maja 13, 2005 4:28 pm
autor: wupasek
no.. najelpsze jest to ze moj ma oznaczenie k129 a wyglada DOKLADNIE TAK jak k131, a rozni sie od drugiego k129 ktory tez posiadam
nie czaje tego

: pt maja 13, 2005 6:22 pm
autor: KleryK
Bo korpusy sa chyba identyczne. Rozni sie tylko dolna czesc i gorna

Moze ktos zrobil hybryde ?

: pt maja 13, 2005 6:26 pm
autor: wupasek
KleryK pisze:Bo korpusy sa chyba identyczne. Rozni sie tylko dolna czesc i gorna

Moze ktos zrobil hybryde ?

no wlasnie podejrzewam ze ktos do gory i dolu k131 wsadzil srodek k129
uwielbiam takie akcje
no i mimo nie podlaczenia tej rurki (a moze jej nie trzeba wcale podlaczac i tak ma byc?) na benzynie zapierdala az huczy...
na gazie niestety zdycha ale to chyba wina instalki
ale skoro tak zachwalasz to zaloze chyba k131
podobno na 131 pali ciut mniej niz na 129, prawda to?
: sob maja 14, 2005 1:06 am
autor: KleryK
mialem juz 2 K129 i oba chodzily srednio. Zamontowalem ten K131 i roznice widzieli nawet s±siedzi

jak uruchamialem silnik. 1/5 sekundy ruchu rozrusznika wystarcza do odpalenia. Korb± odpala bez problemu. Szczelny sukinsyn niesamowicie ani kropli benzyny poza przewodami. Wchodzi na obroty piêknie a na maksymalnym ssaniu ma niskie obroty wiec chyba dobrze. Ssanie wyciagasz doslownei z 2cm by zamknac przepustnice maksymalnie a nie 10cm

jak w K129. Jestem cholernie z niego zadowolony.
: sob maja 14, 2005 1:07 am
autor: wupasek
jutro zakladam.. jak bedzie gorzej niz teraz to bedzie kara

: sob maja 14, 2005 1:10 am
autor: KleryK
wogole z tego co po rusku wyczytalem to ta rurka jest jakims odparowaniem paliwa. Dziala w sumie gdy samochod jest na jalowym albo wylaczony.
A powinno dzialac wiecej bo ma wiecej pierdolnikow do regulacji

ajuz ktos pisal ze K131 jest oszczedniejszy od K129 i ogolnie lepszy,.