Strona 1 z 5

Gaźnik K131

: pn lip 26, 2004 7:49 am
autor: garry
Pilnie poszukiwane wszelkie dane regulacyjne na temat tego gaźnika.

Mile widziane opinie tzn. jak wypada w konfrontacji z innymi jeżdżącymi w Waszych uazach, co zrobić żeby uaz z tym gaźnikiem palił 5,5l/100km ekstremalnego terenu :-? itp.

Za wszelkie informacje z góry dzięki.

c.d.

: pn lip 26, 2004 7:53 am
autor: garry
...i jeszcze wyzwanie dla jeżdżących z tym gaźnikiem na gazie: jak optymalnie zapodać gaz, mikserem czy rurą w gardziel?

Re: Gaźnik K131

: pn lip 26, 2004 8:32 am
autor: Wojtek_K
garry pisze: co zrobić żeby uaz z tym gaźnikiem palił 5,5l/100km
wsadzić go na lewetę

: pn lip 26, 2004 9:11 am
autor: garry
Kolega nie potrafi czytać między wierszami czy też nie dostrzega żartobliwości tego pytania?

A skoro już kasztanimy to jakie auto z uazem na lawecie spali 5,5l/100km?

: pn lip 26, 2004 9:18 am
autor: Wojtek_K
garry pisze:Kolega nie potrafi czytać między wierszami czy też nie dostrzega żartobliwości tego pytania?

A skoro już kasztanimy to jakie auto z uazem na lawecie spali 5,5l/100km?
nie z uazem na lawecie tylko uaz na lawecie :lol:

: pn lip 26, 2004 9:22 am
autor: garry
No to jak ten uaz przemieści się te 100km :P z punktu A do punktu B???

: pn lip 26, 2004 9:38 am
autor: kpeugeot
na pych :)

: pn lip 26, 2004 9:46 am
autor: garry
No to chyba lżej pchać samego uaza niż mordować się jeszcze z lawetą.... Wojtek widziałeś, ten pomysł jest tysz nie zgorszy :)2 . Zająłeś drugie miejsce :)3 .

: pn lip 26, 2004 1:19 pm
autor: garry
Temat skasztaniony... ale nadal aktualny. Mile widziane wszelkie info na temat tego gaźnika.

: wt lip 27, 2004 5:09 pm
autor: Adampio
drogi garku,
zamiast pytac to sie najpierw sprawdza takie rzeczy na UAZ-buce :)21.

: wt lip 27, 2004 5:18 pm
autor: Kasprol
załatw sobie nakładke na gaznik bo zawsze mozna przełozyc wtedy gaznik na inny i nie kombinowac a co do spalnia to kazdy uaz pali innaczej wiem bo miałem juz kilka uazów

: wt lip 27, 2004 8:23 pm
autor: pol
Kasprol pisze:za³atw sobie nak³adke na gaznik bo zawsze mozna prze³ozyc wtedy gaznik na inny i nie kombinowac a co do spalnia to kazdy uaz pali innaczej wiem bo mia³em juz kilka uazów
noo, moja wolga ostatnio wziela 10litrow w 15 min ne wolnych obrotach :roll:

pawel

: śr lip 28, 2004 7:04 am
autor: garry
zamiast pytac to sie najpierw sprawdza takie rzeczy na UAZ-buce
Chciałem na łatwiznę... mój rosyjski techniczny jest denny więc liczyłem ze może ktoś coś rzuci...np. taki kolega Adampio... a on nic.

: śr lip 28, 2004 8:31 am
autor: Adampio
Ja jezdze na gazie wiec nic w gazniku nie reguluje, moze poza poziomem paliwa w okresach chlodu (zeby sie sinik zbytnio nie zlewal podczas odpalania)

: śr lip 28, 2004 9:17 am
autor: garry
Ja właśnie zakładam gaz... ale słyszałem że wcześniej trzeba gaźnik dobrze wyregulować na benzynie żeby potem było git.

Z tego co piszesz wynika że nie ma takiej potrzeby?

: czw lip 29, 2004 7:34 pm
autor: pilmar
nie ma potrzeby

: pt maja 13, 2005 3:10 pm
autor: KleryK
Tylko 2 pytania dt. K-131 ktore tutaj nikt nie odpowiedzial :


DO CZEGO PODLACZYC RURKE KTORA NA UAZBUCE NAZWANO "odparownikiem paliwa ? "

Zamiast 2 regulatorow mieszanki mam teraz 2 :) do czego sluz± ?

Pozdrawiam

: pt maja 13, 2005 3:29 pm
autor: wupasek
KleryK pisze:Tylko 2 pytania dt. K-131 ktore tutaj nikt nie odpowiedzial :
DO CZEGO PODLACZYC RURKE KTORA NA UAZBUCE NAZWANO "odparownikiem paliwa ? "
Zamiast 2 regulatorow mieszanki mam teraz 2 :) do czego sluzą ?
Pozdrawiam
a pokaz no na jakims rysunku ktora to..
ta na gorze zwrocona w strone kabiny?
u mnie nie jest do niczego podlaczona.. :o

: pt maja 13, 2005 4:20 pm
autor: KleryK
http://www.uazbuka.ru/k131.htm

na pierwszym rysunku to bodajze 22 .

i o te 2 srubki regulacyjne mi chodzi od strony pasazera


A pozatym moj K131 nie ma okienka do sprawdzania ilosci paliwa i troche inaczej wygl±da :) niz ten na www.


Wogole to zamontowalem podlaczylem lekko podkrecilem srubeczki i odpala normalnie po 20 setnych sekundach rozrusznika. Jak czarodziejsk± ró¿d¿k± ! i tak duzo równiej chodzi i korb± bez problemu odpala na cieplym jak i zimnym.

WYWALAJCIE K129 ! KUPUJCIE K131 :)

: pt maja 13, 2005 4:28 pm
autor: wupasek
no.. najelpsze jest to ze moj ma oznaczenie k129 a wyglada DOKLADNIE TAK jak k131, a rozni sie od drugiego k129 ktory tez posiadam :lol: :o
nie czaje tego :lol:

: pt maja 13, 2005 6:22 pm
autor: KleryK
Bo korpusy sa chyba identyczne. Rozni sie tylko dolna czesc i gorna :) Moze ktos zrobil hybryde ? :D

: pt maja 13, 2005 6:26 pm
autor: wupasek
KleryK pisze:Bo korpusy sa chyba identyczne. Rozni sie tylko dolna czesc i gorna :) Moze ktos zrobil hybryde ? :D
no wlasnie podejrzewam ze ktos do gory i dolu k131 wsadzil srodek k129 :lol:
uwielbiam takie akcje :x
no i mimo nie podlaczenia tej rurki (a moze jej nie trzeba wcale podlaczac i tak ma byc?) na benzynie zapierdala az huczy...
na gazie niestety zdycha ale to chyba wina instalki :-?
ale skoro tak zachwalasz to zaloze chyba k131
podobno na 131 pali ciut mniej niz na 129, prawda to?

: sob maja 14, 2005 1:06 am
autor: KleryK
mialem juz 2 K129 i oba chodzily srednio. Zamontowalem ten K131 i roznice widzieli nawet s±siedzi :) jak uruchamialem silnik. 1/5 sekundy ruchu rozrusznika wystarcza do odpalenia. Korb± odpala bez problemu. Szczelny sukinsyn niesamowicie ani kropli benzyny poza przewodami. Wchodzi na obroty piêknie a na maksymalnym ssaniu ma niskie obroty wiec chyba dobrze. Ssanie wyciagasz doslownei z 2cm by zamknac przepustnice maksymalnie a nie 10cm :) jak w K129. Jestem cholernie z niego zadowolony.

: sob maja 14, 2005 1:07 am
autor: wupasek
jutro zakladam.. jak bedzie gorzej niz teraz to bedzie kara :wink: :)21

: sob maja 14, 2005 1:10 am
autor: KleryK
wogole z tego co po rusku wyczytalem to ta rurka jest jakims odparowaniem paliwa. Dziala w sumie gdy samochod jest na jalowym albo wylaczony.


A powinno dzialac wiecej bo ma wiecej pierdolnikow do regulacji :) ajuz ktos pisal ze K131 jest oszczedniejszy od K129 i ogolnie lepszy,.