Mosty
Moderator: Student
Mosty
Dzisiaj dowiedziałem się od poprzedniego właściciela że przedni most mam od Uaza 452 a mój jest 31512
Mam pytanie czy wpływa to na jazdę Uaza na wszystkich napędach
Mam pytanie czy wpływa to na jazdę Uaza na wszystkich napędach
Tylko twardziele pierdzą przy sikaniu
http://www.forum-gaz-uaz.pl
http://www.forum-gaz-uaz.pl
- GikroV
-
- Posty: 1041
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
- Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)
Re: Mosty
zależy co mosty mają w środku - przełożenie
UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)
Re: Mosty
I to jest piękneDzisiaj dowiedziałem się od poprzedniego właściciela że przedni most mam od Uaza 452 a mój jest 31512
Mam pytanie czy wpływa to na jazdę Uaza na wszystkich napędach


Zgaduj-zgadula po zakupie Uaz-a.
Dwardym trza być


Re: Mosty
A jak jedzie na obu napedach? Płynnie? Normalnie? jesli jedzie normalnie, to przełozenia są takie same.Wałek pisze:Dzisiaj dowiedziałem się od poprzedniego właściciela że przedni most mam od Uaza 452 a mój jest 31512
Mam pytanie czy wpływa to na jazdę Uaza na wszystkich napędach
Jesli przełozenie by sie minimalnie nawet róznilo, to autem bo zapieciu przedniej osi nie dało by sie normalnie jechac.
Re: Mosty
najprosciej to zapnij napędy na asfalcie i przejedź kawałek... jak dostaje wibracji to różne mosty, jak dodatkowo skrecisz i opony zapiszczą albo nawet most zmieli to mosty były różne
można też bezinwazyjnie... podnieść najpierw jedno tylne koło, obrócić jeden raz i policzyć ile razy obróci się wał, potem to samo z przednim... jak ilość obrotów będzie różna to mosty też różne

można też bezinwazyjnie... podnieść najpierw jedno tylne koło, obrócić jeden raz i policzyć ile razy obróci się wał, potem to samo z przednim... jak ilość obrotów będzie różna to mosty też różne
Re: Mosty
no jedzie płynnie bez szarpańFrolik pisze:A jak jedzie na obu napedach? Płynnie? Normalnie? jesli jedzie normalnie, to przełozenia są takie same.Wałek pisze:Dzisiaj dowiedziałem się od poprzedniego właściciela że przedni most mam od Uaza 452 a mój jest 31512
Mam pytanie czy wpływa to na jazdę Uaza na wszystkich napędach
Jesli przełozenie by sie minimalnie nawet róznilo, to autem bo zapieciu przedniej osi nie dało by sie normalnie jechac.
jeszcze to sprawdzęchudy2 pisze:najprosciej to zapnij napędy na asfalcie i przejedź kawałek... jak dostaje wibracji to różne mosty, jak dodatkowo skrecisz i opony zapiszczą albo nawet most zmieli to mosty były różne![]()
można też bezinwazyjnie... podnieść najpierw jedno tylne koło, obrócić jeden raz i policzyć ile razy obróci się wał, potem to samo z przednim... jak ilość obrotów będzie różna to mosty też różne
Tylko twardziele pierdzą przy sikaniu
http://www.forum-gaz-uaz.pl
http://www.forum-gaz-uaz.pl
- Kristoff 900
- jestem tu nowy...
- Posty: 5
- Rejestracja: czw mar 06, 2008 11:46 pm
- Lokalizacja: Trzebinia
Re: Mosty
Miałem taką konfigurację w swoim syfie tzn.: tylny szybki przedni wolny i takim konkretnym objawem tej przypadłości był problem z wyłączeniem przedniego mostu na czarnym poza tym na asfalcie auto jechało jak na zaciągniętym (solidnym
) ręcznym.

Re: Mosty
Ale u mnie nie ma takiego objawu, więc co, on (poprzedni właściciel) nie wie co wsadził ?Kristoff 900 pisze:Miałem taką konfigurację w swoim syfie tzn.: tylny szybki przedni wolny i takim konkretnym objawem tej przypadłości był problem z wyłączeniem przedniego mostu na czarnym poza tym na asfalcie auto jechało jak na zaciągniętym (solidnym) ręcznym.
Powiem tak jazda jest ok,w terenie daje radę,
Tylko twardziele pierdzą przy sikaniu
http://www.forum-gaz-uaz.pl
http://www.forum-gaz-uaz.pl
Re: Mosty
Pewnie wiedział co wkładał. Mosty w 452 i 469 są identyczne. Przedni most w 452 ma tylko inny wąs od zwrotnicy do przekładni kierownicy. Kwestia przełożeń to inna kwestia. Jeżeli są takie same w przednim i tylnym to wszystko jest o.k. i żadnych innych różnic nie znajdziesz.
Re: Mosty
czyli przełożenia są na bank identyczne w obu mostachWałek pisze:Ale u mnie nie ma takiego objawu, więc co, on (poprzedni właściciel) nie wie co wsadził ?Kristoff 900 pisze:Miałem taką konfigurację w swoim syfie tzn.: tylny szybki przedni wolny i takim konkretnym objawem tej przypadłości był problem z wyłączeniem przedniego mostu na czarnym poza tym na asfalcie auto jechało jak na zaciągniętym (solidnym) ręcznym.
Powiem tak jazda jest ok,w terenie daje radę,
Re: Mosty
Pojeździmy zobaczymy jak coś będzie sie działo to zaraz dam znać, ale na razie jeżdżę co weekend i jest okFrolik pisze:czyli przełożenia są na bank identyczne w obu mostachWałek pisze:Ale u mnie nie ma takiego objawu, więc co, on (poprzedni właściciel) nie wie co wsadził ?Kristoff 900 pisze:Miałem taką konfigurację w swoim syfie tzn.: tylny szybki przedni wolny i takim konkretnym objawem tej przypadłości był problem z wyłączeniem przedniego mostu na czarnym poza tym na asfalcie auto jechało jak na zaciągniętym (solidnym) ręcznym.
Powiem tak jazda jest ok,w terenie daje radę,
Tylko twardziele pierdzą przy sikaniu
http://www.forum-gaz-uaz.pl
http://www.forum-gaz-uaz.pl
Re: Mosty
Okazało się że mam dwa rożne przełożenia w mostach uaz-owskich, szukam kogoś sprytnego z okolic Bielska-Białej by mi pomógł zmienić przełożenia i przy okazji się czegoś nauczyć 

Nissan pickup, Suzuki Samurai
http://vimeo.com/31952112
http://vimeo.com/31952112
Re: Mosty
Zastanów się jakie przełożenie chcesz zostawić.Szukam szybkiego,jak zostawiasz wolne to możemy się zamienić.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Re: Mosty
Tak, możemy się zamienić, ja jestem za wolnym 

Nissan pickup, Suzuki Samurai
http://vimeo.com/31952112
http://vimeo.com/31952112
-
-
- Posty: 145
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 12:30 pm
- Lokalizacja: Dąbrówka
Re: Mosty
niechce zakładac nowego teamtu o taka pierdołe ale dla upewnienia sie zapytam wały pędne na dzwignietym samochodzie za rame sa rozciagniete ? tak mi sie wydaje a nieprzypatrzyłem sie na to jak załozony był reduktor teraz bedzie gdzie inndziej i niesprawdze u siebie
Krzysiek
-
-
- Posty: 145
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 12:30 pm
- Lokalizacja: Dąbrówka
Re: Mosty
no tak jak dzwigniesz auto za rame i most spokojnie sobie wisi to wał jest rozciagniety ( bo chodzi na tym wileloklinie) tak mysle na 90% no ale głowy niedam i własnie chce sie upewnic
Krzysiek
-
-
- Posty: 145
- Rejestracja: pt lis 25, 2005 12:30 pm
- Lokalizacja: Dąbrówka
Re: Mosty
tak na 90% myslałęm bo zawsze tak w kazdym aucie jest tyle ze jakos wczesniej z resorami niemaiłem do czynienia 

Krzysiek
Re: Mosty
wlasnie wkladam blokade automatyczna do uaza i powiecie mi jak dopasowac podkladki pod lozyska zeby bylo dobrzre zeby nie bylo za ciasno albo za luzno??
uaz dojedzie prawie wszedzie, w inne miejsce dolecisz smiglowcem.
Re: Mosty
Musisz tak dobrac, żeby nie było za ciasno, ani za luźnobolek4x4 pisze:wlasnie wkladam blokade automatyczna do uaza i powiecie mi jak dopasowac podkladki pod lozyska zeby bylo dobrzre zeby nie bylo za ciasno albo za luzno??


A na poważnie, to wątpię, żeby dało sie to skutecznie wytłumaczyć za pomocą klawiatury i internetu

F150 302 V8
- cowboy_3151
- Posty: 424
- Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
- Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki
Re: Mosty
Jak tego w życiu nie robiłeś to będzie trudno.bolek4x4 pisze:wlasnie wkladam blokade automatyczna do uaza i powiecie mi jak dopasowac podkladki pod lozyska zeby bylo dobrzre zeby nie bylo za ciasno albo za luzno??
Proponuje znaleźć jakiegoś dobrego magika od mostów np. od żuka co całe życie takie mosty robił - są jeszcze tacy- i on za małe pieniążki być może za 1L Ci to zrobi i po kłopocie
Покладіть вашу надію на Бога, і не сидіти спиною до дверей
Uaz 469
Disco II TD5
Uaz 469
Disco II TD5
Re: Mosty
dzieki za rady ale wykopalem ksiazke od uaz ,,obsluga techniczna'' i tam mam wszystko opisane i jest to bardzo proste, tak sie wydaje, opisane jest od a do z , a mechanika mam wiec popatrzy swoim okiem ale pora sie juz uczyc samemu.
uaz dojedzie prawie wszedzie, w inne miejsce dolecisz smiglowcem.
- Slawquu
- Posty: 377
- Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
- Kontaktowanie:
Re: Mosty
Kristoff 900 pisze:Miałem taką konfigurację w swoim syfie tzn.: tylny szybki przedni wolny i takim konkretnym objawem tej przypadłości był problem z wyłączeniem przedniego mostu na czarnym poza tym na asfalcie auto jechało jak na zaciągniętym (solidnym) ręcznym.
przerabiałem taki motyw u siebie zaraz po kupnie swojego uaza z wojska, była zima i proba wlaczenia przedniego na sliskim skonczyła sie niemal dla mnie wizyta w rowie, co wcale mi sie nie usmiechało. Tak jak kolega mówi jest problem z włączeniem, a potem solidny opór.
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...
Troche sie nazbierało gratów...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość