Mosty

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Wałek
 
 
Posty: 857
Rejestracja: pt gru 25, 2009 7:06 pm
Lokalizacja: Żyrardów
Kontaktowanie:

Mosty

Post autor: Wałek » pn sty 11, 2010 5:21 pm

Dzisiaj dowiedziałem się od poprzedniego właściciela że przedni most mam od Uaza 452 a mój jest 31512
Mam pytanie czy wpływa to na jazdę Uaza na wszystkich napędach
Tylko twardziele pierdzą przy sikaniu
http://www.forum-gaz-uaz.pl

Awatar użytkownika
GikroV
 
 
Posty: 1041
Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)

Re: Mosty

Post autor: GikroV » pn sty 11, 2010 6:40 pm

zależy co mosty mają w środku - przełożenie
UAZ 469B: Radiostacja WD-43 / RD-115ZT (uazy.pl)

Awatar użytkownika
rudobrody
 
 
Posty: 195
Rejestracja: czw mar 06, 2008 7:58 pm
Lokalizacja: małopolskie

Re: Mosty

Post autor: rudobrody » pn sty 11, 2010 8:39 pm

Dzisiaj dowiedziałem się od poprzedniego właściciela że przedni most mam od Uaza 452 a mój jest 31512
Mam pytanie czy wpływa to na jazdę Uaza na wszystkich napędach
I to jest piękne :lol: albo :)11
Zgaduj-zgadula po zakupie Uaz-a.
Dwardym trza być :)12 i przygotować się jeszcze na lepsze kwiatki :)16

Frolik
Posty: 393
Rejestracja: śr lut 25, 2009 10:52 am

Re: Mosty

Post autor: Frolik » wt sty 12, 2010 2:07 pm

Wałek pisze:Dzisiaj dowiedziałem się od poprzedniego właściciela że przedni most mam od Uaza 452 a mój jest 31512
Mam pytanie czy wpływa to na jazdę Uaza na wszystkich napędach
A jak jedzie na obu napedach? Płynnie? Normalnie? jesli jedzie normalnie, to przełozenia są takie same.

Jesli przełozenie by sie minimalnie nawet róznilo, to autem bo zapieciu przedniej osi nie dało by sie normalnie jechac.

chudy2
 
 
Posty: 251
Rejestracja: sob kwie 25, 2009 3:19 pm

Re: Mosty

Post autor: chudy2 » wt sty 12, 2010 3:59 pm

najprosciej to zapnij napędy na asfalcie i przejedź kawałek... jak dostaje wibracji to różne mosty, jak dodatkowo skrecisz i opony zapiszczą albo nawet most zmieli to mosty były różne :)21

można też bezinwazyjnie... podnieść najpierw jedno tylne koło, obrócić jeden raz i policzyć ile razy obróci się wał, potem to samo z przednim... jak ilość obrotów będzie różna to mosty też różne

Awatar użytkownika
Tomek_B
Posty: 376
Rejestracja: wt wrz 13, 2005 1:19 pm
Lokalizacja: Chojnice

Re: Mosty

Post autor: Tomek_B » wt sty 12, 2010 4:50 pm

chudy2 pisze: jak dodatkowo skrecisz i opony zapiszczą albo nawet most zmieli to mosty były różne :)21


Przy takich samych mostach też opony zapiszczą :)9
GyGy 5479591

Uaz 469 B

Wałek
 
 
Posty: 857
Rejestracja: pt gru 25, 2009 7:06 pm
Lokalizacja: Żyrardów
Kontaktowanie:

Re: Mosty

Post autor: Wałek » wt sty 12, 2010 7:34 pm

Frolik pisze:
Wałek pisze:Dzisiaj dowiedziałem się od poprzedniego właściciela że przedni most mam od Uaza 452 a mój jest 31512
Mam pytanie czy wpływa to na jazdę Uaza na wszystkich napędach
A jak jedzie na obu napedach? Płynnie? Normalnie? jesli jedzie normalnie, to przełozenia są takie same.

Jesli przełozenie by sie minimalnie nawet róznilo, to autem bo zapieciu przedniej osi nie dało by sie normalnie jechac.
no jedzie płynnie bez szarpań
chudy2 pisze:najprosciej to zapnij napędy na asfalcie i przejedź kawałek... jak dostaje wibracji to różne mosty, jak dodatkowo skrecisz i opony zapiszczą albo nawet most zmieli to mosty były różne :)21

można też bezinwazyjnie... podnieść najpierw jedno tylne koło, obrócić jeden raz i policzyć ile razy obróci się wał, potem to samo z przednim... jak ilość obrotów będzie różna to mosty też różne
jeszcze to sprawdzę
Tylko twardziele pierdzą przy sikaniu
http://www.forum-gaz-uaz.pl

Awatar użytkownika
Kristoff 900
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 5
Rejestracja: czw mar 06, 2008 11:46 pm
Lokalizacja: Trzebinia

Re: Mosty

Post autor: Kristoff 900 » wt sty 12, 2010 10:25 pm

Miałem taką konfigurację w swoim syfie tzn.: tylny szybki przedni wolny i takim konkretnym objawem tej przypadłości był problem z wyłączeniem przedniego mostu na czarnym poza tym na asfalcie auto jechało jak na zaciągniętym (solidnym :lol: ) ręcznym.

Wałek
 
 
Posty: 857
Rejestracja: pt gru 25, 2009 7:06 pm
Lokalizacja: Żyrardów
Kontaktowanie:

Re: Mosty

Post autor: Wałek » śr sty 13, 2010 6:07 pm

Kristoff 900 pisze:Miałem taką konfigurację w swoim syfie tzn.: tylny szybki przedni wolny i takim konkretnym objawem tej przypadłości był problem z wyłączeniem przedniego mostu na czarnym poza tym na asfalcie auto jechało jak na zaciągniętym (solidnym :lol: ) ręcznym.
Ale u mnie nie ma takiego objawu, więc co, on (poprzedni właściciel) nie wie co wsadził ?
Powiem tak jazda jest ok,w terenie daje radę,
Tylko twardziele pierdzą przy sikaniu
http://www.forum-gaz-uaz.pl

Awatar użytkownika
Carlson
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 80
Rejestracja: wt lis 21, 2006 2:11 pm
Lokalizacja: Warszawa

Re: Mosty

Post autor: Carlson » czw sty 14, 2010 11:55 am

Pewnie wiedział co wkładał. Mosty w 452 i 469 są identyczne. Przedni most w 452 ma tylko inny wąs od zwrotnicy do przekładni kierownicy. Kwestia przełożeń to inna kwestia. Jeżeli są takie same w przednim i tylnym to wszystko jest o.k. i żadnych innych różnic nie znajdziesz.

Frolik
Posty: 393
Rejestracja: śr lut 25, 2009 10:52 am

Re: Mosty

Post autor: Frolik » wt lut 09, 2010 12:35 pm

Wałek pisze:
Kristoff 900 pisze:Miałem taką konfigurację w swoim syfie tzn.: tylny szybki przedni wolny i takim konkretnym objawem tej przypadłości był problem z wyłączeniem przedniego mostu na czarnym poza tym na asfalcie auto jechało jak na zaciągniętym (solidnym :lol: ) ręcznym.
Ale u mnie nie ma takiego objawu, więc co, on (poprzedni właściciel) nie wie co wsadził ?
Powiem tak jazda jest ok,w terenie daje radę,
czyli przełożenia są na bank identyczne w obu mostach

Wałek
 
 
Posty: 857
Rejestracja: pt gru 25, 2009 7:06 pm
Lokalizacja: Żyrardów
Kontaktowanie:

Re: Mosty

Post autor: Wałek » wt lut 09, 2010 8:39 pm

Frolik pisze:
Wałek pisze:
Kristoff 900 pisze:Miałem taką konfigurację w swoim syfie tzn.: tylny szybki przedni wolny i takim konkretnym objawem tej przypadłości był problem z wyłączeniem przedniego mostu na czarnym poza tym na asfalcie auto jechało jak na zaciągniętym (solidnym :lol: ) ręcznym.
Ale u mnie nie ma takiego objawu, więc co, on (poprzedni właściciel) nie wie co wsadził ?
Powiem tak jazda jest ok,w terenie daje radę,
czyli przełożenia są na bank identyczne w obu mostach
Pojeździmy zobaczymy jak coś będzie sie działo to zaraz dam znać, ale na razie jeżdżę co weekend i jest ok
Tylko twardziele pierdzą przy sikaniu
http://www.forum-gaz-uaz.pl

Awatar użytkownika
wukor
Posty: 301
Rejestracja: wt sty 13, 2009 11:18 am
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Mosty

Post autor: wukor » sob mar 06, 2010 10:19 pm

Okazało się że mam dwa rożne przełożenia w mostach uaz-owskich, szukam kogoś sprytnego z okolic Bielska-Białej by mi pomógł zmienić przełożenia i przy okazji się czegoś nauczyć :)
Nissan pickup, Suzuki Samurai
http://vimeo.com/31952112

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: Mosty

Post autor: carinus » ndz mar 07, 2010 9:56 am

Zastanów się jakie przełożenie chcesz zostawić.Szukam szybkiego,jak zostawiasz wolne to możemy się zamienić.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

Awatar użytkownika
wukor
Posty: 301
Rejestracja: wt sty 13, 2009 11:18 am
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Mosty

Post autor: wukor » ndz mar 07, 2010 7:48 pm

Tak, możemy się zamienić, ja jestem za wolnym :)
Nissan pickup, Suzuki Samurai
http://vimeo.com/31952112

tuareg1989
 
 
Posty: 145
Rejestracja: pt lis 25, 2005 12:30 pm
Lokalizacja: Dąbrówka

Re: Mosty

Post autor: tuareg1989 » pn mar 15, 2010 8:26 pm

niechce zakładac nowego teamtu o taka pierdołe ale dla upewnienia sie zapytam wały pędne na dzwignietym samochodzie za rame sa rozciagniete ? tak mi sie wydaje a nieprzypatrzyłem sie na to jak załozony był reduktor teraz bedzie gdzie inndziej i niesprawdze u siebie
Krzysiek

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Mosty

Post autor: Bart03 » wt mar 16, 2010 8:22 pm

:)9 ze jak ??
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

tuareg1989
 
 
Posty: 145
Rejestracja: pt lis 25, 2005 12:30 pm
Lokalizacja: Dąbrówka

Re: Mosty

Post autor: tuareg1989 » wt mar 16, 2010 8:28 pm

no tak jak dzwigniesz auto za rame i most spokojnie sobie wisi to wał jest rozciagniety ( bo chodzi na tym wileloklinie) tak mysle na 90% no ale głowy niedam i własnie chce sie upewnic
Krzysiek

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: Mosty

Post autor: Bart03 » wt mar 16, 2010 8:31 pm

no jesli o to pytasz to "jest rozciagniety"
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

tuareg1989
 
 
Posty: 145
Rejestracja: pt lis 25, 2005 12:30 pm
Lokalizacja: Dąbrówka

Re: Mosty

Post autor: tuareg1989 » wt mar 16, 2010 8:38 pm

tak na 90% myslałęm bo zawsze tak w kazdym aucie jest tyle ze jakos wczesniej z resorami niemaiłem do czynienia :)21
Krzysiek

Awatar użytkownika
bolek4x4
 
 
Posty: 122
Rejestracja: śr sty 23, 2008 10:57 pm
Lokalizacja: bobrowice (ko krosna odrz)

Re: Mosty

Post autor: bolek4x4 » śr mar 31, 2010 6:37 pm

wlasnie wkladam blokade automatyczna do uaza i powiecie mi jak dopasowac podkladki pod lozyska zeby bylo dobrzre zeby nie bylo za ciasno albo za luzno??
uaz dojedzie prawie wszedzie, w inne miejsce dolecisz smiglowcem.

Awatar użytkownika
Kuba M.
Posty: 455
Rejestracja: pn paź 17, 2005 8:43 pm
Lokalizacja: Mszczonów

Re: Mosty

Post autor: Kuba M. » śr mar 31, 2010 6:55 pm

bolek4x4 pisze:wlasnie wkladam blokade automatyczna do uaza i powiecie mi jak dopasowac podkladki pod lozyska zeby bylo dobrzre zeby nie bylo za ciasno albo za luzno??
Musisz tak dobrac, żeby nie było za ciasno, ani za luźno :)21 :)21
A na poważnie, to wątpię, żeby dało sie to skutecznie wytłumaczyć za pomocą klawiatury i internetu :wink:
F150 302 V8

Awatar użytkownika
cowboy_3151
Posty: 424
Rejestracja: wt maja 13, 2003 6:22 am
Lokalizacja: Smardzewice-Tomaszów Mazowiecki

Re: Mosty

Post autor: cowboy_3151 » śr mar 31, 2010 8:48 pm

bolek4x4 pisze:wlasnie wkladam blokade automatyczna do uaza i powiecie mi jak dopasowac podkladki pod lozyska zeby bylo dobrzre zeby nie bylo za ciasno albo za luzno??
Jak tego w życiu nie robiłeś to będzie trudno.
Proponuje znaleźć jakiegoś dobrego magika od mostów np. od żuka co całe życie takie mosty robił - są jeszcze tacy- i on za małe pieniążki być może za 1L Ci to zrobi i po kłopocie
Покладіть вашу надію на Бога, і не сидіти спиною до дверей
Uaz 469
Disco II TD5

Awatar użytkownika
bolek4x4
 
 
Posty: 122
Rejestracja: śr sty 23, 2008 10:57 pm
Lokalizacja: bobrowice (ko krosna odrz)

Re: Mosty

Post autor: bolek4x4 » śr mar 31, 2010 10:09 pm

dzieki za rady ale wykopalem ksiazke od uaz ,,obsluga techniczna'' i tam mam wszystko opisane i jest to bardzo proste, tak sie wydaje, opisane jest od a do z , a mechanika mam wiec popatrzy swoim okiem ale pora sie juz uczyc samemu.
uaz dojedzie prawie wszedzie, w inne miejsce dolecisz smiglowcem.

Awatar użytkownika
Slawquu
Posty: 377
Rejestracja: śr gru 25, 2002 9:46 pm
Lokalizacja: Tarnobrzeg/Lublin
Kontaktowanie:

Re: Mosty

Post autor: Slawquu » czw kwie 01, 2010 8:36 am

Kristoff 900 pisze:Miałem taką konfigurację w swoim syfie tzn.: tylny szybki przedni wolny i takim konkretnym objawem tej przypadłości był problem z wyłączeniem przedniego mostu na czarnym poza tym na asfalcie auto jechało jak na zaciągniętym (solidnym :lol: ) ręcznym.

przerabiałem taki motyw u siebie zaraz po kupnie swojego uaza z wojska, była zima i proba wlaczenia przedniego na sliskim skonczyła sie niemal dla mnie wizyta w rowie, co wcale mi sie nie usmiechało. Tak jak kolega mówi jest problem z włączeniem, a potem solidny opór.
UAZina 469 B+G, Gazik 63 3,1D Vauxhall Frontera 2.2 16V
Troche sie nazbierało gratów...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość