Zmiana gażnika
Moderator: Student
Zmiana gażnika
Witam! Mam pytanie odnośnie zmiany gaźnika z Webera na k 131. Mam silnik na kwadratowych kolektorach i kiedyś przerobiłem go pod gaźnik dwu gardzielowy pod kątem jazdy na benzynie ale po niedługim czasie zamontowałem instalację gazową i tak już jeżdżę prawie trzy lata. Wszystko jest ok. dopóki nie pojawiły się mrozy rzędu 20-30st. i niestety Weber ma ubogą dawkę paliwa w urządzeniu rozruchowym(ssaniu) i mam problemy z odpaleniem.Niedawno dostałem nowy gażnik k131 i zastanawiam się nad zamontowaniem go, tylko pytanie czy to pomoże coś w odpalaniu w zimie i jaki będzie miało wpływ na jazdę na gazie. A jeśli już k131 to czy oryginalny filtr mokry czy jakiś suchy zamiennik? jaki rodzaj miksera? Może ktoś ma już doświadczenia z jazdą na gazie na dwóch różnych gaźnikach? Za wszystkie odpowiedzi z góry dzięki! Pozdrawiam!
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.
Re: Zmiana gażnika
Powiem tyle - ja mam oryginalny gaźnik jednogardzielowy i przy panujących warunkach bez problemu odpalam UAZa z korby, więc ssanie działa dobrze...
Pozdrawiam!
Marcin
Marcin
Re: Zmiana gażnika
....jezdziłem swoim "ogórkiem" na k131, w zimie rzadnych problemów z odpalaniem nawet przy dużych mrozach ale z LPG nie mam doświadczenia
UniformBravo40
Volvo 855 tdi
Volvo 855 tdi
Re: Zmiana gażnika
Ja mam k-129 jednogardzielowy uaz chodzi tylko na lpg bez mixera tylko króciec w filtrze kończący się tuż nad klapą ssania i nie ma problemów z odpalaniem na mrozie tylko musi być zalany płynem żeby parownik nie zamarzał ;]
Re: Zmiana gażnika
Perfekcyjne rozwiązanie,którego wadą jest tylko cena,to założenie Blossa i suchy filtr na wejsciu.Daje to bezproblemowe utrzymanie stałego składu mieszanki w całym zakresie obrotów,co zmniejsza ryzyko wypalenia gniazd i zaworów.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD
Re: Zmiana gażnika
BROWAR_PL pisze:Ja mam k-129 jednogardzielowy uaz chodzi tylko na lpg bez mixera tylko króciec w filtrze kończący się tuż nad klapą ssania i nie ma problemów z odpalaniem na mrozie tylko musi być zalany płynem żeby parownik nie zamarzał ;]
Dzięki za podpowiedź! Powiedz jeszcze jaki masz filtr powietrza?
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.
Re: Zmiana gażnika
orginał
tylko niestety taki zestaw nie charakteryzuje się kulturą pracy... znaczy się moc ma jak trzeba tyle że na równą prace ciężko wyregulować... ale wypalania zaworów nie zauważyłem...
No ale jeżeli nie chcesz mieć tych problemów to rozwiązanie takie jak napisał Carinus

No ale jeżeli nie chcesz mieć tych problemów to rozwiązanie takie jak napisał Carinus

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość