Zmiana gażnika

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

tomek4x4
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn gru 19, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Małopolska okolice Krakowa

Zmiana gażnika

Post autor: tomek4x4 » czw sty 28, 2010 10:32 pm

Witam! Mam pytanie odnośnie zmiany gaźnika z Webera na k 131. Mam silnik na kwadratowych kolektorach i kiedyś przerobiłem go pod gaźnik dwu gardzielowy pod kątem jazdy na benzynie ale po niedługim czasie zamontowałem instalację gazową i tak już jeżdżę prawie trzy lata. Wszystko jest ok. dopóki nie pojawiły się mrozy rzędu 20-30st. i niestety Weber ma ubogą dawkę paliwa w urządzeniu rozruchowym(ssaniu) i mam problemy z odpaleniem.Niedawno dostałem nowy gażnik k131 i zastanawiam się nad zamontowaniem go, tylko pytanie czy to pomoże coś w odpalaniu w zimie i jaki będzie miało wpływ na jazdę na gazie. A jeśli już k131 to czy oryginalny filtr mokry czy jakiś suchy zamiennik? jaki rodzaj miksera? Może ktoś ma już doświadczenia z jazdą na gazie na dwóch różnych gaźnikach? Za wszystkie odpowiedzi z góry dzięki! Pozdrawiam!
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.

Awatar użytkownika
Marcin_75
Posty: 575
Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 2:08 pm
Lokalizacja: Mazury
Kontaktowanie:

Re: Zmiana gażnika

Post autor: Marcin_75 » czw sty 28, 2010 10:43 pm

Powiem tyle - ja mam oryginalny gaźnik jednogardzielowy i przy panujących warunkach bez problemu odpalam UAZa z korby, więc ssanie działa dobrze...
Pozdrawiam!
Marcin

ub40
Posty: 580
Rejestracja: ndz lip 18, 2004 11:51 pm
Lokalizacja: Krakow

Re: Zmiana gażnika

Post autor: ub40 » czw sty 28, 2010 10:45 pm

....jezdziłem swoim "ogórkiem" na k131, w zimie rzadnych problemów z odpalaniem nawet przy dużych mrozach ale z LPG nie mam doświadczenia
UniformBravo40
Volvo 855 tdi

Awatar użytkownika
BROWAR_PL
Posty: 390
Rejestracja: czw mar 09, 2006 9:41 am
Lokalizacja: Spytkowice

Re: Zmiana gażnika

Post autor: BROWAR_PL » sob sty 30, 2010 6:47 pm

Ja mam k-129 jednogardzielowy uaz chodzi tylko na lpg bez mixera tylko króciec w filtrze kończący się tuż nad klapą ssania i nie ma problemów z odpalaniem na mrozie tylko musi być zalany płynem żeby parownik nie zamarzał ;]

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: Zmiana gażnika

Post autor: carinus » ndz sty 31, 2010 12:13 pm

Perfekcyjne rozwiązanie,którego wadą jest tylko cena,to założenie Blossa i suchy filtr na wejsciu.Daje to bezproblemowe utrzymanie stałego składu mieszanki w całym zakresie obrotów,co zmniejsza ryzyko wypalenia gniazd i zaworów.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

tomek4x4
 
 
Posty: 115
Rejestracja: pn gru 19, 2005 10:58 pm
Lokalizacja: Małopolska okolice Krakowa

Re: Zmiana gażnika

Post autor: tomek4x4 » ndz sty 31, 2010 5:30 pm

BROWAR_PL pisze:Ja mam k-129 jednogardzielowy uaz chodzi tylko na lpg bez mixera tylko króciec w filtrze kończący się tuż nad klapą ssania i nie ma problemów z odpalaniem na mrozie tylko musi być zalany płynem żeby parownik nie zamarzał ;]

Dzięki za podpowiedź! Powiedz jeszcze jaki masz filtr powietrza?
W TERENIE Nissan Patrol GR 2.8 NA ASFALCIE BMW 320I 24V 150KM.

Awatar użytkownika
BROWAR_PL
Posty: 390
Rejestracja: czw mar 09, 2006 9:41 am
Lokalizacja: Spytkowice

Re: Zmiana gażnika

Post autor: BROWAR_PL » pn lut 01, 2010 9:37 pm

orginał :) tylko niestety taki zestaw nie charakteryzuje się kulturą pracy... znaczy się moc ma jak trzeba tyle że na równą prace ciężko wyregulować... ale wypalania zaworów nie zauważyłem...

No ale jeżeli nie chcesz mieć tych problemów to rozwiązanie takie jak napisał Carinus :)2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość