Przerywacz kierunkowskazów
: pt mar 26, 2010 9:54 pm
Czy ktoś wie co może być podłączone pod to gniazdo trzy pinowe?
http://www.moto-trans.koszalin.pl/produ ... az/?id=868
http://www.moto-trans.koszalin.pl/produ ... az/?id=868
- samochodowe rajdy terenowe - forum serwisu www.rajdy4x4.pl -
http://forum4x4.pl/
Na pewno nic w uazie ( w każdym dostępnym schemacie są one nie podłączone) ale ten przerywacz wykorzystywany jest w innych autach łada, wołga, zaporożec.zippo68 pisze:Czy ktoś wie co może być podłączone pod to gniazdo trzy pinowe?
http://www.moto-trans.koszalin.pl/produ ... az/?id=868
Dzisiaj chyba nie ma sensu zakładać prehistorycznych przerywaczy.Poszukaj czegoś nowszego,łatwo dostępnego,żebyś miał spokój i zapomniał że istnieje coś co nawalało.zippo68 pisze:Tak pytałem z ciekawości, ponieważ mam w posiadaniu trzy schematy i też te gniazdo jest na nich wolne. Przyczepa odpada bo gniazdo jest podłączone bezpośrednio pod lampy. Pozostaje chyba tylko opcja tak jak pisał cowboy_3151-inny pojazd. Mój zaczyna coś szwankować. Kierunki i awaryjne chwilę po włączeniu działają potem albo zero reakcji, albo świecą cały czas. Rozebrałem dziada. Nic nie wypalone, ścieżki OK, poprawiłem luty, sprawdziłem masę. Hebel przy kierownicy też dobry. Pozostaje chyba tylko wymiana na oryginał lub zaadoptować jakiś inny.
Może to i stary typ przerywacza ale działa i ponad 20 lat. Ponad to założyć inny to trzeba przerabiać instalację nie tylko przy przerywaczu ale i przy włączniku awaryjnych. Po za tym trzeba odpowiednio dobrać przerywacz gdyż w w nowych technologiach są nieraz dwa jeden na kierunki a drugi na awaryjne tu jest jeden odpowiedzialny na wszystko.carinus pisze:
Dzisiaj chyba nie ma sensu zakładać prehistorycznych przerywaczy.Poszukaj czegoś nowszego,łatwo dostępnego,żebyś miał spokój i zapomniał że istnieje coś co nawalało.
Powtarzam w żadnym uazie nie jest tam nić podłączone, żaden znany mi schemat nie ma tam podłączenia.carinus pisze:zippo68 pisze:Pozostaje chyba tylko opcja tak jak pisał cowboy_3151-inny pojazd. Mój zaczyna coś szwankować. Kierunki i awaryjne chwilę po włączeniu działają potem albo zero reakcji, albo świecą cały czas. Rozebrałem dziada. Nic nie wypalone, ścieżki OK, poprawiłem luty, sprawdziłem masę. Hebel przy kierownicy też dobry. Pozostaje chyba tylko wymiana na oryginał lub zaadoptować jakiś inny.
Ja wstawiłem taki i jest OK:zippo68 pisze:Tak pytałem z ciekawości, ponieważ mam w posiadaniu trzy schematy i też te gniazdo jest na nich wolne. Przyczepa odpada bo gniazdo jest podłączone bezpośrednio pod lampy. Pozostaje chyba tylko opcja tak jak pisał cowboy_3151-inny pojazd. Mój zaczyna coś szwankować. Kierunki i awaryjne chwilę po włączeniu działają potem albo zero reakcji, albo świecą cały czas. Rozebrałem dziada. Nic nie wypalone, ścieżki OK, poprawiłem luty, sprawdziłem masę. Hebel przy kierownicy też dobry. Pozostaje chyba tylko wymiana na oryginał lub zaadoptować jakiś inny.
Na pewno szybciej dostępny niż oryginalny,przystosowanie do starej instalacji też nie zrobi większych problemów.A.F. pisze:zippo68 pisze: Ja wstawiłem taki i jest OK:
http://www.allegro.pl/item971823289_prz ... 00488.html