Strona 1 z 1

problem ze sprzęgłem

: pn kwie 05, 2010 7:15 pm
autor: uazevo1
Witam przejrzałem forum w poszukiwaniu odpowiedzi na moje zmartwienie i nikt chyba nie spotkał sie z takim problemem, tudzież spotkał sie ale nie opisał tego na forum. Otóż, po dośc ostrej jeździe w terenie po jakimś czasie gdy wszystko sie już porządnie nagrzeje następóje zjawisko niecałkowitego wysprzęglania. Biegi wchodzą ze zgrzytem, ale ok jechać sie da. Natomiast co przydażyło mi sie dziś drógi raz w tym samym miejscu, tzn na dość błębokim przejeździe koleiny z dużą ilością wody błota itp po nieudanej próbie pokanania przeszkody i jęździe w tył i w przud w tym mule zanika możliwość wysprzęglenia jak by sprzęgło sie tym zalewało no i właśnie niewiem co to ma do działania sprzęgła?? Dodam że silnik mitsubishi 4d56, sprzęgło żuk diesel wzmacniane, sterowanie mechaniczne oryginalne uazowe, skrzynia uaz

Re: problem ze sprzęgłem

: pn kwie 05, 2010 7:20 pm
autor: klucz13
uazevo1 pisze:, sterowanie mechaniczne oryginalne uazowe, skrzynia uaz
to znaczy :roll:
:)21

Re: problem ze sprzęgłem

: pn kwie 05, 2010 7:26 pm
autor: uazevo1
klucz13 pisze:
uazevo1 pisze:, sterowanie mechaniczne oryginalne uazowe, skrzynia uaz
to znaczy :roll:
:)21
nie rozumiem gdzie tu jest jakaś niejasność?? :)13

Re: problem ze sprzęgłem

: pn kwie 05, 2010 7:27 pm
autor: klucz13
uazevo1 pisze:
klucz13 pisze:
uazevo1 pisze:, sterowanie mechaniczne oryginalne uazowe, skrzynia uaz
to znaczy :roll:
:)21
nie rozumiem gdzie tu jest jakaś niejasność?? :)13
Trudno :wink:
:)21

Re: problem ze sprzęgłem

: wt kwie 06, 2010 10:07 am
autor: GikroV
klucz13 pisze:
uazevo1 pisze:, sterowanie mechaniczne oryginalne uazowe, skrzynia uaz
to znaczy :roll:
:)21
Kluczu prowokujesz :)21 oryginalne mechaniczne tzn. że sprzęgło jest rozłączane za pomocą łapy sprzęgła napędzanej stopą kierowcy poprzez cięgna i popychacze :wink:

temat był już poruszany ale nikt nie podał rozwiązania problemu
piszcie piszcie bo mam to samo od jakiegoś czasu na pełnym oryginale

Re: problem ze sprzęgłem

: ndz kwie 24, 2011 7:49 pm
autor: rysiekkolanus
trzeba zamontowac dodatkowe sprezyny w docisku tarcze sprzeglowa wykonac jednolita bez sprezyn napewno nie bedzie sie slizgac :)2

Re: problem ze sprzęgłem

: ndz kwie 24, 2011 9:31 pm
autor: matis uaz
Podregulujcie sobie lapki docisku tudziez ciegna sterujace widelkami lozyska dociskowego :)18 :)20 :)2 :)23 :)21

Re: problem ze sprzęgłem

: ndz kwie 24, 2011 10:23 pm
autor: uazevo1
Minoł prawie rok od pierwszej awarji sprzęgła. W tym czasie wyjaśniło sie że z żuka była tylko tarcza, docisk pozostał japoński. W którym to zwyczajnie pękła sprężyna "słoneczko". Po wymianie niekiedy sprawia jeszcze problemy z wysprzęglaniem, ale zdarza sie to tylko w sytuacji że sprzęgło zaczyna już śmierdzieć przy normalnej eksploatacji jest wszystko ok

Re: problem ze sprzęgłem

: pn maja 02, 2011 4:49 pm
autor: benes
matis uaz pisze:Podregulujcie sobie lapki docisku tudziez ciegna sterujace widelkami lozyska dociskowego :)18 :)20 :)2 :)23 :)21
wywalić ten docisk z regulacją "łapek" i założyć żukowski