jaki silnik???

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

qzi666
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: czw lut 18, 2010 9:32 pm

jaki silnik???

Post autor: qzi666 » sob kwie 24, 2010 8:15 am

od kilku dni posiadam problem i możliwość. możliwość- wsadzenia u uaza usprawnień silnik, wyciagarka,ewentualnie zawieszenie. problem- jaki silnik czy benzyna v6 (słyszalem że się sprawdza) czy dizel? żeby mosty podołały. wyciagarka- czy mechaniczna (star zil) czy elektryczna? zawieszenie zostawic czy juz musiał bym robić?
dzieki za każdą rade.
nazywamsie N'Avoie ooooo

Awatar użytkownika
radek4x4
Posty: 422
Rejestracja: śr cze 18, 2008 10:32 pm
Lokalizacja: Szczecinek

Re: jaki silnik???

Post autor: radek4x4 » sob kwie 24, 2010 9:38 am

To zależy do czego chcesz używać Uaza?? Ford ma dobre opinie( dot. silnika) lecz jeśli do turystycznych wypadów na działkę to zostaw oryginał bo każda przeróbka ciągnie za sobą konsekwencje. Lecz jeśli zmienisz silnik zamontujesz wyciągarkę przerobisz zawias będą z tego także i korzyści tylko, Uaz pozostanie Uazem ...a wsadzona kasa i stracony czas nie zwrócą się nigdy... Jeśli auto ma być używane od czasu do czasu to zostawił bym w oryginale, to się jeszcze może zwrócić ;)
Pozdrawiam
Aro 243 3.2 D

qzi666
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: czw lut 18, 2010 9:32 pm

Re: jaki silnik???

Post autor: qzi666 » sob kwie 24, 2010 10:07 am

raczej w teren a w takowym mocy mi braknie czasem. czesto jade sam wiec i wyciagarka. co do konsekwencj to z czym powinienem sie liczyc?
nazywamsie N'Avoie ooooo

Wałek
 
 
Posty: 857
Rejestracja: pt gru 25, 2009 7:06 pm
Lokalizacja: Żyrardów
Kontaktowanie:

Re: jaki silnik???

Post autor: Wałek » sob kwie 24, 2010 2:28 pm

Ja sam nie jeżdżę, silnik mam ori, na razie tak jak ty jestem początkujący, więc mocy mi nie brakuje, a już na rajdzie byłem i kwalifikacja po środku więc jest :)2

Ja jak bym zmieniał to 3.0 od MB
Tylko twardziele pierdzą przy sikaniu
http://www.forum-gaz-uaz.pl

uazevo1
 
 
Posty: 182
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 8:01 pm
Lokalizacja: Myślenice

Re: jaki silnik???

Post autor: uazevo1 » ndz kwie 25, 2010 9:58 am

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Mały, lekki,nie brakuje mu mocy, mosty w tym zestawie jeżdżą już około 7 lat i nic sie nie ukręciło :)2 ,nie występuje kolizja mostu z miską olejową. Jedyną wadą jest to że przy tym silniku bardzo szybko lecą hamulce :)21
czarne matowe "ZUO" z turbodieslem

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: jaki silnik???

Post autor: Bart03 » ndz kwie 25, 2010 10:27 am

uazevo1 pisze: ... Jedyną wadą jest to że przy tym silniku bardzo szybko lecą hamulce :)21
:o a to niby dlaczego
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

uazevo1
 
 
Posty: 182
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 8:01 pm
Lokalizacja: Myślenice

Re: jaki silnik???

Post autor: uazevo1 » ndz kwie 25, 2010 10:38 am

Bart03 pisze:
uazevo1 pisze: ... Jedyną wadą jest to że przy tym silniku bardzo szybko lecą hamulce :)21
:o a to niby dlaczego

to wynika z mojej obserwacji i perspektywy eksploatacji no chyba że okładziny powinno sie robić co pół roku standardowo ??
czarne matowe "ZUO" z turbodieslem

Awatar użytkownika
carinus
 
 
Posty: 1144
Rejestracja: ndz lut 17, 2008 3:38 pm
Lokalizacja: lubuskie/Belgia

Re: jaki silnik???

Post autor: carinus » ndz kwie 25, 2010 5:07 pm

uazevo1 pisze:
Bart03 pisze:
uazevo1 pisze: ... Jedyną wadą jest to że przy tym silniku bardzo szybko lecą hamulce :)21
:o a to niby dlaczego

to wynika z mojej obserwacji i perspektywy eksploatacji no chyba że okładziny powinno sie robić co pół roku standardowo ??

U różnych kierowców różnie ten standard wyglada.Jedni robią co 2 wyjazdy,inni co 2 lata.
UAZ "78r z dłubniętym silnikiem bez gaźnika
Land Cruiser LJ 70 2,4TD
Land Cruiser KZJ 90 3,0TD

qzi666
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 42
Rejestracja: czw lut 18, 2010 9:32 pm

Re: jaki silnik???

Post autor: qzi666 » ndz kwie 25, 2010 6:23 pm

czyli silnik 3 mb a jak reszta? wyciagarka?
nazywamsie N'Avoie ooooo

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: jaki silnik???

Post autor: Bart03 » pn kwie 26, 2010 8:42 pm

uazevo1 pisze:
Bart03 pisze:
uazevo1 pisze: ... Jedyną wadą jest to że przy tym silniku bardzo szybko lecą hamulce :)21
:o a to niby dlaczego

to wynika z mojej obserwacji i perspektywy eksploatacji no chyba że okładziny powinno sie robić co pół roku standardowo ??
jak sie je dobrze zrobi to nie ma problemu z nimi przez pare lat
dalej jednak nie wiem co ma do tego silnik - bo moca to on nie powala na nogi :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

uazevo1
 
 
Posty: 182
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 8:01 pm
Lokalizacja: Myślenice

Re: jaki silnik???

Post autor: uazevo1 » wt kwie 27, 2010 8:26 am

Bart03 pisze:jak sie je dobrze zrobi to nie ma problemu z nimi przez pare lat
dalej jednak nie wiem co ma do tego silnik - bo moca to on nie powala na nogi :)21
Według specyfikacji technicznej ma 74KW czyli przy masie 1200kg to nie jest znowu tak mało. Do wartości momentu odr. nie udało mi się dokopać ale w porównaniu z innym uazem (silnik wołgi) to jest "rakieta"! Bardzo wyraźnie odczuwalne przyspieszenie i prędkość maksymalna jak dotąd osiągnięta 120km/h. Jestem przekonany że lepsze osiągi są jedną z przyczyn szybkiego zużycia okładzin. Następną przyczyną jest styl jazdy z którym kłuci się oszczędzanie hamulców i całej reszty pojazdu dlatego motają się już tarcze :)21 Co rozumiesz przez stwierdzenie "jak się je dobrze zrobi"?? Sugerujesz że zrobiłem je źle??
qzi666 pisze:czyli silnik 3 mb a jak reszta? wyciagarka?
Silnik który widać na zdjęciach to silnik 4d56 mitsubishi 2.5 turbodiesel+ intercooler altualnie bez intercoolera a nie 3.0 MB!!
czarne matowe "ZUO" z turbodieslem

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Re: jaki silnik???

Post autor: Mikołaj » wt kwie 27, 2010 8:38 am

polecam do uaza silnik BMW M60 4,0 V8, 276KM (cudo silnik)
do tego mosty z Volvo Valp c-303 na zwolnicach,
zawias na sprężynie z disco + wahacze wzdłużne (tzw radiusy) też z disco
do tego wyciągarka mechaniczna z Gaza 66 + elektryk tył
do tego opony booger 37"/13" R 16
robi wszystko w komplecie wyśmienicie, sprawdzone polecam :)2 :wink:
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Awatar użytkownika
Piter69A
 
 
Posty: 1233
Rejestracja: czw cze 22, 2006 8:59 pm
Lokalizacja: MUTT Gliwice

Re: jaki silnik???

Post autor: Piter69A » wt kwie 27, 2010 9:16 am

Heh, Mikołaj podał przykład małej przeróbki, tak na poczatek :wink:
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: jaki silnik???

Post autor: Bart03 » wt kwie 27, 2010 12:59 pm

uazevo1 pisze:
Bart03 pisze:jak sie je dobrze zrobi to nie ma problemu z nimi przez pare lat
dalej jednak nie wiem co ma do tego silnik - bo moca to on nie powala na nogi :)21
Według specyfikacji technicznej ma 74KW czyli przy masie 1200kg to nie jest znowu tak mało. Do wartości momentu odr. nie udało mi się dokopać ale w porównaniu z innym uazem (silnik wołgi) to jest "rakieta"! Bardzo wyraźnie odczuwalne przyspieszenie i prędkość maksymalna jak dotąd osiągnięta 120km/h. Jestem przekonany że lepsze osiągi są jedną z przyczyn szybkiego zużycia okładzin. Następną przyczyną jest styl jazdy z którym kłuci się oszczędzanie hamulców i całej reszty pojazdu dlatego motają się już tarcze :)21 Co rozumiesz przez stwierdzenie "jak się je dobrze zrobi"?? Sugerujesz że zrobiłem je źle??
ja mam motor z BMW 6 garow 2,8l - moc prawie dwa razy taka jak w twoim dieslu i jakos nie narzekam na szybkie zuzycie okladzin :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Wałek
 
 
Posty: 857
Rejestracja: pt gru 25, 2009 7:06 pm
Lokalizacja: Żyrardów
Kontaktowanie:

Re: jaki silnik???

Post autor: Wałek » wt kwie 27, 2010 5:00 pm

Mikołaj pisze:polecam do uaza silnik BMW M60 4,0 V8, 276KM (cudo silnik)
do tego mosty z Volvo Valp c-303 na zwolnicach,
zawias na sprężynie z disco + wahacze wzdłużne (tzw radiusy) też z disco
do tego wyciągarka mechaniczna z Gaza 66 + elektryk tył
do tego opony booger 37"/13" R 16
robi wszystko w komplecie wyśmienicie, sprawdzone polecam :)2 :wink:
A co jest z Uaza
Tylko twardziele pierdzą przy sikaniu
http://www.forum-gaz-uaz.pl

Awatar użytkownika
piotr oskwarek
 
 
Posty: 818
Rejestracja: wt paź 14, 2003 7:43 pm
Lokalizacja: Biała Podlaska

Re: jaki silnik???

Post autor: piotr oskwarek » wt kwie 27, 2010 5:10 pm

Brief :)21
były Terrano I: 2.4 z podtlenkiem i 2.7TD;
był UAZ 2.9V6;
była Vicia Long 2.0V6
jest Pipek 2.7CRD

Awatar użytkownika
Piter69A
 
 
Posty: 1233
Rejestracja: czw cze 22, 2006 8:59 pm
Lokalizacja: MUTT Gliwice

Re: jaki silnik???

Post autor: Piter69A » wt kwie 27, 2010 5:21 pm

i rama :wink:
Land Cruiser HZJ-73
GAZ 69A (2,4TD-nie oryginał)
GAZ 69M (2,4-oryginał)

Wałek
 
 
Posty: 857
Rejestracja: pt gru 25, 2009 7:06 pm
Lokalizacja: Żyrardów
Kontaktowanie:

Re: jaki silnik???

Post autor: Wałek » wt kwie 27, 2010 6:15 pm

piotr oskwarek pisze:Brief :)21
jeśli tak to ok
Tylko twardziele pierdzą przy sikaniu
http://www.forum-gaz-uaz.pl

uazevo1
 
 
Posty: 182
Rejestracja: ndz wrz 13, 2009 8:01 pm
Lokalizacja: Myślenice

Re: jaki silnik???

Post autor: uazevo1 » wt kwie 27, 2010 7:29 pm

Bart03 pisze: ja mam motor z BMW 6 garow 2,8l - moc prawie dwa razy taka jak w twoim dieslu i jakos nie narzekam na szybkie zuzycie okladzin :)21

hm a takie małe pytanko używasz tego auta do jazdy na codzień??
czarne matowe "ZUO" z turbodieslem

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Re: jaki silnik???

Post autor: Mikołaj » śr kwie 28, 2010 7:27 am

piotr oskwarek pisze:Brief :)21
Piter69A pisze:i rama :wink:
i sentyment 8)
przeca to najprawdziwszy uaz :)22
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Re: jaki silnik???

Post autor: pilmar » czw kwie 29, 2010 11:43 am

Mikołaj pisze:polecam do uaza silnik BMW M60 4,0 V8, 276KM (cudo silnik)
do tego mosty z Volvo Valp c-303 na zwolnicach,
zawias na sprężynie z disco + wahacze wzdłużne (tzw radiusy) też z disco
do tego wyciągarka mechaniczna z Gaza 66 + elektryk tył
do tego opony booger 37"/13" R 16
robi wszystko w komplecie wyśmienicie, sprawdzone polecam :)2 :wink:
motor m60 286 KM mam,
skrzynie manualną 6-tke też,
ale brak mi laplanderów.
masz jakaś namiar na laplandery w dobrej cenie?
12,5 tys allegro- te oferę znam
(mogą byc te najwolniejsze 1: 7,5 , bo mam szybki reduktor robura)

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Re: jaki silnik???

Post autor: Mikołaj » czw kwie 29, 2010 11:56 am

namiarów nie mam.
Cena jest może trochę duża, ale te mosty są tego warte.
"Robur" nie jest szybki, 1:1 i 1:1,8.
Ja mam mosty o średnim przełożeniu i jest trochę wolny.....
135km/h przy 7,5 tys obrotów.... :)3
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Re: jaki silnik???

Post autor: Bart03 » czw kwie 29, 2010 10:01 pm

Mikołaj pisze: "Robur" nie jest szybki, 1:1 i 1:1,8.
to model standard, a jest jeszcze szybszy - hardmadafaka :)21
UAZ 452D, 469B, mocno motany wrangler - do zabawy, GrVitara '07 , XC60 II - na co dzień

Mikołaj
 
 
Posty: 1499
Rejestracja: wt sie 20, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Opole

Re: jaki silnik???

Post autor: Mikołaj » pt kwie 30, 2010 7:08 am

z jakimi przełożeniami?
Czysta dusza, silna ręka.
Pamiętaj, żelazo nie klęka!!! V8 :wink:

Awatar użytkownika
pilmar
Posty: 1917
Rejestracja: pt maja 09, 2003 9:20 pm
Lokalizacja: Białobrzegi n.Pilicą

Re: jaki silnik???

Post autor: pilmar » pt kwie 30, 2010 1:19 pm

Mikołaj pisze:namiarów nie mam.
Cena jest może trochę duża, ale te mosty są tego warte.
"Robur" nie jest szybki, 1:1 i 1:1,8.
Ja mam mosty o średnim przełożeniu i jest trochę wolny.....
135km/h przy 7,5 tys obrotów.... :)3
reduktor mam 1:1,8
jaką masz skrzynie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość