Strona 1 z 1
Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe
: sob cze 26, 2010 12:32 pm
autor: Wałek
Od razu piszę, że szukałem, ale jak to bywa na tym forum, temat jest albo zakasztaniony, albo nie było takiego pytania
Więc, czy oryginalna pompa dwu-stopniowa da radę na hamulce tarczowe, czy będezie trzeba zmieniać serwo
Bo moja cierpliwość na bębny się skończyła

Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe
: sob cze 26, 2010 3:35 pm
autor: chudy2
Wałek pisze:
Bo moja cierpliwość na bębny się skończyła

mieczak

Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe
: sob cze 26, 2010 5:59 pm
autor: kb-autostyle
jak zrobić tarczowe hamulce w UAZiku stosując ogólnie dostepne elementy:
http://www.uazbuka.ru/brakes.htm#disk
Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe
: ndz cze 27, 2010 2:34 pm
autor: kb-autostyle
o tak trzeba zrobic:
http://www.4x4sport.ru/cgi-bin/photo.cgi?id=45
zestaw kosztuje 1600 złota z dostawką do drzwi.
Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe
: śr cze 30, 2010 9:32 am
autor: carinus
Wałek pisze:Od razu piszę, że szukałem, ale jak to bywa na tym forum, temat jest albo zakasztaniony, albo nie było takiego pytania
Więc, czy oryginalna pompa dwu-stopniowa da radę na hamulce tarczowe, czy będezie trzeba zmieniać serwo
Bo moja cierpliwość na bębny się skończyła

Masz servo na tej swojej pompie?Taniej bedzie kupić nowe tarcze i używane zaciski od Vitary a pompa powinna sobie poradzić.
Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe
: śr cze 30, 2010 11:36 am
autor: Balu-Balu
Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe
: czw lip 01, 2010 7:49 pm
autor: EDEK:):):):)
Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe
: czw lip 01, 2010 8:27 pm
autor: romanowicz_z3 car469b
Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe
: czw lip 01, 2010 8:40 pm
autor: Wałek
Przód nie powinien stawać dęba, raczej tył, a że tył jest na bębnach to masz odp

Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe
: czw lip 01, 2010 10:06 pm
autor: Mag69
a jak myślisz,czemu szybkie sportowe samochody mają wielkie tarcze i ileś tam tłoczkowe zaciski ?
większa średnica tłoczka>większa siła napierająca na klocek/tarczę
a poldoloty to wiesz ,jak mówi forumowy prześmiewca-zalać mlekiem i dać psu

Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe
: pt lip 02, 2010 7:52 am
autor: carinus
Przednie zaciski od toyoty cariny,blokują na czarnym przednie koła na oponach 260/70/15 (żona testowała).Servo też z toyoty.
Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe
: pt lip 02, 2010 8:28 am
autor: Balu-Balu
Myślę, że przyczyna leży w średnicy opony (zbyt duża dźwignia) i wielkości tarcz i zacisków. Porównując do oryginałów to i tak jest zajefajnie. Mi też ciężko zblokować na asfalcie ale ja po nim mało jeżdżę i raczej spokojnie.

Najważniejsze, że są hamulce po wyjeździe z błota

Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe
: pt lip 02, 2010 2:31 pm
autor: EDEK:):):):)
Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe
: sob lip 03, 2010 1:07 pm
autor: EDEK:):):):)
Re: Pompa dwu-stopniowa, a heble tarczowe
: śr lip 21, 2010 6:05 pm
autor: tuareg1989
Nie chce zakładać nowego wątku wiec podepnę się tutaj bo moje pytanie też się troche tyczy hamulców, mianowicie jakie dł. rurek hamulcowych przychodzą org. do uaza na tylny most?
