Strona 1 z 4
Zmielił sie most :(
: czw wrz 02, 2004 7:09 pm
autor: Jaroma
Jako ze temat troche nie pasuje do "Przeprawowo-turystyczne" to pisze tu tu co by potomni mogli łatwiej znalezc.
Jaroma pisze:Co sie stalo jak sie zesrało.
Jade sobie dzis po czarnym i jak mnie nie szarpnie, zgrzytnie ........
Pieknie wyjazd gdziekolwiek jest pod orgonmym znakiem
Tylni most .... nie musze pisac dalej bo znawcy tematu wiedza dokladnie co dalej. Ja jeszcze nie bo to moj pierwszy młynek, rzesz w morde bity jeba *&#*&#*&^#($^&($^($)(*&$
Macie panowie mosty uaza?? Mielim panocku mielim.
banan pisze:jak szarpło to zęby zgubił...kupować zestaw i lata dalej...
No i brawa dla tego pana.
Mnie to w sumie nie urajcowało ale kolega banan przewidział prawidłowo
Ząb na ataku poszedl sie walic i po zawodach

Podpora prawie cala lekko nadpeknieta inszych strat nie wypatrzyłem
No to teraz prosze koledzy fachowcy mowcie ile co kosztuje i jak to cholerstwo zdystansowac ? Kupic nowe czy szrot z zuka??
Re: Zmielił sie most :(
: czw wrz 02, 2004 7:15 pm
autor: Władek
Jaroma pisze:No to teraz prosze koledzy fachowcy mowcie ile co kosztuje i jak to cholerstwo zdystansowac ? Kupic nowe czy szrot z zuka??
Co do mostów to Ci nic nie powiem, ale Ci powiem, że mnie o mało a by się stało. Co? Tego nie wiem dokładnie co by się stało, ale dotarłem do bakelitowego kółka rzorządu. Pięć zębów, jeden koło drugiego, zeżartych było prawie całkiem, każdy na prawie całej długości krzywki był wygryziony i na każdym pozostało po jakieś 1 milimetr pracującej powierzchni. Miałem chyba trochę szczęścia, bo mi mówią, że to źle jak się rozrząd poprzestawia w czasie pracy silnika, nie?

: czw wrz 02, 2004 7:21 pm
autor: MOC
zakladaj mosty patrolowskie i zapomnisz o klopotach
z uazowymi jest tak ze w zaleznosci od tego jak je skladasz, uzytkujesz i dbasz to wybuchy sie zdarzaja czesciej lub rzadziej ale to jest pewne, wiec niema co dumac tylko znalezc lepsze rozwiazanie - patrz wyzej

: czw wrz 02, 2004 7:26 pm
autor: wupasek
MOC pisze:zakladaj mosty patrolowskie i zapomnisz o klopotach
wujek dobra rada
pozycz mu kase na mosty jak juz tak cfaniakujesz

: czw wrz 02, 2004 7:26 pm
autor: Bart03
Z zukiem to nie zakombinujesz bo most ma za maly rozstaw jedynie bebech podejdzie pod warunkiem ze znajdziesz to samo przelozenie. Jest tylko jedna ciekawostka dropsa: zuk ma 2 satelity a uaz 4 i to jest ten bol a łozyska stozkowe sa troszke inaczej osadzone. Ja kiedys probowalem tak zamieszac ale w koncu to olalem. Wiecej kombinacji niz korzysci i zalatwilem caly z demobilu.
: czw wrz 02, 2004 7:33 pm
autor: Władek
wupasek pisze:MOC pisze:zakladaj mosty patrolowskie i zapomnisz o klopotach
wujek dobra rada
pozycz mu kase na mosty jak juz tak cfaniakujesz

A skąd będzie wiedział w jakim stanie są te mosty patrolowe? I pytanie poza konkursem - po ile "chodzą" takie mosty? Żebyście sobie jaj ze mnie nie robili zastrzegam od razu, że jestem tradycjonalistą i jęździłem, jeżdżę i będę jeździł na oryginałach uazowskich. Taki już jestem!

: czw wrz 02, 2004 7:40 pm
autor: tomekuaz
heja
Zdecydujesz sam. Ja mogę powiedzieć tyle: mam drugiego uaza z orginalnym silnikiem, opony 31/11.5 i założone w most są bebechy z żuka, uzywane . Całośc jeździ jako pomoc do sprzętów na budowy więc lekko nie ma. Jeździ tak to już od roku i nic złego się nie dzieje. Myśmy to złożyli bez łożyska noskowego więc raz w miesiącu profilaktycznie luzy trzeba sprawdzać( pojawił się tylko raz i to bardzo delikatny) .
pozdrawiam
: czw wrz 02, 2004 7:43 pm
autor: MOC
wupasek pisze:MOC pisze:zakladaj mosty patrolowskie i zapomnisz o klopotach
wujek dobra rada
pozycz mu kase na mosty jak juz tak cfaniakujesz

policz ile cie wyniesie remont mostu pomnoz przez X* porownaj z cena uzywanych mostow patrola i sie przekonamy co jest bardziej oplacalne z ekonomicznego punktu widzenia
gdzie:
X* - przewidywana w kolejnej dekacie ilosc wybuchow

: czw wrz 02, 2004 7:53 pm
autor: banan
nowy zestaw atak+talerz to około 250 pln...nie ma sensu się motać z gównem bo szkoda roboty...
: czw wrz 02, 2004 7:55 pm
autor: banan
a podpore olej...nawet tam łożyska nie wsadzaj...
: czw wrz 02, 2004 7:57 pm
autor: Wojtek_K
uzywki patrolowskie kosztuja tyle samo co nowe uazowe ok. 1500 za sztukę
ale patrol ma węższy rozstaw kół a gr szerszy
: czw wrz 02, 2004 7:58 pm
autor: KAZIK
banan pisze:a podpore olej...nawet tam łożyska nie wsadzaj...
No a teraz pewnie odezwą sie ci którzy uważają, że bez tego łożyska jeździć nie można

: czw wrz 02, 2004 7:59 pm
autor: tomekuaz
"...nie ma sensu się motać z gównem bo szkoda roboty..."
chyba ze się części pod nogami walają

: czw wrz 02, 2004 8:02 pm
autor: banan
KAZIK pisze:banan pisze:a podpore olej...nawet tam łożyska nie wsadzaj...
No a teraz pewnie odezwą sie ci którzy uważają, że bez tego łożyska jeździć nie można

zapewne...ale wystarczy logicznie pomyśleć aby pojąć, że te łożysko jest zbędne i tylko przeszkadza w rozbieraniu i składaniu...
: czw wrz 02, 2004 8:14 pm
autor: KAZIK
Też myślę że zbędne ale wiem że na forum są gorący zwolennicy tego małego pieprzonego łożyska.
A w temacie. Jaki luz w układzie koła koronowe-satelity. Sprawdziłem kiedyś że jak luz za duży to satelity "jeżdzą góra-dół po kołach koronowy a jak za mały to układ pracuje skokami. Niedługo będę rozbierał most i wszelkie wskazówki w tym względzie sie przedadzą.
: czw wrz 02, 2004 8:34 pm
autor: Marci
ja mam dyfru zukowskie starego typo atak 8 talerz 41 i to jest spasowane luz miedzy atakiem a kołem koronowym 0,2mm i tak już jezdze ponad rok i jest ok ale jak to robiłem kupiłem nowe łozyska i to rolkowe też bo jest potrzebne wyobraz sobie jakie siły tam działają a jak ktos jego niema to jest jego zmartwinie
: czw wrz 02, 2004 8:47 pm
autor: JaFuzz
wupasek pisze:MOC pisze:zakladaj mosty patrolowskie i zapomnisz o klopotach
wujek dobra rada
pozycz mu kase na mosty jak juz tak cfaniakujesz

o...

! MOC sponsoruje mosty ... superrr.... może i kiedyś ja się załapię... hehehe....
: czw wrz 02, 2004 8:51 pm
autor: JaFuzz
banan pisze:KAZIK pisze:banan pisze:a podpore olej...nawet tam łożyska nie wsadzaj...
No a teraz pewnie odezwą sie ci którzy uważają, że bez tego łożyska jeździć nie można

zapewne...ale wystarczy logicznie pomyśleć aby pojąć, że te łożysko jest zbędne i tylko przeszkadza w rozbieraniu i składaniu...
... nie zgadzam się z tobą wcale a wcale... jak podpora jest to ma być... mam nadzieję że w odziedziczonych po tobie te podpory znajdę... bo to jest już ostatnie miejsce do którego w sprzecie nie zaglądałem... ale najpierw się na Jaromy nauczę jak to jest zbudowane

21
ps... sory Jarek

hehehe
: czw wrz 02, 2004 9:25 pm
autor: Jaroma
JaFuzz pisze: ale najpierw się na Jaromy nauczę jak to jest zbudowane

21
ps... sory Jarek

hehehe
Spoko i tak wiedzialem ze to ja pierwszy cos zmiele i na moim bedziemy sie uczyc.
: czw wrz 02, 2004 9:27 pm
autor: Discotheque
Wez wykup za 60zl wycieczke do Kaliningradu

i zakup tam co potrzebujesz. Przy okazji tanie alkohole sa, taksowki i te no

....
Blisko masz

: czw wrz 02, 2004 9:47 pm
autor: vandall1
Te...,no.....adidasy,czy jakoś tak.....

: czw wrz 02, 2004 9:57 pm
autor: RudeBoy
rany boskie..
tez lada dzien sie biore za most...
Nie zmielil sie ale luz na ataku jest tak ze 30 stopni...
Sie ja obawiam, ze umnie na wymianie telerza i ataku si enie skonczy...
Teraz niech gadaja fachowcy wszystko co wiedza i co lamer wiedziec powinien zabierajac sie za remont mostu.
Tak.. wiem.. ze najlepiej oddac do warsztatu...
: czw wrz 02, 2004 10:06 pm
autor: Marci
zrób jak książka podaje a luz miedzy atakiem a kołem koronowym około 0,2mm do 0,4mm nie wiecej bo bedzie wył most ja juz kilka mostów zrobiłem 2-4 godz roboty i mają być wszystkie łozyska najlepiej kup nowe koszt około 100zł wszytsko ma chodzic płynnie bez zacięć i za dużego luzu pozdrawiam i sukcesu w zmontowaniun mostu i oby działało
: czw wrz 02, 2004 10:11 pm
autor: vandall1
Noooo,ale jak Jaromie nadpękła ta obudowa noskowego-to chyba lepiej ja całkiem wypieprzyć,nie?
: czw wrz 02, 2004 10:17 pm
autor: Marci
zespawać są elektody do zeliwa i ładnie wyszlifować łozysko ma wchodzic na wcisk ale nie zaciasno i nie zaluźno