UAZ-a 31 622 w wersji nazwanej Simbir

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

UAZ-a 31 622 w wersji nazwanej Simbir

Post autor: Miskiller » pt wrz 10, 2004 7:48 pm

znalazlem opis na stronie http://www.trucks.com.pl/dzialy/targi_w ... gi_50a.htm

Wydaje się, iż UAZ jest pojazdem który najlepsze lata ma już za sobą. Tymczasem poznański TARMOT, od lat zajmujący się importem, a także montażem tych aut zamierza nadal walczyć na coraz bardziej zatłoczonym rynku. Tym razem pokazano m.in. UAZ-a 31 622 w wersji nazwanej Simbir. Ważący ponad 2 t pojazd ma 0,8 t ładowności. Napędzany jest na cztery koła. Wewnątrz są dwa rzędy siedzeń (5 miejsc) natomiast część ładunkową wzbogacono o dwie dodatkowe, boczne ławki. Umożliwia to zwiększenie liczby miejsc siedzących do dziewięciu. Pod maską znalazł się silnik o poj. 2,7 l.


co to za silnik 2,7 l. ?
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pt wrz 10, 2004 7:57 pm

kolejna nieudana wersja silnika uazowskiego 8)
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » pt wrz 10, 2004 8:01 pm

wiem jak juz wyglada .....ale rakieta.... :)21

Obrazek

ale o silniku 2,7 nic nie pisza....
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pt wrz 10, 2004 8:03 pm

no nie ma sie czym chwalic :)21
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » pt wrz 10, 2004 8:09 pm

MOC pisze:kolejna nieudana wersja silnika uazowskiego 8)
Na zakończenie jeszcze dwa mało znane fakty. U schyłku lat sześćdziesiątych De Tomaso zbudował elektryczny pojazd na zamówienie amerykańskiej firmy Rowan Electric, a w 2002 roku uruchomił w Kalabrii fabrykę produkującą na licencji terenowe... UAZ-y Simbir z wysokoprężnymi silnikami Iveco. Jej docelowa moc produkcyna osiągnąć ma liczbę około 10 tysięcy aut rocznie! De Tomaso szczycił się przez lata mianem ostatniego niezależnego i mającego przy tym 40-letnią tradycję producenta aut sportowych we Włoszech. Wraz z nim pożegnaliśmy jedną z ostatnich prawdziwych legend włoskiego przemysłu samochodowego.
IVECO nie udany ? to co to za kolejna wersja silnika uazowskiego ?
http://www.mas.auto.pl/modules.php?name ... le&sid=523 tu to znalazlem...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Grabo
Posty: 1977
Rejestracja: czw gru 25, 2003 10:57 pm
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grabo » pt wrz 10, 2004 9:50 pm


Awatar użytkownika
Miskiller
 
 
Posty: 2586
Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?

Post autor: Miskiller » pt wrz 10, 2004 9:57 pm

UAZ 31622 Simbir, Rusko 2004
Pětidveřový pěti až devítimístný terénní vůz kombi, motor vpředu a pohon zadních kol, zapínatelný pohon všech čtyř kol (4x4). Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC, objem 2693 cm³, vrtání 95,5 mm a zdvih 94 mm, komprese 9,0, vstřikování, výkon 94 kW (128 koní) při 4400 ot/min, točivý moment 217 Nm při 2500 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2630 mm, rozchod 1445/1445 mm, vnější rozměry 4630x1828x1948 mm, hmotnost 2040 kg, maximální rychlost 150 km/h, zrychlení na stovku za 19,9 s.
Model 31622 Simbir byl prodlouženou verzí typu UAZ 3160.
Snímky vozu byly převzaty z ruských stránek automobilky UAZ.

quarwa tu IVECO tu DOHC, tam 150 KM tu 128 KM......
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..

Awatar użytkownika
MOC
Posty: 1878
Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: MOC » pt wrz 10, 2004 10:04 pm

co sie dziwic rosja 8)
MOC&OFFROAD-GOOD IDEA :)21
CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4 :)13

bartus_89
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 6
Rejestracja: ndz lis 14, 2004 8:22 pm

Post autor: bartus_89 » pn lis 15, 2004 10:45 pm

rosjanie mieli wszystko dobre tylko mieli silniki do piiiiiiip

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt lis 16, 2004 3:08 pm

bartus_89 pisze:rosjanie mieli wszystko dobre tylko mieli silniki do piiiiiiip
A pierwsze diesle z bezposrednim wtryskiem, a silniki wankla to co ?? tez niby lipa. Prawda lezy gdzie indziej silniki byly by niezle gdyby bylo lepsze wykonanie i materialy z ktorych je robia. 8)

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7506
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » wt lis 16, 2004 3:23 pm

Bart03 pisze:
bartus_89 pisze:rosjanie mieli wszystko dobre tylko mieli silniki do piiiiiiip
A pierwsze diesle z bezposrednim wtryskiem, a silniki wankla to co ?? tez niby lipa. Prawda lezy gdzie indziej silniki byly by niezle gdyby bylo lepsze wykonanie i materialy z ktorych je robia. 8)
Silnik nazwany później silnikiem Wankla to akurat polski a nie ruski wynalazek. Tak w kwestii formalnej...

Awatar użytkownika
Władek
Posty: 1977
Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Władek » wt lis 16, 2004 3:42 pm

miskiller pisze:quarwa tu IVECO tu DOHC, tam 150 KM tu 128 KM......

A co Ty taki ździwiony ?? :o
Jak u nas jest listopad to u nich jeszcze październik a Ty się czepiasz o durne kilka quni mechanicznych ??
Władek - Kraków

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt lis 16, 2004 4:14 pm

leon zet pisze:
Bart03 pisze:
bartus_89 pisze:rosjanie mieli wszystko dobre tylko mieli silniki do piiiiiiip
A pierwsze diesle z bezposrednim wtryskiem, a silniki wankla to co ?? tez niby lipa. Prawda lezy gdzie indziej silniki byly by niezle gdyby bylo lepsze wykonanie i materialy z ktorych je robia. 8)
Silnik nazwany później silnikiem Wankla to akurat polski a nie ruski wynalazek. Tak w kwestii formalnej...
A czy ja napisalem ze to ruski wynalazek ??

Awatar użytkownika
leon zet
 
 
Posty: 7506
Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
Lokalizacja: Wyszków i okolice
Kontaktowanie:

Post autor: leon zet » wt lis 16, 2004 4:23 pm

Bart03 pisze:
leon zet pisze:
Bart03 pisze: A pierwsze diesle z bezposrednim wtryskiem, a silniki wankla to co ?? tez niby lipa. Prawda lezy gdzie indziej silniki byly by niezle gdyby bylo lepsze wykonanie i materialy z ktorych je robia. 8)
Silnik nazwany później silnikiem Wankla to akurat polski a nie ruski wynalazek. Tak w kwestii formalnej...
A czy ja napisalem ze to ruski wynalazek ??
W zasadzie to nigdzie ale w ten sposób zrozumiałem Twoją wypowiedź :roll: - że niby wymyślili i wszystko byłoby cacy gdyby nie materiały, słabe wykonanie i ruskie pochodzenie... No cóż - jest takie prawo Murphy'ego, które mówi, że jeżeli coś może zostać źle zrozumiane to na pewno zostanie źle zrozumiane :wink:

Awatar użytkownika
Bart03
 
 
Posty: 3821
Rejestracja: pn sie 30, 2004 1:55 pm
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bart03 » wt lis 16, 2004 4:29 pm

:wink: :)2

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości