UAZ-a 31 622 w wersji nazwanej Simbir
Moderator: Student
- Miskiller
-
- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
UAZ-a 31 622 w wersji nazwanej Simbir
znalazlem opis na stronie http://www.trucks.com.pl/dzialy/targi_w ... gi_50a.htm
Wydaje się, iż UAZ jest pojazdem który najlepsze lata ma już za sobą. Tymczasem poznański TARMOT, od lat zajmujący się importem, a także montażem tych aut zamierza nadal walczyć na coraz bardziej zatłoczonym rynku. Tym razem pokazano m.in. UAZ-a 31 622 w wersji nazwanej Simbir. Ważący ponad 2 t pojazd ma 0,8 t ładowności. Napędzany jest na cztery koła. Wewnątrz są dwa rzędy siedzeń (5 miejsc) natomiast część ładunkową wzbogacono o dwie dodatkowe, boczne ławki. Umożliwia to zwiększenie liczby miejsc siedzących do dziewięciu. Pod maską znalazł się silnik o poj. 2,7 l.
co to za silnik 2,7 l. ?
Wydaje się, iż UAZ jest pojazdem który najlepsze lata ma już za sobą. Tymczasem poznański TARMOT, od lat zajmujący się importem, a także montażem tych aut zamierza nadal walczyć na coraz bardziej zatłoczonym rynku. Tym razem pokazano m.in. UAZ-a 31 622 w wersji nazwanej Simbir. Ważący ponad 2 t pojazd ma 0,8 t ładowności. Napędzany jest na cztery koła. Wewnątrz są dwa rzędy siedzeń (5 miejsc) natomiast część ładunkową wzbogacono o dwie dodatkowe, boczne ławki. Umożliwia to zwiększenie liczby miejsc siedzących do dziewięciu. Pod maską znalazł się silnik o poj. 2,7 l.
co to za silnik 2,7 l. ?
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
- Miskiller
-
- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
Na zakończenie jeszcze dwa mało znane fakty. U schyłku lat sześćdziesiątych De Tomaso zbudował elektryczny pojazd na zamówienie amerykańskiej firmy Rowan Electric, a w 2002 roku uruchomił w Kalabrii fabrykę produkującą na licencji terenowe... UAZ-y Simbir z wysokoprężnymi silnikami Iveco. Jej docelowa moc produkcyna osiągnąć ma liczbę około 10 tysięcy aut rocznie! De Tomaso szczycił się przez lata mianem ostatniego niezależnego i mającego przy tym 40-letnią tradycję producenta aut sportowych we Włoszech. Wraz z nim pożegnaliśmy jedną z ostatnich prawdziwych legend włoskiego przemysłu samochodowego.MOC pisze:kolejna nieudana wersja silnika uazowskiego
IVECO nie udany ? to co to za kolejna wersja silnika uazowskiego ?
http://www.mas.auto.pl/modules.php?name ... le&sid=523 tu to znalazlem...
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
- Miskiller
-
- Posty: 2586
- Rejestracja: pt kwie 16, 2004 6:33 pm
- Lokalizacja: Nowy Targ, Rabka a niedlugo ..... ?
UAZ 31622 Simbir, Rusko 2004
Pětidveřový pěti až devítimístný terénní vůz kombi, motor vpředu a pohon zadních kol, zapínatelný pohon všech čtyř kol (4x4). Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC, objem 2693 cm³, vrtání 95,5 mm a zdvih 94 mm, komprese 9,0, vstřikování, výkon 94 kW (128 koní) při 4400 ot/min, točivý moment 217 Nm při 2500 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2630 mm, rozchod 1445/1445 mm, vnější rozměry 4630x1828x1948 mm, hmotnost 2040 kg, maximální rychlost 150 km/h, zrychlení na stovku za 19,9 s.
Model 31622 Simbir byl prodlouženou verzí typu UAZ 3160.
Snímky vozu byly převzaty z ruských stránek automobilky UAZ.
quarwa tu IVECO tu DOHC, tam 150 KM tu 128 KM......
Pětidveřový pěti až devítimístný terénní vůz kombi, motor vpředu a pohon zadních kol, zapínatelný pohon všech čtyř kol (4x4). Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC, objem 2693 cm³, vrtání 95,5 mm a zdvih 94 mm, komprese 9,0, vstřikování, výkon 94 kW (128 koní) při 4400 ot/min, točivý moment 217 Nm při 2500 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2630 mm, rozchod 1445/1445 mm, vnější rozměry 4630x1828x1948 mm, hmotnost 2040 kg, maximální rychlost 150 km/h, zrychlení na stovku za 19,9 s.
Model 31622 Simbir byl prodlouženou verzí typu UAZ 3160.
Snímky vozu byly převzaty z ruských stránek automobilky UAZ.
quarwa tu IVECO tu DOHC, tam 150 KM tu 128 KM......
4-ta REAKTYWACJA.Zrobie sobie PTO do Quada...a co ? umiem..
- leon zet
-
- Posty: 7506
- Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
- Lokalizacja: Wyszków i okolice
- Kontaktowanie:
Silnik nazwany później silnikiem Wankla to akurat polski a nie ruski wynalazek. Tak w kwestii formalnej...Bart03 pisze:A pierwsze diesle z bezposrednim wtryskiem, a silniki wankla to cobartus_89 pisze:rosjanie mieli wszystko dobre tylko mieli silniki do piiiiiiiptez niby lipa. Prawda lezy gdzie indziej silniki byly by niezle gdyby bylo lepsze wykonanie i materialy z ktorych je robia.
A czy ja napisalem ze to ruski wynalazekleon zet pisze:Silnik nazwany później silnikiem Wankla to akurat polski a nie ruski wynalazek. Tak w kwestii formalnej...Bart03 pisze:A pierwsze diesle z bezposrednim wtryskiem, a silniki wankla to cobartus_89 pisze:rosjanie mieli wszystko dobre tylko mieli silniki do piiiiiiiptez niby lipa. Prawda lezy gdzie indziej silniki byly by niezle gdyby bylo lepsze wykonanie i materialy z ktorych je robia.

- leon zet
-
- Posty: 7506
- Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
- Lokalizacja: Wyszków i okolice
- Kontaktowanie:
W zasadzie to nigdzie ale w ten sposób zrozumiałem Twoją wypowiedźBart03 pisze:A czy ja napisalem ze to ruski wynalazekleon zet pisze:Silnik nazwany później silnikiem Wankla to akurat polski a nie ruski wynalazek. Tak w kwestii formalnej...Bart03 pisze: A pierwsze diesle z bezposrednim wtryskiem, a silniki wankla to cotez niby lipa. Prawda lezy gdzie indziej silniki byly by niezle gdyby bylo lepsze wykonanie i materialy z ktorych je robia.


Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości