Strona 1 z 1
UAZ-a 31 622 w wersji nazwanej Simbir
: pt wrz 10, 2004 7:48 pm
autor: Miskiller
znalazlem opis na stronie http://www.trucks.com.pl/dzialy/targi_w ... gi_50a.htm
Wydaje się, iż UAZ jest pojazdem który najlepsze lata ma już za sobą. Tymczasem poznański TARMOT, od lat zajmujący się importem, a także montażem tych aut zamierza nadal walczyć na coraz bardziej zatłoczonym rynku. Tym razem pokazano m.in. UAZ-a 31 622 w wersji nazwanej Simbir. Ważący ponad 2 t pojazd ma 0,8 t ładowności. Napędzany jest na cztery koła. Wewnątrz są dwa rzędy siedzeń (5 miejsc) natomiast część ładunkową wzbogacono o dwie dodatkowe, boczne ławki. Umożliwia to zwiększenie liczby miejsc siedzących do dziewięciu. Pod maską znalazł się silnik o poj. 2,7 l.
co to za silnik 2,7 l. ?
: pt wrz 10, 2004 7:57 pm
autor: MOC
kolejna nieudana wersja silnika uazowskiego

: pt wrz 10, 2004 8:01 pm
autor: Miskiller
wiem jak juz wyglada .....ale rakieta....
ale o silniku 2,7 nic nie pisza....
: pt wrz 10, 2004 8:03 pm
autor: MOC
no nie ma sie czym chwalic

: pt wrz 10, 2004 8:09 pm
autor: Miskiller
MOC pisze:kolejna nieudana wersja silnika uazowskiego

Na zakończenie jeszcze dwa mało znane fakty. U schyłku lat sześćdziesiątych De Tomaso zbudował elektryczny pojazd na zamówienie amerykańskiej firmy Rowan Electric, a w 2002 roku uruchomił w Kalabrii fabrykę produkującą na licencji terenowe... UAZ-y Simbir z wysokoprężnymi silnikami Iveco. Jej docelowa moc produkcyna osiągnąć ma liczbę około 10 tysięcy aut rocznie! De Tomaso szczycił się przez lata mianem ostatniego niezależnego i mającego przy tym 40-letnią tradycję producenta aut sportowych we Włoszech. Wraz z nim pożegnaliśmy jedną z ostatnich prawdziwych legend włoskiego przemysłu samochodowego.
IVECO nie udany ? to co to za kolejna wersja silnika uazowskiego ?
http://www.mas.auto.pl/modules.php?name ... le&sid=523 tu to znalazlem...
: pt wrz 10, 2004 9:50 pm
autor: Grabo
: pt wrz 10, 2004 9:57 pm
autor: Miskiller
UAZ 31622 Simbir, Rusko 2004
Pětidveřový pěti až devítimístný terénní vůz kombi, motor vpředu a pohon zadních kol, zapínatelný pohon všech čtyř kol (4x4). Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC, objem 2693 cm³, vrtání 95,5 mm a zdvih 94 mm, komprese 9,0, vstřikování, výkon 94 kW (128 koní) při 4400 ot/min, točivý moment 217 Nm při 2500 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2630 mm, rozchod 1445/1445 mm, vnější rozměry 4630x1828x1948 mm, hmotnost 2040 kg, maximální rychlost 150 km/h, zrychlení na stovku za 19,9 s.
Model 31622 Simbir byl prodlouženou verzí typu UAZ 3160.
Snímky vozu byly převzaty z ruských stránek automobilky UAZ.
quarwa tu IVECO tu DOHC, tam 150 KM tu 128 KM......
: pt wrz 10, 2004 10:04 pm
autor: MOC
co sie dziwic rosja

: pn lis 15, 2004 10:45 pm
autor: bartus_89
rosjanie mieli wszystko dobre tylko mieli silniki do piiiiiiip
: wt lis 16, 2004 3:08 pm
autor: Bart03
bartus_89 pisze:rosjanie mieli wszystko dobre tylko mieli silniki do piiiiiiip
A pierwsze diesle z bezposrednim wtryskiem, a silniki wankla to co

tez niby lipa. Prawda lezy gdzie indziej silniki byly by niezle gdyby bylo lepsze wykonanie i materialy z ktorych je robia.

: wt lis 16, 2004 3:23 pm
autor: leon zet
Bart03 pisze:bartus_89 pisze:rosjanie mieli wszystko dobre tylko mieli silniki do piiiiiiip
A pierwsze diesle z bezposrednim wtryskiem, a silniki wankla to co

tez niby lipa. Prawda lezy gdzie indziej silniki byly by niezle gdyby bylo lepsze wykonanie i materialy z ktorych je robia.

Silnik nazwany później silnikiem Wankla to akurat polski a nie ruski wynalazek. Tak w kwestii formalnej...
: wt lis 16, 2004 3:42 pm
autor: Władek
miskiller pisze:quarwa tu IVECO tu DOHC, tam 150 KM tu 128 KM......
A co Ty taki ździwiony
Jak u nas jest listopad to u nich jeszcze październik a Ty się czepiasz o durne kilka quni mechanicznych

: wt lis 16, 2004 4:14 pm
autor: Bart03
leon zet pisze:Bart03 pisze:bartus_89 pisze:rosjanie mieli wszystko dobre tylko mieli silniki do piiiiiiip
A pierwsze diesle z bezposrednim wtryskiem, a silniki wankla to co

tez niby lipa. Prawda lezy gdzie indziej silniki byly by niezle gdyby bylo lepsze wykonanie i materialy z ktorych je robia.

Silnik nazwany później silnikiem Wankla to akurat polski a nie ruski wynalazek. Tak w kwestii formalnej...
A czy ja napisalem ze to ruski wynalazek

: wt lis 16, 2004 4:23 pm
autor: leon zet
Bart03 pisze:leon zet pisze:Bart03 pisze:
A pierwsze diesle z bezposrednim wtryskiem, a silniki wankla to co

tez niby lipa. Prawda lezy gdzie indziej silniki byly by niezle gdyby bylo lepsze wykonanie i materialy z ktorych je robia.

Silnik nazwany później silnikiem Wankla to akurat polski a nie ruski wynalazek. Tak w kwestii formalnej...
A czy ja napisalem ze to ruski wynalazek

W zasadzie to nigdzie ale w ten sposób zrozumiałem Twoją wypowiedź

- że niby wymyślili i wszystko byłoby cacy gdyby nie materiały, słabe wykonanie i ruskie pochodzenie... No cóż - jest takie prawo Murphy'ego, które mówi, że jeżeli coś może zostać źle zrozumiane to na pewno zostanie źle zrozumiane

: wt lis 16, 2004 4:29 pm
autor: Bart03