jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » wt wrz 28, 2004 4:06 pm
Czy ktoś z Koleżeństwa jeździ na regenerowanych wałach napędowych? Jakieśinie? Interesuje mnie sposób regeneracji wieloklinów oraz efektywność takich działań.
Władek - Kraków
-
Adampio
-

- Posty: 903
- Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Adampio » wt wrz 28, 2004 4:22 pm
Z tego co wiem to jedyna realna regeneracja polega na odcieciu starych i dospawaniu nowych wieloklinów.
Ja ma taki przedni wal (taki dostalem a nie regenerowalem) i nigdy sie jeszcze nie "odspawal"
-
wupasek
-

- Posty: 3908
- Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
- Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wupasek » wt wrz 28, 2004 4:27 pm
kiedys sie o to dowiadywalem, ale wyszlo mi ze regeneracja bedzie drozsza niz kupno nowego.... tyle ze regenerowany bedzie wywazony chyba, a nowy nie koniecznie
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » wt wrz 28, 2004 5:09 pm
Cały problem, że nowy ma z reguły wieloklin do regeneracji. Skąd zdobyć sam wieloklin?
Władek - Kraków
-
wupasek
-

- Posty: 3908
- Rejestracja: wt lut 10, 2004 11:28 pm
- Lokalizacja: Łódź / Tuszyn
-
Kontaktowanie:
Post
autor: wupasek » wt wrz 28, 2004 5:12 pm
Władek pisze:Cały problem, że nowy ma z reguły wieloklin do regeneracji. Skąd zdobyć sam wieloklin?
czy ktos moze to potwierdzic? czy moze tylko Ty miales pecha? bo jesli jest tak jak mowisz to nie bede kombinowal tylko jade dac do regeneracji...
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » wt wrz 28, 2004 5:14 pm
Władek pisze:Cały problem, że nowy ma z reguły wieloklin do regeneracji. Skąd zdobyć sam wieloklin?
A skąd wiesz,ze nowy ? sprzedajacy cie zapewniał ?
w Bielsku jest firma co robi nowe i regeneruje ,jak chcesz to tel na pw.

LJ 70
-
leon zet
-

- Posty: 7508
- Rejestracja: śr gru 10, 2003 7:55 pm
- Lokalizacja: Wyszków i okolice
-
Kontaktowanie:
Post
autor: leon zet » wt wrz 28, 2004 6:03 pm
Władek pisze:Cały problem, że nowy ma z reguły wieloklin do regeneracji. Skąd zdobyć sam wieloklin?
Władziu a po groma Ci sam wieloklin? Przeca chyba sam osobiście nie będziesz go sobie do wału heftował... Znajdź fachowca to zrobi Ci ten wielowypust tak, że mucha nie siądzie. Możesz mi wierzyć - warsztaty zajmujące się produkcją i regeneracją wałów mają takie złącza wielowypustowe do wyboru do koloru (jako części niejako gotowe) - na pewno znajdą odpowiedni dla wału, który będziesz chciał zregenerować
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » wt wrz 28, 2004 6:09 pm
niestety wały ruskie sa dziadowskie przed zakupem trzeba go zozkrecic i ogladnac wieloklin ja tak robie od jakiegos czasu

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
MOC

- Posty: 1878
- Rejestracja: pn lip 07, 2003 3:11 pm
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontaktowanie:
Post
autor: MOC » wt wrz 28, 2004 6:17 pm
na pocieszenie dodam, ze nie tylko waly sa takie dziadoskie

MOC&OFFROAD-GOOD IDEA

CHYBA UAZ V8 6.2
PREZES KLUBU NOCNYCH KASZTANIARZY 4x4

-
RudeBoy
-

- Posty: 3656
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
- Lokalizacja: Kraków / Balice
Post
autor: RudeBoy » wt wrz 28, 2004 7:19 pm
Kupilem kiedys "nowy" ruski wał. Jak dotarlem do domu to tak z ciekawosci go rozebralem...
Okazalo sie ze luz na wieloklinie zostal skasowany przy pomocy plastikowej okladki od skoroszytu.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
-
Mag69
-

- Posty: 4387
- Rejestracja: sob sty 11, 2003 7:10 pm
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Mag69 » wt wrz 28, 2004 7:20 pm
Kasprol pisze:niestety wały ruskie sa dziadowskie przed zakupem trzeba go zozkrecic i ogladnac wieloklin ja tak robie od jakiegos czasu

od czasu jak Władkowi sprzedałes z plastikami

LJ 70
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » wt wrz 28, 2004 7:25 pm
Władek - Kraków
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » wt wrz 28, 2004 7:29 pm
leon zet pisze:Władek pisze:Cały problem, że nowy ma z reguły wieloklin do regeneracji. Skąd zdobyć sam wieloklin?
warsztaty zajmujące się produkcją i regeneracją wałów mają takie złącza wielowypustowe do wyboru do koloru (jako części niejako gotowe) - na pewno znajdą odpowiedni dla wału, który będziesz chciał zregenerować
Jasne, że nie będę rzeźbił sam ręcznym pilnikiem w imadełku na zegarki. Gdzie w Krakowie luib okolicach jest taki warsztat, który MA takie złącza wielowypustowe

Władek - Kraków
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » wt wrz 28, 2004 7:34 pm
leon zet pisze:Władek pisze:Cały problem, że nowy ma z reguły wieloklin do regeneracji. Skąd zdobyć sam wieloklin?
Władziu a po groma Ci sam wieloklin? Przeca chyba sam osobiście nie będziesz go sobie do wału heftował... Znajdź fachowca to zrobi Ci ten wielowypust tak, że mucha nie siądzie. Możesz mi wierzyć - warsztaty zajmujące się produkcją i regeneracją wałów mają takie złącza wielowypustowe do wyboru do koloru (jako części niejako gotowe) - na pewno znajdą odpowiedni dla wału, który będziesz chciał zregenerować
Władek - Kraków
-
Marcin-Kraków
-

- Posty: 5559
- Rejestracja: pn lip 28, 2003 2:28 pm
- Lokalizacja: Kraków
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin-Kraków » wt wrz 28, 2004 8:38 pm
W Kozmicach kolo Wieliczki jest gosc co zajmuje sie walami. Zrobi jakie bedziesz chcoal a i wywazy jak trzeba. Jedno tylko ale, ze tak jak juz ktos powyzej napisal czasami orginalny bedzie tanszy
Y60 +4'' 34'' SS LTB -> Y61 +2'' 35'' KL-71

- w trakcie motania
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » wt wrz 28, 2004 8:46 pm
Marcin-Kraków pisze:W Kozmicach kolo Wieliczki jest gosc co zajmuje sie walami. Zrobi jakie bedziesz chcoal a i wywazy jak trzeba. Jedno tylko ale, ze tak jak juz ktos powyzej napisal czasami orginalny bedzie tanszy
Jeśli myślisz o Panu Palaczu to się mylisz. Nie ma wieloklinów. Byłem tam już z pierwszym wałem.
Władek - Kraków
-
RudeBoy
-

- Posty: 3656
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
- Lokalizacja: Kraków / Balice
Post
autor: RudeBoy » wt wrz 28, 2004 9:40 pm
Władek!
Na naszej nieszczesnej gieldzie samochodowej w sobote

przyjezdza facet busem w ktorym ma sliczne kolorowe wały napedowe do roznych pojazdow. Jest to koles z jakiejs firmy.. nie pamietam czy z bileska czy z new sącza....
W kazdym razie mozesz do niego na gielde zaniesc wal i za tydzien odebrac zregenerowany wywazony. Firma baaaardzo profesjonalna. Mnie niestety na nia nie stac. Jak cos to wal na pw to sie zgadamy i Cie np. zaprowadze do goscia albo Ci wizytowke wezme to se zadzwonisz.
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
-
RudeBoy
-

- Posty: 3656
- Rejestracja: pn cze 30, 2003 4:51 am
- Lokalizacja: Kraków / Balice
Post
autor: RudeBoy » wt wrz 28, 2004 9:49 pm
Dodam jeszcze, ze facet sie chwalil ze robil duzo walow do 4x4.
Nie wiem czy dla goscia to reklama czy nie ale ponoc dla Bielskiego extremu robi..
grzechu
LR Discovery II TeDePińć
-
pooweck
- jestem tu nowy...

- Posty: 87
- Rejestracja: sob sie 02, 2003 1:38 pm
- Lokalizacja: kraków
Post
autor: pooweck » pt paź 01, 2004 6:04 pm
-
kpeugeot
-

- Posty: 5560
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kpeugeot » wt paź 19, 2004 7:46 am
no i co wyszło z tymi wałami???? - ma ktoś jakieś info
ile kosztuje nowy
ile regeneracja
ile używka
proszę podać ceny dla długiego i krótkiego - u mnie krótki kończy żywot
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
-
Kasprol

- Posty: 1605
- Rejestracja: sob kwie 26, 2003 10:22 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Kasprol » wt paź 19, 2004 9:13 am
Konrad jak dla ciebie to 2x drozej

Mój Tel 502-449-548 juz działam
Jeep reaktywacja faza kolejna destrukcja
-
kpeugeot
-

- Posty: 5560
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kpeugeot » wt paź 19, 2004 9:17 am
Wiedziałem - wiedziałem - kurna wszyscy przeciwko mnie
a co tam raz się zyje

TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
-
Władek

- Posty: 1977
- Rejestracja: sob lis 01, 2003 10:41 pm
- Lokalizacja: Kraków
Post
autor: Władek » śr paź 20, 2004 5:44 pm
Władek - Kraków
-
kpeugeot
-

- Posty: 5560
- Rejestracja: śr lip 10, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Lublin/Wrocław
-
Kontaktowanie:
Post
autor: kpeugeot » śr paź 20, 2004 9:11 pm
nie jeżdże aż go uwalę - dziś mi marci podpowiedział żeby nawalić tawotu do środka i dalej hulać
TARO 3,0V6 LJ70 LJ78
Forum broni, forum radzi, forum nigdy Cię nie zdradzi!!
-
droidboo
- jestem tu nowy...

- Posty: 62
- Rejestracja: śr sie 04, 2010 10:20 am
- Lokalizacja: Wrocław/Zielona Góra
Post
autor: droidboo » ndz sty 16, 2011 9:16 pm
Czy zna może ktoś jakichś speców od wałów napędowych we Wrocławiu, bądź w okolicach?
Samurai '90 1.9 GLD - mota się.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość