Problem z gaśnięciem, pomocy!

jak wyżej... wszystkie modele...

Moderator: Student

Awatar użytkownika
Gocu
Posty: 486
Rejestracja: pn cze 07, 2010 1:50 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola/Warszawa
Kontaktowanie:

Problem z gaśnięciem, pomocy!

Post autor: Gocu » sob lip 16, 2011 5:22 pm

Witam!
Koledzy mam do Was prośbę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Zacznę od tego, że dzieje się to tylko w upalne dni. Mój Uaz nagle gaśnie. Po zgaśnięciu, pomimo pompowania pompką paliwową, nie ma benzyny w przewodzie przed gaźnikiem. Udaje się to zrobić po ok. 15 min, gdy silnik ostygnie. Byłem 3 dni na rajdzie w Bałtowie 1-3 lipca i nie było ŻADNYCH problemów z samochodem. Był chłodno i deszczowo. Przyszły upały, a problem powrócił :(
Pomocy!
Pozdrawiam! :)
Jest: Monterey 3,5v6 '00r lift 2" AT 235/85+szumex 33x10,5
Był: Patrol Y60, Trooper i UAZ

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Re: Problem z gaśnięciem, pomocy!

Post autor: Jerry » sob lip 16, 2011 6:29 pm

Dorób ekran z kawałka blachy pomiędzy pompą paliwa a blokiem silnika.
Disco 300 ES

Awatar użytkownika
Gocu
Posty: 486
Rejestracja: pn cze 07, 2010 1:50 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola/Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Problem z gaśnięciem, pomocy!

Post autor: Gocu » sob lip 16, 2011 9:44 pm

A w jakim celu? :roll:
Jest: Monterey 3,5v6 '00r lift 2" AT 235/85+szumex 33x10,5
Był: Patrol Y60, Trooper i UAZ

uaz monster
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 81
Rejestracja: sob mar 05, 2011 9:35 am

Re: Problem z gaśnięciem, pomocy!

Post autor: uaz monster » sob lip 16, 2011 10:22 pm

pewno po to żeby troszkę odizolować gorące pow z silnika od pompki
pomysł nie jest zły :)2 ale co ma do tego pogoda i tak silnik jest gorący czy pada czy nie
a sprawdzałeś całą instalacje od zbiornika do pompki ?
Ostatnio zmieniony sob lip 16, 2011 10:33 pm przez uaz monster, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Gocu
Posty: 486
Rejestracja: pn cze 07, 2010 1:50 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola/Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Problem z gaśnięciem, pomocy!

Post autor: Gocu » sob lip 16, 2011 10:28 pm

No właśnie nie wiem, co do tego ma pogoda. Po prostu zaobserwowałem, że gaśnie tylko przy wysokich temperaturach.
Jest: Monterey 3,5v6 '00r lift 2" AT 235/85+szumex 33x10,5
Był: Patrol Y60, Trooper i UAZ

Awatar użytkownika
Przemekslaw
 
 
Posty: 2886
Rejestracja: czw maja 19, 2005 6:58 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontaktowanie:

Re: Problem z gaśnięciem, pomocy!

Post autor: Przemekslaw » ndz lip 17, 2011 9:31 am

a sprawdzałes te odprowadzenie oparów ze zbiornika ?
XJ 2.1 TD :)21

MudMasters 4x4
Przygoda 4x4

Awatar użytkownika
Gocu
Posty: 486
Rejestracja: pn cze 07, 2010 1:50 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola/Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Problem z gaśnięciem, pomocy!

Post autor: Gocu » ndz lip 17, 2011 12:04 pm

Próbowałem pompować nawet przy odkręconym korku wlewu paliwa i to również nic nie dawało. Ale tych odpowietrzeń nie sprawdzałem.
W najbliższym czasie sprawdzę dwie rzeczy:
- czy przełącznik baków jest w dobrym położeniu,
- dmuchając sprężonym powietrzem do baku sprawdzę, czy w przewodzie przed pompą jest paliwo.
Jeżeli to nie poskutkuje, zakupię zestaw naprawczy pompy paliwa.
Jest: Monterey 3,5v6 '00r lift 2" AT 235/85+szumex 33x10,5
Był: Patrol Y60, Trooper i UAZ

Awatar użytkownika
Jerry
     
     
Posty: 4554
Rejestracja: pn sty 07, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Józefosław-Piaseczno

Re: Problem z gaśnięciem, pomocy!

Post autor: Jerry » ndz lip 17, 2011 7:54 pm

uaz monster pisze:pewno po to żeby troszkę odizolować gorące pow z silnika od pompki
pomysł nie jest zły :)2 ale co ma do tego pogoda i tak silnik jest gorący czy pada czy nie
a sprawdzałeś całą instalacje od zbiornika do pompki ?
Jak to co.
Jak jest goraco to temperarura wyzsza.
Disco 300 ES

uaz monster
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 81
Rejestracja: sob mar 05, 2011 9:35 am

Re: Problem z gaśnięciem, pomocy!

Post autor: uaz monster » ndz lip 17, 2011 8:16 pm

no tak :wink:

klucz13
 
 
Posty: 18974
Rejestracja: śr cze 25, 2003 11:36 pm
Lokalizacja: Wielka Lipa
Kontaktowanie:

Re: Problem z gaśnięciem, pomocy!

Post autor: klucz13 » ndz lip 17, 2011 8:48 pm

Jerry pisze:
uaz monster pisze:pewno po to żeby troszkę odizolować gorące pow z silnika od pompki
pomysł nie jest zły :)2 ale co ma do tego pogoda i tak silnik jest gorący czy pada czy nie
a sprawdzałeś całą instalacje od zbiornika do pompki ?
Jak to co.
Jak jest goraco to temperarura wyzsza.
Lepsza instalka chłodząca na ciekły azot :)2 ale wam się lęgnie :D
:)21
Zacznij ludzi traktować tak samo jak oni ciebie a od razu poczują się obrażeni i dostaną ataku furii

Awatar użytkownika
Gocu
Posty: 486
Rejestracja: pn cze 07, 2010 1:50 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola/Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Problem z gaśnięciem, pomocy!

Post autor: Gocu » ndz lip 24, 2011 11:02 am

A mam takie pytanko. W Uazie jest coś takiego, że się przestawia stopień podgrzewania mieszanki, regulowany za pomocą przepustnicy, którą się ustawia w położenie "zima" i "lato".
Ten schemat jest na rys. 51.
http://www.remek4x4.opty.com.pl/img/ins ... 9B/090.gif

Powiedzcie mi, w którym położeniu (górnym, czy dolnym) ten motylek ma być ustawiony w lecie?
Może to jest powodem gaśnięcia mojego Uaza?

Pozdrawiam!
Jest: Monterey 3,5v6 '00r lift 2" AT 235/85+szumex 33x10,5
Był: Patrol Y60, Trooper i UAZ

Edgarowski
 
 
Posty: 215
Rejestracja: ndz lis 11, 2007 7:34 pm
Lokalizacja: miasto

Re: Problem z gaśnięciem, pomocy!

Post autor: Edgarowski » ndz lip 24, 2011 10:15 pm

Zapomnij o tym bo najwyżej urwiesz.To za cholerę nie chce działać chyba, że w nowym gaziniku z pudełka.
Edgar z Gór.

Awatar użytkownika
zippo68
Posty: 2197
Rejestracja: pt sty 16, 2009 10:19 pm
Lokalizacja: Rybnik

Re: Problem z gaśnięciem, pomocy!

Post autor: zippo68 » pn lip 25, 2011 5:50 am

Edgarowski pisze:chyba, że w nowym gaziniku z pudełka.
Kolektorze wydechowym miało być :wink:
Śniadanie na kacu jest jak przeszczep. Przyjmie się, albo nie.

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z gaśnięciem, pomocy!

Post autor: Adampio » pn lip 25, 2011 2:00 pm

Edgarowski pisze:Zapomnij o tym bo najwyżej urwiesz.To za cholerę nie chce działać chyba, że w nowym gaziniku z pudełka.
No bez przesady. Jak po odkręceniu nakrętki (AFAIR M6 czyli klucz 10-tka) i opsiukaniu jakimś WD40 da się ruszać calością to ja bym osłuchał czy klapka wewnątrz jeszcze nie skorodowała i ustawił wedle życzenia.

Awatar użytkownika
Gocu
Posty: 486
Rejestracja: pn cze 07, 2010 1:50 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola/Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Problem z gaśnięciem, pomocy!

Post autor: Gocu » pn lip 25, 2011 9:56 pm

Ustawienie jest na lato, więc to odpada.
http://www.remek4x4.opty.com.pl/img/ins ... 9B/084.gif
A mogą te kłopoty być przez to, że moja pompa paliwa nie ma elementu nr 11? W instrukcji jest napisane, że jeżeli ta wajcha będzie w złym położeniu, może uniemożliwiać dopływ paliwa do układu.
Jest: Monterey 3,5v6 '00r lift 2" AT 235/85+szumex 33x10,5
Był: Patrol Y60, Trooper i UAZ

Adampio
 
 
Posty: 903
Rejestracja: śr kwie 03, 2002 1:00 am
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z gaśnięciem, pomocy!

Post autor: Adampio » wt lip 26, 2011 12:32 am

Gocu pisze:A mogą te kłopoty być przez to, że moja pompa paliwa nie ma elementu nr 11?
Moja też nie :)21

Awatar użytkownika
BROWAR_PL
Posty: 390
Rejestracja: czw mar 09, 2006 9:41 am
Lokalizacja: Spytkowice

Re: Problem z gaśnięciem, pomocy!

Post autor: BROWAR_PL » wt lip 26, 2011 2:31 pm

a z takich głupich spraw.... może sprawdź luzy na zaworach :roll:

Awatar użytkownika
Gocu
Posty: 486
Rejestracja: pn cze 07, 2010 1:50 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola/Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Problem z gaśnięciem, pomocy!

Post autor: Gocu » wt lip 26, 2011 7:50 pm

Były sprawdzane :roll:
Jest: Monterey 3,5v6 '00r lift 2" AT 235/85+szumex 33x10,5
Był: Patrol Y60, Trooper i UAZ

Awatar użytkownika
BROWAR_PL
Posty: 390
Rejestracja: czw mar 09, 2006 9:41 am
Lokalizacja: Spytkowice

Re: Problem z gaśnięciem, pomocy!

Post autor: BROWAR_PL » czw lip 28, 2011 12:11 am

oki ale jak napisałeś brakuje paliwa pompka nie zaciąga
więc zawór iglicowy/pływak/pompka paliwa/przełącznik baków/filtr czy tam odstojnik
może przewód gdzieś zaciąga lewe powietrze,
jak następnym razem zgaśnie to sprawdź czy paliwo do pompki dochodzi

wieprzowina
 
 
Posty: 3760
Rejestracja: sob lis 09, 2002 10:53 pm
Lokalizacja: KR

Re: Problem z gaśnięciem, pomocy!

Post autor: wieprzowina » czw lip 28, 2011 11:27 am

podejrzewywuje że za bardzo się przysrywacie do wpływu pogody. Temperatura pod machą niespecjalnie się różni gdy na polku jest 17 (zimno), a 25 (upalnie).

woltek
jestem tu nowy...
jestem tu nowy...
Posty: 39
Rejestracja: śr lis 04, 2009 11:34 pm
Lokalizacja: Rzeszów/Strzyżów i okolice

Re: Problem z gaśnięciem, pomocy!

Post autor: woltek » czw lip 28, 2011 9:21 pm

wieprzowina pisze:podejrzewywuje że za bardzo się przysrywacie do wpływu pogody. Temperatura pod machą niespecjalnie się różni gdy na polku jest 17 (zimno), a 25 (upalnie).
Mój ( na gazie) gdy jest rozgrzany nie pali na rozeusznik . Raz kiedyś Oblałem cewkę gdy była gorąca letnią wodą i odpalił.

Awatar użytkownika
HAndy
 
 
Posty: 294
Rejestracja: czw lip 27, 2006 9:23 pm
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Problem z gaśnięciem, pomocy!

Post autor: HAndy » pt lip 29, 2011 8:43 am

Gocu pisze:Ustawienie jest na lato, więc to odpada.
http://www.remek4x4.opty.com.pl/img/ins ... 9B/084.gif
A mogą te kłopoty być przez to, że moja pompa paliwa nie ma elementu nr 11? W instrukcji jest napisane, że jeżeli ta wajcha będzie w złym położeniu, może uniemożliwiać dopływ paliwa do układu.
Mnie doświadczeni ludzie mówili że po podpompowaniu paliwa należy tą wajchę ustawić w dolnym położeniu jak najbliżej kadłuba silnika bo nie będzie napędzana od silnika.
zielony UAZ 469(sprzedany),GAZ 69M,GAZ 69M prawie oryginał(GAZ-69/rsM1)

Awatar użytkownika
Gocu
Posty: 486
Rejestracja: pn cze 07, 2010 1:50 pm
Lokalizacja: Stalowa Wola/Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Problem z gaśnięciem, pomocy!

Post autor: Gocu » pt lip 29, 2011 4:26 pm

wieprzowina pisze:podejrzewywuje że za bardzo się przysrywacie do wpływu pogody. Temperatura pod machą niespecjalnie się różni gdy na polku jest 17 (zimno), a 25 (upalnie).
Kolego, temperatura ma duży wpływ. Jak jedziesz w czasie temperatury 25*C, a 15*C, to podczas niższej temperatury silnik jest bardziej chłodzony samym powietrzem. W zimie pod maską masz zimniej niż w lecie pomimo pełnej temperatury silnika.
Jest: Monterey 3,5v6 '00r lift 2" AT 235/85+szumex 33x10,5
Był: Patrol Y60, Trooper i UAZ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Uaz”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości