Strona 1 z 1

Gaźnik k126g dwugardzielowy

: ndz paź 23, 2011 10:05 pm
autor: Paweł93
Witam wiem że było tych tematów ciut i od groma ale jak to nieraz na forum bywa tematy są a odpowiedzi nie ma.
Dopiero do kupiłem UAZa 31512, 90r. jest w nim zamontowany gaxnik k126g dwugardzilowy i za nic nie moge wyregulować w nim wolnych obrotów, po dodaniu gazu ładnie wchodzi na obroty i dobrze pracuje ale na wolnych chodzi jakby nie palił na jedną świecę, sprawdzałem zapłon, wymieniałem świece i dalej nic może ktoś z Was ma jakieś pomysły ?
A i jeszcze jedno mam pytanie takie już bardziej z ciekawości, z tego co wiem to ten gaźnik jest chyba od Wołgi więc czy to jakaś przeróbka czy może być że to fabryka ? :)2

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

: pn paź 24, 2011 7:15 am
autor: tomaszb2
Fabryka

W Uaza końcem lat 80-tych i początkiem 90-tych montowane były gaźniki jedno gardzielowe K131 i dwu gardzielowe K126GU,

czyli gaźnik z Wołgi Gaz-24 K126G, pewnie po małej modernizacji ;)

Ja mam rok '87 i mam na K131 i też nie jest łatwo ustawić wolnych obrotów, przynajmniej dla mnie bo raz są szybsze raz wolniejsze na nagrzanym silniku ale pewnie znajdzie się jakiś Kozak co powie że potrafi ustawić go idealnie :)21

a co do regulacji musisz poszukać w necie regulacji właśnie K126G w Wołdze i będzie git chyba, że ktoś z forum Ci link podrzuci :)

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

: pn paź 24, 2011 7:26 am
autor: chester 469
mi ojciec wyregulował gaźnik i hula

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

: pn paź 24, 2011 9:48 am
autor: Paweł93
Jakby ktoś wiedział jak wyregulować wolne obroty w tym gaźniku to proszę o jakieś podpowiedzi.

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

: pn paź 24, 2011 10:14 am
autor: tomaszb2
Paweł93 pisze:Jakby ktoś wiedział jak wyregulować wolne obroty w tym gaźniku to proszę o jakieś podpowiedzi.



http://translate.googleusercontent.com/ ... 3Aur-5xOwQ




Może Tobie i innym to pomoże tylko tłumaczenie jest jakie jest :wink:

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

: pn paź 24, 2011 9:32 pm
autor: opty
Paweł93 pisze:Jakby ktoś wiedział jak wyregulować wolne obroty w tym gaźniku to proszę o jakieś podpowiedzi.
Proponuję zacząć od instrukcji:
http://www.remek4x4.opty.com.pl/8/uaz/i ... 94.html#in
Jeśli dopiero co kupiłes tego UAZ-a to najlepiej wykręć gaźnik i przynajmniej przemyj go benzyną (najwygodniej pędzelkiem). Zobacz też, czy przepustnica (klapki na ośce) pracuje bez oporów i czy domyka się do końca (przy zaciągniętym "ssaniu"). Sprawdź zawór iglicowy odpowiedzialny za dostarczanie mieszanki przy wolnych obrotach.

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

: wt paź 25, 2011 9:37 am
autor: Paweł93
Dzięki Wam wszystkim za pomoc, ale dalej nie mogę go wyregulować wrzucę dwa zdjęcia bo nie moge znaleźć gdzie on ma dysze może to w nich tkwi problem:

Obrazek
Obrazek

Myślałem że dyszę są tam gdzie wkręcone te dwie śrubki po okienkiem ale po odkręceniu nich tylko wylewa się paliwo i nic tam nie ma.

Gaźnik jednogardzielowy był prostszy w obsłudze. :)2

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

: wt paź 25, 2011 9:54 am
autor: tomaszb2
Jak dawałeś radę z jedo to i z dwu gardzielowym tez powinieneś dać radę.

W linku który ci wysłałem jest przekrój gaźnika i tam jest usytuowanie dysz.

A rozbierałeś w mak jedno gardzielowy czy tylko kręciłeś śrubką regulacyjna?

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

: wt paź 25, 2011 9:58 am
autor: Balu-Balu
Już trochę czasu mineło od momentu jak miałem styczność z tym gaźnikiem ale wydaje mi się, że to miejsca 1 i 2 służą do regulacji. Jak się mylę to poproszę o poprawienie.


Obrazek


:)21

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

: wt paź 25, 2011 10:03 am
autor: Paweł93
tomaszb2 pisze:Jak dawałeś radę z jedo to i z dwu gardzielowym tez powinieneś dać radę.

W linku który ci wysłałem jest przekrój gaźnika i tam jest usytuowanie dysz.

A rozbierałeś w mak jedno gardzielowy czy tylko kręciłeś śrubką regulacyjna?
Nie w mak to nie ale miałem już kilka UAZów z jednogardzielowymi i zawsze dawałem rade a ten dwu jakiś oporny. :x
Balu-Balu pisze:Już trochę czasu mineło od momentu jak miałem styczność z tym gaźnikiem ale wydaje mi się, że to miejsca 1 i 2 służą do regulacji. Jak się mylę to poproszę o poprawienie.
No 1 jest od wolnych obrotów ale gdy na niej ustawie niskie(takie jak powinno być w UAZie) to jakby nie palił na jedną świece a 2 praktycznie nie ma żadnej regulacji. :(

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

: wt paź 25, 2011 10:06 am
autor: Balu-Balu
Drugą, lub tą obok, regulujesz skład mieszanki. Od niej zacznij. :)21 :)21

Jeśli na skład mieszanki nie reaguje to łapie gdzieś lewe powietrze.

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

: wt paź 25, 2011 9:00 pm
autor: Edgarowski
W moim Uazie rocznik1989 jest zamontowany gaźnik dwugardzielowy ale bez oczka w komorze paliwa.Też chyba jest o jakimś symobolu 126 ale chodzi dobrze więc nie ruszam.
Nie widziałem takich gaźników bez oczka w komorze ale u ruskich wszystko możliwe.

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

: wt paź 25, 2011 9:08 pm
autor: Takayuki
Też mam bez oczka w roczniku '89, nie pamiętam symbolu gaźnika.

Re: Gaźnik k126g dwugardzielowy

: wt paź 25, 2011 10:32 pm
autor: klucz13
Mnie tam uczyli że gażnik to na końcu :roll: najsampierw pełna diagnostyka silnika czyli
1. świece
2. Przewody WN
3. Kopułka i palec
4. Przerywacz
5. Ustawić zapłon
6. Sprawdzić zawory
7. Rozebrać , umyć i przedmuchać gaźnik , ustawić zawór iglicowy
8. Wymienić filtr paliwa oraz umyć i sprawdzić pompkę paliwa
9. założyć gaźnik nazad
10. Umyć filtr powietrza i zalać świeżym olejem
12. Regulować gaźnik
13. Zapomnieć co to grzebanie w silniku do następnego razu
:)21