jak wyżej... wszystkie modele...
Moderator: Student
-
losiek

- Posty: 519
- Rejestracja: wt lut 26, 2008 8:22 pm
- Lokalizacja: Skierbieszów / Kabaty
-
Kontaktowanie:
Post
autor: losiek » czw lis 03, 2011 7:53 pm
Siemanko.
Tak se myśle:
http://autokult.pl/2010/09/11/jak-zarej ... -tablicach
a konkretniej:
"Posiadanie takich tablic niesie za sobą również kilka wad. (....) Ponadto osoba posiadająca taki pojazd jest zobowiązana pod rygorem grzywny, a nawet pozbawienia wolności o niego dbać.
"
przejmować sie tym?
Czy próbował już ktoś tak uaza zarejestrować? Po co mam płacić full OC skoro jezdze 1000km w roku z czego 900 po lasach..o to mi głównie chodzi no i przegląd jeden na cale zycie sound's good
Pewnie tylko instalacje gazową na czas załatwiania bym zdemontował i z bańki...
co Wy na to? Przerabiał to ktoś?
-
GikroV
-

- Posty: 1041
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
- Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)
Post
autor: GikroV » czw lis 03, 2011 7:56 pm
Był wątek całkiem niedawno. Sporo papierków, kosztów i latania - w skrócie.
-
losiek

- Posty: 519
- Rejestracja: wt lut 26, 2008 8:22 pm
- Lokalizacja: Skierbieszów / Kabaty
-
Kontaktowanie:
Post
autor: losiek » czw lis 03, 2011 9:00 pm
ok, ale konkretnie chodzi mi o ten zapis, ze musze dbac o niego jak o zabytek.
Kto to sprawdza? Policja bedzie mnie łapać za odciągi?
Jak zmienie silnik to będą miał za to wyrok?

-
szympro

- Posty: 660
- Rejestracja: pt cze 29, 2007 12:33 am
- Lokalizacja: Kujawy
Post
autor: szympro » czw lis 03, 2011 11:42 pm
Chyba, o ile wiem, to kazda zmiane (wiec i odciagi) musisz z rzeczoznawca konsultowac, bo auto traktowane jest jak zabytek (czyli jak np. zabytkowy budynek). Nic nie mozesz sam zrobic, nawet wstawienie halonegnow trzeba z rzeczoznawca konsultowac. Tak to wyglada od strony prawnej. Jak jest w rzeczywistosci niestety nie wiem

Miejsce na Twoją reklamę.
-
Albert_N
-

- Posty: 4695
- Rejestracja: pt lut 08, 2002 1:00 am
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Albert_N » pt lis 04, 2011 10:27 am
poczytaj ostatnie ClassicAuto. Weszla nowelizacja ktora znaczaco utrudnia rejestrowanie tzw. zwyklych aut na zolte blachy i rozgranicza pojecie zabytku i pojazdu historycznego. Jak chcesz miec blachy zabytkowe na aucie do katu w terenie tylko zeby oc bylo nizsze, to obawiam sie, ze nie rozumiesz idei zoltych blach...
Pozdrawiam, Albert
Suzuki SJ 413 1,3 SOLD
Mitsubishi L300 4x4
CRX 1.6 ED9
-
wojtek_kom
-

- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: wojtek_kom » pt lis 04, 2011 10:56 am
Generalnie o pojazd na żółtych masz dbać, nie można go zezłomować - ma włączony tryb nieśmiertelności, jak uszkodzisz - musisz odtworzyć/odbudować
Musi być oryginał, 75% oryginalnych części. Problemu z rejestracją nie ma, ćwiczone ostatnio.
Jeżeli auto służy tylko do upalania, trochę bez sensu.
Nissan-y
-
GikroV
-

- Posty: 1041
- Rejestracja: ndz lut 19, 2006 10:48 am
- Lokalizacja: Koszalin, Rosnowo (Airport Zegrze Pomorskie)
Post
autor: GikroV » pt lis 04, 2011 11:40 am
losiek pisze:
Kto to sprawdza? Policja bedzie mnie łapać za odciągi?
Za odciągi to akurat będzie Cie łapać nie tylko Policja ale również Straż Graniczna, Inspekcja Transportu Drogowego i jeszcze ktoś tam się znajdzie

-
losiek

- Posty: 519
- Rejestracja: wt lut 26, 2008 8:22 pm
- Lokalizacja: Skierbieszów / Kabaty
-
Kontaktowanie:
Post
autor: losiek » pt lis 04, 2011 5:57 pm
GikroV pisze:losiek pisze:
Kto to sprawdza? Policja bedzie mnie łapać za odciągi?
Za odciągi to akurat będzie Cie łapać nie tylko Policja ale również Straż Graniczna, Inspekcja Transportu Drogowego i jeszcze ktoś tam się znajdzie

to fakt
Ale po za tym, moj uaz jest pewnie w 85-90% oryginalny...blacha jest w 95% nowa na fabrycznych elementach. No ale służy do jazdy w terenie (bez extremów). Problemem jest raczej to, ze nie wiem jak to z nim będzie za 15 lat (tzn. z tymi jego 75%)...
To moze jest jakiś patent zeby go zarejestrować na specjalny? radiostacje wstawić? pług dorobić?

-
Marcin_75

- Posty: 575
- Rejestracja: ndz kwie 17, 2005 2:08 pm
- Lokalizacja: Mazury
-
Kontaktowanie:
Post
autor: Marcin_75 » pt lis 04, 2011 6:21 pm
Najpierw dowiedz się, jaką stawkę zaproponują ci na specjalny. Bo w tej chwili nie jest tak różowo jak było kilka lat temu. Procedura rejestracji na specjalny była pare razy wałkowana, nie ma sensu powtarzać. Jak będziesz miał jakiś pomysł, to idź na okręgową stację diagnostyczną i pogadaj z diagnostą jakie warunki samochód musi spełniać.
Pozdrawiam!
Marcin
-
wojtek_kom
-

- Posty: 3678
- Rejestracja: wt lip 25, 2006 9:20 pm
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Post
autor: wojtek_kom » pt lis 04, 2011 8:59 pm
losiek pisze: Problemem jest raczej to, ze nie wiem jak to z nim będzie za 15 lat (tzn. z tymi jego 75%)...
To moze jest jakiś patent zeby go zarejestrować na specjalny? radiostacje wstawić? pług dorobić?

Jak już zostanie zabytkowy, to już nic nie zmienisz - czy będzie miał 75%, czy mniej będzie zabytek.
Dziś specjalny, nie ma specjalnych plusów, jeśli chodzi o OC i AC, jeszcze jakieś trzy lata temu - tak.
Nissan-y
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość